Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jumppa/lihastreeni - dvd:t

gdgfgdfgdf

Hei ajattlein tulla vinkkaamaan näistä muille laihduttajille. Eli siis Jillian Michaelsin jumppa/treeni-dvd.t ovat ihan mahtavia! Varmasti muiltakin tyypeiltä löytyy hyviä dvd.eitä, mutta muita en itse vielä ole kokeillut..

Jillianilta hyviä ovat mm. 30 days shred ja uusimapana hommasin juuri 6 week six pack!

Näitähän saa netistä aika halvalla (myös huuto.netistä) tai sitten voi myös aina tietysti ladata netistä, jos sitä harrastaa. Niin ja Youtubessa on myös pätkiä :) (jopa kokonaisia treeni-dvdeitä)

Varmasti monelle jo tuttuja, mutta ajattelin tulla vinkkaamaan, koska itse löysin nämä jokin aika sitten ja olen ihan innoissani! Olen aina ollut aika pihi rahan käytön suhteen ja siksi en oikein salijäsenyyksistä perusta. Inhoan myös sitä salille lähtemistä, joka on aina niin vaikeaa....

Nyt olen kuitenkin ihan hurahtanut kotitreenaamiseen. Ei tarvitse kuin jumppapallon, maton ja käsipainot (noihin treeneihin ei edes palloa) ja niillä saa jo jos minkä laista treeniä aikaan! Minulla on vielä luppoaikaa vaikka muille jakaa, joten ihanaa, että viimein viitsii koneella istumisen sijaan treenata :)

Suosittelen kokeilemaan. itsekin olen aika skeptinen tällaisia kohtaan, mutta itse ihastuin etenkin tuohon 30 days shread. Oikeasti tarpeeksi raskas, mutta kuitenkin mahdollinen treeni!

VInkatkaahan muutkin hyvi dvd.eitä!! Ja kertokaa onko kokemuksia Jillianin dvdeistä? Onko tullut tuloksia?

3

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ziisöss

      heips! aloitin itse ton 30day shredin eilen..kirjoittelin siitä tonne tukiryhmän puolelle nimim.ziisöss
      siis joo eka kerta eilen ja paikat aivan rikki siis toimii..ostin myös 6week 6pack ja sit se persejumppa=) niitä en vielä oo kokeillu ku alotan tolla shredillä..painot on kyllä 3kiloset..välillä lintsasin ku ei oo pienempiä..=) mut ainaki tuntuu tuloksista sit myöhemmin ku pystyy taas reenaamaa saa pidettyä motivaation..myös callanetics kirjan hankin joitama vuosi sitten ja sain aikaan tuloksia..silloin myös lenkkeilin kovasti ja söin hyvin..pienenin kyllä mutta puudutti pitemmän päälle ne harjotukset..=)tsemppiä!!

    • HyTeInsinööri

      Hei, jos haluat olla mukana vaikuttamassa uusien palveluiden ja innovaatioiden kehittämiseen, vastaa viestin lopussa olevaan kyselyyn. Kysely on osa Metropolia ammattikorkeakoulun, hyvinvointiteknologian insinöörityötä ja sen avulla pyritään selvittämään ihmisten ajatuksia ja kokemuksia ryhmäliikuntaan liittyen.

      Vain noin 3 minuuttia kestävä kysely tehdään nimettömänä, eikä yksittäisiä vastauksia julkaista sellaisenaan kolmansille osapuolille.

      Siirry kyselyyn tästä linkistä https://docs.google.com/forms/d/e/1...9Wpv_7rH68w18rdE6mOoHNIQ/viewform?usp=sf_link

    • MikäRiittää

      Minulla on kokonainen kirjasto erilaisia dvd:tä treenaukseen.
      Samoin kaikenlaisia voimistelukirjoja aina Callansista Jane Fondaan.
      Siis sieltä muinaisuudesta, jolloin te ette olleet vielä syntyneet...
      Samoin Boxing, zumba, eri tansseja - afrikalaisesta balettiin.
      Monenlaista yogaa ja Pilatesta, cirkelträning, jne...

      Niitä on kiva harjoitella sisällä, että ulkona.
      Useissaon samat kuviot, liikkeet. Niitäkin voi muunnella.
      Nopeasta rasvan poltosta - HIIT - hitaaseen lihasten vahvistamiseen - TABATAAN. Omien voimavarojen ja vuorokauden ajasta riippuen.

      Painoja olen tehnyt erilaisista kahvallisista pesuainepulloista.
      Voi täyttää vedellä tai hiekalla. Helppo muuttaa painoja.
      Voimisteluliikkeet voi tehostaa erilaisin kumivälinen.

      Minulle tällainen liikunta vaikuttaa sekä mielialaan, että
      kehoon ja antaa voimia, virkeyttä, oivalluksia...
      Nykyisin voi katsoa videoita netiltä ja löytää mieleisensä ohjaajan.
      Samoin kirjastoissa tapaa olla liikuntaa varten dvd:tä

      Onnea hyvälle harrasteelle, joka lisää hyvinvointia , vuosia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe