Kuinka kävi?
Ryysypokkaa oletko pelannut?
20
81
Vastaukset
Joskus parikymppisenä, no vaatteet väheni. Alasti ei silti. :-)
- ristiseiskaa
Eihän nykyään enää edes pelata korttia.....ainoastaan netissä:(
ristiseiskaa kirjoitti:
Eihän nykyään enää edes pelata korttia.....ainoastaan netissä:(
No ei joka paikassa. Mä kyllä tiiän viel kyläpaikan jossa korttia lätkitään ahkeraan. Ihan face to face.
:-)- ristiseiskaa
teevadit kirjoitti:
No ei joka paikassa. Mä kyllä tiiän viel kyläpaikan jossa korttia lätkitään ahkeraan. Ihan face to face.
:-)maijaako pelataan?
- ristiseiskaa
teevadit kirjoitti:
Maijaa, marjapussia, paskahousua...
Siellä sitä on perinteet vielä kunniassa...ei vain nettipokeria!
ristiseiskaa kirjoitti:
Siellä sitä on perinteet vielä kunniassa...ei vain nettipokeria!
Kyl...siellä on muutenkin mukavaa perinteikästä porukkaa. Istutaan juttelemassa pitkät tovit ja tehdään yhdessä askareita. :-)
- ristiseiskaa
teevadit kirjoitti:
Kyl...siellä on muutenkin mukavaa perinteikästä porukkaa. Istutaan juttelemassa pitkät tovit ja tehdään yhdessä askareita. :-)
Tuota näkyy nykyään tapahtuvan tosi harvassa perheessä/porukassa.
Kortin peluussa humahtaa aika hulppean nopeasti.
Sen lisäsi tosi halpa ajanviete....jos ei pelata rahoista:)
Ei muuten katso pelaajan ikää...sopii kaikenikäisille ristiseiskaa kirjoitti:
Tuota näkyy nykyään tapahtuvan tosi harvassa perheessä/porukassa.
Kortin peluussa humahtaa aika hulppean nopeasti.
Sen lisäsi tosi halpa ajanviete....jos ei pelata rahoista:)
Ei muuten katso pelaajan ikää...sopii kaikenikäisilleJuu, lautapelit on kans mukava ajankulu. Joskus pelataan ukon kanssa kaksistaankin lautapelejä. Korttiakin pelattu muutaman kerran, ite en vaan moniakaan enää muista. Ja toinen on sitten korttihai...epäsuhtanen pelipari.
Kyllä se mukavaa ajankulua on kaikenikäsille. :-)- ristiseiskaa
teevadit kirjoitti:
Juu, lautapelit on kans mukava ajankulu. Joskus pelataan ukon kanssa kaksistaankin lautapelejä. Korttiakin pelattu muutaman kerran, ite en vaan moniakaan enää muista. Ja toinen on sitten korttihai...epäsuhtanen pelipari.
Kyllä se mukavaa ajankulua on kaikenikäsille. :-)monopoliakin...ei sitä konjamiiniä
ristiseiskaa kirjoitti:
monopoliakin...ei sitä konjamiiniä
Monopolissa olen surkea...mielummin sanaselityspelejä. :-)
- ristiseiskaa
teevadit kirjoitti:
Monopolissa olen surkea...mielummin sanaselityspelejä. :-)
Aliasta...sekö se nimi? Siinä täytyy olla hyvät hoksottimet:) ja nopee
ristiseiskaa kirjoitti:
Aliasta...sekö se nimi? Siinä täytyy olla hyvät hoksottimet:) ja nopee
Aliashan se, tykkään! :-)
Ala-asteella, muistaakseni joku jätkistä joutui riisuun kalsarisilleen ja pelaaminen loppui siihen kun nekin olis pitänyt riisua. Itseltä on toi pokeri sujunut kohtuullisesti ihan pienestä pitäen. Muistaakseni 7-8 vuotiaana aloin sitä pelamaan isän kanssa kesämökillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001829
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681797- 1361655
- 971401
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321328MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 581175
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301082Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711031Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446923