MYÖTÄTUULIROCK HAKUNILAN URHEILUPUISTOSSA ELOKUUN ENSIMMÄISENÄ VIIKONLOPPUNA
Myötätuulirock järjestetään Vantaalla, Hakunilan urheilupuistossa tänä kesänä 3. - 4.8.2012. Festivaalin järjestää Rockfest Finland Oy joka järjesti jo aiemmin toukokuun lopulla ensimmäistä kertaa Rentofestin. Myötätuulirockin artistikattaus ei jätä tänäkään vuonna ketään kylmäksi. Luvassa on jälleen kerran kotimaista raskaampaa rockia ja metallia joiden lisäksi mukaan joukkoon mahtuu muutamia ulkomaan vahvistuksiakin. Kotimaisista mainittakoon festarit päättävä, myöhemmin elokuussa jo viidennen studioalbuminsa julkaiseva Ensiferum sekä aina yhtä legendaarinen Pelle Miljoona.
Lippuja Myötätuulirockiin voi ostaa ennakkoon tapahtuman omien nettisivujen kautta, Tiketistä, Lippupalvelusta sekä 23.7. alkaen kaikista pk-seudun Alepoista. Alepoista saa s-etukortilla 5 euron alennuksen lipuista. Myötätuulirockin lippuja on myynnissä myös kaikissa pk-seudun Makuuneissa.
MTR:n yhden päivän lippu maksaa 20 € (ennakkoon), 25 € (portilta) ja kahden päivän lippu maksaa 35 € ennakkoon (HUOM! Portilta ei ole enää mahdollista ostaa 2pv:n lippuja)
Tarkempi päiväkohtainen ohjelma aikatauluineen löytyy osoitteesta http://www.mtr.fi/aikataulut.html
Myötätuulirock on ikärajaton tapahtuma ja lisätietoja tapahtumasta löytyy osoitteesta www.mtr.fi
Loppukesän kuumin festari Vantaalla - MTR 2012!
MTR2012
2
229
Vastaukset 2
- J.E.r.Mu
Ja mulla olisi 3 lippua edullisesti myynnissä, kun en pääse itse tilaisuuteen. Katso
Tori.fi - heinipkseutu
Mulla myynnissä yhden päivän lippuja edullisesti ! yhteydenotot [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061281
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94908Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31824- 66703
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642- 32635
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10476