MYÖTÄTUULIROCK HAKUNILAN URHEILUPUISTOSSA ELOKUUN ENSIMMÄISENÄ VIIKONLOPPUNA
Myötätuulirock järjestetään Vantaalla, Hakunilan urheilupuistossa tänä kesänä 3. - 4.8.2012. Festivaalin järjestää Rockfest Finland Oy joka järjesti jo aiemmin toukokuun lopulla ensimmäistä kertaa Rentofestin. Myötätuulirockin artistikattaus ei jätä tänäkään vuonna ketään kylmäksi. Luvassa on jälleen kerran kotimaista raskaampaa rockia ja metallia joiden lisäksi mukaan joukkoon mahtuu muutamia ulkomaan vahvistuksiakin. Kotimaisista mainittakoon festarit päättävä, myöhemmin elokuussa jo viidennen studioalbuminsa julkaiseva Ensiferum sekä aina yhtä legendaarinen Pelle Miljoona.
Lippuja Myötätuulirockiin voi ostaa ennakkoon tapahtuman omien nettisivujen kautta, Tiketistä, Lippupalvelusta sekä 23.7. alkaen kaikista pk-seudun Alepoista. Alepoista saa s-etukortilla 5 euron alennuksen lipuista. Myötätuulirockin lippuja on myynnissä myös kaikissa pk-seudun Makuuneissa.
MTR:n yhden päivän lippu maksaa 20 € (ennakkoon), 25 € (portilta) ja kahden päivän lippu maksaa 35 € ennakkoon (HUOM! Portilta ei ole enää mahdollista ostaa 2pv:n lippuja)
Tarkempi päiväkohtainen ohjelma aikatauluineen löytyy osoitteesta http://www.mtr.fi/aikataulut.html
Myötätuulirock on ikärajaton tapahtuma ja lisätietoja tapahtumasta löytyy osoitteesta www.mtr.fi
Loppukesän kuumin festari Vantaalla - MTR 2012!
MTR2012
2
223
Vastaukset
- J.E.r.Mu
Ja mulla olisi 3 lippua edullisesti myynnissä, kun en pääse itse tilaisuuteen. Katso
Tori.fi - heinipkseutu
Mulla myynnissä yhden päivän lippuja edullisesti ! yhteydenotot [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928