Tuli juuri liiterin takaa metsästä ja oli poiminut lippalakkinsa täyteen mustikoita! Ei minkään maailman hygienisin astia. :( Keitänkö soppaa?
Mieheni keräsi lippalakkiin mustikoita!
34
114
Vastaukset
- Parka olet
Meiltäkö tiedustelet, oletko se sama joka puhuu voikkuleivistä?? Opettele puhumaan lässyttämisen sijaan.
- emäntäparka
Ruukaakko sinä syyä personkupin kanssa voikkuleipää vai pittääkö olla nisua?
- Niistätkö nenänkin
Oletko se joka kuorii miehensä perunat ja pyyhki nenän ja perseen?
- emäntäparka
Kuorin minä miehelleni umpeloiset ja asettelen kastikkeen siivosti siihen viereen. Harikkaa hän tykkää juua pottujen kanssa ja ruisleipää. Mieheni tekee raskasta työtä liiterissä... hyvä mies hän on. En moiti yhtään. :)
Minä olen kerran laittanut Taimenen kahluuhousuihin, muovikassiin kun se ei mahtunut.
Yritäs nyt jotain asiallisempaa, tai kerro ainakin aloituksessasi että kirjoitat huuhaata.
H.- emäntäparka
Tämä ei ole huuhaata vaan totista totta! Mieheni keräsi mustikat lippalakkiinsa, kun ei kuulemma hennonut jättää niitä sinne metsään. Olivathan ne isoja mustikoita.
- huuhaaaaa
Kyllä minusta ovat nämä emäntäparan aloitukset paaaljon fiksumpia, kuin nuo kissajutut ja toisten nikkien haukkumiset.
- emäntäparka
huuhaaaaa kirjoitti:
Kyllä minusta ovat nämä emäntäparan aloitukset paaaljon fiksumpia, kuin nuo kissajutut ja toisten nikkien haukkumiset.
Nyt minua alkaa ujostuttamaan. Menen nyt itse metsään mustikkaan.
emäntäparka kirjoitti:
Tämä ei ole huuhaata vaan totista totta! Mieheni keräsi mustikat lippalakkiinsa, kun ei kuulemma hennonut jättää niitä sinne metsään. Olivathan ne isoja mustikoita.
"emäntäparka"
Juu, juu...kautta aikoijen on marjoja kerätty huiveihin ja hameisiinkin, myöskin lakkiin, jos ei muuta ollut.
Olisit aloittanut:
Muistaako kukaan...?
H.huuhaaaaa kirjoitti:
"huuhaaaaa"
Niin... älynsä mukaan täällä kaikki luistelevat.
H.- 30
huuhaaaaa kirjoitti:
Ei vielä yhtään kissankuvaa!
- kykyjensä mukaan
hunksz kirjoitti:
"huuhaaaaa"
Niin... älynsä mukaan täällä kaikki luistelevat.
H.Ei tää emäntäparka ainakaan ketään pyri kirjoituksillaan loukkaamaan, vaikka tekaistuja roolihenkilöitä ovatkin. Siitähän ei vakinikit tykkää, kun ei ole panettelemassa muita kuin itseään. Se ei uppoa palstalaisiin, kun parempaa on tango, Reiska, muiden lastenhoidon solvaaminen, menneistä ja nykyisistä rakkauksista lavertelu, itsensä kehuminen....ja tietysti kisuliinit, jotka nykyään pormestareinakin keikaroivat, petoja kun ovat.
- kysyyhän
emäntäparka kirjoitti:
Nyt minua alkaa ujostuttamaan. Menen nyt itse metsään mustikkaan.
Teitkö jo mustikkapiirakkaa ukolles?
- mee mettään
Nää sun aloituksesi on AINA samanlaisia. On mies, emäntäparka ja liiteri. Siinä sun pyhä kolmiyhteys.
- emäntäparka
Nyt on syöty makaroonilooraa ja iltapalaksi on talkkunaa ja mustikoita. :)
- Reilut
emäntäparka kirjoitti:
Nyt on syöty makaroonilooraa ja iltapalaksi on talkkunaa ja mustikoita. :)
Jos menet sinne rannalle nauttimaan kahvia laiturille , oletko varma ettei naapuri soita sahaansa.
Ei kait se lakki mitään, mut taatusti oli käyny kusella liiterin takana just marjojen päälle.
- hjumoristi
Joo, tää "huumorihan" täällä kyllä kelpaa, oikein joku plussasikin, otin toki pois.
hjumoristi kirjoitti:
Joo, tää "huumorihan" täällä kyllä kelpaa, oikein joku plussasikin, otin toki pois.
Jaa että oli oikein plussakin?
No heevetin hyvä, että siivosit pois.
Mulle on ihan sama, onko siinä sata plussaa, vai tuhat miinusta, kun en niitä seuraile.
:D- erehtynytkai
minttupuu kirjoitti:
Jaa että oli oikein plussakin?
No heevetin hyvä, että siivosit pois.
Mulle on ihan sama, onko siinä sata plussaa, vai tuhat miinusta, kun en niitä seuraile.
:DJoku älypää oli tosiaan laittanut, kun se alapäähuumori on täällä niin suosittua ja coolia. Onhan se kiva, kun joku huumori edes kiinnostaa.
- :(
Eikä tietenkään pessyt käsiään ennen mustikoiden poimimista. :(
erehtynytkai kirjoitti:
Joku älypää oli tosiaan laittanut, kun se alapäähuumori on täällä niin suosittua ja coolia. Onhan se kiva, kun joku huumori edes kiinnostaa.
Niin sä kyllä nyt erehdyit.
Ei kusella käynti mitään huumoria ole, vakava homma se on.
Paha on olla jos ei sitä välillä suorita.
Vai olekkonä umpinainen?- erehtynytkai
tulisilla kirjoitti:
Niin sä kyllä nyt erehdyit.
Ei kusella käynti mitään huumoria ole, vakava homma se on.
Paha on olla jos ei sitä välillä suorita.
Vai olekkonä umpinainen?Nää pissa- ja kakkajutut tuntuvat joistain huumorilta, sitä yritin sanoa-
- *
erehtynytkai kirjoitti:
Nää pissa- ja kakkajutut tuntuvat joistain huumorilta, sitä yritin sanoa-
Ei paljon naurata, jos ei irtoa, ja joudut munuaiskoneeseen.
Toisen pilkka, toisen tosiasia.
Kannattaisi kahdesti miettiä. - erehtynytkai
* kirjoitti:
Ei paljon naurata, jos ei irtoa, ja joudut munuaiskoneeseen.
Toisen pilkka, toisen tosiasia.
Kannattaisi kahdesti miettiä.Mietipä itse ja lue kunnolla, jos pystyt.
- *
erehtynytkai kirjoitti:
Mietipä itse ja lue kunnolla, jos pystyt.
Ei tarvi kokeneen miettiä, mutta jos väärinymmärsin, pyydän nöyrästi anteeksi.
Vitseilkööt virtsalla, joille se on helppoa.
- L - L
Keräsin vaimoni sukkahousut täyteen kanttarelleja. Litroissa ruhtinaallisesti.
Hetkeäkään en epäillyt hygieniaa.
Ennen suuhun menoa käyvät läpi perusteellisemman prosessin kuinpöpöt jossakin muussa oraalissa tapahtumassa.
Lakkia saattaisin epäilläkin!- emännän ruunankummi
Liekö niissä kahden kumppanuksen pöpöissä niin suuren suuria eroja, että niitä ei voi yhdistää, ilman pahemman32 taudin pelkoa?
Lakissa pelkkää puhdasta hikeä, suolaiset kyyneleet ovat huuhtoneet enimmät epähygieenisyydet. - helinää pirttiin,,
emännän ruunankummi kirjoitti:
Liekö niissä kahden kumppanuksen pöpöissä niin suuren suuria eroja, että niitä ei voi yhdistää, ilman pahemman32 taudin pelkoa?
Lakissa pelkkää puhdasta hikeä, suolaiset kyyneleet ovat huuhtoneet enimmät epähygieenisyydet.Onhan puissa lehtiä joilla voisi vuorata sen lakinkin, ennen marjoja. Ja siivilään mustikat ja kraanan alle, soppaa keittäessä häipyy loputkin kuvitellut pöpöt.
- emännän ruunankummi
helinää pirttiin,, kirjoitti:
Onhan puissa lehtiä joilla voisi vuorata sen lakinkin, ennen marjoja. Ja siivilään mustikat ja kraanan alle, soppaa keittäessä häipyy loputkin kuvitellut pöpöt.
Ensin kaarnaa, ja sitten kraanaa. Ei ihme, että lääketehtaat paksunevat, kuin pelätään pöpöä ihan liikaankin.
Jos olisi vaikkapa tuohinen sormus ja tuokkonen, kyllä olisi puhtaat marjat ja raikas suu.
Pahimmat pöpöt ovat mielikuvituksessa. - kiksa..
emännän ruunankummi kirjoitti:
Ensin kaarnaa, ja sitten kraanaa. Ei ihme, että lääketehtaat paksunevat, kuin pelätään pöpöä ihan liikaankin.
Jos olisi vaikkapa tuohinen sormus ja tuokkonen, kyllä olisi puhtaat marjat ja raikas suu.
Pahimmat pöpöt ovat mielikuvituksessa.Liian hygienian seurauksena allergiat rehoittaa Suomessa, toisin kuin Venäjällä, missä ei olla turhan nuukia hygienian suhteen, siellä ei paljon allergiat vaivaa.
- ;))
Älä tuhlaa helmiä sioille!
Aloita jokin nyrkkeilypalsta, aina saat enemmän tyrmättyjä ja typertyneitä,
päähänpotkittuja.
Jospa mustikkakypärä suojaa pikkuaivot ainakin?
Mustikkahan on superia. Onpa sinulla, emäntäparka, mukava mies; iloitsen puolestasi. Sinun asemassasi olisin popsinut ainakin kourallisen heti ja antanut mustikkaisin hymyhuulin suukon miehelleni kiitokseksi.
Nykyisestä hygieniahysteriasta taitaa olla enemmän haittaa kuin hyötyä. Kaikenlaiset allergiat lisääntyvät ja pienimmätkin pöpöt kaatavat ihmisiä vuodepotilaiksi.
Mielestäni terveet ihmiset voisivat ottaa rennommin ja nauttia elämästä huolettomammin. Vain epidemia-aikoina kannattaa kiinnittää erityistä huomiota käsihygieniaan ja olla hieman varovaisempi.- kiksa..
Niinhän sitä sanotaan, että pikkulapsen pitäisi saada nuolla päivittäin kengänpohjansa, että vastustuskyky kasvais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1551957
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181317
- 911276
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4271176- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä220721