Tietääkö kukaan löytyykö Ita-Vantaalla mitään yritystä joka tekee karvanpoistoja miehille? muutamaan olen soittanut mutta ei palvele miehiä..
Selkäkarvat
4
309
Vastaukset
- mitäp4skaa
En ymmärrä miksi pitää olla erikseen miehille ja naisille, olisin myös kiinnostunut. Naurettavaa tollanen toiminta :)
- wannabeposliini
tommonen varmaan käy miehille ja naisille http://easydiili.fi/79-epila-laser-karvanpoistaja-16100-arvo-35500-.html mutta en tiedä sattuuko tollanen kun itse en kestä kipua
- Eiköhän löydy
Humpuukivehje, ei riittävästi tehoa karvojen pysyvään poistoon.
Mikäli mies haluaa karvanpoistoa selästä, kosmetologille soittaessa kannattaa ensimmäiseksi selittää että kyseessä on selän karvanpoisto. Moni kosmetologi ajattelee ehkäpä ensimmäisenä alapään karvanpoistoa ja kieltäytyy sen vuoksi. Joissakin tapauksissa ajatellaan myös sitä miten muut asiakkaat suhtautuu mieheen liikkeessä.
Jotkut kosmetologit voivat karsastaa miehiä siksi että esimerkiksi selän karvanpoisto vahalla on miehelle kivuliaampaa kuin naisen karvanpoisto ja on saanut huonoja kokemuksia.
Kannattaa mieluummin tiedustella kosmetologia Helsingistä, Itä-Vantaa on liian pieni alue ja kosmetologivalikoima pieni Helsinkiin verrattuna.
- karvainen kuin apina
Joo selästä on vaan vaikea ite poistaa ja ei oikein viitti kaverille sanoa että laserois mun karvat sälästä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984