Tietääkö kukaan löytyykö Ita-Vantaalla mitään yritystä joka tekee karvanpoistoja miehille? muutamaan olen soittanut mutta ei palvele miehiä..
Selkäkarvat
4
319
Vastaukset
- mitäp4skaa
En ymmärrä miksi pitää olla erikseen miehille ja naisille, olisin myös kiinnostunut. Naurettavaa tollanen toiminta :)
- wannabeposliini
tommonen varmaan käy miehille ja naisille http://easydiili.fi/79-epila-laser-karvanpoistaja-16100-arvo-35500-.html mutta en tiedä sattuuko tollanen kun itse en kestä kipua
- Eiköhän löydy
Humpuukivehje, ei riittävästi tehoa karvojen pysyvään poistoon.
Mikäli mies haluaa karvanpoistoa selästä, kosmetologille soittaessa kannattaa ensimmäiseksi selittää että kyseessä on selän karvanpoisto. Moni kosmetologi ajattelee ehkäpä ensimmäisenä alapään karvanpoistoa ja kieltäytyy sen vuoksi. Joissakin tapauksissa ajatellaan myös sitä miten muut asiakkaat suhtautuu mieheen liikkeessä.
Jotkut kosmetologit voivat karsastaa miehiä siksi että esimerkiksi selän karvanpoisto vahalla on miehelle kivuliaampaa kuin naisen karvanpoisto ja on saanut huonoja kokemuksia.
Kannattaa mieluummin tiedustella kosmetologia Helsingistä, Itä-Vantaa on liian pieni alue ja kosmetologivalikoima pieni Helsinkiin verrattuna.
- karvainen kuin apina
Joo selästä on vaan vaikea ite poistaa ja ei oikein viitti kaverille sanoa että laserois mun karvat sälästä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119