Oma iPod nanoni ei vaan suostu käynnistymään muuten kuin tietokoneessa kiinni ollessa. Kun otan iPodin irti läppäristä, koko laite pimenee ja ei reagoi mihinkään. Nollausta kokeiltu, ei mitään vaikutusta. Akku ei suostu latautumaan täyteen vaikka on roikan nenässä 3-4 tuntia. Onko laite täysin pamahtanut vai voiko ongelman jotenkin kätevästi korjata?
(eli siis iPod toimii latauksessa mutta jos ei ole kiinni läppärissä, laite pimenee..)
Ps. Laite on ollut käyttämättä n. 3-4 vuotta ILMAN latauksia
Kiitos vastauksista! :)
NEROT, APUVA!
Tekniikan ihmelapsi
2
127
Vastaukset
- 1MacFinn
Eli olet tappanut sen nanon akun, siksi ei toimi. Tuo temppu on varmin tapa tuhota akku.
- Akulaattory
Vaihda akku, näyttäs alle 15€ löytyvän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191