Kauanko olette olleet ilman ainuttakaan ystävää. Mitä teette ajankuluksi kun ei ole ketään kelle jutella tai ketään ketä tavata.?
Ilman ystäviä
3
135
Vastaukset
- Das--Muumi
Jos ei perhettä lasketa, olen ollut kaveriton viimeiset 9 vuotta.
Aika menee tv, tietokone, fap fap, ulkoilu. - vähän haaveilua..
Minulla on kouluajalta kaveri jonka tapaan n. joka toinen kuukausi.
Sitten on työkaverit, sukulaiset ja perhe. Kukaan muu kuin perheenjäsenet eivät soita minulle.
En usko että enää kannata herätellä sammuneita kaveruuksia ajalta jolloin heidän kanssaan oli yhteisiä mielenkiinnon aiheita, vaan pitäisi hankkia uusia tuttavuuksia joista voi löytyä se Ystävä jonka kanssa viihtyy vähän joka tilanteessa.
Ajankuluksi ei edellisestä kirjoittajasta poikkeavaa. - puppeh
Viimeksi yläaste/lukioaikoina ollut useampi kuin yksi ystävä (tai pikemminkin kaveri). Nykyisin vaan yksi aikuisiällä saatu kaveri, joka myös asuu 100km päässä ja on perheellinen (harvoin siis tapaamme, välillä viestittelyä), avopuolison kautta saatuja yhteisiä kavereita ja sukulaiset/perhe (asuu muualla). Vapaa-aika pääasiassa menee kotona lojumisessa, välillä pyöräilyä/lenkkeilyä tms. Olisi hienoa saada lisää ystäviä lähiseudulta eli jos jotakuta teistä kiinnostaa kirjoitteleminen/tapaaminen/ystävystyminen nii jättäkää tähän mailinne tms. Olen siis ~25v mies länsirannikolta eli etsin läheltä omaa ikäluokkaani ystäviä, sukupuolella ei niinkään väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537830- 614390
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404013Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233922Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko323287Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383228- 482963
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422741- 492484