Ikimuistoiset treffit!

Finnish_boy

Ajattelin lisätä tälläisen aiheen tänne. Itse olen menossa pitkästä aikaa naisen kanssa ensitreffeille tälläviikolla.

Kertokaa teidän ikimuistoisimat treffit niin otetaan niistä kaikki jotain neuvoja. ;P

8

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mindy x

Vie johonkin tunnelmalliseen paikkaan ja tarjoa ilta.Osta illan päätteksi ruusu:) Anna suukkonen mutta älä ala liioittelemaan..:) Äläkä ole liian juovuksissa.

• -aikuinen nainen-

Tämä ei toimi, jos kumppani ei satukkaan miellyttämään. Suukkosta en todellakaan haluasi ekoilla treffeillä.

Ekat treffit pitää olla suht lyhyet, en kannata ollenkaan alkoholia ekalla tapaamisella, valitse mieluummin kahvi tai jäätelö tarjottavaksi. Tietty jos on joku piknik, voihan siinä olla kuohuvaa korissa.

• Whitetheet
        -aikuinen nainen- kirjoitti:

Tämä ei toimi, jos kumppani ei satukkaan miellyttämään. Suukkosta en todellakaan haluasi ekoilla treffeillä.

Ekat treffit pitää olla suht lyhyet, en kannata ollenkaan alkoholia ekalla tapaamisella, valitse mieluummin kahvi tai jäätelö tarjottavaksi. Tietty jos on joku piknik, voihan siinä olla kuohuvaa korissa.

Kokemuksesta sanon, ettei eka treffejä pidä hirveästi suunnitella....Itse tutustuin treffipalstalla mukavan näköiseen ja oloiseen mieheen. Kirjoittelimme ja sovimme tapaamisen ..välimatkaa oli, mutta tapaamispaikaksi valitsimme paikan, joka oli suunnilleen puolivälissä. Ettei kummankaa tarvitsisi ajaa ihan hirveetä matkaa....no minä suunnittelin piknikkiä järvenrantaan, tanssimaan menoa, jotakin pientä urheilujuttua tms. Odotin todellakin tapaamista.
        No, se päivä koitti..minua hermostutti ja jännitti vähän.
        Mies tuli autollaan, nousi vaivalloisesti autosta ...ja yllätys..hän oli liikuntarajoitteinen ja ns. vammainen....No, se siitä sitten...eihän hänen kanssaan voinutkaa tehdä mitään noista...tuskin olisi piknikillä istualleen maahan päässyt....Huonoin juttu tässä oli se, ettei mies vihjannutkaan mitään tästä kun viestittelimme....Istuimme sitten ravintolassa ja joimme kahvit ja söimme. Odotin vaan hetkeä jolloin voisi sanoa että nyt täytyy lähteä....mies jäi yöksi paikkakunnalle ja odotti seuraavan päivän tapaamista. Minä ajelin hyvin pettyneenä kotiin semmoset parisataa kilsaa ja lähetin hälle textviestin, että toista tapaamista ei tule.....ja tuosta suukkosesta...tällä miehellä oli lisäksi huonot hampaat ja hengitys haisi jo hänen puhuessaan...että yök vaan..siihen vielä suukkonen..Eli ei varmaan kannata suunnitella mitään, ennenkuin vasta paikanpäällä kun on nähnyt miltä toinen oikeesti näyttää ja mihin kykenee....Pakko sanoa, että minä en inhoo mitään niin paljon kun huonoja , hoitamattomia hampaita..mun teksi aina mieli aina melkein ekaks kysyä nettiviesteissä että mikä on herran hampaiden kunto ja voisiko yhen leveen hymykuvan lähettää. Miksi ihmiset ei huolehdi hampaistaan? Itse teetätin posliinikuoret hampaisiin, minun hymyä ihaillaan ja moni on langennut juuri hymyyn. Ja uskallan hymyillä leveästi, kiitos hammaslääkärin!Itsestään kannattaa huolehtia, jos meinaa seuraa saada.

• sdejukmjthrg

Ikimuistoiset treffit ovat sellaisia, joissa toisen mieltymykset on huomioitu ja hänet saatu tuntemaan itsensä ainutlaatuiseksi. Vaatii siis paljon toisen tuntemista ja harvoin kyseessä ovat ensitreffit.

• takkutukkainen34

Mulla oli nykyiseni kanssa ihanat treffit. Käytiin ensin lyhyellä kävelyllä ja mentiin sitten kivaan ravintolaan syömään. Oltiin sovittu, että otetaan alkupalat ja pääruoat siellä jonka jälkeen siirryttiin vielä drinksuille muualle istumaan.

Kaikki sujui hyvin ja oli kiva, että treffien suunnitteluun oli myös panostettu! :)

• tikrulilia

Mun mielestä ikimuistoiset treffit olisi sellaiset, joilla tehtäisiin yhdessä jotain erikoista. Jos mies vaikka veisi minut seinäkiipeilemään tai kokeilemaan jousiammuntaa, niin olisin kyllä aika otettu. Arvostan omaperäisyyttä ja rohkeutta ehdottaa jotain erikoisempaakin toimintaa... Lisäksi tekeminen tarjoaa rennomman tutustumistilanteen kuin perinteinen ravintola.

Tähän mennessä parhailla treffeillä, joilla olen itse ollut käytiin kattomassa stand up komediaa ja muutamalla drinksulla, oli paljon kivempaa kuin perus baari- tai ravintolatreffillä.

• bvvvvvvvvvvvvvv

siis ryyppäsitte

• tikrulilia
        bvvvvvvvvvvvvvv kirjoitti:

siis ryyppäsitte

"siis ryyppäsitte"

No itse en pidä muutamaa lasillista viiniä ryyppäämisenä, mutta toki kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen.

Treffeillä käyminen on mielestäni hermostuttavaa ja jotenkin usein todella epäluonnollinen tapa tutustua toiseen ihmiseen. En pidä pahana asiana sitä, jos siinä ottaa lasillisen tai pari ja samalla vähän rentoutuu. Mutta ei se alkoholi pakollistakaan ole, kuten kirjoitin aiemmin, mielestäni olisi kivointa tehdä jotain hauskaa treffeillä ja esim. urheilullisempaan tekemiseen ei alkoholia minusta tule sekoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2628
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1668
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1005
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45