hilse pois?

hilsepää

on tosi noloo olla ku mulla on tummat hiukset ja hilsettä joka näkyy siis tosi selvästi=(
oisko kellään tiedossa jotai hyvää hilseshampoota??
ite oon kokeillu fructis garnier mut ei auta=(

12

1640

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kati

      ...auta niin apteekissa on myös hoitotuotteita tuohon ongelmaan.. Kauanko olet fructista käyttänyt?? Hilseshampoo toimii niin että se pukkaa ensin sen hilseen päänahasta pois ja kun hoitoa jatketaan niin se tasapainottaa päänahan kosteustasapainoa.. saattaa siis aluksi tuntua että hilse jopa lisääntyy kun alkaa käyttämään ko.shampoita.. Jos ei shampoo merkin vaihtokaan auta niin hae apteekista..

      • Rasva ja hiiva pois

        Ihmiset näköjään luulevat, että hilse johtuu kuivuudesta, kun hilseily yleensä johtuu hiivasta, joka elää rasvasta. Iho voi hilseillä muualtakin kuin päänahan alueelta, mutta yleisintä se on pään alueella, koska tämä osa ihosta on rasvoittuvin, miehillä enemmän kuin naisilla, mutta monet naiset tasoittavat tätä eroa sillä, etteivät poista rasvaa iholtaan riittävän tehokkaasti. Monet naisethan pelkäävät vettä ja läträävät naamaansa kaiken maailman maitoja ja rasvoja.

        Ketokonatsolia sisältävät lääkeshampoot tappavat liikaa hiivakasvustoa. Ja tietenkin hilseilevä iho ja hiukset pitää muutenkin pestä päivittäin, kasvot mieluusti useammankin kerran, jos niissä on seborrooista ekseemaa.

        http://iholiitto-fi-bin.directo.fi/@Bin/f4ecf37d3c1f920d9403a7c2952b3d25/1403926298/application/pdf/17277/seborrooinen_ihottumaopas.pdf


    • moonrose

      ihmees ihan tavallisest kaupast saatavaa Garnier Respons hilseshampoota.Se on ainaki mulla auttanu.

    • hilse

      Kokeile hedal and shodels,marketista saatava tuote,en tiedä osasinko kirjottaa oikein tuotteen nimen.Mulla lähti ja kokeilin aikasemmin jopa kampaamon bio tuotteita,eikä lähteny,mut tolla tuottella lähti.Laita viestiä kun olet purkin käyttäny,mikä tulos.

    • katri

      Ite en oo kokeillut mitaan kampaamotuotteita tms, mutta useampia markettituotteita. Olen tykannyt eniten Doven hilseshampoosta. Tietaako kukaan, pitaako hilseshampoota kayttaa vain kuurinomaisesti, vai onko mitaan haittaa jos kayttaa jatkuvasti?

      • jan

        Markettituotteista ei oo mihinkään.Apteekin tuotteista apu, kokeile esim.Nizoralia tai Selukosia!


    • koottt

      Ainoa, mikä minulle on toiminut on Hieno suomalainen hilseshampoo! Olen kokeillut paria kymmentä tuotetta ja ainoa hieno suomalainen on ainoa joka toimii!!

    • Multiwaari77

      Olen kärsinyt hilseestä aika ajoin jo vuosikymmeniä. Se poistui, kun käytin apteekeista saatavaa hilseen poistoainetta Selukos. Ko. aine on melko ikävän hajuinen, joten sen käyttöä en jatkanut. Joitain kuukaisuia sitten näin täällä Suomi 24 keskustelussa, että jollain oli auttanut XZ suklaa vanilja hiustenhoitoshampoo. Päätin kokeilla ja yllätyin, kun hilse oli poissa ensimmäismmäisen käyttökerran jälkeen. Shampoo on miellyttävän tuoksuinen ja käytän sitä nykyään kerran viikossa. Toistaiseksi hilse on pysynyt poissa.

      • Ikävävän hajuinen??!

        Mitä väliä sillä hajulla niin kauan kun ei haise kuselle tahi paskalle?! Kyllä minä suon toimivalle lääkeaineelle sen,että ei tuoksu kukkasille eikä suklaalle. Tuon haju on vielä erittäin mieto,hieman tympeän neutraali. Loistava shampoo tuo Selukos,psori rauhoittui minulla merkittävästi jo yhden pesun jälkeen!


    • bio+

      Kampaamosta saa Bio Activeshampoota ja päänahkaan jätettävää hoitonestettä. En usko kaupan shampoiden tehoon ja esim. apteekin Nizorall kuivattaa hiuksia pahemmin. Käytä ensin kuurina kunnes hilse lähtee. Jatkosssa riittää esim. kerran viikossa pesu aktiivishampoolla ennaltaehkäisemässä hilseen muodostumista.

    • hilse

      Vielä parempia on Ducrayt. Tsekkaa esim www.ducray.fi/tuotteet/hilse-ja-voimakas-hilse/

    • Anonyymi

      Mul on hilsettä naamassa😵

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe