on tosi noloo olla ku mulla on tummat hiukset ja hilsettä joka näkyy siis tosi selvästi=(
oisko kellään tiedossa jotai hyvää hilseshampoota??
ite oon kokeillu fructis garnier mut ei auta=(
hilse pois?
12
1669
Vastaukset
- kati
...auta niin apteekissa on myös hoitotuotteita tuohon ongelmaan.. Kauanko olet fructista käyttänyt?? Hilseshampoo toimii niin että se pukkaa ensin sen hilseen päänahasta pois ja kun hoitoa jatketaan niin se tasapainottaa päänahan kosteustasapainoa.. saattaa siis aluksi tuntua että hilse jopa lisääntyy kun alkaa käyttämään ko.shampoita.. Jos ei shampoo merkin vaihtokaan auta niin hae apteekista..
- Rasva ja hiiva pois
Ihmiset näköjään luulevat, että hilse johtuu kuivuudesta, kun hilseily yleensä johtuu hiivasta, joka elää rasvasta. Iho voi hilseillä muualtakin kuin päänahan alueelta, mutta yleisintä se on pään alueella, koska tämä osa ihosta on rasvoittuvin, miehillä enemmän kuin naisilla, mutta monet naiset tasoittavat tätä eroa sillä, etteivät poista rasvaa iholtaan riittävän tehokkaasti. Monet naisethan pelkäävät vettä ja läträävät naamaansa kaiken maailman maitoja ja rasvoja.
Ketokonatsolia sisältävät lääkeshampoot tappavat liikaa hiivakasvustoa. Ja tietenkin hilseilevä iho ja hiukset pitää muutenkin pestä päivittäin, kasvot mieluusti useammankin kerran, jos niissä on seborrooista ekseemaa.
http://iholiitto-fi-bin.directo.fi/@Bin/f4ecf37d3c1f920d9403a7c2952b3d25/1403926298/application/pdf/17277/seborrooinen_ihottumaopas.pdf
- moonrose
ihmees ihan tavallisest kaupast saatavaa Garnier Respons hilseshampoota.Se on ainaki mulla auttanu.
- hilse
Kokeile hedal and shodels,marketista saatava tuote,en tiedä osasinko kirjottaa oikein tuotteen nimen.Mulla lähti ja kokeilin aikasemmin jopa kampaamon bio tuotteita,eikä lähteny,mut tolla tuottella lähti.Laita viestiä kun olet purkin käyttäny,mikä tulos.
- katri
Ite en oo kokeillut mitaan kampaamotuotteita tms, mutta useampia markettituotteita. Olen tykannyt eniten Doven hilseshampoosta. Tietaako kukaan, pitaako hilseshampoota kayttaa vain kuurinomaisesti, vai onko mitaan haittaa jos kayttaa jatkuvasti?
- jan
Markettituotteista ei oo mihinkään.Apteekin tuotteista apu, kokeile esim.Nizoralia tai Selukosia!
- koottt
Ainoa, mikä minulle on toiminut on Hieno suomalainen hilseshampoo! Olen kokeillut paria kymmentä tuotetta ja ainoa hieno suomalainen on ainoa joka toimii!!
- Multiwaari77
Olen kärsinyt hilseestä aika ajoin jo vuosikymmeniä. Se poistui, kun käytin apteekeista saatavaa hilseen poistoainetta Selukos. Ko. aine on melko ikävän hajuinen, joten sen käyttöä en jatkanut. Joitain kuukaisuia sitten näin täällä Suomi 24 keskustelussa, että jollain oli auttanut XZ suklaa vanilja hiustenhoitoshampoo. Päätin kokeilla ja yllätyin, kun hilse oli poissa ensimmäismmäisen käyttökerran jälkeen. Shampoo on miellyttävän tuoksuinen ja käytän sitä nykyään kerran viikossa. Toistaiseksi hilse on pysynyt poissa.
- Ikävävän hajuinen??!
Mitä väliä sillä hajulla niin kauan kun ei haise kuselle tahi paskalle?! Kyllä minä suon toimivalle lääkeaineelle sen,että ei tuoksu kukkasille eikä suklaalle. Tuon haju on vielä erittäin mieto,hieman tympeän neutraali. Loistava shampoo tuo Selukos,psori rauhoittui minulla merkittävästi jo yhden pesun jälkeen!
- bio+
Kampaamosta saa Bio Activeshampoota ja päänahkaan jätettävää hoitonestettä. En usko kaupan shampoiden tehoon ja esim. apteekin Nizorall kuivattaa hiuksia pahemmin. Käytä ensin kuurina kunnes hilse lähtee. Jatkosssa riittää esim. kerran viikossa pesu aktiivishampoolla ennaltaehkäisemässä hilseen muodostumista.
- hilse
Vielä parempia on Ducrayt. Tsekkaa esim www.ducray.fi/tuotteet/hilse-ja-voimakas-hilse/
- Anonyymi
Mul on hilsettä naamassa😵
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767