Kaveripyyntö ex-heilalle.

muumikirjan olento

Vuosi sitten päättyi eräs kaverisuhde, koska se oli muuttumaisillaan liian tunteelliseksi. En ole voinut unohtaa tätä henkilöä. Kaverisuhdetta oli silloin kestänyt muutamia vuosia ja oli ollut paljon romantiikkaa ilmassa ja myöneetään että seksiäkin oli tullut harrastettua.

Aluksi olimme FB.ssä kavereita mutta aika pian tällä miehellä oli liikaa naisia siellä joten poisti koko profiilin. Ensin se kuitenkin poisti minut ystävistään (ja varmaan muitakin naisia kun tajusi mitä kaikki näkevät ja minkälaisen kuvan itsestään se antaa). jaa tää oli siis kauan sitten, jatkoimme ystävyyttä ilman facebookkia.

Eräänä päivänä kun avasin FB:n se oli jumaliste siellä!?! Nyt siis ei olla vuoteen nähty tai juteltu ei mitään. Pistin kaveripyynnön menemään täysin ajattelematta. Nyt en mee sinne enää pitkään aikaan (ku ei siellä muutenkaan oo mitään kivaa).

Mut miks hitossa se oli tullut sinne uudestaan ja laittanu yhteisiä kavereita ja yhteisöjä sinne, niin et varmaan näkisin sen heti. Eikä piilottanut itseään minulta? minulla on opiskelu"kavereita" joilla on kaveripyynnön esto päällä! Tää jätkä ei todellakaan ole mikään tietokonetumpelo, päin vastoin. Olisi voinut tehdä niin.

jos kerran on pistänyt jonkun kaa suhdeongelmien kanssa FB-profiilin lukkoon niin ei kai sitä sitten vuosien päästä avata uudestaan päin naamaa sanomatta sanaakaan? Mä sanoin aina, että olen siellä ja näytän sitä mitä huvittaa.

Kuulostaako teiniltä, no ei olla ;)

meni kuitenkin yöunet kummasta fb-käyttäytymisestä, molempien. Se kyttää varmaan nyt mun juttujani....

halutaanko olla kavereita FB.ssä, oikeessa elämässä molemmissa vai ei ollenkaan? Pitäiskö olla vanhojen heilojen kanssa FBssä, mut se oli kyllä elämää suurempi heila

10

1131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13 tusinassa

      Aika hyvä kuva itsestäsi, sellanen sählääjä ja sellasia on netti tulvillaan.

    • Tosi on

      Oi provojen kuningatar, kaikki ei pyöri sun ympärillä! :D

      Tiiätkö, sillä sun heilallas voi olla muutakin elämää kuin teikäläinen?

    • pelottavaa

      toi fb on saanut ihmiset ihan sekasin.

      • Voi ihmisiä...!!!

        Nimenomaan. Mistä sitä kitistiinkään ennen kuin tuli Facebook ja FB-ongelmat?!?!?!? Kuka näkee ja kenen tiedot, kuka on kenenkin kaveri ja kuka poisti tai kutsui kenet kaveriksi...

        Ei hyvää päivää sentään.


    • lifemocker

      fasepook on ihan kaameeta sontaa

    • lol trol

      Siis mitä ihmettä? Että hän ei saisi olla Facebookissa kysymättä sun lupaasi?

    • hrtetähijetähj

      Sä olet kyllä kieltämättä aika naurettava!!!
      Lueppas nyt uudestaan toi sun tekstis ja mieti vähän!!!!

    • fb.tyyppi

      No, mietin tässä itseäni. Mulla on yli 200 facebook-kaveria. Oon joskus parikin kertaa poistanu itteni seiltä kokonaan ja palannut uudestaan. Syy palaamiseen on, että helpottaa yhteydenpitoa vähän kaukaisempien kamujen kanssa. Kaikki fb-kaverit palaa automaattisesti kaveriksi kun profiilin avaa uudestaan, joten ei kannata varmaan ajatella, että just joku yksittäinen fb-kontakti olis se syy. Mutta saahan sitä toki haaveilla. Itse en poistele eksiä kaverilistoilta, mutta jos on ollut häiriköintiä niin sit poistan. En tiedä oliko tästä keskustelun avaajalle apua.

    • uusisko

      Jos vuosi sitten on tapahtunut jotain, niin se ei ole nii dramaattista, että ei voisi pyytää kaveriksi......

      Eikä kukaa koskaa kuole toisen mielestä sula sydämestä.....

      Sitä on joskus miettiny että kuin "vanha" asia on oikeasti vanhasuola... vuosi taaksepäin on tuore..... kurkku ja tommatti kyllä homehtuu, mutta kivi ei sammaloidu ja kupari patinoldu.

    • sitä ei kiinnosta

      Ei se ois sua ikinä poistanu, jos olisit ollut merkityksellinen tai jos hän toimisi yhtään sua ajatellen. Ja jos hän miettis sua niin varmaan olis lisännyt sinut kaverikseen.

      Miten musta tuntuu, että se ei todellakaan kyttää sun juttuja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe