Alkaa tulla SR Hiluxiin 50 tkm täyteen ja uuteen pitäisi vaihtaa sillä alle 50 tkm ajetun väliraha on vielä siedettävällä tasolla. Mutta jos nyt lähden kaupoille niin koska uuden saa ? Eli mitenpitkät toimitusajat noissa tällähetkellä on ?
Uusi Hi-Lux
4
331
Vastaukset
- JTHoo
Mulla kesti toukokuun puolivälissä tehdyn kaupan toimitus viime viikon torstaille. Perusmalli kyseessä. SR-mallin luovutuksen näin tämän viikon maanantaina, ja se oli tilattu maaliskuussa.
- Tiedä sitten
Niin eiköhän sen perusmallin saa paljon nopeammin? Uskoisin että löytyy joltakin toyotalta suoraan varastosta, menee vähän sivuun mutta ainakin Transitteja on kaupoissa valmiina.
- Ilm. asent.
Kiitos vastanneille. Vanha on SR ja uusikin tulee SR. Eli nyt kannattaa aloitta kaupanteko ja kätellä kuukauden parinpäästä niin saa rekisteriin 2013
- brummbrumm
kuukauden toimitusajalla saa uusia, ovat tulossa laivassa loppukuusta hankoon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673