Mitä tuo YLD Oikein tarkoittaa kun näyttää kaikilla tuon merkkinen paita tai housut päällä olevan?Ja kun verkkokauppojakin kattoo niin sielläkin lukee että I love haters ja semmonen vapaudenpatsaan pää ja huivi naamalla kertokaa mikä merkin idea on? kiitos
YLD
YLD?
8
2948
Vastaukset
- 14+3
En ole kuullutkaan tuollaisesta merkistä.. Enkä ole nähnyt sellaista missään. Outo kysymys.
- bazingaaa
Topstreetwearin oma tuotemerkki.
- nuori hoppari
YLD = your local dealer. Hip hop suuntainen tuotemerkki.
- Akumanninen
YLD meinaa your local dealer. Sen osoite on Helsingissä Freedrikinkatu 59. Kampin lähellä.
- jonne20346
olla jonne
- gangsta
YLD=your local dealer ja se on hip hop tuotemerkki jonka löytää esim:topstreetwear.com
- vähäpöhkö
Hyvä vaatemerkki, tunnistaa heti ketkä on hyviä tyyppejä :D
- YLD_vaatteitten_omistaja
Jep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368