Mitä tuo YLD Oikein tarkoittaa kun näyttää kaikilla tuon merkkinen paita tai housut päällä olevan?Ja kun verkkokauppojakin kattoo niin sielläkin lukee että I love haters ja semmonen vapaudenpatsaan pää ja huivi naamalla kertokaa mikä merkin idea on? kiitos
YLD
YLD?
8
3359
Vastaukset
- 14+3
En ole kuullutkaan tuollaisesta merkistä.. Enkä ole nähnyt sellaista missään. Outo kysymys.
- bazingaaa
Topstreetwearin oma tuotemerkki.
- nuori hoppari
YLD = your local dealer. Hip hop suuntainen tuotemerkki.
- Akumanninen
YLD meinaa your local dealer. Sen osoite on Helsingissä Freedrikinkatu 59. Kampin lähellä.
- jonne20346
olla jonne
- gangsta
YLD=your local dealer ja se on hip hop tuotemerkki jonka löytää esim:topstreetwear.com
- vähäpöhkö
Hyvä vaatemerkki, tunnistaa heti ketkä on hyviä tyyppejä :D
- YLD_vaatteitten_omistaja
Jep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k944174- 1403651
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah863415Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1251693
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140