Rinnat kaukana toisistaan - Rintaliivit?

apuaaaaa

Hei auttakaa!

Minun rinnat on kaukana toisistaan ja mitkään rintaliivimallit eivät sovi! Tähän mennessä parhaalta koolta tuntuu 75D, mutta kaarituki jää kainalon puolelta aina rinnan päälle ja painaa! Ja sitten yläosaan kupista jää puolet tyhjää tilaa...

Olen kokeillut vaikka mitä malleja ja rinnakkaiskokoja, aina sama ongelma. Ympärysmitta täytyy olla tuo 75, sillä 70 ei mene kiinni ja 80 on liian löysä. E-kupissakin kaarituki painaa kainalosta ja puolet kupista on tyhjää.
Tuntuu että kaikki rintaliivit on tehty lähekkäin oleville rinnoille...

Olen 20 vuotias, ilman rintaliivejä rintojen väliin jää 5 cm. Rintaliivit päällä väli on 3 cm. Edes push up - mallit eivät saa rintojani yhteen, jää vieläkin rako! ...Ja kaarituki painaa kainalosta...

Kaarituki on kuitenkin ihan ehdoton, rintani painavat paljon ja tarvitsevat paljon tukea.

Kertokaa jos tiedätte jotain hyviä rintaliivimalleja tai -merkkejä! Kiitos.

12

2282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ongelmarinnat myös

Mene johonkin liiviliikkeeseen ja anna asiantuntevien myyjien auttaa .Muistan kun itse joskus nuorenpana menin liiviliikkeeseen ja olin ihan nolo, kun vanhempi myyjä tuli sovituskoppiin kanssani tarkistamaan sopiiko kyseiset liivit. Sain häneltä kuitenkin hyvät ohjeet ,miten rintsikat kuuluu pukea päälle oikein. Nykyään löydän sopivat liivit Abecita mallistosta. Niitä on myynnissä mm. Sokoksissa ympäri maan.
      Ei tarvitse edes sovittaa ,kun olen löytänyt oikean koon.

• ongelmarinnat myös

Sorry, hyvä liivimerkki onkin Actuelle!!

• Ongelmaa myös

Voin lohduttaa että minulla on sama ongelma vaikkakaan rintojen väi ei ole noin suuri. Kun puen rintaliivit päälle, pitää ottaa rinta tukevasti kämmeneen ja kiskaista keskemmälle kunnolla kuppiin. Rintaliivit pitää olla aika napakat että rinnat pysyy kupeissa asettelun jälkeen. Rintaliivejä valitessa ostan mieluummin sellaisia malleja joissa on kuppien välissä edes pieni kankaanpala.

• <3

Sovitin joskus ns. minimizer-liivejä ja minulla oli niissä päinvastainen ongelma, siis liivit painoivat rintojani jotenkin oudosti sivulle, kupin ulkosyrjälle jäi tyhjää tilaa ja rinnat pullahtivat keskeltä kupin reunan yli. Kun tämä malli ei minulle sopinut, ehkä se sopisi sinulle?

Luulisin myös urheiluliiveistä löytyvän sopivia.

• on-off

Sehän on se minimizerin juju, eli levitetään kohti kainaloita ja pushupissa päinvastoin...

• nnnn

Vaikuttaa siltä, että sulla on ollut liian syväkuppisia malleja. Changen liivit tuntuvat olevan aika littania ja leveitä. Mulla ainakin kaaret rupesivat painamaan ulkoreunoista, kun ne olivat jotenkin liian kaukana.

Eivät minunkaan rintani keskeltä yhdessä ole. Ihan siinä mistä ne alkavat, on noin sentin kolo välissä ja siitä se sitten levenee. Nännien väli ilman liivejä on 24 cm. Kokoni on noin 80E. Aika tiukat liivit saa olla, että rinnat puristuvat yhteen. Mulla on ainoastaan yhdet sellaiset, Curvy Katen mallistoa.

• apuaaaaa

Kiitos hyvistä vinkeistä!

Aion tässä lähiaikoina pyytää asiantuntijalta apua. Laitanpa muistiin näitä rintaliivimerkkejä!

• kopeloitu

Varaudu siihen että liivikaupassa myyjä tulee kopeloimaanja puristelemaan rintojasi sovituskoppiin. Minulle riitti yksi kerta liiviliikkeessä, minun tisseihin ei koske muut kuin minä.

• Ei kopeloi

Täh? Eivät liivikaupan myyjät ketään kopeloi. Saattavat kohennella liivien asentoa ja säätää olkaimia. Jos joku oikeasti kopeloi, mikset tehnyt ilmoitusta????

• sovittaja_

En tiedä missä olet käynyt ostamassa/sovittamassa liivejäsi, mutta itse en ole vastaavaan törmännyt. Olkainten pituutta ja liivien asentoa myyjä on saattanut korjata, mutta silloinkin kysyttyään saako hän tehdä niin.

Ja siis itselläni on lähes kymmenen vuoden kokemus eri liiviliikkeistä.

• kiitos myyjälle

Silloin kun nuorena tyttönä menin eka kertaa liivilikkeeseen ,niin tuntuihan se aika kummalliselta kun myyjä tuli sovituskopiin ja asetteli rinnat oikein paikoilleen, sekä sääteli olkaimen pituudet ym. Ei todellakaan tullut olo että myyjä "kopeloi", vaikka oudolta asia silloin tuntui! Nyt useita ikävuosia myöhemmin olen todella tyytyväinen ,että sain silloin nuorena naisena kunnollisen opastuksen rintsikoiden ostamiseen. Nyt liivien pukeminen oikein on itsestäänselvyys.

• -mathilde-

Hei aloittaja, kun kokeilet liivejä, älä riuhdo niitä kuten joku sanoi :-) mutta todellakin kumarru eteenpäin että rinnat putoavat vapaasti liiveissä ja siirrä käsin se kaarituen ulkoreuna siihen oikean kohtaan eli just missä rintakudos loppuu ja kainalonalus alkaa. Suoristaudu.

Jos tuon operaation jälkeenkään homma ei toimi, pitää miettiä onko kuppikoko sopiva (sopisiko isompi) ja onko liivimalli sopiva. Sulle voisi ehkä käydäkin paremmin sellainen syväänuurrettu malli (plunge), joka hieman tukee rintoja sisäänpäin sivulta. Esim. Freyan Faye Plunge Balcony bra, Fantasien Savannah.

Jos noissa on kumminkin liian kapean tuntuinen kaarituki, sitten koita hieman eri malleja, kuten Curvy Katen Portia ja Panachen Andorra tai Tango balconettet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe