Teen geelikynsiä Lahdessa, harrastus mielessä. Hinnat 20-30e. Kysy lisää -> [email protected]
GEELIKYNNET / LAHTI
4
457
Vastaukset
- kynsssssii
ai harrastusmielessä pyydät rahaa... eli mainostat pimeetä duuniasi.
- glitter2
Jos tekee parille ihmiselle kynnet viikossa, pitääkö perustaa toiminimi ja maksaa verot?! Valitettavasti rakennekynsien näpertely on kaikessaan aika kallis harrastus; kynsikoulutus 390e, perustarvikkeet 200-300e, muu koristelutarvikkeet ja väri-/glittergeelit 200e. "Pienellä hinnalla" ei elä, mutta saapahan omansa pikku hiljaa takaisin, mitä tarvikkeihin on kulunut. Tietty ymmärrän, että toiminta täytyy virallistaa muu paperisota, jos toiminta on pääelinkeino, jota teet 8 tuntia päivässä. Sitä paitsi harrastelijalla ei ole vakiintunutta asiakaskuntaa, tällä harrastuksella ei rikastu, se tuo vaan iloa kynsien tekijälle sekä hänelle, jolle kynnet tehdään. P.S Ei ne ammattilaisetkaan/yrittäjätkään kaikkia tuloja ilmoita verottajalle ;P
- ads
Missäpäi mä oisin kiinnostunu :oo
- Ellie
Teetkö vielä kynsiä? Olisin kiinnostunut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935357
- 564161
- 252249
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282128Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011