Kurvikkaat naiset (kuvia)

l,kmnb

Haluaisin kuulla nimenomaan miesten mielipiteen seuraavista kurvikkaista naisista: http://curveappeal.tumblr.com/page/12

Kaunottaria vai jotain muuta? Saako naisella olla "jotain josta ottaa kiinni" näin yleensä?

13

1943

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30v poika

      Olen aina tykännyt hieman kurvikkaammista naisista. osa noista on kyllä kropiltaan todella kuumia. lantio-vyötärö kurvi pitää kuitenkin olla niin päin että lantio on se leveämpi osa. Kuitenkin enemmän painoarvoa annan kauniille kasvoille ja huumorintajulle. Oma naiseni on juurikin täydellinen, ei siis mikään kukkakeppi kroppainen minkämoisia monet naiset luulevat miesten kuolaavan. latino tyylinen kroppa on paras.

    • make__________

      Edellistä komppaan ihan täysin.. Ei sitä olisi voinut paremmin sanoa.

    • M87

      70-80% juuri tuon sivun naisista kelpaisi ainakin itselleni vallan mainiosti ulkomuotonsa puolesta. Ja kyllä, mieluummin hitusen pyöreyttä kuin pelkkää luuta ja nahkaa.

    • Pieni osa oli kyllä todella mun mieleen. Mutta on myöskin todettava että runsas enemmistö ei todellakaan miellyttänyt vaan olivat liian hoikahkoja... itte kun pidän runsaammista muodoista.

      "Saako naisella olla "jotain josta ottaa kiinni" näin yleensä?"
      Mun kohdalla sitä saa ja pitää olla mistä saa kiinni... eli en pidä hoikkuudesta, vaan sitä pyöreyttä ja rehevyyttä pitäis olla.

      • 39


    • Katsastaja,27v

      Monikin noista kelpaa.Erityisesti seuraavat;

      - Ensinmäinen tumma tyttö;lantion ja reisien rehevyys,ajaii
      - raitapaita tyttö;kaunista naisellista kurvikuutta
      - neitokainen jolla mustia täpliä valkosessa mekossa.Ehdottoman hot.Repisin heti mekon päältä ;)
      - tokavika tyttö,alusvaatteet päällä;Pieni pömppis on aina seksikäs.Samoin reidet,ihanaa katseltavaa.

      Ihan yleisesti ottaen,enemmin hieman naisellista pyöreyttä,onpahan mitä katsella ja ottaa hieman kiinnikin.

    • joops-

      Voisi olla isompi mnun makuun nää on kaikki liian hentoja

    • Muhkumpipitääolla

      Ainakin tuo ensimmäisen kuvaparin nainen on aika hyvännäköinen, varsinkin reidet ovat upeat... Näyttää muutenkin pirtsakalle tyypille...

    • mies88helsinki

      Todella kauniita naisia! Ensimmäinen tyttö eniten mun makuuni: nätit kurvit, naisellinen vartalo ja tummat hiukset.

      • 39

        Olipa kiva lukea tälläisiä kommentteja. Vartaloni on kuin kuvissa, rehevä, isorintainen, leveät lanteet ja kapea vyötärö ja monesti varsinkin naiset sanovat, että minun pitäisi laihduttaa, sen jälkeen olisin kuulemma todella kaunis. Itse viihdyn olemuksessani, pukeudun kauniisti ja pysyn tässä painossani helposti, joten en näe mitään syytä laihduttaa. En myöskään valita painostani tai ulkonäöstäni, miesseurastakaan ei ole ollut puutetta. Jos mies sanoisi, että olen liian lihava, olen väärä nainen hänelle. Kukaan mies ei ole kuitenkaan sanonut, vaikka olen lukenut täältä rumia kirjoituksia naisten läskeistä. (Ensimmäistä kertaa palstalla.)

        Siis hyvä että muodokkaampien naisten ystävätkin ovat välillä äänessä. Rehevät naiset peittävät muotojaan Suomessa aivan turhaan, ehkä siksi, että läskiä mollataan joka paikassa. Latinot ja afrikkalaiset usein pukeutuvat hyvin painosta välittämättä ja kantavat muotonsa hienosti. Kun käyttää hyvin leikattuja vaatteita, huolehtii hiuksista ja ihosta, tuntee itsensä kauniiksi, mikä on tärkeää. Siis itsearvostus.


    • En nyt jaksanut selata kuin kolme ylintä kuvaa.
      Mutta minun makuuni hieman ylipainoisia. Pidän siitä, että nainen on urheilullinen ja myös näyttää siltä.

    • girl1

      aina toi kommentoi saman tekstin joka paikkaan :DD toi TheOne :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2167
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      77
      1359
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      21
      1347
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1134
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      284
      1088
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      51
      1051
    7. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      996
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      959
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      222
      920
    10. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      21
      917
    Aihe