Rakastan sua missä vaa-aan, rakastan sua..., en malta nukahtaa, sävel korvissani soi. Näppäilen kitaraa, mä haluan sua niiin, whoo-hoo-hoo, suojissa metsien, rannoilla järvien, loisteessa auringon tai kuun.
Ei tunteen voimakkuus vaan sen kestävyys.
Ota riski! Kaikki ei mene niinkuin Ameliessa, kirjoitamme oman elämämme käsikirjoitusta. Näethän sen?
En löydä vertaistasi sun.
Kirjoitathan minulle. Odotan viestiäsi joka tunti, joka aamua, joka päivä, joka ilta ja joka yö. Syön sinua silmilläni, en kestä eroamme.
Te amo.
Myönnän: olen rakastunut.
3
340
Vastaukset
- miracolo
Tässä kirjeeni sinulle.
Myöskään minä en löydä vertaistasi sun. Auringonlasku piirtää hahmosi taivaanrantaan ja sadepisarat laulavat nimeäsi.
Kohtaamme jälleen kun aika on. Toivon sen koittavan pian ja kestävän kauan. - Putsaa korvat.
"Rakastan sua missä vaa-aan, rakastan sua..., en malta nukahtaa, sävel korvissani soi. Näppäilen kitaraa, mä haluan sua niiin, whoo-hoo-hoo, suojissa metsien, rannoilla järvien, loisteessa auringon tai kuun."
Suosittelen sinulle korvien puhdistusta. Yllä ilman lainausmerkkejä siteeraamasi Neljän Ruusun kappaleen, jonka esittäjää et ole vaivautunut mainitsemaan vaan kirjoitat kuin teksti olisi sinun, nimi on "Missä vaan" ja siinä lauletaan "Rakastellaan missä vaan". Siis "RAKASTELLAAN", ei "Rakastan sua".
Voi oletko likaisten korvien sijaan ulkomaalaistaustainen, jonka uskontoon tms. ei sovi rakastelusta lauleskelu, ja siksi olet muunnellut sanoja omin päin? - Dändändän <3
Odotan myös viestiäsi jokaisena hetkenä kun olen valveilla. Öisin näen unta sinusta, toivon herääväni vierestäsi. Jokaisena yksinäisenä yönä haluaisin käpertyä kainaloosi. Odotan yhteisiä öitä yhdessä, pelkästään nukkuminen vieressäsi on suurenmoista. Kaipaan jopa äänekästä kuorsaustasi, vaikka joskus siihen heräänkin. Kaipaan jopa sinun karvojasi, niitä on hauska nyppiä.
Olen laittanut elämäni uusiksi, järjestelen elämän pieniä palikoita uudestaan. Jos pyydät tai annat vihjeen, järjestän sinut siihen. Vaikket pyytäisi, jätän sinulle sinne kohdan - vain sinulle, aina sinulle. Jos haluat, muutan lähemmäs. Jos pyydät, muutan luoksesi. Ilman pyyntöä en sitä kuitenkaan tee - sinun tulee sitä haluta. Ymmärrä kuitenkin, että olen vahvatahtoinen, mutta silti herkkä.
Itselläni tunne on vahva, tunne on kestävä. Olen päästäni pyörällä, miten voinkaan tuntea näin?
Kun tapaamme, et halaa fyysisesti. Silmäsi puhuvat kuitenkin omaa kieltäsi. Jokainen katse, jokainen pilke silmäkulmassa, jokainen hymy, jokainen nauru... Voi, kunpa tulisi taas päivä, että näen sinut. Toivoisin, että kaappaat minut nallekarhumaiseen halaukseen.
Kyllä, minäkin myönnän. Olen rakastunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,342200Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921995Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881961MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131673Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241637Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4911527Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11514Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491330Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761228Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351199