Myönnän: olen rakastunut.

in ave wu

Rakastan sua missä vaa-aan, rakastan sua..., en malta nukahtaa, sävel korvissani soi. Näppäilen kitaraa, mä haluan sua niiin, whoo-hoo-hoo, suojissa metsien, rannoilla järvien, loisteessa auringon tai kuun.

Ei tunteen voimakkuus vaan sen kestävyys.

Ota riski! Kaikki ei mene niinkuin Ameliessa, kirjoitamme oman elämämme käsikirjoitusta. Näethän sen?

En löydä vertaistasi sun.

Kirjoitathan minulle. Odotan viestiäsi joka tunti, joka aamua, joka päivä, joka ilta ja joka yö. Syön sinua silmilläni, en kestä eroamme.

Te amo.

3

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miracolo

Tässä kirjeeni sinulle.

Myöskään minä en löydä vertaistasi sun. Auringonlasku piirtää hahmosi taivaanrantaan ja sadepisarat laulavat nimeäsi.

Kohtaamme jälleen kun aika on. Toivon sen koittavan pian ja kestävän kauan.

• Putsaa korvat.

"Rakastan sua missä vaa-aan, rakastan sua..., en malta nukahtaa, sävel korvissani soi. Näppäilen kitaraa, mä haluan sua niiin, whoo-hoo-hoo, suojissa metsien, rannoilla järvien, loisteessa auringon tai kuun."

Suosittelen sinulle korvien puhdistusta. Yllä ilman lainausmerkkejä siteeraamasi Neljän Ruusun kappaleen, jonka esittäjää et ole vaivautunut mainitsemaan vaan kirjoitat kuin teksti olisi sinun, nimi on "Missä vaan" ja siinä lauletaan "Rakastellaan missä vaan". Siis "RAKASTELLAAN", ei "Rakastan sua".

Voi oletko likaisten korvien sijaan ulkomaalaistaustainen, jonka uskontoon tms. ei sovi rakastelusta lauleskelu, ja siksi olet muunnellut sanoja omin päin?

• Dändändän <3

Odotan myös viestiäsi jokaisena hetkenä kun olen valveilla. Öisin näen unta sinusta, toivon herääväni vierestäsi. Jokaisena yksinäisenä yönä haluaisin käpertyä kainaloosi. Odotan yhteisiä öitä yhdessä, pelkästään nukkuminen vieressäsi on suurenmoista. Kaipaan jopa äänekästä kuorsaustasi, vaikka joskus siihen heräänkin. Kaipaan jopa sinun karvojasi, niitä on hauska nyppiä.

Olen laittanut elämäni uusiksi, järjestelen elämän pieniä palikoita uudestaan. Jos pyydät tai annat vihjeen, järjestän sinut siihen. Vaikket pyytäisi, jätän sinulle sinne kohdan - vain sinulle, aina sinulle. Jos haluat, muutan lähemmäs. Jos pyydät, muutan luoksesi. Ilman pyyntöä en sitä kuitenkaan tee - sinun tulee sitä haluta. Ymmärrä kuitenkin, että olen vahvatahtoinen, mutta silti herkkä.

Itselläni tunne on vahva, tunne on kestävä. Olen päästäni pyörällä, miten voinkaan tuntea näin?

Kun tapaamme, et halaa fyysisesti. Silmäsi puhuvat kuitenkin omaa kieltäsi. Jokainen katse, jokainen pilke silmäkulmassa, jokainen hymy, jokainen nauru... Voi, kunpa tulisi taas päivä, että näen sinut. Toivoisin, että kaappaat minut nallekarhumaiseen halaukseen.

Kyllä, minäkin myönnän. Olen rakastunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe