Myönnän: olen rakastunut.

in ave wu

Rakastan sua missä vaa-aan, rakastan sua..., en malta nukahtaa, sävel korvissani soi. Näppäilen kitaraa, mä haluan sua niiin, whoo-hoo-hoo, suojissa metsien, rannoilla järvien, loisteessa auringon tai kuun.

Ei tunteen voimakkuus vaan sen kestävyys.

Ota riski! Kaikki ei mene niinkuin Ameliessa, kirjoitamme oman elämämme käsikirjoitusta. Näethän sen?

En löydä vertaistasi sun.

Kirjoitathan minulle. Odotan viestiäsi joka tunti, joka aamua, joka päivä, joka ilta ja joka yö. Syön sinua silmilläni, en kestä eroamme.

Te amo.

3

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miracolo

Tässä kirjeeni sinulle.

Myöskään minä en löydä vertaistasi sun. Auringonlasku piirtää hahmosi taivaanrantaan ja sadepisarat laulavat nimeäsi.

Kohtaamme jälleen kun aika on. Toivon sen koittavan pian ja kestävän kauan.

• Putsaa korvat.

"Rakastan sua missä vaa-aan, rakastan sua..., en malta nukahtaa, sävel korvissani soi. Näppäilen kitaraa, mä haluan sua niiin, whoo-hoo-hoo, suojissa metsien, rannoilla järvien, loisteessa auringon tai kuun."

Suosittelen sinulle korvien puhdistusta. Yllä ilman lainausmerkkejä siteeraamasi Neljän Ruusun kappaleen, jonka esittäjää et ole vaivautunut mainitsemaan vaan kirjoitat kuin teksti olisi sinun, nimi on "Missä vaan" ja siinä lauletaan "Rakastellaan missä vaan". Siis "RAKASTELLAAN", ei "Rakastan sua".

Voi oletko likaisten korvien sijaan ulkomaalaistaustainen, jonka uskontoon tms. ei sovi rakastelusta lauleskelu, ja siksi olet muunnellut sanoja omin päin?

• Dändändän <3

Odotan myös viestiäsi jokaisena hetkenä kun olen valveilla. Öisin näen unta sinusta, toivon herääväni vierestäsi. Jokaisena yksinäisenä yönä haluaisin käpertyä kainaloosi. Odotan yhteisiä öitä yhdessä, pelkästään nukkuminen vieressäsi on suurenmoista. Kaipaan jopa äänekästä kuorsaustasi, vaikka joskus siihen heräänkin. Kaipaan jopa sinun karvojasi, niitä on hauska nyppiä.

Olen laittanut elämäni uusiksi, järjestelen elämän pieniä palikoita uudestaan. Jos pyydät tai annat vihjeen, järjestän sinut siihen. Vaikket pyytäisi, jätän sinulle sinne kohdan - vain sinulle, aina sinulle. Jos haluat, muutan lähemmäs. Jos pyydät, muutan luoksesi. Ilman pyyntöä en sitä kuitenkaan tee - sinun tulee sitä haluta. Ymmärrä kuitenkin, että olen vahvatahtoinen, mutta silti herkkä.

Itselläni tunne on vahva, tunne on kestävä. Olen päästäni pyörällä, miten voinkaan tuntea näin?

Kun tapaamme, et halaa fyysisesti. Silmäsi puhuvat kuitenkin omaa kieltäsi. Jokainen katse, jokainen pilke silmäkulmassa, jokainen hymy, jokainen nauru... Voi, kunpa tulisi taas päivä, että näen sinut. Toivoisin, että kaappaat minut nallekarhumaiseen halaukseen.

Kyllä, minäkin myönnän. Olen rakastunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2990
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2672
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      50
      2441
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      31
      2407
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1958
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1489
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1482
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1413
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1359
    10. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      47
      1344
    Aihe