Myönnän: olen rakastunut.

in ave wu

Rakastan sua missä vaa-aan, rakastan sua..., en malta nukahtaa, sävel korvissani soi. Näppäilen kitaraa, mä haluan sua niiin, whoo-hoo-hoo, suojissa metsien, rannoilla järvien, loisteessa auringon tai kuun.

Ei tunteen voimakkuus vaan sen kestävyys.

Ota riski! Kaikki ei mene niinkuin Ameliessa, kirjoitamme oman elämämme käsikirjoitusta. Näethän sen?

En löydä vertaistasi sun.

Kirjoitathan minulle. Odotan viestiäsi joka tunti, joka aamua, joka päivä, joka ilta ja joka yö. Syön sinua silmilläni, en kestä eroamme.

Te amo.

3

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miracolo

Tässä kirjeeni sinulle.

Myöskään minä en löydä vertaistasi sun. Auringonlasku piirtää hahmosi taivaanrantaan ja sadepisarat laulavat nimeäsi.

Kohtaamme jälleen kun aika on. Toivon sen koittavan pian ja kestävän kauan.

• Putsaa korvat.

"Rakastan sua missä vaa-aan, rakastan sua..., en malta nukahtaa, sävel korvissani soi. Näppäilen kitaraa, mä haluan sua niiin, whoo-hoo-hoo, suojissa metsien, rannoilla järvien, loisteessa auringon tai kuun."

Suosittelen sinulle korvien puhdistusta. Yllä ilman lainausmerkkejä siteeraamasi Neljän Ruusun kappaleen, jonka esittäjää et ole vaivautunut mainitsemaan vaan kirjoitat kuin teksti olisi sinun, nimi on "Missä vaan" ja siinä lauletaan "Rakastellaan missä vaan". Siis "RAKASTELLAAN", ei "Rakastan sua".

Voi oletko likaisten korvien sijaan ulkomaalaistaustainen, jonka uskontoon tms. ei sovi rakastelusta lauleskelu, ja siksi olet muunnellut sanoja omin päin?

• Dändändän <3

Odotan myös viestiäsi jokaisena hetkenä kun olen valveilla. Öisin näen unta sinusta, toivon herääväni vierestäsi. Jokaisena yksinäisenä yönä haluaisin käpertyä kainaloosi. Odotan yhteisiä öitä yhdessä, pelkästään nukkuminen vieressäsi on suurenmoista. Kaipaan jopa äänekästä kuorsaustasi, vaikka joskus siihen heräänkin. Kaipaan jopa sinun karvojasi, niitä on hauska nyppiä.

Olen laittanut elämäni uusiksi, järjestelen elämän pieniä palikoita uudestaan. Jos pyydät tai annat vihjeen, järjestän sinut siihen. Vaikket pyytäisi, jätän sinulle sinne kohdan - vain sinulle, aina sinulle. Jos haluat, muutan lähemmäs. Jos pyydät, muutan luoksesi. Ilman pyyntöä en sitä kuitenkaan tee - sinun tulee sitä haluta. Ymmärrä kuitenkin, että olen vahvatahtoinen, mutta silti herkkä.

Itselläni tunne on vahva, tunne on kestävä. Olen päästäni pyörällä, miten voinkaan tuntea näin?

Kun tapaamme, et halaa fyysisesti. Silmäsi puhuvat kuitenkin omaa kieltäsi. Jokainen katse, jokainen pilke silmäkulmassa, jokainen hymy, jokainen nauru... Voi, kunpa tulisi taas päivä, että näen sinut. Toivoisin, että kaappaat minut nallekarhumaiseen halaukseen.

Kyllä, minäkin myönnän. Olen rakastunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4450
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3493
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3207
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2144
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1793
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1751
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1446
    Aihe