Unitaut vahingoittaa evolutionäärisiä prinsiippeleitä

Uskovainen Uskis

23

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se ainoa olennainen kohta on tämä:

      ""Why most organisms have developed a highly complex form of Ribonuclease P when Trypanosoma brucei has a very simple form that accomplishes the same function is a mystery that violates the simple solutions concept of evolution.""

      Eli kysymys on siitä, ettei tiedetä miksi useimmille organismeille on kehittynyt monimutkaisempia entsyymeja kuin on ainakaan tässä tapauksessa ollut tarpeen.

      Tiedonaukko siis, mitä muuta ajattelit tuossa nähdä?

      • Uskovainen uskis

        Kiva kun kysyit, mutta vastaus on tietysti simppeli: luominen.

        Kiitos että kysyit. Hyvää oloa ja näkemiin!


      • tietoo-on

        Se tiedonaukko on ainoastaan teillä evoluutio-uskovaisilla, niitä sanotaan nykyisin "Tuhkimo-aukoiksi".


      • Uskovainen uskis kirjoitti:

        Kiva kun kysyit, mutta vastaus on tietysti simppeli: luominen.

        Kiitos että kysyit. Hyvää oloa ja näkemiin!

        Eli tiedonaukko on luomisen todiste :-)


      • tietoo-on kirjoitti:

        Se tiedonaukko on ainoastaan teillä evoluutio-uskovaisilla, niitä sanotaan nykyisin "Tuhkimo-aukoiksi".

        Niitä luomisen "todisteita" taas kutsutaan saduiksi ja toiveajatteluksi.


      • Uskovainen Uskis
        illuminatus kirjoitti:

        Eli tiedonaukko on luomisen todiste :-)

        Onko tiedonaukkoa sanoa, että auto vaikuttaa olevan älykkäästi suunniteltu ulkoapäin, ja tarkemmin tarkastellessa osoittautuu olevan sitä myöskin sisältäpäin?


      • Not me
        Uskovainen Uskis kirjoitti:

        Onko tiedonaukkoa sanoa, että auto vaikuttaa olevan älykkäästi suunniteltu ulkoapäin, ja tarkemmin tarkastellessa osoittautuu olevan sitä myöskin sisältäpäin?

        Ehkäpä ei.

        Eliökunta ehkä vaikuttaa olevan älykkäästi suunniteltu ulkoapäin, mutta tarkemmin tarkasteltaessa se ei sitä ole.


      • Uskovainen Uskis kirjoitti:

        Onko tiedonaukkoa sanoa, että auto vaikuttaa olevan älykkäästi suunniteltu ulkoapäin, ja tarkemmin tarkastellessa osoittautuu olevan sitä myöskin sisältäpäin?

        Auto (tai mikään muukaan eloton) ei edelleenkään ole kelvollinen elollisen luonnon analogiaksi.


    • "Miksi näin tapahtuu, no vastaus on tietenkin selvä. Älykäs suunnittelu sen saa aikaan."

      Miksi ihmeessä olisi älykästä suunnitella monimutkainen proteiini, jos yksinkertaisella on sama toiminto? Eihän sellaisessa ole mitään järkeä.

      • evoluutio=uskonto

        Vain tyhmä kysyy miksi ihmeessä olisi älykästä suunnitella. Siinä sitä on järkeä kun arvostelee Älykkään Suunnittelijan luomusta.


    • "Vain tyhmä kysyy miksi ihmeessä olisi älykästä suunnitella. Siinä sitä on järkeä kun arvostelee Älykkään Suunnittelijan luomusta."

      Kysymyksesni kuului, että "Miksi ihmeessä olisi älykästä suunnitella monimutkainen proteiini, jos yksinkertaisella on sama toiminto?"

      Sinulla on ilmeisiä vaikeuksia ymmärtää suomea, mutta kysyin sitä, että koska yksinkertainen proteiini suorittaa saman tehtävän, niin miksi olisi älykästä suunnitella sekä se, että monimutkaisempi proteiini, joka tekee samaa tehtävää. Eihän siinä ole mitään järkeä tai älyä.

      • evoluutio=uskonto

        Juuri sitähän minä tarkoitin.


    • "Juuri sitähän minä tarkoitin."

      Sinä et vastannut kysymykseeni. Se johtaa minut päättelemään, että sinäkin pidät noita proteiineja suunnittelemattomina.

      • evoluutio=uskonto

        Niinhän ne vähä-älyisen evoluutio-uskovaisen aivot tekevät, ne kääntävät kaiken toisinpäin. Te elätte jossain nurinkurin satumaailmassa.
        Sinä olet todistanut itse että olet kyvytön ymmärtämään tosiasioita, joten turha sinulle on mitään vastauksia antaa.


      • evoluutio=uskonto kirjoitti:

        Niinhän ne vähä-älyisen evoluutio-uskovaisen aivot tekevät, ne kääntävät kaiken toisinpäin. Te elätte jossain nurinkurin satumaailmassa.
        Sinä olet todistanut itse että olet kyvytön ymmärtämään tosiasioita, joten turha sinulle on mitään vastauksia antaa.

        Minulla on ilo lukea työni kautta Cell-julkaisua, onko sinulla? Kai me evokit sitten olemme tyhmiä, kun jotkut asiat ovat toistaiseksi epäselviä. Kyllä tämäkin selviää, älä huoli siitä. Kerroppa lisää, missä evokit ovat ymmärtämättömiä tosiaisioista, turkana ja illu varmasti pyyhkivät sinulla mieluusti lattiaa.


    • "Niinhän ne vähä-älyisen evoluutio-uskovaisen aivot tekevät, ne kääntävät kaiken toisinpäin. Te elätte jossain nurinkurin satumaailmassa.
      Sinä olet todistanut itse että olet kyvytön ymmärtämään tosiasioita, joten turha sinulle on mitään vastauksia antaa."

      Et siis kykene kertomaan, että mitä älykästä olisi siinä, että suunnittelee monimutkaisen proteiinin, joka suorittaa yksinkertaisen proteiinin tehtäviä. Ei siinä minustakaan ole älyn häivääkään, mutta miksi sitten ylipäätään vastasit kysymykseeni?

      • evoluutio=uskonto

        Sitähän minä juuri tarkoitin.


    • "Sitähän minä juuri tarkoitin."

      Asia tuli jo selväksi, monimutkaisen proteiinin suunnittelemisessa tekemään yksinkertaisen proteiinin tehtäviä ei ole järkeä.

      • evoluutio=uskonto

        Niinhän ne vähä-älyisen evoluutio-uskovaisen aivot tekevät, ne kääntävät kaiken toisinpäin. Te elätte jossain nurinkurin satumaailmassa.
        Sinä olet todistanut itse että olet kyvytön ymmärtämään tosiasioita.


      • evoluutio=uskonto kirjoitti:

        Niinhän ne vähä-älyisen evoluutio-uskovaisen aivot tekevät, ne kääntävät kaiken toisinpäin. Te elätte jossain nurinkurin satumaailmassa.
        Sinä olet todistanut itse että olet kyvytön ymmärtämään tosiasioita.

        "Niinhän ne vähä-älyisen evoluutio-uskovaisen aivot tekevät, ne kääntävät kaiken toisinpäin. Te elätte jossain nurinkurin satumaailmassa.
        Sinä olet todistanut itse että olet kyvytön ymmärtämään tosiasioita."

        Asiasi tuli jo selväksi: monimutkaisen proteiinin suunnittelemisessa tekemään yksinkertaisen proteiinin tehtäviä ei ole mitään järkeä.


      • wtawertgt
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Niinhän ne vähä-älyisen evoluutio-uskovaisen aivot tekevät, ne kääntävät kaiken toisinpäin. Te elätte jossain nurinkurin satumaailmassa.
        Sinä olet todistanut itse että olet kyvytön ymmärtämään tosiasioita."

        Asiasi tuli jo selväksi: monimutkaisen proteiinin suunnittelemisessa tekemään yksinkertaisen proteiinin tehtäviä ei ole mitään järkeä.

        ----Asiasi tuli jo selväksi: monimutkaisen proteiinin suunnittelemisessa tekemään yksinkertaisen proteiinin tehtäviä ei ole mitään järkeä-----

        Koska sen proten tehtäviä kaikkia ei vielä tunneta. Mutta kerro itse miksi tuossa olisi evoluution kannalta mitään järkeä ja miten evoluutio valinnan avulla sen tekisi. Jos yksinkertainen prote jo tekee kaiken niin mitä valintaetua olisi monimutkaisemmasta ollut. Katsos, olisihan se haitta käyttää energiaa johonkin mistä ei ole hyötyä.
        Olet pussissa suusi täynnä jauhoja. JOko on vaikeeta hengitää.


      • wtawertgt kirjoitti:

        ----Asiasi tuli jo selväksi: monimutkaisen proteiinin suunnittelemisessa tekemään yksinkertaisen proteiinin tehtäviä ei ole mitään järkeä-----

        Koska sen proten tehtäviä kaikkia ei vielä tunneta. Mutta kerro itse miksi tuossa olisi evoluution kannalta mitään järkeä ja miten evoluutio valinnan avulla sen tekisi. Jos yksinkertainen prote jo tekee kaiken niin mitä valintaetua olisi monimutkaisemmasta ollut. Katsos, olisihan se haitta käyttää energiaa johonkin mistä ei ole hyötyä.
        Olet pussissa suusi täynnä jauhoja. JOko on vaikeeta hengitää.

        "Koska sen proten tehtäviä kaikkia ei vielä tunneta."

        Aivan. Eli siis kyse ei olekaan siitä mitä aloittaja väitti, että kyse olisi älykkään suunnittelun todisteesta. Kyse on siitä, että tuolla monimutkaisemmalla muodolla ilmeisesti on jokin toinenkin tehtävä, johon se on kehittynyt muuntelun ja valinnan avulla.

        "Mutta kerro itse miksi tuossa olisi evoluution kannalta mitään järkeä ja miten evoluutio valinnan avulla sen tekisi. Jos yksinkertainen prote jo tekee kaiken niin mitä valintaetua olisi monimutkaisemmasta ollut. Katsos, olisihan se haitta käyttää energiaa johonkin mistä ei ole hyötyä."

        Juuri näin ja siksi olitkin asian ytimessä, kun kerroit, että tuon monimutkaisemman proteiinin kaikkia tehtäviä ei vielä tunneta. Mitä ilmeisimmin sillä on muitakin toimintoja kuin tuo yksinkertaisemmalla muodolla. Jos ei ole, niin sitten kyse täytyisi olla geneettisestä ajelehtimisesta, mutta silloin juuri tuo monimutkaisempaan proteiiniin käytettävä turha lisäenergia olisi ongelma.

        "Olet pussissa suusi täynnä jauhoja. JOko on vaikeeta hengitää."

        Hommaahan sinä puhtaita jauhoja pussiisi:

        Tunnustat, että proteiinin kaikkia tehtäviä ei tunneta, jotta voisit puolustaa humpuukiuskontoasi, älykästä suunnittelua. Ja silti kuitenkin väität, että evoluutioteoria ei kykenisi selittämään, että miksi monimutkainen proteiini korvaa yksinkertaisemman muodon, vaikka selitys on ilmeinen, proteiinin kaikkia tehtäviä ei vielä tunneta.


    • Mikä on prinsiippeli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe