Unitaut vahingoittaa evolutionäärisiä prinsiippeleitä

Uskovainen Uskis

23

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se ainoa olennainen kohta on tämä:

      ""Why most organisms have developed a highly complex form of Ribonuclease P when Trypanosoma brucei has a very simple form that accomplishes the same function is a mystery that violates the simple solutions concept of evolution.""

      Eli kysymys on siitä, ettei tiedetä miksi useimmille organismeille on kehittynyt monimutkaisempia entsyymeja kuin on ainakaan tässä tapauksessa ollut tarpeen.

      Tiedonaukko siis, mitä muuta ajattelit tuossa nähdä?

      • Uskovainen uskis

        Kiva kun kysyit, mutta vastaus on tietysti simppeli: luominen.

        Kiitos että kysyit. Hyvää oloa ja näkemiin!


      • tietoo-on

        Se tiedonaukko on ainoastaan teillä evoluutio-uskovaisilla, niitä sanotaan nykyisin "Tuhkimo-aukoiksi".


      • Uskovainen uskis kirjoitti:

        Kiva kun kysyit, mutta vastaus on tietysti simppeli: luominen.

        Kiitos että kysyit. Hyvää oloa ja näkemiin!

        Eli tiedonaukko on luomisen todiste :-)


      • tietoo-on kirjoitti:

        Se tiedonaukko on ainoastaan teillä evoluutio-uskovaisilla, niitä sanotaan nykyisin "Tuhkimo-aukoiksi".

        Niitä luomisen "todisteita" taas kutsutaan saduiksi ja toiveajatteluksi.


      • Uskovainen Uskis
        illuminatus kirjoitti:

        Eli tiedonaukko on luomisen todiste :-)

        Onko tiedonaukkoa sanoa, että auto vaikuttaa olevan älykkäästi suunniteltu ulkoapäin, ja tarkemmin tarkastellessa osoittautuu olevan sitä myöskin sisältäpäin?


      • Not me
        Uskovainen Uskis kirjoitti:

        Onko tiedonaukkoa sanoa, että auto vaikuttaa olevan älykkäästi suunniteltu ulkoapäin, ja tarkemmin tarkastellessa osoittautuu olevan sitä myöskin sisältäpäin?

        Ehkäpä ei.

        Eliökunta ehkä vaikuttaa olevan älykkäästi suunniteltu ulkoapäin, mutta tarkemmin tarkasteltaessa se ei sitä ole.


      • Uskovainen Uskis kirjoitti:

        Onko tiedonaukkoa sanoa, että auto vaikuttaa olevan älykkäästi suunniteltu ulkoapäin, ja tarkemmin tarkastellessa osoittautuu olevan sitä myöskin sisältäpäin?

        Auto (tai mikään muukaan eloton) ei edelleenkään ole kelvollinen elollisen luonnon analogiaksi.


    • "Miksi näin tapahtuu, no vastaus on tietenkin selvä. Älykäs suunnittelu sen saa aikaan."

      Miksi ihmeessä olisi älykästä suunnitella monimutkainen proteiini, jos yksinkertaisella on sama toiminto? Eihän sellaisessa ole mitään järkeä.

      • evoluutio=uskonto

        Vain tyhmä kysyy miksi ihmeessä olisi älykästä suunnitella. Siinä sitä on järkeä kun arvostelee Älykkään Suunnittelijan luomusta.


    • "Vain tyhmä kysyy miksi ihmeessä olisi älykästä suunnitella. Siinä sitä on järkeä kun arvostelee Älykkään Suunnittelijan luomusta."

      Kysymyksesni kuului, että "Miksi ihmeessä olisi älykästä suunnitella monimutkainen proteiini, jos yksinkertaisella on sama toiminto?"

      Sinulla on ilmeisiä vaikeuksia ymmärtää suomea, mutta kysyin sitä, että koska yksinkertainen proteiini suorittaa saman tehtävän, niin miksi olisi älykästä suunnitella sekä se, että monimutkaisempi proteiini, joka tekee samaa tehtävää. Eihän siinä ole mitään järkeä tai älyä.

      • evoluutio=uskonto

        Juuri sitähän minä tarkoitin.


    • "Juuri sitähän minä tarkoitin."

      Sinä et vastannut kysymykseeni. Se johtaa minut päättelemään, että sinäkin pidät noita proteiineja suunnittelemattomina.

      • evoluutio=uskonto

        Niinhän ne vähä-älyisen evoluutio-uskovaisen aivot tekevät, ne kääntävät kaiken toisinpäin. Te elätte jossain nurinkurin satumaailmassa.
        Sinä olet todistanut itse että olet kyvytön ymmärtämään tosiasioita, joten turha sinulle on mitään vastauksia antaa.


      • evoluutio=uskonto kirjoitti:

        Niinhän ne vähä-älyisen evoluutio-uskovaisen aivot tekevät, ne kääntävät kaiken toisinpäin. Te elätte jossain nurinkurin satumaailmassa.
        Sinä olet todistanut itse että olet kyvytön ymmärtämään tosiasioita, joten turha sinulle on mitään vastauksia antaa.

        Minulla on ilo lukea työni kautta Cell-julkaisua, onko sinulla? Kai me evokit sitten olemme tyhmiä, kun jotkut asiat ovat toistaiseksi epäselviä. Kyllä tämäkin selviää, älä huoli siitä. Kerroppa lisää, missä evokit ovat ymmärtämättömiä tosiaisioista, turkana ja illu varmasti pyyhkivät sinulla mieluusti lattiaa.


    • "Niinhän ne vähä-älyisen evoluutio-uskovaisen aivot tekevät, ne kääntävät kaiken toisinpäin. Te elätte jossain nurinkurin satumaailmassa.
      Sinä olet todistanut itse että olet kyvytön ymmärtämään tosiasioita, joten turha sinulle on mitään vastauksia antaa."

      Et siis kykene kertomaan, että mitä älykästä olisi siinä, että suunnittelee monimutkaisen proteiinin, joka suorittaa yksinkertaisen proteiinin tehtäviä. Ei siinä minustakaan ole älyn häivääkään, mutta miksi sitten ylipäätään vastasit kysymykseeni?

      • evoluutio=uskonto

        Sitähän minä juuri tarkoitin.


    • "Sitähän minä juuri tarkoitin."

      Asia tuli jo selväksi, monimutkaisen proteiinin suunnittelemisessa tekemään yksinkertaisen proteiinin tehtäviä ei ole järkeä.

      • evoluutio=uskonto

        Niinhän ne vähä-älyisen evoluutio-uskovaisen aivot tekevät, ne kääntävät kaiken toisinpäin. Te elätte jossain nurinkurin satumaailmassa.
        Sinä olet todistanut itse että olet kyvytön ymmärtämään tosiasioita.


      • evoluutio=uskonto kirjoitti:

        Niinhän ne vähä-älyisen evoluutio-uskovaisen aivot tekevät, ne kääntävät kaiken toisinpäin. Te elätte jossain nurinkurin satumaailmassa.
        Sinä olet todistanut itse että olet kyvytön ymmärtämään tosiasioita.

        "Niinhän ne vähä-älyisen evoluutio-uskovaisen aivot tekevät, ne kääntävät kaiken toisinpäin. Te elätte jossain nurinkurin satumaailmassa.
        Sinä olet todistanut itse että olet kyvytön ymmärtämään tosiasioita."

        Asiasi tuli jo selväksi: monimutkaisen proteiinin suunnittelemisessa tekemään yksinkertaisen proteiinin tehtäviä ei ole mitään järkeä.


      • wtawertgt
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Niinhän ne vähä-älyisen evoluutio-uskovaisen aivot tekevät, ne kääntävät kaiken toisinpäin. Te elätte jossain nurinkurin satumaailmassa.
        Sinä olet todistanut itse että olet kyvytön ymmärtämään tosiasioita."

        Asiasi tuli jo selväksi: monimutkaisen proteiinin suunnittelemisessa tekemään yksinkertaisen proteiinin tehtäviä ei ole mitään järkeä.

        ----Asiasi tuli jo selväksi: monimutkaisen proteiinin suunnittelemisessa tekemään yksinkertaisen proteiinin tehtäviä ei ole mitään järkeä-----

        Koska sen proten tehtäviä kaikkia ei vielä tunneta. Mutta kerro itse miksi tuossa olisi evoluution kannalta mitään järkeä ja miten evoluutio valinnan avulla sen tekisi. Jos yksinkertainen prote jo tekee kaiken niin mitä valintaetua olisi monimutkaisemmasta ollut. Katsos, olisihan se haitta käyttää energiaa johonkin mistä ei ole hyötyä.
        Olet pussissa suusi täynnä jauhoja. JOko on vaikeeta hengitää.


      • wtawertgt kirjoitti:

        ----Asiasi tuli jo selväksi: monimutkaisen proteiinin suunnittelemisessa tekemään yksinkertaisen proteiinin tehtäviä ei ole mitään järkeä-----

        Koska sen proten tehtäviä kaikkia ei vielä tunneta. Mutta kerro itse miksi tuossa olisi evoluution kannalta mitään järkeä ja miten evoluutio valinnan avulla sen tekisi. Jos yksinkertainen prote jo tekee kaiken niin mitä valintaetua olisi monimutkaisemmasta ollut. Katsos, olisihan se haitta käyttää energiaa johonkin mistä ei ole hyötyä.
        Olet pussissa suusi täynnä jauhoja. JOko on vaikeeta hengitää.

        "Koska sen proten tehtäviä kaikkia ei vielä tunneta."

        Aivan. Eli siis kyse ei olekaan siitä mitä aloittaja väitti, että kyse olisi älykkään suunnittelun todisteesta. Kyse on siitä, että tuolla monimutkaisemmalla muodolla ilmeisesti on jokin toinenkin tehtävä, johon se on kehittynyt muuntelun ja valinnan avulla.

        "Mutta kerro itse miksi tuossa olisi evoluution kannalta mitään järkeä ja miten evoluutio valinnan avulla sen tekisi. Jos yksinkertainen prote jo tekee kaiken niin mitä valintaetua olisi monimutkaisemmasta ollut. Katsos, olisihan se haitta käyttää energiaa johonkin mistä ei ole hyötyä."

        Juuri näin ja siksi olitkin asian ytimessä, kun kerroit, että tuon monimutkaisemman proteiinin kaikkia tehtäviä ei vielä tunneta. Mitä ilmeisimmin sillä on muitakin toimintoja kuin tuo yksinkertaisemmalla muodolla. Jos ei ole, niin sitten kyse täytyisi olla geneettisestä ajelehtimisesta, mutta silloin juuri tuo monimutkaisempaan proteiiniin käytettävä turha lisäenergia olisi ongelma.

        "Olet pussissa suusi täynnä jauhoja. JOko on vaikeeta hengitää."

        Hommaahan sinä puhtaita jauhoja pussiisi:

        Tunnustat, että proteiinin kaikkia tehtäviä ei tunneta, jotta voisit puolustaa humpuukiuskontoasi, älykästä suunnittelua. Ja silti kuitenkin väität, että evoluutioteoria ei kykenisi selittämään, että miksi monimutkainen proteiini korvaa yksinkertaisemman muodon, vaikka selitys on ilmeinen, proteiinin kaikkia tehtäviä ei vielä tunneta.


    • Mikä on prinsiippeli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe