Punkkarit, auttakaa tyhmää!!!

Utelias.minä

Anteeksi ehkäpä tosi tyhmä kysymykseni, mutta mikä on punkkarin määritelmä? Millasia punkkarit on, millaisia vaatteita ja koruja te käytätte, koostuuko kaveripiirinne pelkästään punkkareista vai kaiken tyylisistä ihmisistä? En aio ruveta punkkariksi, joten älkää sanoko, että minun pitäisi tietää nämä asiat, olen vain yksinkertaisesti kiinnostunut asiasta ja "elämäntavasta".

2

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mors0

1. Punk on individualismia, eli omana itsenään olemista.
      Mikäli kuitenkin haluat näyttää stereotyyppipunkkarilta:
      (huom riippuu täysin siitä mitä punkkia kuuntelet!)
      2. Keesi ei ole pakollinen, mutta jees. Myös muita hienoja malleja on. Geelistä liimaisia piikkitukkia monen värisinä (pliis älä sekoita emotukkaa punkkiin niin kuin monet nykynuoret ikävä kyllä tekevät)
      3. Vaatteet. 70-80-luvuilla oli hihattomia paitoja, niittitakkeja, revittyjä farkkuja. Jotain ruudullistakin ehkä? Housuina ehkä myöskin jotain shortseja. Maiharit tai Converset kenkinä. Samaa kannattaa noudattaa nykyään.
      4. Korut! Mieluusti jotain itse tehtyä. Itse näin kerran yhdellä keikalla punkkarin jolla oli kaulaketjuun pujotettuna tinasotilas.
      Jokaisella on oma käsityksensä punkkarina olemisesta. Tässä oli muutamia.

Muista, että punkkarius ei riipu vaatteista vaan aatteista, sanotaan. Anarkismia ja systeemin ulkopuolella olemista.

• Punk-poliisi

Kunnolla väkivaltaa ja vitusti päihteitä, siitä se lähtee. Vaatteet on yleensä veren tahrimat ja täynnä reikiä kannabispiikeistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7433
    2. 80
      5018
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4849
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2576
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe