Iski kimppuun kuin sika limppuun

Hämmentynyt

Harmittaa vietävästi. Treffailin miestä, josta olin todella kiinnostunut, ja luulin asian olevan samoin hänenkin puoleltaan. Kolmansilla tärskyillä menimme hänen luokseen. Kaikki vaikutti ihan viattomalta, ja mies keräili kauan rohkeuttaan tehdä siirtonsa. Vaikutti siis ujolta mieheltä. Mutta voi jumankekkulat! Kun hän lopulta uskaltautui suutelemaan alkoi todella kiivas käpälöinti. Yritin kauniisti toppuutella häntä (en halunnut kolmansilla treffeillä ryhtyä vielä mihinkään suutelemista enempään), jonka jälkeen ääni kellossa muuttui. Hän ei ollut varsinaisesti töykeä, mutta hiljainen ja täysin eri mies. Nyt tuntuu siltä, että tuo episodi on pilannut kaiken. Kolautinko hänen miehistä egoaan niin, että hän jättää kaiken sikseen? Minua juttu ei sinänsä säikäyttänyt, tosin epäröin sitä, hakiko hän vain minusta seksikumppania. Tekisi mieli lähettää viestiä, mutta toisaalta haluan katsoa kiinnostaako häntä muukin kuin seksi. Jos en hänestä kuule mitään, niin tulkitsen ettei hän vakavissaan ollutkaan. Vai miten..? Ymmärrän kyllä, että torjutuksi tuleminen on paska juttu.

8

5668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anni

Olettaisin että mies oli vain epävarma. Kuvailit häntä hiljaiseksi mieheksi.. Siis todennäköisesti hän oli epävarma, ja luuli sinun haluavan seksiä. Myyttihän on, että naiset haluavat seksiä nimenomaan kolmansilla treffeillä. Epävarmuus miehessä purkautui hirveänä päällekäymisenä, kun ei muuta osannut. Sinun torjuntasi puolestaan sai hänet TODELLA noloksi. Tajusi itsekin oman käytöksensä..

Että ota yhteyttä vaan ja ole niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Harmihan olisi heittää hyvä mies hukkaan yhden töppäyksen takia. Jos tahdot, niin voit johdattaa keskustelun seksiin noin yleisellä tasolla, ja samalaa ohimennen mainita, että sinun mielestäsi seksi on parhaimmillaan vasta kun tuntee kumppanin vähän paremmin.

Älä lannistu, vaan yritä vielä kerran :) Miestä voi lähentely-yritys nolottaa sen verran, ettei kehtaa sinuun itse yhteyttä ottaa.

• ujo mies

Semmoisia kömpelykset me miehet ollaan,no ei
        kaikki tietenkään.Jos omalle kohdalle ajattelis
        niin kyllä se kynnys ottaa itse yhteyttä ehkä
        nousis ton jälkeen.Annin viesti oli kyllä täyttä
        asiaa

• Ai hitto...

Kunpa itsekin pystyisin olemaan noin innokas limpunsyöjä. Minulla kaikki kaatuu aina siihen, että kiertelen ja haistelen liian kauan limppua... Niin kauan, että limppu lopulta päätyy jonkun toisen sian suuhun...

• 22 cm

sille jo pesää. Kolmet treffit jo eikä hiirulainen oo saanu juustoo. Käyttekö treffeillä jossain kirkosvai. Sulle pitäs jonku tosimiehen antaa kunnon kyydit, ni sen jälkeen voisit mennä hiirulaisen luo näyttää miten teidän nysväyskerhossa naidaan.

• nainen

Noin siinä käy, kun miettii ja vaihtaa ja katsastaa muita tarjolla olevia, pian huomaa, että se ykkösvaihtoehto käveleekin jo toisen kainalossa.

• paske83

olisit antanut...

• bluepoem

Koska edellä kuvattu ongelma on aika yleinen ja kiusallien parien tutustumisvaiheessa, niin ehdotankin että käytöön otettaisiin ensinnäkin olettamus (joka ei ole totta) mutta voidaan hyödyntää tässä.

Se että mies haluaa aina, joten naisien jotka haluavat vain silloin tällöin( olettamus tämäkin)olisi selkeästi ilmaistava milloin on sopiva hetki.

Näin päästääisiin noista trefferjen laskemisista ja muista epävarmuus tekijöistä. "Siis mies haluaa" aina ja odottaa kiltisti että nainen on suostuvainen.
      Tämä tapakulttuuri suojaisi naisia liian tungettavilta lähentelyiltä ja päästäisi miehet siitä pelosta että onks mä nyhverö kun en vielä toisilla tai kolmansillakaan treffeilä haluu sänkyy. :))))))

• justus

Jos minä olisin nainen, antaisin kaikille...mutta mikään yllätys se olisi=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2245
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1958
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1489
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1337
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      967
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe