Maailman yksi johtavia suursuosikkeja Mötley Crue on juuri Amerikan rundilla yhdessä pahasti urallaan laskusuunnassa olevan Kissin kanssa. Pari keikkaa nyt takana ja yhä viriili ja vaarallinen Mötley on pessyt Kissin väsähtäneen muinaismuisto orkesterin vähintään 666-0. Yleisön pyynnostä ja mahtavan sukseen johdosta Mötley on vetänyt vielä pitempää settiä kuin Kiss koska väsähtäneiden Genen ja Paulin ruuti alkaa olla niin väsynyttä että esim Paul Stanleyn ääni ei kestä enään kuin muutaman kappaleen laulamisen livenä. Aika säälittävää touhua on Kissin hommat olleet jo koko 2000 luvun ja vielä huonommaksi menee koko ajan. Edellisellä Kissin Usan kiertueella joutuivat myymään keikkalippuja alennuksella jopa 10 dollarin polkuhintaan että saivat hallit edes puolilleen. Nyt Mötley Cruen siiveelä Kiss pääsee sentään soittamaan suuremmalle yleisölle. Ei kyllä nykypäivänä ole kahta sanaa kumpi on kovempi nimi: Kiss vai Mötley........Mötley crue vie ja Kiss vikisee.
MÖTLEY CRUE MURSKASI KISSIN JENKKIRUNDILLA
Kim Vaasa !!!
2
203
Vastaukset
- Quantanamo
KISS on 70-luvun muinaisjäännemeikkipaskaa.
Mötley Crue on 80-luvun muinaisjäännemeikkipaskaa.
Kun rock and rollin historian merkittävimmistä orkestereista puhutaan, kumpikaan ei ole 500 merkittävimmän joukossa, tuskin edes 1000. - KISS IS BEST
KISS on paras. Oon sopinu mun ystävän kaa et heti ku ne tulee suomeen nii me mennään sinne ja mä mä pyydään nimmarit mun ekaan kitaraan. KISS IS BEST PISTE!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen283109Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,482546Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään412361Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621328Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3001244- 41996
- 42977
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh101963- 79928
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94838