Maailman yksi johtavia suursuosikkeja Mötley Crue on juuri Amerikan rundilla yhdessä pahasti urallaan laskusuunnassa olevan Kissin kanssa. Pari keikkaa nyt takana ja yhä viriili ja vaarallinen Mötley on pessyt Kissin väsähtäneen muinaismuisto orkesterin vähintään 666-0. Yleisön pyynnostä ja mahtavan sukseen johdosta Mötley on vetänyt vielä pitempää settiä kuin Kiss koska väsähtäneiden Genen ja Paulin ruuti alkaa olla niin väsynyttä että esim Paul Stanleyn ääni ei kestä enään kuin muutaman kappaleen laulamisen livenä. Aika säälittävää touhua on Kissin hommat olleet jo koko 2000 luvun ja vielä huonommaksi menee koko ajan. Edellisellä Kissin Usan kiertueella joutuivat myymään keikkalippuja alennuksella jopa 10 dollarin polkuhintaan että saivat hallit edes puolilleen. Nyt Mötley Cruen siiveelä Kiss pääsee sentään soittamaan suuremmalle yleisölle. Ei kyllä nykypäivänä ole kahta sanaa kumpi on kovempi nimi: Kiss vai Mötley........Mötley crue vie ja Kiss vikisee.
MÖTLEY CRUE MURSKASI KISSIN JENKKIRUNDILLA
Kim Vaasa !!!
2
158
Vastaukset
- Quantanamo
KISS on 70-luvun muinaisjäännemeikkipaskaa.
Mötley Crue on 80-luvun muinaisjäännemeikkipaskaa.
Kun rock and rollin historian merkittävimmistä orkestereista puhutaan, kumpikaan ei ole 500 merkittävimmän joukossa, tuskin edes 1000. - KISS IS BEST
KISS on paras. Oon sopinu mun ystävän kaa et heti ku ne tulee suomeen nii me mennään sinne ja mä mä pyydään nimmarit mun ekaan kitaraan. KISS IS BEST PISTE!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426