MÖTLEY CRUE MURSKASI KISSIN JENKKIRUNDILLA

Kim Vaasa !!!

Maailman yksi johtavia suursuosikkeja Mötley Crue on juuri Amerikan rundilla yhdessä pahasti urallaan laskusuunnassa olevan Kissin kanssa. Pari keikkaa nyt takana ja yhä viriili ja vaarallinen Mötley on pessyt Kissin väsähtäneen muinaismuisto orkesterin vähintään 666-0. Yleisön pyynnostä ja mahtavan sukseen johdosta Mötley on vetänyt vielä pitempää settiä kuin Kiss koska väsähtäneiden Genen ja Paulin ruuti alkaa olla niin väsynyttä että esim Paul Stanleyn ääni ei kestä enään kuin muutaman kappaleen laulamisen livenä. Aika säälittävää touhua on Kissin hommat olleet jo koko 2000 luvun ja vielä huonommaksi menee koko ajan. Edellisellä Kissin Usan kiertueella joutuivat myymään keikkalippuja alennuksella jopa 10 dollarin polkuhintaan että saivat hallit edes puolilleen. Nyt Mötley Cruen siiveelä Kiss pääsee sentään soittamaan suuremmalle yleisölle. Ei kyllä nykypäivänä ole kahta sanaa kumpi on kovempi nimi: Kiss vai Mötley........Mötley crue vie ja Kiss vikisee.

2

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Quantanamo

KISS on 70-luvun muinaisjäännemeikkipaskaa.

Mötley Crue on 80-luvun muinaisjäännemeikkipaskaa.

Kun rock and rollin historian merkittävimmistä orkestereista puhutaan, kumpikaan ei ole 500 merkittävimmän joukossa, tuskin edes 1000.

• KISS IS BEST

KISS on paras. Oon sopinu mun ystävän kaa et heti ku ne tulee suomeen nii me mennään sinne ja mä mä pyydään nimmarit mun ekaan kitaraan. KISS IS BEST PISTE!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      758
    3. 47
      674
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      633
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      623
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      611
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      605
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37