Ensirakkauteni jätti minut yli kymmenen vuotta sitten. Hänellä on ollut jo pitkään uusi parisuhde. Itselläni samoiten. Ongelma on vain se, että mieheni on alkanut puhumaan naimisiinmenosta, ja minä rakastan yhä exääni. Hän on kaikesta huolimatta silmissäni ihanin mies, mitä olemassa olla voi. Välitän toki myös nykyisestäni, mutta rakkaus exääni ei tunnu kuolevan koskaan. En tiedä mitä vastaisin nykyiselleni naimisiinmenosta, sillä enhän voi hänelle sanoa, että rakastan toista. Ja tulen luultavasti lopun ikäänikin rakastamaan. Kaipaisin kohtalotovereita, jos teitä on, ja kokemuksia siitä, onko rakkaus ensirakkauteen laantunut edes 20 vuoden päästä erosta?
Ensirakkaus ei kuole koskaan
2
851
Vastaukset
- hmmmmmm
"Ongelma on vain se, että mieheni on alkanut puhumaan naimisiinmenosta, ja minä rakastan yhä exääni. Hän on kaikesta huolimatta silmissäni ihanin mies, mitä olemassa olla voi. Välitän toki myös nykyisestäni, mutta rakkaus exääni ei tunnu kuolevan koskaan."
Jos vain välität nykyisestä miesystävästäsi, etkä rakasta häntä niin olisi väärin miestä kohtaan mennä naimisiin. Ei siinä taida muu auttaa kuin kieltäytyä. Älä missään nimessä mene naimisiin, jollei se sinusta tunnu oikealta!!! Olette siis olleet jo pitkään yhdessä? Kyllä silloin olisi pitänyt jo rakkauden syttyä jos olisi syttyäkseen. Uudessa suhteessa vanha rakkaus voi kummitella pitkään, mutta jos uusi kumppani ei herätä rakkauden tunteita, olisi kai parempi etsiä toinen, joka veisi kunnolla jalat alta.
Exää saakin rakastaa loppuikänsä, mutta ei pidä jäädä roikkumaan entiseen elämään. Et ehkä ole vain tavannut sellaista kumppania joka pärjäisi tälle sinun exällesi..... Et kai itsekään haluisi, että joku menisi kanssasi naimisiin, vaikkei rakastaisi sinua?Tälläisistakin avioliitoista olen kuullut ja eroon ne ovat sitten päättyneet.- Onneton nainen
Exäni on niin komea ja seksikäs etten varmasti koskaan löytäisi ketään hänen veroistaan. Olen valitettavan pinnallinen mutta en vain pysty syttymään ns tavallisista miehistä vaan ulkonäön täytyy olla priimaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759