Hei!
Olen nuori 21 vuotias mies. Minulla on metallialan koulutus työvälinevalmistaja/cnc- koneistaja. Valmistuessani sain hyvän todistuksen ja pari stipendiä. Armeijan käytyäni menin alan hommiin ja nyt kunnon työkokemusta vuoden verran tietenkin työharjoittelut päälle.
Nyt olisi kova halu lähteä norjaan hankkimaan kokemusta ja tietenkin se palkka siellä parempi. Englanti sujuu erinomaisesti, mutta ruotsi tai norja tällä hetkellä alkeiden tasolla. Jos vain kenelläkään on kokemuksia ja tarinoita metallialan töistä norjassa kuuntelisin mielelläni. Lisäksi jos saisin linkkejä ja vinkkejä työnhausta sinne suuntaan olisin enemmän kuin kiitollinen. Ja jos vain jollain olisi antaa suoria kontakteja niin s-postiin vaan viestiä niin keskustellaan lisää.
Metallialalle norjaan
3
1411
Vastaukset
- Fiskebåt
Lähetä puhelinnumero ja CV - [email protected] niin otan yhteeyttä
- konetekniikka
Hi.
If you are still looking for job in Norway. My company is looking for qualified people. I have lived in Finland and studied in Otaniemi(Entinen TKK).
Send me your CV and I may contact you with the right person. And you may work with me. Send me your details ASAP to [email protected]
Visit our page: www.subseaservices.no and www.rush.no- Interested_
Hi,
What kind of jobs do you have to offer?
I'm currently finishing my Master's studies in technology(Industrial engineering and management, IT) and interested in working in Norway..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374