Näkeekö alapäästä onko pettänyt?

Onko kokemusta

Jos tarkastaa vaimon alapään niin eikö huomaa jos hän on vähän aikaa sitten pettänyt, spermat ja muut nesteet siellä lilluu? Onko kukaan tärkastanut ja sillä tavalla petturivaimon käräyttänyt?

55

8754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14

      No jos sieltä sperman makuista ja hajuista mälliä tulee, niin vaimosi on pettänyt. Tämän voit vain tietää sinä itse, mikäli tiedät miltä sperma haisee ja maistuu vaimossasi, Mälli haisee pesemättömänä naisen reijässä aina pahalle, en tiedä miksi. Ainakin maun voit kokeilla juurikin tämän viestin jälkeen. yllättävän moni mies muka väittää ettei ole maistanut spermaansa. ei se hyvää ole.

      Samalta voi myös haista/tuntua naisen hiiva, joka nyt on lähes kaikilla naisilla joskus ollut ja tulee olemaan emättimessä.

    • Ilmi tuli tämäkin

      Ja vielä pyydätte naisianne ottamaan suuhun sitä minkä itsekin tuomitsette pahanmakuiseksi ja pahanhajuiseksi.

      Joten naiset ymmärtäkää jo nyt lopettaa miesten vaatimukset .

      • 69 parasta

        Ja sun vittuko sitten tuoksuu ja maistuu vaniljalta ja mansikoilta? Älä unta näe! Ja taatusti makaat ketarat levällään ja odotat ukkosi nuolevan sua, mutta itse et ole valmis ottamaan suihin mieheltäs. Sitten vielä mietit miksi sua petetään! Pettäisin minäkin ja petän myös tuollaista lehmää.


      • Aito välittäminen
        69 parasta kirjoitti:

        Ja sun vittuko sitten tuoksuu ja maistuu vaniljalta ja mansikoilta? Älä unta näe! Ja taatusti makaat ketarat levällään ja odotat ukkosi nuolevan sua, mutta itse et ole valmis ottamaan suihin mieheltäs. Sitten vielä mietit miksi sua petetään! Pettäisin minäkin ja petän myös tuollaista lehmää.

        No empä odota ukon nuolemista alapäähän. Toivon kyllä suudelmia. ettekäö miehet vieläkään ymmärrä, että naisen herättää suudelma kaikkein parhaiten, sehän on välittämistä.

        Nainen ei pitää kaikkein eniten siitä, että huomaa miehen välittävän hänestä muilla tasoilla ennen seksiä, eli kävelevän käsikädessä, suutelevan, huomioivan ja keskustelevan kaikesta hänen kanssaan. Tämä saa seksinkin heräämään naisessa, ei miehen vausteet herätä naista niinkään, kuten ei koko alapään tai rintojen hiplauskaan.
        Olisi opittavaa mieheillä paljon. Se aito välittäminen


      • poikamiehet

        Naiset on paras keksintö maapallolle.Pääsis vaan maaseudun poikamiehet niistä nauttimaan.Täältä niin hankala pikän matkan päästä yksin lähteä mihinkään.Hyvä jos joitain edes onnistaa.


    • Tiede avuksi

      Yllätystarkastus, otat näytteet ja toimitat sen yksityiseen laboratorioon. DNA-testi paljastaa onko vaimosi pettänyt, se on tieteellistä faktaa jota vastaan ei voi venkoilla. Jos kieltäyty on sekin selvä näyttö, pettänyt on!

      • Ei armoa

        Juuri näin, pillutarkastus jos epäilee jotain ja jos nainen ei tähän suostu niin huora potkaistaan pihalle.


      • Hutti Manttala

        Minä ainakin vien viikottain vaimon tavarasta otetun DNA-näytteen labraan. Muutaman kerran on löytynyt vierastqa DNA.ta, mutta sille on löytynyt selitys. Oli vaihtunut töissä työkaverin pikkuhousut josta oli lisahtanut tavaraan vierasta spermaa.


      • pikkuhousutt
        Hutti Manttala kirjoitti:

        Minä ainakin vien viikottain vaimon tavarasta otetun DNA-näytteen labraan. Muutaman kerran on löytynyt vierastqa DNA.ta, mutta sille on löytynyt selitys. Oli vaihtunut töissä työkaverin pikkuhousut josta oli lisahtanut tavaraan vierasta spermaa.

        No johan on selitys ja tietysti USKOT. HALOOOOOOOOOOOOOOOOO


    • voi vaimo parkaa

      Voi hyvänen aika! Luuletko, ettei panon jälkeen fiksu nainen käy pesulla? Et mitenkään saa tietää, sori.

      • 5+6

        Ei se pesulla käyminen auta siihen jos ilman kumia hässii ja mies roiskii sisälle. Minulla ainakin sitä itseään valuu vielä ainakin muutama tunti yhdynnän jälkeen vaikka kuinka suihkuttaisi ja puristelisi lantionpohjasta itseään tyhjäksi.

        No tietty pesullä pitää käydä mutta kyllä ne pikkuhousut on spermassa sen jälkeen kuintenkin.


      • Aika ovelaa
        5+6 kirjoitti:

        Ei se pesulla käyminen auta siihen jos ilman kumia hässii ja mies roiskii sisälle. Minulla ainakin sitä itseään valuu vielä ainakin muutama tunti yhdynnän jälkeen vaikka kuinka suihkuttaisi ja puristelisi lantionpohjasta itseään tyhjäksi.

        No tietty pesullä pitää käydä mutta kyllä ne pikkuhousut on spermassa sen jälkeen kuintenkin.

        Pikkuhousut laboratorioon niin totuus paljastuu. Jos kävisi niin ihmeellisesti että vaimo olisikin viaton (tuskin on) niin silloin hän ei mitään edes huomaisi...


      • maalais-Seksi

        Sitte haukutaan meidät maaseudun poikamiehet perään!Kyllä pillun tuntee munassa jos se on liukas oman lastin jälkeen ja haluaa lisää lastia naiseen.Aamukrapulassa lisää.


      • Puristetetkomitä?
        5+6 kirjoitti:

        Ei se pesulla käyminen auta siihen jos ilman kumia hässii ja mies roiskii sisälle. Minulla ainakin sitä itseään valuu vielä ainakin muutama tunti yhdynnän jälkeen vaikka kuinka suihkuttaisi ja puristelisi lantionpohjasta itseään tyhjäksi.

        No tietty pesullä pitää käydä mutta kyllä ne pikkuhousut on spermassa sen jälkeen kuintenkin.

        Meilahden pesulaan vaan.


    • Kokenut mies

      Voi hyvänen aika, mitä potaskaa täällä. Jos naisesi käy vieraissa, niin voi voi. Hän on kuitenkin yksilö, jolla on elämisen oikeus, johon kuuluu mm. se, että ei tarvitse alistua esimerkiksi alentavaan näyttöönottoon. Moisen pyytäminen on LOUKKAUS, joka tuhoaa suhdetta oli pettämistä tai ei.

      Sitä paitsi, jos vaimosi pettää sua, niin luulisi sen verran fiksu olevan kuitenkin, että vaatii kondomia kumppaniltaan. Eipä ole todisteita sitten edes pikkareissa.

      Mutta ...joo...haloo pahvit!!!

      • Tiede avuksi

        Jos ei suostu näytteen ottoon on se sama kuin myöntäisi syyllisyytensä, pettänyt on. Rehellisellä ihmisellä ei ole sitä mitään vastaan, siinä on turha venkoilla. Valheenpaljastuskone, polygrafi paljastaa valehtelijan. Ei auta vaikka olisi kondomia käyttänyt. Tässäkin sama juttu, jos kieltäytyy on syyllisyys selvä.


      • kkkkkkkkkkkk
        Tiede avuksi kirjoitti:

        Jos ei suostu näytteen ottoon on se sama kuin myöntäisi syyllisyytensä, pettänyt on. Rehellisellä ihmisellä ei ole sitä mitään vastaan, siinä on turha venkoilla. Valheenpaljastuskone, polygrafi paljastaa valehtelijan. Ei auta vaikka olisi kondomia käyttänyt. Tässäkin sama juttu, jos kieltäytyy on syyllisyys selvä.

        kyllä se on kuule ihan varma että mun pilluuni ei mies lampulla tule sohimaan, mitään tekemistä ei ole syyllisyyden kanssa. Pitääkö kaikkeen hullutteluun mennä mukaan? EI! Kyllä miehet sitten on lapsellisia. Mä tiedän vaatteiden hajusta HETI jos haisee vieraalle naiselle/kodille tms. Tai jos kotona on vieraillut vierasta lihaa.


      • Take care

        Älykäs nainen EI hässi EDES 'OMAN' miehensä kanssa ilman kumia.


      • NaisilleVaihtelua
        Tiede avuksi kirjoitti:

        Jos ei suostu näytteen ottoon on se sama kuin myöntäisi syyllisyytensä, pettänyt on. Rehellisellä ihmisellä ei ole sitä mitään vastaan, siinä on turha venkoilla. Valheenpaljastuskone, polygrafi paljastaa valehtelijan. Ei auta vaikka olisi kondomia käyttänyt. Tässäkin sama juttu, jos kieltäytyy on syyllisyys selvä.

        Mitä se haittaa vaikka pettäisikin pillusta jää hautaankin kannettavaa.
        Eikä se käytöstä kulu.
        Omaa muijaa naidaan kavereitteni kanssa melkein joka viikonloppu 2-3 miestä kerrallaan.


    • tussit mukana

      Totta kai näkee. Kunnon panomies merkkaa alapään puumerkillään. Jos harrastaa anusleikkejä, voi peräpää olla iso kuin ladonovi. Eli ei voi olla huomaamatta.

      • sievä nainen

        Siksi juuri ei persereikä leikkejä. Ei oman eikä vieraan kanssa! Homostelkoon ukot toistensa kanssa.


    • petetty2915

      Kyllä sen huomaa!

      Itse huomasin vaimoni alapään haisevan,ja jälkeenpäin tunnusti itsekkin tämän.Oli aikamoiset käryt ja koitti hakea alapäähän maitohappobagteereja ph arvon tasapainottamiseksi!!!

      Kun antoi paljaalla ja kun huomasin tämän niin käry kävi.

      Lisäksi oli unohtanut pikkuhousunsa pukuhuoneeseen,joissa oli terveys-side täynnä spermaa.Haistoin sitä ja muijani sanoi sen olevan näistä alapään ph arvon tasoittajista johtuvaa.No en uskonut ja tunnusti sitten kun,toin ne näytille ja väitti sen olevan minun spermaa?Meidän viime yhdynnästä oli kulunut sentään 2päivää.

      Eli ei tosiaan mennyt läpi........

      Sen jälkeen tulikin sellaista,joita ei lapsille viitsi kertoa....Hän oli käynyt pesemässä alapäänsä,mutta vaadin nähdä taskulampulla hänen alapäänsä sisältä
      Ja kyllä näkyi ihan liikaakin vieraita jämiä.

      Hänellä ei ollut vaihtoehtoja,pistin sen verran koville aikoinaan.

      Suosittelen pettämistä!Mutta kannattaa sitten ottaa myöskin vastuu 100% sesti!!!!

      • siniset munat

        Tästä jutusta irtosi tämän viikon parhaat naurut :D


      • voi kaikkea
        siniset munat kirjoitti:

        Tästä jutusta irtosi tämän viikon parhaat naurut :D

        Sanos muuta, tuo taskulamppujuttu ja kaikki.


      • naisen neuvo

        Kun katsot taskulampulla, pane merkille, nauraa virnottaako se alapää. Se on varma merkki, jos virnistää:))


      • petetty2915

        Niin lisään vielä sen verran,että ikäraja olisi tuon 16vuotta ja sitä vanhemmat.Nämä koskevat vain miehiä.

        yläikäraja on 75v,jos homma pelittää...Henkkarit pitää olla.....

        Laittakaa viestiä/soittakaa.Takaan että on hyvät kyydit,On tosi imevä p.illu ja osaa supistella yhdynnän aikana.....Tarkoitin lantionpohjan lihaksia.Ei ole lapsia ja karvoja on tosi vähän.

        Mutta lantionpohjan lihakset ovat tosi kunnossa.........................Käyttää geisha kuulia yms.Suostun nyt tähän ja ei mitään ongelmia tule.


      • petetty2915
        naisen neuvo kirjoitti:

        Kun katsot taskulampulla, pane merkille, nauraa virnottaako se alapää. Se on varma merkki, jos virnistää:))

        Kyllä se virnisti ja irvisti samaan aikaan heh:)))


    • Kakkosella kans oli

      Totta kai näkee jos vaimoa on pantu vieraalla mulkulla paljaalla. Kun jyystää 5-10 minsaa niin oman mulkun varrelle alkaa pillusta tulemaan spermalänttejä/rantuja. Aattelin vain että missähän välissä tuo kerkesi käydä mutta eihän se vaadi kuin vain muutaman minuutin pikapano.
      Eipä sillä kun minäkin kävin vieraissa niin olipahan naisella sama juttu. Kysyin sitten kakkoselta että oot tainnut saada vasta omaltasi niin hän sanoi että on siitä jo kaksi päivää.

    • petetty2915

      Eikö olekkin hauskaa,mutta meinasi henki olla höllässä....heh

      Kyllä tuo pitää paikkansa,mutta kyllä se itseänikin naurattaa,kun suostui moiseen, ja sitten naitiin oikein kunnolla.

      Ps. katumus oli kova.......

      Noo kostin sitten aikoinaan.......

    • Epäilys heräsi

      Mitäs tuosta, mutta onko vinkkejä miten huomaa k.yrvästä jos
      on vieraalle antanut.

      • 50+,+,+

        ei näe mutta haistaa, pillun(kalan) hajun.


    • petetty2915

      Tuo onkin sitten vaikeampi todeta!Esinahan alle voi kyllä jäädä jotain, jos ei pese
      sitten.

      Miehille tuo on helpompaa(salaaminen).

    • Tuskin näkee.

      Ei näe ainakaan eritteistä. Valkovuoto voi olla kuukauden eri aikoina hyvinkin erilaista. Joinakin päivinä juoksevaa, toisina paksua ja valkoista. Hiivan aikaan tuoksahtaakin. Itse en erota spermaa ja valkovuotoa pikkareistani, muuten kuin määrästä, sperma imeytyy kankaaseen ja kastelee yleensä kunnolla. Mutta ehkä siitä näkee jos paikat on vielä turvonneetja arat ja posket punoittaa ja ääni on käheä? Paitsi silloinkin voi olla kyse masturboinnista... Pakko oli kirjoittaa tänne koska en ole ikinä pettänyt, enkä halua että mieheni alkaa kuvitella olemattomia alapääni perusteella.

      Luulisi että pettämisen näkee ennemminkin käyttäytymisestä.

      • petetty2915

        No tuon käytöksen muuttumisen, kyllä huomaa ensimmäisenä!

        Mutta kun kiistetään mitään tapahtuneen,niin alkaa kytätä entistä tarkemmin.Minä kyllä erotan valkovuodon ja sperman hajun toisistaan.Nokkani on sen verran kehittynyt vuosien saatossa.

        Kyllä sen haistaa jos ei näe....Tosin vaimoni tapauksessa asia oli hyvin selvä ja tunnusti sitten lopultakin,kun löin faktat pöytään(pikkarit),jotka hölmöyksissään oli unohtanut siteineen pyykkikoriin....


    • paljaat kädet

      meillä mies sai raivarin minun ollessa raskaana, kun tuppaa nuo hormonit lisäämään eritteitä alapäästä, kun kiihottuu,ilman siis mitään hajuja tai makuja. Aikamoinen horatsu saa olla jos viimisillään raskaana jaksaa vierasta miestä hoidella, omassakin ihan tarpeeks.Enkä pihistellyt mieheltä mitään. Ja minkälainen mies panis vieraan raskaana olevaa naista, ei ainakaan kukaan terve. Mutta miespä pani toista ja siitä ilmeisesti seuras järkyttävä mustasukkaisuus ja kyttääminen. Jos olisin jonkin taudin tietämättäni saanut niin omin käsin olisin pariskunnan hoidellut pois päiviltään ja sen jälkeen itseni ja lapseni joka mahassani oli, mutta onni oli myötä, sain tietää vasta vauvan syntymän jälkeen. Mies oli omasta mielestään hyvä ihminen kun ei halunnut raskaana ollessani kertoa, ei tosin kertonut ollenkaan, vaan sain tietää muuta kautta.

      • Joku on poikkeus

        Kyllä mies on aina huorahtava , on syntynyt sellaiseksi että ei voi
        hallita itseään. Muna vie miestä kypällä. Näin on ollut aina ja tulee
        aina olemaan.


    • joooo sinne

      jää nimi, osoite ja aika ja paikka ...kesto...kerrat ja tietenkin laadusta merkintä

    • Näkyy siitä..

      ..jos nainen menee heti alapäänpesulle tultuaan kotiin. Meinaan sillee meikäläisen puoliso jäi kiinni kun aina heti kotiin tultuaan meni alapäänpesulle ensi töikseen. Tunnusti lopulta asian, ei halunnut tulla "likaisena" lähelleni.

      • Yäk,l

        Onhan se ällöttävää toisen miehen mällit mukana.


    • heipati hei

      Kyllä spermat haisee erilaiselta ja voi tosiaan valua jäämä vasta 1-2 pv kuluttua.

      Jos mies sen haistaa miksi oma mulkku haisee vieraalta niin eihän siinä selittelyt enää auta.

      Sama on mulkkukunden kanssa jos nai 2 naista toiselle yleeensä tulee

      epäspesifinen infektio ei siis mikään sieni eikä hiiva vaan se hiton lahonneen haju

      silloin on syytä suuttua ukolleen.

      • voi olla tautipesä

        Ukot pelaavat venäläistä rulettia, kun huitovat näitä panopatjoja paljaalla. En koskaan ilman kortsua noita akkoja, vaikka olisi vakipano.


      • hjok

        Juuri näin. Sitten valitetaan kun vaimon pillu haisee :D Ex jäi kyllä jo ennen tuota kiinni. Minulla on hirveän herkkä vagina ja aina tulehtuu jos miestä vaihtaa tai mies on käynyt panemassa muita. Se on muuten bagteerivaginoosi. Juuri nytkin syön antibioottikuuria siihen kun tuli höylättyä exää ja se oli juuri edellisenä päivänä höylännyt vakipanoansa...


    • Mun vaimo taas..

      ..tykkää siitä "tunteesta" että hänessä "ui" kahden tai useamman miehen siittiöt samalla aikaa. Tämä on varmaan jokin geneettinen juttu joka on jokaisessa naisessa mutta eivät vaan tunnusta.

      • Kaisa / tre / hki

        Onkohänen nimensä Tiina?


      • isosatsi

        Mä voin tulla roiskimaan vaimoosi spermaa


      • Kyrpääääääääääääää
        Kaisa / tre / hki kirjoitti:

        Onkohänen nimensä Tiina?

        vai Tu..........


    • huhkija

      Jos vaimoni olis pettänyt tuskin se mulle alpäätänsä näytille tois.

      • OletkosVarma

        Jotkut naiset on niin saatanan sairaita idiootteja tuon seksin suhteen, että heitä kiihottaa tai he nyt saavat ainakin jotain kiksejä siitä, että he naivat useamman miehen kanssa mahdollisimman lyhyen ajan sisällä.
        Eli vieraista mennään oman miehen luo panolle tai päin vastoin.
        Tuolloin myös sen huomaa, jos mies vain viitsii pistää asioita merkille, että toinen on käynyt samalla reiällä hiljattain.
        Vaimostasi en tiedä, onko hän samanlainen tai edes uskoton. Toivottavasti ei petä. Mutta tällaisia naisia on.
        Eräs mun exä teki tätä.
        Pari kertaa huomasin, että hänen alapää oli samanlainen/saman tuntuinen, kun mitä se oli meidän aktin jälkeen. Siis siinä tilanteessa, kun aloimme vasta panemaan.
        Siitä esim että yleensä hän oli kiihottuneenakin aika tiukka, eli jouduin tekemään hieman "töitä", että sain työnnettyä kaluni sisään. Johtui varmaan hänen iästään, oli 20v silloin.
        Mut tosiaan parilla kerralla oli jo valmiiksi todella löysä, tai siis sillä tavalla juurikin löysä, mitä hän aina oli tunti pari sen jälkeen, kun oli saanut munaa.
        Sitten tämä hänen kosteus ym oli kyllä ehdottomasti erilaista kuin kiihottumisesta johtuva. Eli siellä oli varmasti jotakin muuta kuin sitä normaalia pimppalimaa.
        Ihmettelin sitä silloin kyllä niillä hetkillä, mutta enpä tyhmyyttäni tajunnut sitä vielä silloin. Ainakaan tarpeeksi paljon, että olisin sanonut/kysynyt häneltä mitään. Mut aika usein sitä siinä vaiheessa muutenkin aivot ovatkin narikassa. Siis kun kiihotus on jo huipussaan ja olet nousemassa pukille. Ei siinä kovin äkkiä tule ajateltuakaan muuta kuin sitä, että pääsee pukille ja saa työnneltyä mällit liikkeelle.
        Tää muija kyllä kärysi pettämisestä, kahden eri miehen kanssa. Ekan käryn teki hänen oma tytär, joka oli 3v silloin. Sanoi mulle leikkiensä lomassa ohimennen vain että äitillä oli yks setä yötä vieraana, mistä exä pimahti täysin. Toinen oli melkein heti perään, kun soitin hänelle sattumalta muutama päivä myöhemmin tuohon käryyn liittyen ja hän olikin "saunomassa" yhden tyypin luona jonka kanssa hän oli ollut suhteessa ennen mua.
        Muija sai kenkää samantien, ei edes kiinnostanutkaan kuunnella hänen ulinoitaan asioiden tiimoilta. Meni vaan pidempia aika päästä hänestä totaalisesti eroon, kuin mitä me oltiin oltu yhdessä edes. En tiedä mikä vitun pointti hänellä oli silti roikkua mussa kiinni noin saatanan kovin, kun kerta mua piti pettää. Luonnesairas varmaan, tai joku mielisairas ainakin... Tai sit kuvitteli vain olevansa niin hieno, että hän saa tehdä mitä vaan ilman seuraamuksia.
        Eron jälkeen vielä selvisi ja varmistui, että häno li ainakin yhden kerran eräässä yökerhossa kavereidensa kanssa "tyttöjen iltaa" viettäessään harrastanut vessaseksiä jonkun tyypin kanssa. Ja just ihan randomina, sälli oli vain tullut kysymään tiskillä, että mentäiskö vessaan panemaan ja exä oli sen enempiä miettimättä suostunut siihen. Hyi helvetti kun ajatteleekin...
        Exä oli jossain kusisessa vessakopissa pönttöä vasten jonkun nimettömän hyypiön pökittävänä, kenen terveydentilasta ei edes ollut mitään takeita. Tollasesta touhustahan voi pahimmassa tapauksessa saada HIV:n tai muuta..
        Mutta no, onneks ei tullut mitään tauteja sentään ja ei tarvitse onneksi enää katsella eikä kuunnella koko ihmistä pätkääkään.
        Hänen tyttären kannalta vaan ikävä asia, oli kuitenkin mulle todella tärkeä ja tultiin todella hyvin toimeen, vaikka mä en hänen isänsä olekaan.


    • katsellenvaan

      Viisaat naiset vaatii kumin käyttöä, tyhmät ottaa mällit sisään, ei siinä tussun näkemisiä tarvita kyllä ne mällit näkee vaimon pikkareista jotka pyykissä ravintola illan jälkeen.

      • ArmotonTotuus

        Kyllä naiset on hirveitä huoria!


    • Köhköh

      Kaikkea soopaa sitä näkee aloituksesta lähtien, ei uskoisi että eletään vuotta 2017. Joten köh köh käh.

    • dfghjmkjut

      Yläpäästä eli naamasta näkee ainakin.

    • Jammu

      Kato kalsarit

    • kasva.aikuiseksi.atm

      Sammakot ainakin tunnistaa tämmöisistä päästöistä.

    • yuio

      En tiedä näkeekö suoranaisesti mutta seksiä kun ei saa esim. naisen baarissa oloillan jälkeisinä päivinä aika selvä juttu on. Ja kun kiristää ruuvia tunnustus tulee tekemisen kautta, pikkarit aina pikapesussa vaikka aamu yöstä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe