Ihastuin kaksi vuotta sitten ihanaan mieheen. Tutustuimme toisiimme kaveripohjalla ja hänestä tuli minulle äärettömän tärkeä. Puoli vuotta kestäneen ystävyyden jälkeen hän sai töitä porvoosta kahdeksi vuodeksi, jonne hän sitten lähtikin. Pitkästä matkasta huolimatta puhuimme puhelimessa päivittäin ja viestejäkin tuli rutkasti vaihdeltua. Olimme molemmat huomaamattamme rakastuneet toisiimme ja ymmärsimme molemmat että kaukosuhteen ylläpitäminen olisi hyvin vaikeaa. Aina kun hän tulee kotikylääni käymään suunnilleen kolmen kuukauden välein viikonlopuksi, vietämme elämämme parasta aikaa yhdessä.
Olen ollut tyytyväinen tähän tilanteeseen nyt suunnilleen vuoden ajan. Emme varsinaisesti seurustele, sillä hänen mielestään ajatus seurustella äänekoskelaisen kanssa on jo itsessään vaikeaa. Kuitenkin suhteemme on aivan kuin seurustelusuhde pitkä välimatka... Pelottavan tästä asiasta tekee se että kun mieheni työsopimus päättyy, hänellä ei ole mitään hajua minne senjälkeen pääsee töihin. Jos hän palaa takaisin tänne, minä en ole ehkä enää täällä koska vaihdan opiskelupaikkaa jonnekkin muualle, varmuudella ei voi tietysti ollenkaan sanoa että minne. Tällainen epävarmuus tulevaisuudesta huolestuttaa minua ja välillä tämä suhde tuntuu umpikujalta. Kannattaisiko vain luovuttaa vai vielä yrittää? Rakastamme toisiamme hyvin paljon mutta emme löydä ulospääsyä ongelmaamme:(
Onko tämä turhaa
auttakaa
1
292
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162