Ja kun minä olen rapu, niin uimme hyvin yhteen.
Vaiettu salaisuus, Mieheni onkin kala!
27
106
Vastaukset
- >*/*<
Mieheni on tursas, siniverinen.
- Näin on
Härkä ja Jousimies paras pari ikinä.
- 8v, suotta
Tuohan on sioin vale jota hetkeen olen kuullut! Jousimies....sellainen haihattelija ja kiero kuin korkkiruuvi - vastaan totiseenkin, rehelliseen jalat maassa pysyvään Härkään.
Härkä on pihi kaikessa, Jousimies muista muttei omista ostoksistaan. - näin on asiat.
8v, suotta kirjoitti:
Tuohan on sioin vale jota hetkeen olen kuullut! Jousimies....sellainen haihattelija ja kiero kuin korkkiruuvi - vastaan totiseenkin, rehelliseen jalat maassa pysyvään Härkään.
Härkä on pihi kaikessa, Jousimies muista muttei omista ostoksistaan.Jousimies ostaa mielellään muillekin.
Ja muutenkin jakaa vähästäänkin.
Härästä en tiiä mitään, ei ole kokemusta. - Kavala kettu
8v, suotta kirjoitti:
Härkä on pihi kaikessa, Jousimies muista muttei omista ostoksistaan. näin on asiat. kirjoitti:
Jousimies ostaa mielellään muillekin.
Ja muutenkin jakaa vähästäänkin.
Härästä en tiiä mitään, ei ole kokemusta.Sää tunnet munt,kuis sattuski.
Silloo ku jousimies ruppe hassaamaan rahojaan nii härkä topputtelee.
Mää tierä ko vaimo on semmone.
- s. maaliskuu 1947
Yleinen salaisuus, mieheni on sika ja pässi
- bääbääpäkäpää
Minun mieheni on usein pässinpää. :))
- tthfg
..joskus jopa puoli kahteen.
Ja mie olen rapu enkä ui ollenkaan...
- saksittua
ei ravut ui, ne ryömii ja peruuttaa
- ?
Takennutko?
- Pirre*
Nyt on ravustus kausi menneillään, varohan :)
saksittua kirjoitti:
ei ravut ui, ne ryömii ja peruuttaa
Jaaa, mie kyllä kävelen ihan suorassa ja kuljen eteenpäin niin jalan, fillarilla kuin autollakin...
Pirre* kirjoitti:
Nyt on ravustus kausi menneillään, varohan :)
Jaaa, sitten on kyllä piru merrassa jos minua pyydystetään...
- Pirre*
Ei voi olla totta, niin mieki olen...kala, tosin nyt hieman fileerattu sellainen :)
ja mieheni on leijona, - hänkin jo hieman hampaaton sellainen.. - *
Kala nimeltä Wanda. Upea leffa, miljoona kertaa parempi kirja.
- nami nami
MÄ syön kalaa,,
- Niin miekin.
Vaihdoin makkarat silliin, ja bonusta tulee joka päivä, vaikka en käy enää KPO:n-osuuskaupassa.
Tuo lyhenne KPO kai tarkoittaa Suomeksi:
Köyhät Pois Ovelta, sitäkin pyrin toteuttamaan.
- kyltymätön,,,,
niin munki mies, mä syön sitä just, kala on ihanaaaaaaaa,,,
- ,,,,
Munkin mies söi munkin.
Jousimiehenä ammuin matkaani leijonan ja toisella kertaa kauriin.
"tulisilla"
Tämä ei ole arvoisesi aloitus.
H.- +|+
Minä olen solakka ja nuori kasvoiltani, vaikka olen 7-kymppinen!
Ja lisäksi /sikkaposkinenkin!- Ja vielä...
...kotoisin /äseinäjoelta.
- .
Ai. Seköhän se nappas mun värikkään uistimeni ja vei mukanaan. Käske palauttaa. Sellaista ei enää rahallakaan saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372051Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1791467- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151088
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351040Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://15975- 74950
- 70894
- 250876