Millaisia emot ovat? Millainen hiustyyli, millaiset vaatteet, millainen ajatusmaailma eli onko teillä jotain tiettyjä periaatteita mitä te seuraatte, aletaanko emoksi jostain tietystä syystä, jne? Kysyn ihan silkasta mielenkiinnosta, en siis ole ryhtymässä emoksi. Olisin erittäin kiitollinen jos joku vastaisi, koska asia ihan oikeasti kiinostaa minua.
Emot, apua!!
5
247
Vastaukset
- millionaireslover<3
No, en nyt ala kaikkea selittämään,mutta edelleen sans emo=emotional ja se tarkoittaa tunteellista, emo on tunne ja scene on taas se tyyli:)
- jtnemoist.
mm ite aloin niin sanotusti "emoksi" tässä vähän aikaa sitte. Ite aloin sen takii et elämä meni muutenki perseellee, enkä hyväksyny itteeni tällassena ku oon, jote nykyää käytän tummii meikkei, ja hiustyyli on emo. Ja vaatetyyliki.
Ja monet sanoo et emot viiltelee.. no, ei kaikki emot viiltele. Useesti vaan emot voi olla masentuneita, yms, mut ei aina. Kyllähä ne perus nuoretki viiltelee, ei emot oo ainoita. Ja emo tyyli on yleensä sellasta, mis on paljon niittejä, ja ketjuja, tummii vaatteita, hiukset peittää yleensä toisen silmän, ymsymsyms. Musiikki on usein sellasta karjumista/tokio hotellii/my cheminal romancee/ yms. But not alwayss...
Ite kuuntelen kauheeta angst musiikkii..- fresh meat
tokio hotel ja mcr... :D:D:DD joo, 12-vuotiaitten wnb-emojen keskuudessa! =)
muutenki säälittäväks menny tää nykynuorien emovillitys. "miten musta vois tulla emo", "et oo emo koska sun molemmat silmät näkyy", "öö miten voit sanoo ittees emoks ku et ees kuuntele bring me the horizonia?"
kuvitellaanpa paavo - iältään vaikkapa alle 20, käy koulua.
Paavolla on huono itsetunto. Häntä on jonkin verran kiusattu, joka pahentaa vain asiaa. Kotona ja koulussa menee huonosti. Hän tuntee itsensä masentuneeksi.
Paavo meni kouluun. Hän vältteli ihmisten katseita, ei halunnut herättää liikaa huomiota. Värikarttaa muistuttava fruittari käännytti paljon katseita, joten Paavo ymmärsi että pystyisi minimoimaan huomion määrän pukeutumalla mahdollisimman ei-huomiota herättäväksi. Paavo rupesi täyttämään vaatekaappiaan mustilla vaatteilla.
Eräänä toisena koulupäivänä Paavo ei tuntenut tämän riittävän - hän halusi piiloutua enemmän.(esim. lapsenahan tiedettiin se, että kun meni nukkumaan ja veti peiton päänsä ylitse, sängyn alla oleva mörkö ei nähnyt tätä, koska ei lapsikaan nähnyt mitään) Paavo päätti kasvatta hiuksiaan, jotka ulottuivat silmille asti. Kuitenkin Paavon piti nähdä eteensä kävellesä, joten tämä peitti toisen silmänsä hiuksillaan. Paavo tunsi olevansa turvassa.
tarinan opetus oli se, että paavo ei ollut tietoinen mistään emo-kulttuurista. nämä wnb-emot joita on ehkä n. 90% kaikista 'emoista' tavoittelevat 'emoutta'.
ja kuten tarinasta voi huomata, emot on säälittäviä huono-itsetuntoisia teinejä joilla on vaikea hetki elämässä, ja antavat sen näkyä enemmän kuin olisi tarvetta.
huom. minun mielipiteeni vain.
- MinäkinTulossaEmoksi
Emot käyttävät yleensä ketjuja, niittejä ja tummia vaatteita, älä erehdy! scenet ovat yleensä värikkäämpiä emoja käsittääkseni.. itse "olen" emo, mutten ihan vielä valmis.. suurin osa luulee että emot viiltelevät vain itseään, mutta se ei ole totta.. kyllä jotkut saattaa viillellä itseään jos purkaa teini angstiaan mutta, ei muuta :p ..
- lifemocker
miksi pitäisi väkisin koittaa olla jota selkeästi ei oikeasti ole?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647