Miehen tunteet

natikainen

Miksi mies, jonka kanssa voi puhua mistä tahansa, ei koskaan selvinpäin pysty sanomaan rakkauttaan? Osoittaa sen teoin joka päivä ja humalassa kertoo vuolaasti ja monisanaisesti rakkaudestaan, mutta selvänä ei koskaan? Muuten on kova puhumaan ja pystytään vaikeistakin asioista puhumaan. Mutta joskus todella olisi kiva kuulla arjen lomassa että olet rakas jne. Tosin nimellä ei minua koskaan kutsu, olen myös vieraiden läsnäollessa aina muru.

57

2761

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outo maku

Muru?Jos mies sanoo muru, se on jo vähän liikaa. Hyi. Kyllä nolottaisi.Tohon päälle vielä selvin päin rakkauden tunnustuksia? Alkaisi ällöttää jo koko mies.

• ;)

yb rauhoitu :D

• Ei miehet oo kutsuneet muakaan nimellä! :O Paitsi kerran yks hullu psykopaatti, ketä heilastelin. Onkohan kukaan sit rakastanut mua??!!

Tämän ku tietäis, mikä näihin rohkeisiin miehiin menee, kun tunteista puhutaan, mutta sinuna huolehtisin ensimmäisenä omasta pääkopasta ja sen murehtimisesta, jos jotain täytyy murehtia.

Ai niin ja kannattais varmaan sille miehelle vaikka sanoa, että ois ihana kuulla joskus muuten vaan, että oon sulle rakas ja muiskauttaa oikeen seksikäs pusu poskelle, luulis tajuavan. :)

• ed.

Voit myös imuttaa sille hermeettisen fritsun kaulaan :D

• natikainen

Olen joskus sanonut että naista hivelee kuulla joskus jotain kaunista. Kyllä hän minua usein kehuu ja teoin, kosketuksin ja intohimolla osoittaa tunteensa, mutta tosiaan se että "rakastan sinua" on niin helvetin vaikea sanoa. En missään nimessä ole aikeissa tästä suurempaa numeroa tehdä, tiedän että mies on oikea kultakimpale kaikilta muilta osa-alueilta.
        Minusta on ihanaa kun hän kutsuu minua muruksi, eikä häpeile sitä muidenkaan läsnäollessa käyttää. En minäkään kutsu häntä nimellä vaan hellittelysanalla.

Meillä muuten 6 yhteistä vuotta jo takana avioliittoa.

• määmy

Kannattaa alkaa pihdata kunnes mies osaa vuorosanansa!

• natikainen

Höpöhöpö, ei tämä mulle niin vakava asia ole. Tosiaan teot ja käytös/kunnioitus arjessa merkkaa tuhat kertaa enemmän elämässä kuin miljoonat kauniit sanat joilla ei ole katetta.
        Mietin vain, haluaisin miehiltä kuulla miksi sen sanominen voi olla vaikeaa kun kuitenkin kaikki muu osoittaa rakkautta ja tiedän olevani arvossa arvaamattomassa :)

• määmy

Stalkkerini yrittää sutata maineeni mun. oot sie vuan ni säälittävä.

• natikainen
        määmy kirjoitti:

Stalkkerini yrittää sutata maineeni mun. oot sie vuan ni säälittävä.

?

• määmy
        natikainen kirjoitti:

?

En ollu mä, joka kirjoitti mun nimimerkil klo 11:56, joku mulle katkera.

• oikea Nainen

Sanat on pelkkää helinää. Jos hän elää ja asuu kanssasi, rakastelee, osoittaa hellyyttä kosketuksin, katselee silmiin kauniisti, suunnittelee yhteistä tulevaisuuttanne, on aivan sama vaikka ei koskaan, edes kännissä sanoisi noita "maagisia" sanoja. Joku sanojen lirkuttaja voi olla täysi susi ihmiseksi, ainoa kaunis asia on ne ylimakeat sanat. Ole kiitollinen miehestäsi.

• natikainen

Olenkin, joka päivä :) Hän tekee ja puhuu kaikkea tuota mitä luettelit

• ...
        natikainen kirjoitti:

Olenkin, joka päivä :) Hän tekee ja puhuu kaikkea tuota mitä luettelit

Yök..

• Siis minkä takia naiset tekee tän aina, että löytyy jotain "vikaa" miehestä... Ei ne miehet oo lapsia, joita opetetaan, ne on miehiä, jotka hyväksytään niinku ne on tai ei ollenkaa.

Keskity niiden puutteiden sijaan johonki hyvään tai vaikka ittees. Jos haluut löytää ongelmia, niin kyllä löydät ongelmia.

Useimmat miehet lähtee lätkimään just tän takia tai sinnittelevät "epäonnisissa" suhteissaan, kun nainen väenvängällä yrittää niitä muuttaa ja tehdä paremmaksi. Kuka muuta väittää, valehtelee.

• Ps. Hanki enemmän itselles tyttöystäviä, kenen kanssa voit läpättää. Jos kyse on vaikka siitä, että sulla on tarve puhua enempi?

• natikainen

Mitä sä sekoilet? Minä en miestäni koeta muuttaa enkä häneltä rakkauden sanoja ruinaa. Ja mun mies ei tasan sinnittele tässä suhteessa koska on itse sen sanonut että olen hänelle lottovoitto. Minä olen näissä kommenteissani käsittääkseni tuonut esille kuinka paljon miestä arvostan ja hänen hyviä puoliaan olen kertonut, saan kai minä kysyä yleistä mielipidettä miksi sen sanominen on vaikeaa? Mieheltäni en ole sitä kysynyt. Koska en koeta muuttaa hänen tapojaan käyttäytyä.

• natikainen
        kanasutra kirjoitti:

Ps. Hanki enemmän itselles tyttöystäviä, kenen kanssa voit läpättää. Jos kyse on vaikka siitä, että sulla on tarve puhua enempi?

Kuten jo ensimmäisessä viestissä kirjoitin, me puhumme kaikesta. Ja kiitos vain, minulla on paljon läheisiä ystäviä, niin miehiä kuin naisiakin. En minä heiltä kaipaa rakkauden sanoja vaan mieheltäni. Puhua saan taatusti ihan tarpeeksi, hiljaakin voi välillä olla.

• Pyydä_anteeksi
        natikainen kirjoitti:

Mitä sä sekoilet? Minä en miestäni koeta muuttaa enkä häneltä rakkauden sanoja ruinaa. Ja mun mies ei tasan sinnittele tässä suhteessa koska on itse sen sanonut että olen hänelle lottovoitto. Minä olen näissä kommenteissani käsittääkseni tuonut esille kuinka paljon miestä arvostan ja hänen hyviä puoliaan olen kertonut, saan kai minä kysyä yleistä mielipidettä miksi sen sanominen on vaikeaa? Mieheltäni en ole sitä kysynyt. Koska en koeta muuttaa hänen tapojaan käyttäytyä.

kanasutra on uusi palstajeesus. Hänen sanomisiaan ei saa kyseenalaistaa.

• natikainen
        Pyydä_anteeksi kirjoitti:

kanasutra on uusi palstajeesus. Hänen sanomisiaan ei saa kyseenalaistaa.

Palstajeesus on kovin nuori ja kokematon neuvomaan muutenkaan, heh. Tässä on jo ikää ja kokemusta elämästä sen verran että en nyt kovin vakavasti voi tytön kirjoituksia ottaa. Tosin ihailen hänen kykyään lukea rivien välistä jotain mitä siellä ei ole :D

• natikainen kirjoitti:

Miksi sitten mietit koko asiaa? :)

• natikainen
        kanasutra kirjoitti:

Miksi sitten mietit koko asiaa? :)

Mietin sitä miksi toiset eivät kaipaa sanallista rakkautta, miksi se toisille on vaikeaa. Ja mietin myös miksi minä sen haluaisin kuulla, se tuntuu hyvältä aina.

• natikainen kirjoitti:

Mietin sitä miksi toiset eivät kaipaa sanallista rakkautta, miksi se toisille on vaikeaa. Ja mietin myös miksi minä sen haluaisin kuulla, se tuntuu hyvältä aina.

No mut kuulostit siltä, että tiedät ettei miehesi puhu siitä, koska lapsuudenkodissa ei tunteista puhuttu?

Se on se, mikä sun miehesi on. Ja jossei se oo hyvä niin, niin vaihda ukkoa tai hyväksy asia, älä yritä vängätä ja muuttaa sitä. Vaikea myöntää, mutta kyllä siitä itse kenellekin jää paska maku suuhun. Jos et sitä ukolles tuo ilmi, niin miks vaivaat sillä omaa päätäsikään? Mitä hyödyt tästä? Huonon mielen?

Keksi itsellesi joku toinen ongelma, mitä voit ratkoa, vaikka kryptoja, josset muuta keksi.

Et sinäkään varmaan haluaisi, että joku tulisi kertomaan sulle, että sun ruoanlaittoasi pitäisi vähän kehittää, sisutusmakusi on perseestä ja että käytät liikaa aikaa Suomi24:seen?? Saati sitten, jos on kyse jostain vähän enemmän sisäsyntyisestä. Kuten siitä, että tunnet väärin ja teet väärin, kun höpötät täällä sun ongelmias! Miltäs se tuntuis?? Aivojenkäyttö sallittu, nää oli vaan esimerkkejä.

• Koskapa

hän ei järjen tasolla Rakasta.

(ja minunkin mielestäni natiset nyt ihan turhasta)

• mielenkiinnostani

Mitähän tuo tarkoittaa? Ettei järjen tasolla rakasta?

• mitä se on?
        mielenkiinnostani kirjoitti:

Mitähän tuo tarkoittaa? Ettei järjen tasolla rakasta?

Kyseessä on mitä ilmeisimmin hyvinkin järkevä ihminen, joka ymmärtää, että "minä rakastan sinua" ei tarkoita yhtään mitään. Intohimoa kyllä löytyy ja välittämistä ja arvostusta ja kaikkea sellaista, mitä joku toinen luonnollisesti rakkaudeksi kokee.

Alkoholin vaikutuksen alaisena sammuvat ajattelun ylimmät tasot ensin ja tosiaankin estoja poistuu. Tunnepuoli tulee enemmän esille. Toiset tulee aggressiivisiksi ja jotkut kännissä itkevät surkeaa elämäänsä ja jotkut löytävät sanoja rakkaudelle. Tiedänkin tosiaan muutamia, jotka juotuaan rakastavat aivan kaikkia: ystävät on ihania ja se oma vaimokin on maailman paras ja rakkain ja halauksia piisaa jokaiselle.

Mutta selväpäisenä ei tietenkään moisia mennä sanomaan. Miksi ihmeessä pitäisikään. Kaikki on hyvin ja elämä mallillaan.

• natikainen
        mitä se on? kirjoitti:

Kyseessä on mitä ilmeisimmin hyvinkin järkevä ihminen, joka ymmärtää, että "minä rakastan sinua" ei tarkoita yhtään mitään. Intohimoa kyllä löytyy ja välittämistä ja arvostusta ja kaikkea sellaista, mitä joku toinen luonnollisesti rakkaudeksi kokee.

Alkoholin vaikutuksen alaisena sammuvat ajattelun ylimmät tasot ensin ja tosiaankin estoja poistuu. Tunnepuoli tulee enemmän esille. Toiset tulee aggressiivisiksi ja jotkut kännissä itkevät surkeaa elämäänsä ja jotkut löytävät sanoja rakkaudelle. Tiedänkin tosiaan muutamia, jotka juotuaan rakastavat aivan kaikkia: ystävät on ihania ja se oma vaimokin on maailman paras ja rakkain ja halauksia piisaa jokaiselle.

Mutta selväpäisenä ei tietenkään moisia mennä sanomaan. Miksi ihmeessä pitäisikään. Kaikki on hyvin ja elämä mallillaan.

Tästä tuli hyvä mieli, juurikin näin se on. Mies on käytännön tekijä, ehkä vain supisuomalainen mies joka ei liiemmälti tuntojaan esille tuo, ainakaan rakkauden suhteen. Mutta teoissa ja käytöksessä se näkyy ja se on tärkeintä :)

• rakastunut :)

Minkä helvetin takia kumppanin kanssa pitäis pystyä puhumaan aivan kaikesta? Kyllä menee elämä tylsäksi, jos vain yhden ihmisen varassa on "kaikesta" puhuminen. Joutuu vielä toisen aivopesemäksi ja maailma senkun kutistuu. Kumppanin lisäksi pitää olla myös läheisiä ystäviä, edes yksi, jolta saa asioihin erilaista näkökulmaa. Ettei polla ala säteillä, kuten sinulla tuntuu olevan jo aluillaan..

• Iaskin..väärin

Rauhoitu Jaana.

• natikainen

Ööh, 10 vuoden yhteiselon aikana tuskin on asiaa joka olisi jäänyt käsittelemättä. Me kun tykätään seurustella välillä kahdestaan, välillä ystäväporukan kanssa. Välillä ollaan erikseen omien ystävien kanssa. Kaikesta puhuminen ei tarkoita tilintekoa vaan yleisesti tarkoitin että myös vaikeat asiat voidaan puhua ja olla rauhassa eri mieltä. Ja väittely oman rakkaan kanssa rakentavassa hengessä on mitä parasta viihdettä kun kumpikaan ei anna periksi. :D Näiden vuosien aikana jo tiedetään ettei kummankaan pää mielipiteissään käänny (esim. uskonto ja politiikka) mutta rakastamme toisiamme juuri tällaisina.

• veikkaus?

Hän "rakastaa" sinua kännissä, mutta muuten olet se, johon tyydytttiin?

• natikainen

Minä olin se, jota piiritettiin ja jahdattiin ja josta ei eroon haluta ;) Ja kuten sanottu, mies käyttäytyy vastarakastuneen tavoin vielä vuosikymmenen jälkeenkin ja intohimoa on vaikka muille jakaa. Mutta sanat jäävät kurkkuun ellei ole rohkaisua alla.

• ..

Se, että vieraiden läsnollessa kutsuu joksikin kertoo vain, että haluaa tuoda esille kenen olet, ei välttämättä hänen oikeista tunteistaan. Joskus se voi olla jopa pelailua, jos suhde on alussa. Keskinäiset rakkaudentunnustukset kertovat enemmän. Ja erityisesti teot.

• natikainen

Minä en todellakaan koskaan ole joutunut epäilemään sitä rakastaako mieheni minua. Nyt menee jo jankutukseksi, mutta kun ei tunnu perille menevän; joka päivä saan tuntea olevani äärimmäisen rakastettu ja teot, eleet, katseet ja kosketus kertovat PÄIVITTÄIN siitä että mieheni rakastaa minua.

Toistan kysymykseni; Miksi toisille ihmisille on vaikeaa kertoa ääneen tunteistaan vaikka niitä selvästi on?

Heti kun mieheni päihtyy, hän alkaa joko minulle tai jollekin ystävällemme kertoa rakkaudestaan ja tunteistaan minua kohtaan. Silloin ilmeisesti joku pato/esto aukeaa ja hän ilkeää ne sanat ääneen sanoa. Johtuuko esim. lapsuudesta? Hänen kodissaan ei tunteista puhuttu. Vai mikä jännite siinä on? Rakkautta on, sitä te ette minua saa epäilemään edes yrittämällä :)

• ..

Mikä sulla sitten oli ongelma? Mitä kitiset? Jos kerran tiedät, miksi hän ei sano selvinpäin, mitä haluaisit?

• natikainen
        .. kirjoitti:

Mikä sulla sitten oli ongelma? Mitä kitiset? Jos kerran tiedät, miksi hän ei sano selvinpäin, mitä haluaisit?

En tiedä miksi ei sano. Ei ainakaan siksi etteikö rakastaisi. Mutta miksi se joillekin on niin vaikea asia puhua ääneen niistä tunteista varsinkin selvin päin?

• ..
        natikainen kirjoitti:

En tiedä miksi ei sano. Ei ainakaan siksi etteikö rakastaisi. Mutta miksi se joillekin on niin vaikea asia puhua ääneen niistä tunteista varsinkin selvin päin?

Sanoit jo, että tiedät. Että johtuu lapsuudesta.

• :)

Vaikutat läheisriippuvaiselta.

• natikainen

Sitä en ole, nautin myös yksinolosta ja miehelläni on omakin elämä. Ja se ei minua haittaa. Mielelläni välillä olen lasten kanssa tai omissa menoissa ja mies menee menojaan. Kuten minäkin. Minulla on myös liikkuva työ joten emme ole ns. paita ja perse.

• määmy

Sori, mä huomauttaisin tylysti "Mua voi kutsua myös etunimellä".

Kysyin puolisoltani miks ei puhu. Sano johtuvan epävarmuudesta ja pari huikkaa poistaa estoja. Kun teot puhuu puolestaan, kandee olla ilonen.

Mulle sopii oikein hyvin puoliso joka ei oo maratonpuhuja.

• :)

Määmy rules :)

• ~cissi~

Mutta eikös se ole aika söpöä, ettei pysty sitä sanomaan? Taitaa olla sen verran herkkä asia ettei sitä pysty arjessa repostelemaan.

• natikainen

Näinhän se on nähtävä :) Ja hunajaahan se on korville kuinka hän rakkaudesta ja uskollisuudesta humalluspäissään puhuu :)

• No mut. Kun kerran tiedät hänen rakastavan ja sinä rakastat, niin etkö voi rakastaa häntä "vikoineen" ("puhumattomuus") päivineen? Niin hänkin rakastaa sinua, vioistasi ja puutteistasi huolimatta. Koska tuskin hän itseään voi muuttaa kuitenkaan helposti, tai kovin nopeasti ainakaan.

• natikainen

Rakastankin :) Ja jo tässä vaiheessa siihen on tottunutkin :) Nyt on vain muista syistä alakuloinen olo ja kaipaisin kaunista kuultavaa. Pitänee juottaa miehelle olutta viikonloppuna ;)

• natikainen kirjoitti:

Rakastankin :) Ja jo tässä vaiheessa siihen on tottunutkin :) Nyt on vain muista syistä alakuloinen olo ja kaipaisin kaunista kuultavaa. Pitänee juottaa miehelle olutta viikonloppuna ;)

Vaikka niin, jos sanat on sulle "se juttu" :)

• mee töihin

Kyllä taas tehdään kärpäsestä härkänen.

• puhuttu on

Järkyttävää paskaa!!!

• Lapsen ja humalaisen suusta kuulee totuuden.

Älä juota kaljaa viikonloppuna. Yllätä hakemalla hyvää viskiä tai vaikka Bombay-giniä jos hän on GT-miehiä. Sitten vaan tarjoilet drinksuja sopivan tiuhaan ja hymyilet nätisti. Toivottavasti pärjäät yhdellä tunnustuksella viikon pari ettei mies alkoholisoidu tunnustusten kaipuussasi :>

• ~c~

Aaah, Bombay Sapphire... Tulihan joltain jo asiaakin tänään.

• ~c~ kirjoitti:

Aaah, Bombay Sapphire... Tulihan joltain jo asiaakin tänään.

Pullo sisältöineen on jo estetiikkaa sinänsä.

• ~c~
        bravo.bravi kirjoitti:

Pullo sisältöineen on jo estetiikkaa sinänsä.

Se on upea pullo. Kuin sadusta

• Nyt kun nimellä kutsumisen mainitsit... niin pakko mun on kysyä miten se tähän liittyi... ja onko se sitten jotekin aivan kamala juttu jos kutsuu nimellä.

• joo,

sillon ei rakasta.

• joo, kirjoitti:

sillon ei rakasta.

Ai. En taida ikinä tulla rakastamaan ketään.

• ...............
        hahmotelma kirjoitti:

Vain silloin ihminen rakastaa kun sanoo: "rakastan sinua muru, pupu, höpönassunen, natiainen" eikä tylsästi" rakastan sinua Topi/ Tero /Leena/ Kaisa".

• hahmotelma kirjoitti:

Tai ehkä välillä häntä kutsuessani rakastan ja välillä taas olen kylmän tunteeton. Fak... toivottavasti en ikinä sekaannu niin vajokkiin muijaan, että se on jonkun kriisin vallassa aina kun kuulee nimensä.

• ............... kirjoitti:

Vain silloin ihminen rakastaa kun sanoo: "rakastan sinua muru, pupu, höpönassunen, natiainen" eikä tylsästi" rakastan sinua Topi/ Tero /Leena/ Kaisa".

Siinä on se "sinua", jos tuo sen lisäksi tarvitsee jonkun lisäyksen, tietääkseen että tarkoitan häntä... niin ei kannata käyttää pupua... etenkään jos sulla on lemmikki pupu... koska sitten se muija on oikeasti niin vitun tyhmä, että saattaa alkaa epäilemään sinulla ja rusakolla olevan suhde...

Eli se "sinua" riittää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      46
      3159
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2681
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2624
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      111
      2408
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      51
      2183
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      351
      1951
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1586
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      75
      1450
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1278
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      29
      1218
    Aihe