Kumpi imartelee enemmän?

Kyselee HÄn

Nainen, haluatko että mieheltä huomiota enemmän seksikkyytesi vain mukavan luonteesi takia?
Kumpi kuullostaa korvassa mukavammalta esimerkiksi ensitreffeillä tai vaikka ravintolanillan päätteeksi? "Oletpa sinä seksikän pakkaus" vai "oletpa sinä kiva ihminen"

Miten korostat tätä puoltasi itsessäsi jotta vastakkainen sukupuoli huomaa tämän asian sinussa mitä sinä haluat hänen huomaavankin?

26

575

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Le dilemma

Tämän mäkin haluan tietää.

Ja vielä, se, että tykkääkö nainen siitä, että hänelle puhutaan kuin naiselle vai kuin ihmiselle? Siis tarkoitan että naiselle niin pitää olla ns. flirttiä ja olla kiinnostunut hänestä naisena ja seksuaalisesti tai sitten että ihmisenä ilman, että häntä ajattelee seksistisesti.

• seize the moment

Riippuu siitä, kuka puhuu ja miten sen tekee. Toisten toivotaan käyttäytyvän ihmisiksi ja hyvin harvoilta halutaan nähdä kipinällisempiäkin hetkiä.

• nainen dlkejekjflkjl

Ehdottomasti pitää puhua niin kuin ihminen ihmiselle!!! -> Nainen saa sen imartelevan ja ihanan tunteen, että kunnioitat häntä, olet kiinnostunut hänen ajatuksistaan ja mielipiteistään ja että elämä sinun kanssasi ei olisi tylsää, kun kerrat kykenet älykkääseen keskusteluun.

Lisäksi pitää olla filrttiä, mutta sopivassa määrin. Sopivaa on esim. tuike silmissä, kun katsot naista (ei koko ajan, vaan välillä, kun tilanne on sopiva). Lisäksi kannattaa koskettaa jonkin tekosyyn varjolla eli ottaa fyysisistä kontaktia.

Lisäksi, jos kiinnostut naisesta, aivan ehdottomasti ottaa yhteyttä heti samana päivänä treffien jälkeen, eikä ryhtyä pelaamaan saavuttamattomuuspelejä. Ihmiset ovat tutkitusti kiinnostuneita sellaisista ihmisistä, joiden tietävät pitävän itsestään. Lisäksi kannattaa ehdottaa heti seuraavia treffejä, eli olla miehekäs ja aloitteelinen, mikä on naisista erittäin seksikästä.

Seksisitisyys on todellinen turn-off. Tarkoitan seksistisyydellä, että mies vaikuttaa näkevän naisen pelkkänä seksiobjektina, eikä näe häntä ihmisyksilönä. Myöskään ei ole olemassa kahta samanlaista yksilöä=naista, mutta seksisitinen mies ei ymmärrä sitä vaan näkee kaikki samana massana. Eli sitä kannattaa välttää kuin ruttoa.

• Naine1-1

Imartelee enemmän se että minusta tykätään ihmisenä. Suurin osa miehistä kuitenkin huomaa ensin sen hyvän peräpään ja mainitsee siitä. Miehet taitaa luulla että se on just asia minkä suurin osa naisista haluaakin kuulla? Voipi olla että se on totta ja olen sit poikkeus? En korosta perääni mitenkään erityisesti mutta yritän olla tietysti mukava ihminen.

• alkjga¨pgrjapigj

Sekä että, tietenkin. Olet ihana kaikinpuolin kuulostaa hyvältä, jos se tulee sydämestä.

• Havaintojeni mukaan pitää kehua sitä, mitä ylensä ei kehuta. Kauniin luonnetta ja taviksen ulkonäköä. Mutta mielummin jotain yksityiskohtaa ja hillitysti, ettei uskottavuus mene.

• ljkbljkb

Haluan olla ihminen, ja kiva.

• reikäpää

Ehdottomasti huomio mukavuudesta/fiksuudesta/mistä vain ei-ulkonäköön liityvästä. Olen itse hämmentynyt (positiivisesti) eniten yllättävistä fiksuutta ylistävistä kommenteista.
      Ulkonäöstä on helppo lässyttää, muiden ominaisuuksien kommentointi edellyttää sitä, että ollaan oltu puheissä pidempään kuin pakollisen moin ajan. Lisäksi ääliö harvemmin osaa edes arvostaa mukavuutta tai fiksuutta, joten niistä kommentointi merkitsee yleensä hyvää seuraa.
      Ratikkakuskin kommentista voisin implisiittisesti päätellä olevani nätti. Toki kyynikkona päättelen välittömästi, että kyse on vain siitä, että en ole fiksu. ;)

• Mikssitten?

Miksi naiset pukeutuvat niin provosoivasti ja paljastavasti tissivakitoppeihin jos eivät halua kehuja tisseistään? Eihän se mukavuutta korosta mitnkään se kiree toppi ja minihame?

• 4reay

Mistä sinä voit tietää, haluaako joku random tissivakotoppi näyttää hyvältä vai saada jokapojalta kehuja tisseistään?

Jos pukeudut kireisiin farkkuihin, haluatko saada kehuja öh... tuota... ?

• mietipä ite.

Aniharvoin miehet tajuavat luonnetta kehua.

• H.E.Teromies

"Aniharvoin miehet tajuavat luonnetta kehua. "

Sä oot sit niin erilainen kuin kaikki muut naiset!!

• Hy

Noin sanova kuulostaa sovinistilta, tai ainakin jos lause on kehuksi tarkoitettu.

• truulia

Minä olen yleensä otetumpi sisältöön liittyvistä kehuista. Tuolla myös mies voi osoittaa oikeasti kuunnelleensa ja keskustelleensa kanssani. Mutta kehun pitää mielestäni olla aina aito. Koen äkkääväni valheelliset kehut helposti. Jos ei keksi mitään aitoa kivaa sanottavaa, voi olla hiljaa. Tai kehittää kehumisen taitojaan. :D

Muttamutta. Myös pidän siitä, että ulkonäköänikin silloin tällöin kehutaan. Saan kyllä kehuja ventovierailta miehiltä. Humalaisten horinat eivät juurikaan tosin lämmitä. Kyllä se alkaa ihmetyttää, jos on tapaillut miestä jonkin aikaa ja koko ajan pyrkinyt panostamaan ulkonäköönsä, eikä mies ole kertaakaan maininnut edes, että oletpas nättinä tai vastaavaa. Mutta tärkeämpänä olen pitänyt sitä luonteen arvostamista ehdottomasti. Toisinaan on myös kiva kuulla joku kiva kehu myös ulkonäöstä, etenkin jos on laittautunut.

Ja tuo, että puhutaanko kuin ihmiselle vai kuin naiselle... Sekä että! Välillä saa kipinät lennelläkin ja olla flirttiä. Ja pitääkin. Mutta silloin kun keskustellaan vakavammista aiheista, olisi kivaa, että puhutaan normaalisti. Tilanteen mukaan siis. Pidän molemmista. Pieni, kevyt tai rankempikin flirtti sähköistää ilmaa ja on parhaillaan seksikästä. Vakavampi keskustelu taasen tyydyttää enemmän henkisesti.

• hot__lips

kehu ensin sisällöstä ja sitten ulkonäöstä. Suoranaisesti Valehdella ei kannata seksin toivossa, minulle se on totaalinen turn-off.

Mukava hymy -tyyppiset on sikäli hyviä, että niissä yhdistyy vähän molemmat.

• älä jauha pskaa

Faktasta. Tavista on turha kehua kauniiksi tai palikkaa fiksuksi. Ei naisetkaan idiootteja ole.

• ...

Mä olen tavis nainen, mutta en koskaan tykästy miehen ulkonäkökehuihin. Mitä enemmän kehuu kuorta, sitä vähemmän uskon kehuihin. Siinä on myös sellainen juttu, että mulle on tärkeämpää se että mies pitää minusta ihmisenä, persoonana ja kokonaisuutena. Pinnastakin on hyvä tykätä, mutta mukavempaa on kuulla olevansa muuten pidetty luonteeltaan.

Johtuu varmaan siitä, että mullekin merkkaa miehessä pintaa enemmän miehen luonne ja persoona. Ilman vetovoimaa niitä kohtaan ei juttu voi toimia.

• Kaikki mikä on aitoa, kelpaa :) Ei ne puheet ihmistä tee.

• 666rolex

Mistä erottaa aidon ja epäaidon kehun??

• 666rolex kirjoitti:

Mistä erottaa aidon ja epäaidon kehun??

Sellainen on aitoa, joka ei tavoittele omaa hyvää vaan toisen. Suomeksi vilpitön kehu.

• 1+
        kanasutra kirjoitti:

Sellainen on aitoa, joka ei tavoittele omaa hyvää vaan toisen. Suomeksi vilpitön kehu.

Mistä erottaa mikä on aitoa ja vilpitöntä? Ilmeestä, äänestä, mistä?

• 1+ kirjoitti:

Esim. siitä, onko seuraavana hetkenä pökkimässä sänkyyn.

Hyvällä ihmistuntemuksella. Aika monipuolinen juttu :) Kehonkieli, aiempi historia. Vaikka mitä.

• 1+ kirjoitti:

Ja jos on aito, ei tarvitse kysellä tämmösiä ;)

Oman vilpittömyytensä yleensä tunnistaa siitä, että sanoo jotain toista ilahduttaakseen, mutta ei ole merkitystä vaikka jättäisi sen sanomattakin.

• se on siinä

Kumpikin kehu on hyvä. Toisaalta uskottavampi kehu olisi ensitreffien jälkeen ulkonäköön liittyvä, koska kovin paljon en ainakaan itse vielä luonteeseen liittyviä kehuja voisi ensitapaamisella antaa. Vaatii enemmän tutustumista. Kehun pitäisi olla ainakin luokkaa "vaikutat mukavalta yms", jotta sillä olisi jotain pohjaa.

Pidemmällä tähtäimellä ajatellen, en suoraan sanottuna ymmärrä, miksi tarvitsisin mieheltä kehuja siitä, että sä oot niin himskatin mukava. Mitä mä sillä kehulla teen, koska oletan, että hän nimenomaan on minun kanssani sen takia, että viihtyy seurassani.
      Joten otan vastaan mieluummin ulkonäköön liittyvän kehumisen.

• hot__lips

Tuoreen tuttavuuden kanssa kyllä tosiaan kannattaa keskittyä realistisiin kehuihin. Kyllähän sen ihmisestä huomaa nopeasti, jos ei ihan tarkoita mitä puhuu. Ja äärimmäisyydessä, kyllähän tosiasioita on olemassa, ja niitä vastaan imarteleminen on hassua.

Kyllä nimenomaa haluan mieheltä mukavia sanoja minusta myös myöhemmin kun suhde on kestänyt. Silloinhan niillä vasta onkin merkitystä, kun todella tunnetaan. Jos toinen tykkää sekä ulkonäöstä, että persoonasta, vaikka on nähnyt ne heikoimmillaankin. Inhoan sitä että on niin mielettömän vaikeaa olla kiltti ja huomioiva toista kohtaan. Kyllä ainakin itse pyrin kumppania huomioimaan ja kehumaan pienissäkin asioissa.

• ))))))))))))))))))

Kertoo myös miehestä aika paljon, jos ainoa seikka, johon huomiota kiinnittää on ulkonäkö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2594
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1406
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      101
      1359
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      995
    Aihe