235 kg penkki sarjaan 105 kg. Onko raw vai paitapenkki?
Vahva jässikkä!
http://www.jimtv.fi/ohjelmat/poliisit/etusivu/uutinen/4-kauden-poliisipartiot-vantaa-turunen-kajanne
Petri Kajanne 15.1. Loppi 105,0 104,80 0,5980 235,0 140,52
http://www.helsinginpoliisivoimailijat.fi/node/634
Poliisit sarja / Vantaa ja Petri Kajanne
33
6206
Vastaukset
- Hyvä sarja Poliisit
Siinä saa pahikset kyytiä :D
- Tiedänpä vaan.
Noiltakin voisi otaa ne kusinäytteet.
Tiedän asioita enemmän kuin te täällä.'
Voi voi voi voi ja voi niitä poliisien tekemiä perhesurmia. - 70kg/100kgpenkki
Aika kova tulos (215kg) myös Risto Joensuulla. 83kg sarjassa. Painokertoimella parhaat pisteet.
- Botaaja
On sen verran kovia lukemia että on siinä voinu helposti muutaki ku kaurapuuroa mukana ollu. Varsinkin kun 83 kilonen mies punnertaa 215 kg.
- Janne J.
Yleensä ne 83 kiloiset eivät roinaajia ole nähneetkään vai mistä sä löydät aineita jotka ei pöhöttäisi? Aika "kaappeja" nämä sun 80 kiloiset vinkuheinäsi ovat.
Ja poliisit sarja on p*rseestä.- Voimailijayliopisto
Ite oot p*rseestä!
Etkö osaa lukea?
Nuo tuloksethan voi nähdä http://www.helsinginpoliisivoimailijat.fi/node/634
Tuo linkki oli jo alkuperäisen lähettäjän viestissä!
t. Voimailija yliopistosta, penkki 170 kg - ghghgjhjjgghh
Kyllä sen ymmärtää Janne, et sua suututtaa jos ite saat satakiloisena 100 kiloa penkistä ja joku 80 kg saa penkistä yli 200 kiloa, mutta ELÄMÄ ON :D
- Janne.
jokin tarve sulla päteä ?
- gggghgh
Oisko tämä vuosi? :
penkki 247,5 kg ! - Janne78.
"Kyllä sen ymmärtää Janne, et sua suututtaa jos ite saat satakiloisena 100 kiloa penkistä ja joku 80 kg saa penkistä yli 200 kiloa, mutta ELÄMÄ ON :D "
Penkkipaidalla ?
Minä penkkasin ilman penkkipaitaa rawina. Eivät nämä sinun 80 kiloiset ilman niitä vippaskonsteja nosta sitä kahtasataa. Tiedän sen kyllä ja tiedät sinäkin.
Ero voi olla hyvillä paidoilla jopa 60 kiloa, että kylläpä se kateus nyt paistaa niin.
70 kiloinen ei voi edes nostaa 200kg, se on tiedetty jo bodaus lehden artikkeleitakin seuraamalla. Luotanko minä ennemmin sinuun nettiurveloon vai lehteen ?- Janne.
Nostakaa sitä rautaa puhtaasti ilman niitä v*tun painoja.
Heikkoja poikia.. ja säälittävän kokoisia kirppuja. Kun ei riitä raamit nostamiseen niin otetaan avuksi kaikki maailmanv*tun kenkkipaidat yms.
Johan tässä itselläkin tulos nousisi varmaan tonne 250 kilon paremmalle puolen jos kaikki avut otetaan huomioon.
Ei täällä nämä pojat tiedä mitä on oikea ja raaka voima. - Jaska78.
Janne. kirjoitti:
Nostakaa sitä rautaa puhtaasti ilman niitä v*tun painoja.
Heikkoja poikia.. ja säälittävän kokoisia kirppuja. Kun ei riitä raamit nostamiseen niin otetaan avuksi kaikki maailmanv*tun kenkkipaidat yms.
Johan tässä itselläkin tulos nousisi varmaan tonne 250 kilon paremmalle puolen jos kaikki avut otetaan huomioon.
Ei täällä nämä pojat tiedä mitä on oikea ja raaka voima."Varsinkin kun 83 kilonen mies punnertaa 215 kg. "
Otetaan tuosta 55kg pois niin se 80 kiloinen heinäsirkka alkaa olemaan vakuuttavakin ilman niitä v*tun pehmusteita, jousipaitoja ja siteitä..
kovia poikia penkkailemaan, heh - Jaska.
Jaska78. kirjoitti:
"Varsinkin kun 83 kilonen mies punnertaa 215 kg. "
Otetaan tuosta 55kg pois niin se 80 kiloinen heinäsirkka alkaa olemaan vakuuttavakin ilman niitä v*tun pehmusteita, jousipaitoja ja siteitä..
kovia poikia penkkailemaan, hehJa yleensä se p*rsekin heiluu ilmassa melkoisesti kun tuolla noita salipenkkejä kattoo jos puhutaan heinäsirkkojen nostoista.
isot miehet nostaa voimalla. - Te pullukat
Jaska. kirjoitti:
Ja yleensä se p*rsekin heiluu ilmassa melkoisesti kun tuolla noita salipenkkejä kattoo jos puhutaan heinäsirkkojen nostoista.
isot miehet nostaa voimalla.Eikös tuolla raw-nostona ole 83-kiloinen tehnyt yli 180 kiloa! Siinä teille läskit :D
ps. en ole poliisi!
Olette vain kateellisia pullukat!
Te pullukat Janne & Jaska :D - Te pullukat :D
Jaska. kirjoitti:
Ja yleensä se p*rsekin heiluu ilmassa melkoisesti kun tuolla noita salipenkkejä kattoo jos puhutaan heinäsirkkojen nostoista.
isot miehet nostaa voimalla.Isot miehet nostaa hormoneilla! Se on fakta se!
- Ylpeä kynäniska
Jaska. kirjoitti:
isot miehet nostaa voimalla.Ei heilu!
Otin tänään aamulla 8:45 sotilaspenkkinä ennätykseni 130 kiloa, siis jalat ilmassa ja oma painoni on 84 kiloa! Täysin natuna, toisin ku te ns. isot körmyt!
Ei nouse perse penkistä, EI! - Hieman hakoteillä
Ei ehkä 70 kiloinen, mutta esim Daiki Kodama on nostanu IPF liitossa alle 74kg sarjaan 200,5kg ja raakana!
- Jaska78.
Mulla on kakkaa pyllyssä!
- Janne J. KVL.
Syön kakkaani pyllystä!
- Janne J. KVL.
"Eikös tuolla raw-nostona ole 83-kiloinen tehnyt yli 180 kiloa! Siinä teille läskit :D"
No kuinkas monta kynäniskaa olet nähnyt jotka on oikeasti vahvojakin? Äks dee dee dee .
Siinä teille kynäniskat äks dee dee dee 2000 luku.
"Otin tänään aamulla 8:45 sotilaspenkkinä ennätykseni 130 kiloa, siis jalat ilmassa ja oma painoni on 84 kiloa! Täysin natuna, toisin ku te ns. isot körmyt!"
130 kiloa on RISUPAINOT!
Aina teitä kynäniskoja riittää hifistelemässä sillä elopaino ja penkkierolla ja kuvittelette olevanne vahvoja! voi v*ttu.
NOSTA V*TUN PELLE SE 200 KG JA TULE SITTEN LESOILEMAAN.- **** hormonipelle!
KUKAS SE ON TÄLLÄ PALSTALLA KEHUNUT, ETTÄ ON VETÄNNY KAIKKEE, MITÄ ON KÄSIIN SAANNU, SIIS MÖMMÖJÄ!
kUOLE SYDÄNKOHTAUKSEEN HORMONIPELLE :D
- ihmeUho
Täytyy kyllä ihmetellä ihan tosissaan että mistä noita Janne J. KVL. kaltaisia kavereita löytyy. Yrittää päteä täällä olevansa vahva, Siis jossain tälläsellä foorumilla!! Eiköhän niillä oikeasti vahvoilla kavereilla ja ammattimiehil ole muutakin tekemistä ku uhoilla foorumeilla
- snjö960690
soo raw penkki veikkaisin viel et yhden käden eli käsipainoll tehty
- mnbtr12
loppuks jutut siihe
- liike yli 1.6m
arvostan pitkämäen riveä 155? enemmän. mies painaa alle 80?
- Janne J.
Parasta on ku nuari alta 70kilone laiha poika rattastaa mulukun piällä!
- Homo!
Homo!
- Hetero!
Homo! kirjoitti:
Homo!
Hetero!
- onx ollu salipoikii?
Hetero! kirjoitti:
Hetero!
kouvolan hömöööö
- jaskapaska88
nostan paidalla 102.5 kiloa ja olen vitun kova jtäkä. vetäkäkää käteenne ja pelätkää minua.
- jannex
painan 123 kilo ja nostan ppenkillä 212.5 kiloa. minun kaverit on yhtä vahvat kun minä ja me treenataan yhdessä ja treenin jälkeen homoillaan suihkussa ja saunanssa. ainoa mikä harmittaa on että minulla ja kavereille on selkä ja hartiat ihan täynnä pulleita finnejä vaikka ollaan jo 35-40 vuotiaita ja sitten meidän penikset on tosi pienet ja pallitkin on kutistuneet. silti ollaan permpia kun joku 100 penkistä nostava 70 kiloinen kynis jolla on jäntevä ja ketterä keho. minulle tuottaa kengän nauhan solminen vaikeuksia ja en saa seisten nilkoistani kiinni mutta voimaa on. haistakaa kynikset vittu.
- pallipillu
pillupalli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446