Suomi24 treffeistä vain paha mieli..

Niin täällä profiilia jo 2006 vuodesta asti pitäneenä voin todeta että ei täältä mitään löydy. Naisten vaatimukset on aivan mahdottomia minun näkökulmasta, pituutta pitäis olla väh 185, hoikka ja urheilullinen. Itse sairastan migreeniä niin en todellakaan voi rehkiä mitään urheilulajeja, no pyöräillä tietysti voin. Ja kun se urheilu tuntuu noissa profiileissa olevan koko elämä niin miksei te katso niistä piireistä sitä kumppania?

10

377

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nnainen

Minulla ainakin urheilu auttaa migreeniin ja jos olen viikonkin tekemättä mitään niin alkaa päänsärky ja viimeistään kahden viikon urheilemattomuuden jälkeen on kohtaus päällä.

Kohtauksen aikana ei tietty voi urheilla mutta jo päänsärkyyn auttaa pieni lenkki tai kuntosali.

Yksilöllistä tietty, mutta uskoisin että jos sinnillä vaan urheilet niin kuukaudessa-parissa kohaukset on pois pelistä ja olet muutenkin terveempi ja saatat saada jopa naisen. ;)

• Kokeiltu on, ikävä kyllä ei auta, pahentaa vain tilannetta. Enemmän kärsin migreenistä yleensä juuri fyysisten urheilulajien takia.

Toisaalta moni samassa tilanteessa oleva mies on kyllä löytänyt naisen joka ymmärtää asian mut mä en oo löytäny sellasta. Pinnallista touhua kaikki täällä.

• vesipeto?
        samu1 kirjoitti:

Kokeiltu on, ikävä kyllä ei auta, pahentaa vain tilannetta. Enemmän kärsin migreenistä yleensä juuri fyysisten urheilulajien takia.

Toisaalta moni samassa tilanteessa oleva mies on kyllä löytänyt naisen joka ymmärtää asian mut mä en oo löytäny sellasta. Pinnallista touhua kaikki täällä.

Miksi lajin pitäisi olla jonkinlainen riehumislaji? Oletko ihan vaan kävellyt tai uinut rauhallisesti?

Ei se urheilu niin kauhean tärkeää ole, mutta kiukkuista ja läskiä miestä harva haluaa katsella. Jos liikkua ei kauheasti voi, sitten pitää vähentää syömisiä jos mielii olla silmälle mieluisaa katseltavaa.

• vesipeto? kirjoitti:

Miksi lajin pitäisi olla jonkinlainen riehumislaji? Oletko ihan vaan kävellyt tai uinut rauhallisesti?

Ei se urheilu niin kauhean tärkeää ole, mutta kiukkuista ja läskiä miestä harva haluaa katsella. Jos liikkua ei kauheasti voi, sitten pitää vähentää syömisiä jos mielii olla silmälle mieluisaa katseltavaa.

Itseasiassa juuri uiminen ja pitkä kävely aiheuttaa migreeniä, samoin juoksu.

• ...

No voi voi.

• lsls,asapapxl,c

Jos mies/nainen puhuu sairauksistaan ensimmäiset kerrat, se saa niskavillat pystyyn. Itse kuuntelin yhtä ruikuttajaa kolme viikkoa ja sitten ei enää jaksanut. Suosittelen ottamaan positiivisemman asenteen, jos haluaa naisseuraa, sairaanhoitajaksi harva miehelleen tietoisesti alkaa.

• ---

Aloittaja ei kyllä missään vaiheessa maininnut, että hän valittaisi kenellekään sairaudestaan. Hän vain kertoi, että migreeni rajoittaa urheiluharrastuksia, ja että tämä on ongelma, koska monet naiset hakevat urheilullista miestä.

• uijjuijjui

Ihan sama, turhaa ruikutusta joka tapauksessa. Kuusi vuotta profiili eikä mitään ole tapahtunut. Huhhuh, sanon. Kannattaiskohan ihan vaikka sujauttaa itsensä tuonne elävän elämän puolelle ja kokeilla josko siellä tulis vastaan vaikkapa samanlainen migreenistä kärsivä ruikuttaja.

• game over

Niinkö? Kyllä mulle vaan naiset vastailee. Pitää osata olla mielenkiintoinen ja pitää osata kehuta itseään et naiset vastailee takas.

• aloittajalle

sanoisin, että viu-viu-viu. Mie vien (mutta en sinuu ku oot vähän niinku valittaja, jolla tuntuu olevan luovuus kaukana), vikise sie. Jos naisen kohtaaminen on mielestäs kii siit, ettet voi joitai urhelulajei harrastaa niin kyl se vika sinus on, koska en usko ettetkö millään vois olla ureheilullinen jos niin haluat.
      Tai sit siun pitää vaa ettii sellasii daamej, joit ei nii haittaa vaik et vois liikahtaakaan. Ymmärrätsie : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      349
      2997
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1292
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1235
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1037
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe