Suomi24 treffeistä vain paha mieli..

Niin täällä profiilia jo 2006 vuodesta asti pitäneenä voin todeta että ei täältä mitään löydy. Naisten vaatimukset on aivan mahdottomia minun näkökulmasta, pituutta pitäis olla väh 185, hoikka ja urheilullinen. Itse sairastan migreeniä niin en todellakaan voi rehkiä mitään urheilulajeja, no pyöräillä tietysti voin. Ja kun se urheilu tuntuu noissa profiileissa olevan koko elämä niin miksei te katso niistä piireistä sitä kumppania?

10

413

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nnainen

Minulla ainakin urheilu auttaa migreeniin ja jos olen viikonkin tekemättä mitään niin alkaa päänsärky ja viimeistään kahden viikon urheilemattomuuden jälkeen on kohtaus päällä.

Kohtauksen aikana ei tietty voi urheilla mutta jo päänsärkyyn auttaa pieni lenkki tai kuntosali.

Yksilöllistä tietty, mutta uskoisin että jos sinnillä vaan urheilet niin kuukaudessa-parissa kohaukset on pois pelistä ja olet muutenkin terveempi ja saatat saada jopa naisen. ;)

• Kokeiltu on, ikävä kyllä ei auta, pahentaa vain tilannetta. Enemmän kärsin migreenistä yleensä juuri fyysisten urheilulajien takia.

Toisaalta moni samassa tilanteessa oleva mies on kyllä löytänyt naisen joka ymmärtää asian mut mä en oo löytäny sellasta. Pinnallista touhua kaikki täällä.

• vesipeto?
        samu1 kirjoitti:

Kokeiltu on, ikävä kyllä ei auta, pahentaa vain tilannetta. Enemmän kärsin migreenistä yleensä juuri fyysisten urheilulajien takia.

Toisaalta moni samassa tilanteessa oleva mies on kyllä löytänyt naisen joka ymmärtää asian mut mä en oo löytäny sellasta. Pinnallista touhua kaikki täällä.

Miksi lajin pitäisi olla jonkinlainen riehumislaji? Oletko ihan vaan kävellyt tai uinut rauhallisesti?

Ei se urheilu niin kauhean tärkeää ole, mutta kiukkuista ja läskiä miestä harva haluaa katsella. Jos liikkua ei kauheasti voi, sitten pitää vähentää syömisiä jos mielii olla silmälle mieluisaa katseltavaa.

• vesipeto? kirjoitti:

Miksi lajin pitäisi olla jonkinlainen riehumislaji? Oletko ihan vaan kävellyt tai uinut rauhallisesti?

Ei se urheilu niin kauhean tärkeää ole, mutta kiukkuista ja läskiä miestä harva haluaa katsella. Jos liikkua ei kauheasti voi, sitten pitää vähentää syömisiä jos mielii olla silmälle mieluisaa katseltavaa.

Itseasiassa juuri uiminen ja pitkä kävely aiheuttaa migreeniä, samoin juoksu.

• ...

No voi voi.

• lsls,asapapxl,c

Jos mies/nainen puhuu sairauksistaan ensimmäiset kerrat, se saa niskavillat pystyyn. Itse kuuntelin yhtä ruikuttajaa kolme viikkoa ja sitten ei enää jaksanut. Suosittelen ottamaan positiivisemman asenteen, jos haluaa naisseuraa, sairaanhoitajaksi harva miehelleen tietoisesti alkaa.

• ---

Aloittaja ei kyllä missään vaiheessa maininnut, että hän valittaisi kenellekään sairaudestaan. Hän vain kertoi, että migreeni rajoittaa urheiluharrastuksia, ja että tämä on ongelma, koska monet naiset hakevat urheilullista miestä.

• uijjuijjui

Ihan sama, turhaa ruikutusta joka tapauksessa. Kuusi vuotta profiili eikä mitään ole tapahtunut. Huhhuh, sanon. Kannattaiskohan ihan vaikka sujauttaa itsensä tuonne elävän elämän puolelle ja kokeilla josko siellä tulis vastaan vaikkapa samanlainen migreenistä kärsivä ruikuttaja.

• game over

Niinkö? Kyllä mulle vaan naiset vastailee. Pitää osata olla mielenkiintoinen ja pitää osata kehuta itseään et naiset vastailee takas.

• aloittajalle

sanoisin, että viu-viu-viu. Mie vien (mutta en sinuu ku oot vähän niinku valittaja, jolla tuntuu olevan luovuus kaukana), vikise sie. Jos naisen kohtaaminen on mielestäs kii siit, ettet voi joitai urhelulajei harrastaa niin kyl se vika sinus on, koska en usko ettetkö millään vois olla ureheilullinen jos niin haluat.
      Tai sit siun pitää vaa ettii sellasii daamej, joit ei nii haittaa vaik et vois liikahtaakaan. Ymmärrätsie : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      263
      3275
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      20
      1809
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      23
      1473
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      81
      1324
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1028
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      974
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      61
      778
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      726
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      60
      648
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      50
      616
    Aihe