Elikkäs mistä olette löytäneet rakkaanne? Itse olen ollut aiemmin kaukosuhteessa naisen kanssa, mutta juttu ei kummiskaan toiminut kun hän löysi toisen miehen jostain muualta.
Toisen kerran kaukosuhteeseen ajauduin kun löisin oman paikkakunnan baaristani ruotsalaisen naisen :D Oma ruotsini ei oikein sujunut mutta englanti sitä paremmin.
Onko muuten mitään deittisivustoa, mikä on juuri tarkoitettu siihen että sitä kumppania etsitään mahdollisesti toisesta maasta?
Mistä löysitte rakkaanne ja miten?
2
303
Vastaukset
- xnifs
Itse "löysin" aikoinaan miesystäväni livechat.fi:stä. Me ollaan yhdessä oltu nyt kolme vuotta ja ihan hyvin menee! :)
Eihän meillä tosin tuota välimatkaakaan ole kuin 150km, mutta vähän se sillä tavalla "rasittaa," kun kummallakaan ei ole autoa! Emme anna esen silti haitata, sillä me molemman rakastamme liikuntaa ja otammekin ne matkat linja-autoasemalle esim niin kuntoilun kannalta. :) - Kirsi
450 km takana asuva poikaystäväni oli viime kesän töissä naapurikunnassani, tuttavan työmaalla. Lähti kotiin syksyllä, ja rakkaus oli jo roihahtanut :) Hyvin on sujunut sen puoleen vuosi, minä matkustan junalla , kahden vaihdon junalla ees taas , aika rankkaa mutta sen arvoista, tykkään junista :) hän kulkee autolla, mutta tykkää ajaa pitkää matkaa joten ei haittaa! :) Välimatka ei ole haitannut suhdetta, nähdään suht usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742