Elikkäs mistä olette löytäneet rakkaanne? Itse olen ollut aiemmin kaukosuhteessa naisen kanssa, mutta juttu ei kummiskaan toiminut kun hän löysi toisen miehen jostain muualta.
Toisen kerran kaukosuhteeseen ajauduin kun löisin oman paikkakunnan baaristani ruotsalaisen naisen :D Oma ruotsini ei oikein sujunut mutta englanti sitä paremmin.
Onko muuten mitään deittisivustoa, mikä on juuri tarkoitettu siihen että sitä kumppania etsitään mahdollisesti toisesta maasta?
Mistä löysitte rakkaanne ja miten?
2
270
Vastaukset
- xnifs
Itse "löysin" aikoinaan miesystäväni livechat.fi:stä. Me ollaan yhdessä oltu nyt kolme vuotta ja ihan hyvin menee! :)
Eihän meillä tosin tuota välimatkaakaan ole kuin 150km, mutta vähän se sillä tavalla "rasittaa," kun kummallakaan ei ole autoa! Emme anna esen silti haitata, sillä me molemman rakastamme liikuntaa ja otammekin ne matkat linja-autoasemalle esim niin kuntoilun kannalta. :) - Kirsi
450 km takana asuva poikaystäväni oli viime kesän töissä naapurikunnassani, tuttavan työmaalla. Lähti kotiin syksyllä, ja rakkaus oli jo roihahtanut :) Hyvin on sujunut sen puoleen vuosi, minä matkustan junalla , kahden vaihdon junalla ees taas , aika rankkaa mutta sen arvoista, tykkään junista :) hän kulkee autolla, mutta tykkää ajaa pitkää matkaa joten ei haittaa! :) Välimatka ei ole haitannut suhdetta, nähdään suht usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264771- 162256
- 1942099
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776