Mistä löysitte rakkaanne ja miten?

qwerty-5

Elikkäs mistä olette löytäneet rakkaanne? Itse olen ollut aiemmin kaukosuhteessa naisen kanssa, mutta juttu ei kummiskaan toiminut kun hän löysi toisen miehen jostain muualta.

Toisen kerran kaukosuhteeseen ajauduin kun löisin oman paikkakunnan baaristani ruotsalaisen naisen :D Oma ruotsini ei oikein sujunut mutta englanti sitä paremmin.

Onko muuten mitään deittisivustoa, mikä on juuri tarkoitettu siihen että sitä kumppania etsitään mahdollisesti toisesta maasta?

2

385

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xnifs

Itse "löysin" aikoinaan miesystäväni livechat.fi:stä. Me ollaan yhdessä oltu nyt kolme vuotta ja ihan hyvin menee! :)
      Eihän meillä tosin tuota välimatkaakaan ole kuin 150km, mutta vähän se sillä tavalla "rasittaa," kun kummallakaan ei ole autoa! Emme anna esen silti haitata, sillä me molemman rakastamme liikuntaa ja otammekin ne matkat linja-autoasemalle esim niin kuntoilun kannalta. :)

• Kirsi

450 km takana asuva poikaystäväni oli viime kesän töissä naapurikunnassani, tuttavan työmaalla. Lähti kotiin syksyllä, ja rakkaus oli jo roihahtanut :) Hyvin on sujunut sen puoleen vuosi, minä matkustan junalla , kahden vaihdon junalla ees taas , aika rankkaa mutta sen arvoista, tykkään junista :) hän kulkee autolla, mutta tykkää ajaa pitkää matkaa joten ei haittaa! :) Välimatka ei ole haitannut suhdetta, nähdään suht usein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      138
      897
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      657
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      588
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      573
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      542
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      530
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      488
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      486
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      25
      462
    Aihe