koeaikapurku

väärinperustein?

minut siis potkittiin vanhasta työpaikastani 4pv ennen koeajan loppumista 2tuntia sen jälkeen kun olin ilmoittanut olevani sairaslomalla, olen kyseisessä paikassa ollut töissä aikaisemmin 1vuoden verran vuokrafirman kautta ja olin n.3kk pois ja kyselin esimieheltä paluusta ja ottivat vanhana työntekijänä takaisin(nyt siis pääsin talon kirjoille), nyt jälkeenpäin vasta ihmettelen että miksi minulle laitettiin uusi koeaika, olinhan jo 1vuoden aikana osoittanu työtaitoni ja kun kerta takaisinkin ottivat niin onhan ne työt ollu hallussa.

mutta tosiaan esimies soitti pari tuntia sairaslomailmoitukseni jälkeen että työsopimukseni puretaan KOSKA EN SOVELLU TEHTÄVÄÄN, siis tehtävään jossa olin ollu jo 1vuoden ja melkein 4kk päälle. mutta papereihin laittoivat syyksi KOEAIKAPURKU. lisäksi papereissa lukee että minua on kuultu, vaikka ei ole, minulle vain soitettiin että työt loppuu eikä annettu tilaisuutta tulla kuulluksi

mitä tässä tilanteessa ny vois tehä ja miten riitauttaa tai ylipäätään saada selville ne oikeat syyt??

1

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pessimismi

Ei tuossa itse voi mitään tehdä. Asiantunteva lakimies voi arvioida, voisiko saada korvauksia. Liittoon siis yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3840
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      187
      3090
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2966
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2451
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2250
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1880
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1575
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1485
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1398
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1372
    Aihe