minut siis potkittiin vanhasta työpaikastani 4pv ennen koeajan loppumista 2tuntia sen jälkeen kun olin ilmoittanut olevani sairaslomalla, olen kyseisessä paikassa ollut töissä aikaisemmin 1vuoden verran vuokrafirman kautta ja olin n.3kk pois ja kyselin esimieheltä paluusta ja ottivat vanhana työntekijänä takaisin(nyt siis pääsin talon kirjoille), nyt jälkeenpäin vasta ihmettelen että miksi minulle laitettiin uusi koeaika, olinhan jo 1vuoden aikana osoittanu työtaitoni ja kun kerta takaisinkin ottivat niin onhan ne työt ollu hallussa.
mutta tosiaan esimies soitti pari tuntia sairaslomailmoitukseni jälkeen että työsopimukseni puretaan KOSKA EN SOVELLU TEHTÄVÄÄN, siis tehtävään jossa olin ollu jo 1vuoden ja melkein 4kk päälle. mutta papereihin laittoivat syyksi KOEAIKAPURKU. lisäksi papereissa lukee että minua on kuultu, vaikka ei ole, minulle vain soitettiin että työt loppuu eikä annettu tilaisuutta tulla kuulluksi
mitä tässä tilanteessa ny vois tehä ja miten riitauttaa tai ylipäätään saada selville ne oikeat syyt??
koeaikapurku
väärinperustein?
1
306
Vastaukset 1
- pessimismi
Ei tuossa itse voi mitään tehdä. Asiantunteva lakimies voi arvioida, voisiko saada korvauksia. Liittoon siis yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7486