helou! oon 17-vuotias ilman mitään koulutusta ja haluisin muuttaa amerikkaan! Haluisin tietää miten voisin saada sieltä töitä ihan vaan peruskoulun käyneenä ja tän ikäsenä:) täytän pian 18 joten sen puoleen se ei oo ongelma! ja onko mahollista suomesta hankkia Work Holiday viisumia amerikkaan? Kertokaa et mistä mun kannattaa alottaa unelmani toteuttaminen! Miten just MINÄ(nuori, kouluttamaton) saan asumisluvat, työluvat jne..? olisin tosi tosi kiitollinen jos joku osais auttaa:-) ps.en aio käydä lukiota tai muutakaan koulutusta suomessa et niitä on turha ehotella!
Vastaukset 3
- byhyy
Turha provo... mutta en malta olla vastaamatta.
Onhan sinulla yksi vaihtoehto: hankit itsellesi jenkeistä muijan/miehen. Muuten sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Working Holiday -viisumia ei taida suomalaiset USA:han saada.
Niin ja tietysti jos voitat lotossa riittävän ison potin, niin voit lähteä jenkkeihin opiskelemaan yksityiskouluun, kun kerran suomalainen koulutus ei kelpaa. - 10+2
Kysymys:
Miten just MINÄ(nuori, kouluttamaton) saan asumisluvat, työluvat jne..?
Vastaus:
Et mitenkään. - köyhätkyykkyyn
HEH.
No aika vaikeata on.
Mene naimisiin jenkin kanssa tai jos on hilloa niin sijoita riittävän kalliiseen asuntoon tai yritykseen.
mahdollisuudet on kyllä todella heikot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1211719Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148802- 60780
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔42640Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat40637Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö255630- 67609
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577