helou! oon 17-vuotias ilman mitään koulutusta ja haluisin muuttaa amerikkaan! Haluisin tietää miten voisin saada sieltä töitä ihan vaan peruskoulun käyneenä ja tän ikäsenä:) täytän pian 18 joten sen puoleen se ei oo ongelma! ja onko mahollista suomesta hankkia Work Holiday viisumia amerikkaan? Kertokaa et mistä mun kannattaa alottaa unelmani toteuttaminen! Miten just MINÄ(nuori, kouluttamaton) saan asumisluvat, työluvat jne..? olisin tosi tosi kiitollinen jos joku osais auttaa:-) ps.en aio käydä lukiota tai muutakaan koulutusta suomessa et niitä on turha ehotella!
töihin usaan!
3
333
Vastaukset
- byhyy
Turha provo... mutta en malta olla vastaamatta.
Onhan sinulla yksi vaihtoehto: hankit itsellesi jenkeistä muijan/miehen. Muuten sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Working Holiday -viisumia ei taida suomalaiset USA:han saada.
Niin ja tietysti jos voitat lotossa riittävän ison potin, niin voit lähteä jenkkeihin opiskelemaan yksityiskouluun, kun kerran suomalainen koulutus ei kelpaa. - 10+2
Kysymys:
Miten just MINÄ(nuori, kouluttamaton) saan asumisluvat, työluvat jne..?
Vastaus:
Et mitenkään. - köyhätkyykkyyn
HEH.
No aika vaikeata on.
Mene naimisiin jenkin kanssa tai jos on hilloa niin sijoita riittävän kalliiseen asuntoon tai yritykseen.
mahdollisuudet on kyllä todella heikot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380