helou! oon 17-vuotias ilman mitään koulutusta ja haluisin muuttaa amerikkaan! Haluisin tietää miten voisin saada sieltä töitä ihan vaan peruskoulun käyneenä ja tän ikäsenä:) täytän pian 18 joten sen puoleen se ei oo ongelma! ja onko mahollista suomesta hankkia Work Holiday viisumia amerikkaan? Kertokaa et mistä mun kannattaa alottaa unelmani toteuttaminen! Miten just MINÄ(nuori, kouluttamaton) saan asumisluvat, työluvat jne..? olisin tosi tosi kiitollinen jos joku osais auttaa:-) ps.en aio käydä lukiota tai muutakaan koulutusta suomessa et niitä on turha ehotella!
töihin usaan!
3
306
Vastaukset
- byhyy
Turha provo... mutta en malta olla vastaamatta.
Onhan sinulla yksi vaihtoehto: hankit itsellesi jenkeistä muijan/miehen. Muuten sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Working Holiday -viisumia ei taida suomalaiset USA:han saada.
Niin ja tietysti jos voitat lotossa riittävän ison potin, niin voit lähteä jenkkeihin opiskelemaan yksityiskouluun, kun kerran suomalainen koulutus ei kelpaa. - 10+2
Kysymys:
Miten just MINÄ(nuori, kouluttamaton) saan asumisluvat, työluvat jne..?
Vastaus:
Et mitenkään. - köyhätkyykkyyn
HEH.
No aika vaikeata on.
Mene naimisiin jenkin kanssa tai jos on hilloa niin sijoita riittävän kalliiseen asuntoon tai yritykseen.
mahdollisuudet on kyllä todella heikot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837