Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

töihin usaan!

helpwanted

helou! oon 17-vuotias ilman mitään koulutusta ja haluisin muuttaa amerikkaan! Haluisin tietää miten voisin saada sieltä töitä ihan vaan peruskoulun käyneenä ja tän ikäsenä:) täytän pian 18 joten sen puoleen se ei oo ongelma! ja onko mahollista suomesta hankkia Work Holiday viisumia amerikkaan? Kertokaa et mistä mun kannattaa alottaa unelmani toteuttaminen! Miten just MINÄ(nuori, kouluttamaton) saan asumisluvat, työluvat jne..? olisin tosi tosi kiitollinen jos joku osais auttaa:-) ps.en aio käydä lukiota tai muutakaan koulutusta suomessa et niitä on turha ehotella!

3

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • byhyy

      Turha provo... mutta en malta olla vastaamatta.

      Onhan sinulla yksi vaihtoehto: hankit itsellesi jenkeistä muijan/miehen. Muuten sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Working Holiday -viisumia ei taida suomalaiset USA:han saada.

      Niin ja tietysti jos voitat lotossa riittävän ison potin, niin voit lähteä jenkkeihin opiskelemaan yksityiskouluun, kun kerran suomalainen koulutus ei kelpaa.

    • 10+2

      Kysymys:
      Miten just MINÄ(nuori, kouluttamaton) saan asumisluvat, työluvat jne..?
      Vastaus:
      Et mitenkään.

    • köyhätkyykkyyn

      HEH.
      No aika vaikeata on.
      Mene naimisiin jenkin kanssa tai jos on hilloa niin sijoita riittävän kalliiseen asuntoon tai yritykseen.
      mahdollisuudet on kyllä todella heikot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe