akustinen Ibanez V72ECE-TBS

dash__

Myynnissä olisi 03.04.2012 ostettu uusi akustinen kitara Ibanez V72ECE-TBS. Olen kitaraa vain pari kertaa kotona koittanut soittaa, en sen enempää.

Kitaran lisäksi sisältyisi 4 plektraa, kitaran kostuttaja, kitaran kantopussi pehmeä perus sekä kitarahihna (ei nahkainen) kuitti missä on vielä takuu voimassa. :)

Hinta koko paketilla kun itse ostin oli 215e. Hintapyyntöni on 200e.

Jos kiinnostusta löytyy, laita sähköpostiosoitteesi niin otan yhteyttä.

2

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • becarafullythereflsj

Joopa joo, tällä hetkellä tuon kyseisen kitaran saa uutena Suomesta sh. tai ovh 165 eurolla ja sanoisinpa että Levytukussa tuo on tällä hetkellä käytännössä 10-20 euroa vielä pienempi johtuen että ne on Ibanezin maahantuojia.

Jos homman vielä ymppää uuden kitaran kantopussin pehmeä 20 euroa niin uutena saapi halvemmalla tuon mitä sinä käytettynä tarjoat.

Totuus kitarakaupoissa kun on se, että vaikka kuinka sanot kitarasi olevan uusi niin sitä se ei ole vaan se on käytetty ja kitaran myyntihinta mitä joku tuosta korkeintaa suostuu maksamaan on nykyinen hintataso miinus 30% eli jotain ihan muuta kuin sinä pyydät.

Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

Joku voi ehkä maksaa tuosta n. 140 euroa tai vähän alle ja oikeasti noilla plekuilla ei ole mitään arvoa.

Jos et usko mitä tähän kirjoitin niin tevemenoa lukemaan mm. muusikoiden.net sivustoa ja siellä juttua vaikkapa hintapyynnöistä.

En tiedä miksi tuli sellainen fiilis sun ilmosta, että kenties olet henkilö joka ns. trokaat soitinkamaa eli harrastat ostamalla halpaa ja myymällä reilusti kalliimmalla joillekin tietämättömille ostaja-raukoille jotka eivät kenties tiedä hintatasoa tai laatutasoista mitään. (Olkoonkin että olisi se ostokuitti, mutta kun hintataso määräytyy sen ostettavan tuotteen myötä / nykyinen hinta sekä mikä on tuotteen laatu).

• lkkkk

En todellakaan ole tuollainen henkilö, millaisesta kirjoitat.

Olen itse maksanut kitarasta sen 195e kun ostin tämän 3.4 ja minulla on tosiaan kuitti missä on hinnat ja kaikki mukana. :) eli en ole täällä huijaamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      325
      7758
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2186
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1876
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1422
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1271
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1241
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1210
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1091
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe