olen löytänyt ihmisen jota rakastan todella paljon ja kaipaan häntä aina kun ei olla yhdessä. välimatkaa n.200km niin vaikeaa viikolla nähdä kun työt omilla paikka kunnilla. minulle on raskasta olla erossa viikon päivätkin niin odotan että edes viikon loput oltaisiin tiiviiisti yhdessä. mieheni on kauan ollut sinkkuna niin hän on tottunut olemaan yksinään niin tuntuu että hänelle oisi välillä liikaa edes viettää ne kaikki vkl yhdessä. sanoin alussa millasen parisuhteen tahdon mutta tuntuu että hän ei sitä si ymmärrä. minun pitäisi olla onnellinen mutta sen sijaan kärsin koko ajan ikävästä =(
miten teillä muilla kaukosuhteet toimii?
miten teillä muilla?
yksinäinen =(
1
170
Vastaukset
- tulevaisuus avoinna
Samoin meillä. Haluaisin olla enemmän yhdessä, mies ei. Tai halusin alussa, jotenkin tunne laimentunut kuukausien kuluessa. Kai tämä 150km on liikaa, lähempänäkin kiinnostuneita miesehdokkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162