E-pillerit ja epäsäännölliset kuukautiset

Kertokaa mitä teen ?
Mulla on ollu jo yli 3 vuotta samat yhdistelmäpillerit käytössä ja nyt 2-3 kk sitte alko tulee kuukautiset epäsäännööllisesti. Mitä tämä on ? Kuukautiset tulee kyllä lumepillereiden kohdalla mutta tulee myös sitä enne jotain n.7 vrk putkee viikkoa aiemmin mitä pitäisi tulla.
AUTTAKAA !
282
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Käyt gynellä.

Äänestä

Ohjeissa on kyllä varmasti kerrottu mahdollisista lääkkeen sivuvaikutuksista.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Hämillään kirjoitti:

Kertokaa mitä teen ?
Mulla on ollu jo yli 3 vuotta samat yhdistelmäpillerit käytössä ja nyt 2-3 kk sitte alko tulee kuukautiset epäsäännööllisesti. Mitä tämä on ? Kuukautiset tulee kyllä lumepillereiden kohdalla mutta tulee myös sitä enne jotain n.7 vrk putkee viikkoa aiemmin mitä pitäisi tulla.
AUTTAKAA !

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu