Reductil-laihdutuslääke

Reductil fani

käyttikö muut reductil lääkettä mikä eu:ssa vedettiin pois markkinoilta?
Itselleni tohosi todella hyvin, alkoi vaan todella kovasti finnejä tulemaan.
Kaapissa olisi vielä paljon kyseisiä lääkkeitä, mutta en tahtoisi naamaan finnejä..löytyykö keinoja tai kokemuksia vai pitääkö vain heittää lääkkeet pois?

15

3050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dietorella

Moikka,

KÄytin itsekin ko. tuotetta ja olin todella tyytyväinen tuotteeseen. Nyt olenkin tuomassa vastaavaa tuotetta Suomen markkinoille ilman ko. sivuvaikutuksia :)

Laitapa tänne ytheystietosi niin palaan Sinulle asiaan :)

• hei, onko jo saatavailla?

• Minuakin kiinnostaisi tämä samanlainen valmiste, otahan yhteyttä minuun 🤗

• fw

Pistä tänne linkki lääkkeen sivuille tai nimi niin täytyy tutustua:)

• Re

Pistin postia:)

• il.

Reseptilääkkeiden myynti ja/tai toisella luovutus on Suomessa laitonta! Rikokseen syyllistyvät molemmat, myyjä/antaja ja ostaja/vastaanottaja!! Kyseessä on lääkeainerikos!
        Palstan säännötkin kieltävät rikokseen yllyttämisen!

• reductil fani
        il. kirjoitti:

Reseptilääkkeiden myynti ja/tai toisella luovutus on Suomessa laitonta! Rikokseen syyllistyvät molemmat, myyjä/antaja ja ostaja/vastaanottaja!! Kyseessä on lääkeainerikos!
        Palstan säännötkin kieltävät rikokseen yllyttämisen!

hyvä tietää:) kiitoksia tiedosta.

• mn

Ihan loistava lääke!Sääli,sääli,sääli että se vedettiin pois markkinoilta!!!!!!Mulla ei ollu mitään iho-ongelmia edes.

• sdsp

Joo niin oli paino tippui nopeasti, mieli ei tehnyt mässäillä tai karkkia ja piti nälän tunteen poissa...siinä tais pitkäaikasessa käytössä olla epäilyjä että ois haitallinen yli puoli vuotta.. kyllä niitä EU:n ulkopuolella myydään vieläkin

• emmu
        sdsp kirjoitti:

Joo niin oli paino tippui nopeasti, mieli ei tehnyt mässäillä tai karkkia ja piti nälän tunteen poissa...siinä tais pitkäaikasessa käytössä olla epäilyjä että ois haitallinen yli puoli vuotta.. kyllä niitä EU:n ulkopuolella myydään vieläkin

esim missä mistä niitä voi osta posti ennakolla tiiätkö?

• BabyPhat

Olin hyvin vihainen ja pettynyt, kun poistettiin markkinoilta! Itse tiputin Reductililla kokonaisuudessaan 40 kg, ilman sivuoireita.

• sffs

Joo sääli kun monilla toimiva lääke tosin itselle ei sopinut ja kalliit lääkkeet jäi kaappiin

• vdfvd

Saiskos näitä vielä jostain tilattua?

• saksit

Pärsältä saatte tilattua. Hän itse laihdutti niillä 26kg ainut haitta oli, että oli niin ylivirkeä ettei nukkunutkaan yöllä ja kertomansa mukaan siivoili yöllä.

• Anonyymi

Mistä hän niitä hankki?

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1507
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      59
      1441
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1038
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      841
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      814
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      85
      596
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      587
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe