Kaikenlaisia pariskuntia:/

Kirjavaa sakkia

Jänskä katsella kaupunkitapahtumissa kun naiset ja miehet kuljettaa "saaliitaan" käsipuolessa;DDD
Kaikenlaista kukkakeppiä ja lihapalleroa , kurttunamaa ja nelinkertaista läskileukaa siellä talsii.
Ylpeän oloisina ihmiset kuljettavat näitä löytöjään pitkin katuja. Ei kateeksi käy, täytyy todeta. Mieluummin olen yksin kuin jonkin urpon kanssa......
Ihmetyttää vain että millä kriteerillä jotkut ovat seuralaisensa hankkineet vai onko muita vaatimuksia ollut kuin että on vastakkaista sukupuolta, siis heteroilla. Homot ja lesbot on oma lukunsa. Ei kai niilläkään ole muuta vaatimusta kuin että toinenkin on hompsu tai lebsu.

92

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos elämälle*

Mieeluummin kuljen ihanan ihmisenkassa kuin aivan yksi, olkoon lihava tai laiha , kun on ihminen ihmiselle, yhdessä on aina parempi kuin yksin.

• Onni yksillä,kesä...

Kiitos elämälle!

Ihmisen ei ole hyvä olla yksin! siitä tulee happamaksi,niinkuin tämäkin aloittaja,
        on ihanaa kulkea oman rauhassa rupsahtaneen rakkaan kanssa.

• Se siitä
        Onni yksillä,kesä... kirjoitti:

Kiitos elämälle!

Ihmisen ei ole hyvä olla yksin! siitä tulee happamaksi,niinkuin tämäkin aloittaja,
        on ihanaa kulkea oman rauhassa rupsahtaneen rakkaan kanssa.

Oletko aivan varma, parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa, eikö?
        Sitä kun kaikilla ei ole sitä vuosikymmenien aviosiippaa, kuolemakin voi tulla jo ns. keski-iässä.
        Mutta ei se mitään meitähän riitttää moneen junaan ja osa jää laiturille.

• postiroskaa

Mustakin on kiva katella erilaisia ihmisiä ja pariskuntia.
      Mutta en katsele heitä arvostellen.
      Mulla oli aikoinaan hyvä ystävä Urpo, ja vaikkei pariskuntana koskaan kuljettu niin kyllä ihan ylpeä olin hänen seurastaan.

Sinnehän sinäkin sulaudut kirjavaan sakkiin ja joku voi sua katella että voi tota onnetonta raukkaa, ei kateeks käy. Yksinään joutuu raukka olemaan.
      Joten luulen että et ole yhdenkään yläpuolella.

• prov prov

Tuollaisia murehdit keskellä yötä, voi sunkin elämän köyhyyttä.

• Vihreää sakkia

Sääli nyt vähän, aloitus syntyi kateudesta. Niin happamia pihlajanmarjat.

• hi hiii,,

on on on , nauretaan,, se on nääs tarkotuskin,,

• -------------

Voi sinua, pienimieltä.

Anna ihmisten olla onnekkaita, jos ovat saaneet rakkaan rinnalleen.

Homot ja lesbot, mitä he sinulta vaativat?
      Let it be!

• Joskus kirjoitettu teksti kertoo enemmän kirjoittajasta, kuin aiheesta.

Ilmiselvästi rakas kanssakulkija on kirjoittajan mielestä "saalis", jota esitellään ylpeänä toisille; hän määrittelee nämä "löydöt" ulkonäön perusteella epäkelvoiksi ja arvelee heidän tulleen valituksi vain sukupuolensa perusteella.

Onkohan kirjoittaja ollut yksin kaupunkitapahtumassa ja onnellisia pariskuntia katsellessaan esittänyt mielessään samanlaisia arvioita kuin kettu pihlajanmarjoista?

Keskustelupalsta tarjoaa usein tilaisuuksia oppia jotain uutta ihmisistä. Olen kuvitellut, että onnelliset ihmiset säteilevät aina onnea myös ympäristöönsä. Näköjään toisten onni voi nostaa joidenkin ihmisten mielessä pintaan myös katkeria ajatuksia. Koska jokainen arvioi asioita omien tietojensa ja elämänkokemuksensa mukaan, mielessä herää monenlaisia kysymyksiä kirjoittajan taustasta ja kokemuksista. Toivottavasti teksti on syntynyt vain hetkellisenä pahanmielen purkauksena. - Tännehän voi kirjoittaa melkein mitä tahansa ihan provoilumielessäkin.

Iloitaan kuitenkin siitä, että niin monet saavat kulkea vuosikymmeniä käsikädessä yhdessä rakkaan ihmisen kanssa, ja monet löytävät halutessaan vielä vanhoilla päivilläänkin uuden rakkaan, vaikkeivät vastaisikaan tämän päivän ylikorostuneita kauneusnormeja.

On kesä ja aurinko paistaa. Olisikohan jossain lähellä kesätapahtuma ja sielläkin rakkautta ilmassa? Hymyillään yhdessä auringon kanssa, niin elämä hymyilee meillekin! ;D

• 1.1947

Ei minunkaan aatokset oikein aloittajan kanssa yhtneet. Kävin kaupungissa juuri, mutta en muita juuri katsele. Luojan luomia kaikki ollaan. Itseni hyväksyn ja muut myös.
        Onnellisina siellä siippani kanssa kuljeskeltiin maistellen maan antimia. Onni on olla terve. Isompia kipuja ei ole, pienistä ei välitetä.
        Kotiin päästyä nautimme puutarhan rauhasta. Viikon työt on tehty, kukat kukkivat ja koiruudetkin nauttivat. Jumalan hyvyyttä kaikki, ihmisten iloksi annettu:)

• katkera pashako ??

Olet torella U-R-P-O ! kateellisuus ja katkeruus huokuu kirjoituksestasi... voi, voi ---eipä ihme jos joudutkin olemaan vain arvostelijana, rakkaus kiertää kaukaa kaltaisesi. ://

Äläi hmettele, siihen tarvitaan aivoja jotka sinulta puuttuvat!

• Poti Tunttari

Seksuaalinen vaihtoarvo sanelee. Nuoren ja komean miehen käsipuolessa ei koskaan ole rumaa naista. Myöskään varakkaan varttuneemmankaan miehen kumppanina ei ole rumilusta. Näin luonto valikoi lisääntymiskumppanin.

Näiden lapset ovat reippaita ja terveitä. Jos äiti olisi niin ruma, että lapset häntä pelkäisivät, niin lapsista kasvaisi pelokkaita ja traumaattisia aikuisia sitten aikanaan.

• Jo ajat sitten, tietenkin, minä kirjoitin hauskoista pariskunnista.
      Asuin aikanaan Hagiksentorin laidalla, ja talomme alakertaan avattiin etninen kauppa.
      En enää muista mikä kaupungin virasto maksoi sen vuokran, mutta mukava oli summa.
      Monta kertaa sieltä lähti ihastuttava pariskunta.
      145 senttinen siro neito, ja 190 senttinen raavas Suomalainen mies.
      Käsikädessä kulkivat, miehellä oli iso Riisisäkki olkapäänsä päällä.
      Vain toisella heistä oli vinot silmät.
      Stadi oli jo silloin aikasti "monimuotoinen".
      H.

• L - L

En ole muuten pariskuntia tähyillyt mutta lomapaikkamme kaduilla ja rannoilla pistävät englantilaiset väkisinkin silmään.

He ovat jo kauempaa tunnistettavissa hyljemäisen olemuksen vuoksi joten, jos on tarvetta keskustella vaimoni kanssa ilmiöstä niin käytämme ilmaisua "sen maalaiset".

Olen nähnyt muutaman kaukoidän nainen / peräkammarin poika yhdistelmän.
      Ei voi yleistää mutta sääliksi on käynyt tyttöparkoja.
      Esimerkiksi marketin maitokaapilla ohjeistus tapahtuu öröhtelemällä.
      Nainen ojentaa epävarmana kätensä kohden tölkkiä.
      Turjakeukko örähtää vihaisena ja pudistaa päätään.
      Nainen toistaa liikkeen toisen tölkin suuntaan. Turjakkeelta sama reaktio.
      Jne.
      Kai se oikeakin tölkki vielä kohdalle osui.

Onkohan kyseessä postiostosnainen?
      Yhteistä kieltä ei ainakaan ollut.

60-luvulla näin useammankin komennusmiehen Puolasta tuomien vaimojen touhuja.
      Ne olivat sentään kipakoita mammoja jotka, kielen opittuaan, häipyivät omilleen.
      Jokunen Ruotsiin.

• Hanhenmaksapallero

No jaa, me suomalaiset emme ole erityisen kaunista kansaa ( jos verrataan vaikka siroihin thaimaalaisiin ta intialaisiin jne.) vaan enempi lyhytjalkaista ja balttilaista maatiaisrotua ja näköhavaintojen perusteella ainakin kesäisin hyvin vatsakkaita ja jotenkin lihvakkaita. Näin yhtä hyvin sinkut kuin pariutuneet tai aikeissa olevat. Armi Kuusinen toki oli ja muitakin kaunottaria, mutta poikkeukset vahvistavat säännön. En muuten muista elinaikanani yhtään sellaista tapausta,että olisi kehuttu jotakin suomalaista miestä ulkonäön puolesta. Ai, herranen aika, olihan Tauno Suuri tosiaan! Niin ja kyllä Tapani Kansa ja Dannykin aikoinaan olivat tosi namuja. Nykyisestä outfitistä en viitti sannoo mittään.

Mites tämä ulkonäköjuttu sinua noin rassaa, kun siitä tunnut jatkuvasti kailottavan? Onko kade mieli kuitenkin? Siitä puhe, mistä puute.

Vakka kantensa valitsee ja makuja on monia. Mielestäsi karmeannäköinen on toisen mielestä käypänen jne. Kaunis nainen pelottaa useimpia miehiä oli aivot tai ei. Siksi ottavat mieluummin seinästä reväistyn, ettei tule kilpailua muiden miesten kanssa. Voivat itsekin olla luonnollisen räjähtäneitä. Kauniin ja viksun kanssa pitää väsäytyä. Simmarit, sammarit ja pipo, riittäiskö sulle? Monelle eukolle riittää. Tietoni perustuvat empiirisiin tutkimuksiin haastattelutekniikalla. Materiaali aiheesta lähetetään vain pankkitunnuksensa ilmoittaneille.

Joillekin naisille mies nyt vaan on saalis ja ansiomerkki oli vaikka minkälainen rötäle. Tähän ei tuo muutosta suomalaisen naisen korkea koulutus ja joskus jopa korkea urakehitys. Mies on saatava hinnalla millä hyvänsä. Kaipa siinä on biologiaa mukana. Eikä siitä kovin pitkää aikaa ole, jolloin vanhaapiikaa pidettiin säälittävänä otuksena, kun ei kenellekään "kelvannut". Nyt ovat myös akattomat miehet saanet tuta tämän säälin.

Siitä voit kuitenkin olla onelinen, että tämän ikäluokan nainen ei ole miesten suosikkilistan ykkönen eikä edes kymppi, oli seinästä reväisty tai entinen kaunotar. Vaikka olisi meittiä valkkaamassa kahdeksankymppiset vaarulit. Toisaalta yli kuusikymppiset ukkelit eivät ole liioin naisten suosikkilistan kärjessä, jolleivät satu olemaan 10 miljoonan lottovoittajia tai niiden kahdenkymmenen suvun perillisiä. Silloin voi lempiä silmät kiinni.

Oletko Anu Saagimin klooni, ken on uudestisyntynyt suomalaiselle 60 palstalle? Eikö Iltalehti antanut tilaa? Jäitkö yksin sä nyt? Neulooko Ristomatti mattoa tai uutta maripussukkaa?

• Hanhenmaksapallero

Siis Armi Kuusela, kyllä tässä ollaan ihan hirveen sivistyneitä ja lukeneita. Painovirhepaholainen se vaan temppuilee.

• | <<>> |

Oletkos koskaan kuullut sanaa rakkaus?
      Vai eikö sinulla ole moista oiretta koskaan ollutkaan.
      Sama se muille on, miltä parien naamat ja vartalot näyttää, jos ne riittävät kumppanille.

Mun ukon naamataulun tarvi muita miellyttää, kun se on minulle paras.

• tämäki on nähty -

elävässä elämässä.

just noin,
      arvostan fiksuja sympaattisia toisiaan rakastavia ihmisiä yli kaiken, olivat he sitten minkänäkösiä tahansa,
      henkisesti kauniit ihmiset on nautinto silmälle,

kas kun on komeita ukkoja jotka miellyttä kaikkia naisia, heh,
      se pariskunta vasta säälittävä on,
      komee ukko tähyää koko ajan muita, kaunis pikku rva. kyllä käyttäytyy fiksusti, mutta selkeästi kärsii tilanteesta.
      ei ulkonäkö takaa ihmisen miellyttävyyttä.

• Pirre*

Miten niin saaliita, en ymmärrä ollenkaan tuollaista ilmausta kys. asiassa...ja hienoa jos vielä käsipuolessakin, se ei ole mitenkään tyypillistä suomalaisten (keski-ikäisten ainakaan) pariskuntien keskuudessa, - kaunista katseltavaa miusta.

• henkisesti köyhää

Pariton sinkkuparkahan siinä purkaa tunteitaan, täysin sokeanako toiten parisuhteelle! Ehkä näkee vain omasta ahtaasta vinkkelistään, saaliin saamisessa, jos on hionut ja laittautunut ja uhrannut ulkonäköönsä ja trimmiin vartalonsa elämänsä? Luonnehan se on se tärkein joka tapauksessa. ja inhimillisyys!

• Kirjavaa sakkia

Hehhehhee!!! Pitäisköhän mun vastata sille vähän yli 45v. ukkomiehelle joka oli laittanut viestin mun galleriaani ja ehdotti tapailujaa salaisissa eroottisissa merkeissä????;DDD

Siinä olis mulle saalis ja joku naisparka tietämättömänä ylpeilis ukollaan muille. :)))

Saisin miehen koska tahansa mutta ansaitsen vain PARASTA! Ventovieraat pikkulapset hymyilee vastaantullessa ja koirulit pyrkivät luokseni. Kai mussa on sitten SITÄ JOTAKIN, jota karismaksi sanotaan. Eli vain karismaattinen mies kelpaa ja en millään hakumatkoilla käy koskaan.

• meeriamanda
        Kirjavaa sakkia kirjoitti:

Hehhehhee!!! Pitäisköhän mun vastata sille vähän yli 45v. ukkomiehelle joka oli laittanut viestin mun galleriaani ja ehdotti tapailujaa salaisissa eroottisissa merkeissä????;DDD

Siinä olis mulle saalis ja joku naisparka tietämättömänä ylpeilis ukollaan muille. :)))

Saisin miehen koska tahansa mutta ansaitsen vain PARASTA! Ventovieraat pikkulapset hymyilee vastaantullessa ja koirulit pyrkivät luokseni. Kai mussa on sitten SITÄ JOTAKIN, jota karismaksi sanotaan. Eli vain karismaattinen mies kelpaa ja en millään hakumatkoilla käy koskaan.

Onko galleriasi vielä käytössä? Minulla ei ole kuin profiil. entisestä galleriasta on aikaa.

Mikset voisi vastata, jos tarpeeseesi haluat....

Näkis vaan ja kuuluisi kolinaa, vähän kuin niin. itte itteni oon kehunut ja kehutuksi oon tullut :DD

• Kirjavaa sakkia
        meeriamanda kirjoitti:

Onko galleriasi vielä käytössä? Minulla ei ole kuin profiil. entisestä galleriasta on aikaa.

Mikset voisi vastata, jos tarpeeseesi haluat....

Näkis vaan ja kuuluisi kolinaa, vähän kuin niin. itte itteni oon kehunut ja kehutuksi oon tullut :DD

Taitaa meeriamanda-tantan käydä kateeksi! Sitä kateeksikäymistähän täällä hoetaan väsymiseen asti. Selvästikin oma ongelma.
        Taidat olla muuten vähän enemmänkin vinksahtanut, en nimittäin tajunnut hölkäseen pöläystä noista sun kommenteistas:

"Näkis vaan ja kuuluisi kolinaa, vähän kuin niin. itte itteni oon kehunut ja kehutuksi oon tullut :DD "

• Tuore ranking

Ikivanhoja ohimenneitä ei lasketa.

• meeriamanda

Taitaa meeriamanda-tantan käydä kateeksi! Sitä kateeksikäymistähän täällä hoetaan väsymiseen asti. Selvästikin oma ongelma.
        Taidat olla muuten vähän enemmänkin vinksahtanut, en nimittäin tajunnut hölkäseen pöläystä noista sun kommenteistas:

"Näkis vaan ja kuuluisi kolinaa, vähän kuin niin. itte itteni oon kehunut ja kehutuksi oon tullut :DD "

Eihän se minun vikani ole jonset ymmärrä :))
        Mitä käy kateeksi? Kehoitinhan sinua koklaan miestä, naimisissa olevaa jne...

Moni kakku päältä kaunis, vaan silkkoa sisältä ;DD

Kukakin luulee elävänsä vain itselleen, muistanatta et tilit tekee Luojansa kanssa kun sen aika on! Tähän luotan täydellisesti.

• heh heh,,, jooo

HEH HEH,, taidat kuvitella ittestäsi liikoja, hah hah haaa,

joooo näitä vanhoja piikoja on nähty jotka ukkomiehiä vonkaavat,,,

sairasta,,

munki mies piti mulle kertoa jotta pääsi eroon moisesta tunkeilijasta,, hah,,

• Kirjavaa sakkia
        heh heh,,, jooo kirjoitti:

HEH HEH,, taidat kuvitella ittestäsi liikoja, hah hah haaa,

joooo näitä vanhoja piikoja on nähty jotka ukkomiehiä vonkaavat,,,

sairasta,,

munki mies piti mulle kertoa jotta pääsi eroon moisesta tunkeilijasta,, hah,,

Täällä on harvinaisen yksinkertaista porukkaa. Sullakin pahemmanlaatuinen luetunymmärtämisen puute. Kirjoitin että galleriasivuni viestiosioon oli ilmaantunut kyseisenlainen viesti. Mieshän tässä on vonkaamassa enkä minä.

Hehheee, voi sua raasua kun ukkos selittelee jotain ja sä uskot...;DDD
        Enkä ole mikään vanhapiika. Sä oot varmaan niitä jotka on päässeet säälistä kansakoulusta läpi kun et osaa edes yhdyssanoja kirjoittaa.
        Mistähän maalaiskuppilasta sunkin ukkos on sut löytänyt? Veikkaan että vaihtoon menee tuollaiset kouluttamattomat muijat. Nykyään on naisissa sentään valinnanvaraa.

• päiväsaikaan

Täällä on harvinaisen yksinkertaista porukkaa. Sullakin pahemmanlaatuinen luetunymmärtämisen puute. Kirjoitin että galleriasivuni viestiosioon oli ilmaantunut kyseisenlainen viesti. Mieshän tässä on vonkaamassa enkä minä.

Enkä ole mikään vanhapiika. Sä oot varmaan niitä jotka on päässeet säälistä kansakoulusta läpi kun et osaa edes yhdyssanoja kirjoittaa.
        Mistähän maalaiskuppilasta sunkin ukkos on sut löytänyt? Veikkaan että vaihtoon menee tuollaiset kouluttamattomat muijat. Nykyään on naisissa sentään valinnanvaraa.

yöllisiä ilkeyksiä harrasti entinen ...... ja f he olikin sama.

• elämä antaa ---

elämä ottaa, kiitetty olkoon herran nimi !

D hyvä.,

vaihtoon ei menny, avio yli 5kymmentä v,

elämä on ollu antoisaa monipuolista, elämää koskettavine tapahtumineen,

ulkomaanmatkoineen,

kun kirjoitan kirjoitan kokemuksen äänellä.

elämä oli rikasta monessa mielessä

sori, jos koskus naurttaa,

• .
        elämä antaa --- kirjoitti:

elämä ottaa, kiitetty olkoon herran nimi !

D hyvä.,

vaihtoon ei menny, avio yli 5kymmentä v,

elämä on ollu antoisaa monipuolista, elämää koskettavine tapahtumineen,

ulkomaanmatkoineen,

kun kirjoitan kirjoitan kokemuksen äänellä.

elämä oli rikasta monessa mielessä

sori, jos koskus naurttaa,

siis joskus,,

• meeriamanda kirjoitti:

Eihän se minun vikani ole jonset ymmärrä :))
        Mitä käy kateeksi? Kehoitinhan sinua koklaan miestä, naimisissa olevaa jne...

Moni kakku päältä kaunis, vaan silkkoa sisältä ;DD

Kukakin luulee elävänsä vain itselleen, muistanatta et tilit tekee Luojansa kanssa kun sen aika on! Tähän luotan täydellisesti.

tiliä teet ihanjoka hetki joista jokainen on tuomihetkesi. jos luotat siien täydellisesti, että tilinteon hetki tulisi jossain loogisesti mahdottomassa olotilassa kuolemisemme jlkeen, niin täydellinen luottamuksesi osoittautui ei minkään arvoiseksi ainakin tässä tapauksessa.

• kert tuli
        pkeckman kirjoitti:

tiliä teet ihanjoka hetki joista jokainen on tuomihetkesi. jos luotat siien täydellisesti, että tilinteon hetki tulisi jossain loogisesti mahdottomassa olotilassa kuolemisemme jlkeen, niin täydellinen luottamuksesi osoittautui ei minkään arvoiseksi ainakin tässä tapauksessa.

älä keke aina eemelöi

• henrjii

oma hyvä kunkin
      sammakonkin mokkapään.

• almaaria

Sammakonkin sarvipään.

• henrjii
        almaaria kirjoitti:

Sammakonkin sarvipään.

sammakonkin nuijapään

• almaaria
        henrjii kirjoitti:

sammakonkin nuijapään

Minä värkkäsin munakoisoo.
        Sisään herkkusieniä, sipulia, valkosipulia, paprikaa, tomaattia.
        Päälle hyvää juustoa.
        Maistuis varmaan sullekin. ;))
        Nyt muhivat uunissa.

• aaaah niin ihanaa

AAAAAAHHH,,, tulenko syömään kanssasi, ken lienekkään ???

• -matkustaja-

Tosi on että maailmaan mahtuu kaikenlaisia pariskuntia,joita tulee myöskin joskus väkisinkin seurattua kun ihmisjoukoissa kulkee.
      Sitä miettii juuri niitä kriteerejä,mikä kenenkin on valinnut.Jotkut eivät vain sovi ulkoisesti yhteen,ovat ns.eriparia,kuin kengät.

Olkoonkin heidän yhteinen kemiansa mikä tahansa,näin on vain asia,ja kun ihmisten kanssa keskustelee,hekin ovat samaa mieltä.

Eilen juuri yleisessä kulkuneuvossa katselin komeaa tummaa ulkolaista miestä jonka vieressä istui kalvakka hiirulaisen näköinen laiha nainen.Nainen istui vienosti hymyillen pää pystyssä,ihan kuin olisin lukenut sarjakuvaa ja ajatusta naisen pään päältä kuinka ylpeä hän oli saaliistaan.
      En kuullut keskustelua,mutta mies nauroi valloittavasti ja naisen ihailulla ei ollut rajoja.

Siinä juuri mietin että missähän hekin on tavanneet,mikä on heidän tarinansa jne.
      Sitten taas näkee näitä pikkumiehiä iso lihava nainen rinnallaan.Tulee jotenkin halpa olo,ei voi mitään.

Itse kuljen onnellisena yksin,ne ajat on ohi että huolisin vierelleni minkäänlaista kaksilahkeista,tyydyn vain katseluun.

• .

Missä lie villakoiran ydin, kun ei halua uskoa pariskunnan välisiin tuntemuksiin?
        Mitä hyövää miettiä rakkaudettomana, onko pariskunnan toinen osa pitkä vai pätkä, laiha vai lihava?

Jos kaksi ihmistä tykkää toisistaan, ja on ihan vapaaehtoisesti yhdessä, kannattaako sitä pahantahtoisesti sisimmässään kadehtia, ja halventaa omassa mielessään, että minulle se ei ainakaan kelpaa?
        Selitellä vielä tekosyin, etten minä ainakaan, ikinä, koskaan milloinkaan, tuollaista huolisi.
        Kun itse ei ole saanut sitä rumintakaan?

• söytää ja hyövää
        . kirjoitti:

Missä lie villakoiran ydin, kun ei halua uskoa pariskunnan välisiin tuntemuksiin?
        Mitä hyövää miettiä rakkaudettomana, onko pariskunnan toinen osa pitkä vai pätkä, laiha vai lihava?

Jos kaksi ihmistä tykkää toisistaan, ja on ihan vapaaehtoisesti yhdessä, kannattaako sitä pahantahtoisesti sisimmässään kadehtia, ja halventaa omassa mielessään, että minulle se ei ainakaan kelpaa?
        Selitellä vielä tekosyin, etten minä ainakaan, ikinä, koskaan milloinkaan, tuollaista huolisi.
        Kun itse ei ole saanut sitä rumintakaan?

Hyvin harvoin pariskunnat rakkaudesta koossa pysyvät. Tavallisimmin vanhoja pariskuntia pitää koossa muutoksen pelko. Ennen vahvin syy oli naapurien pelko, ei uskallettu lähteä kun pelättiin mitä ne sanovat.

• .
        söytää ja hyövää kirjoitti:

Hyvin harvoin pariskunnat rakkaudesta koossa pysyvät. Tavallisimmin vanhoja pariskuntia pitää koossa muutoksen pelko. Ennen vahvin syy oli naapurien pelko, ei uskallettu lähteä kun pelättiin mitä ne sanovat.

Voihan sen noinkin halutessaan itselleen selittää.

Kun on vapaaehtoisesti menty yhteen, ja vapaaehtoisesti oltukin, ei ole mitään paineita itseään pakottaa.
        Vielä kun sattuu rakastamaankin.
        Naapureista ei mökkiläisillä ole haittaa, saati miettimistä mietoksistaan.

• söytää ja hyövää
        . kirjoitti:

Voihan sen noinkin halutessaan itselleen selittää.

Kun on vapaaehtoisesti menty yhteen, ja vapaaehtoisesti oltukin, ei ole mitään paineita itseään pakottaa.
        Vielä kun sattuu rakastamaankin.
        Naapureista ei mökkiläisillä ole haittaa, saati miettimistä mietoksistaan.

Jokainen selittää ratkaisunsa - oikeat ja väärät - aina muille ja usein itselleenkin parhain päin.

• .

Jokainen selittää ratkaisunsa - oikeat ja väärät - aina muille ja usein itselleenkin parhain päin.

Kaksi samapalkkaista vapaaehtoista, mikä sen somempaa.

Kateus vie vain omatkin kalat järvestä. Onni on olla kaksin, meille, kelle muille mikin.
        Kaikki eivät ole onnettomia.

• söytää ja hyövää
        . kirjoitti:

Kaksi samapalkkaista vapaaehtoista, mikä sen somempaa.

Kateus vie vain omatkin kalat järvestä. Onni on olla kaksin, meille, kelle muille mikin.
        Kaikki eivät ole onnettomia.

Yllättävän moni on. Täälläkin lähes kaikki.

• .

Yllättävän moni on. Täälläkin lähes kaikki.

Onneksi on nuorena löytänyt rinnalleen Ihmisen, isolla etukirjaimella.

• söytää ja hyövää
        . kirjoitti:

Onneksi on nuorena löytänyt rinnalleen Ihmisen, isolla etukirjaimella.

En odottanutkaan mitään paljastuksia.

Onnensa moni sanoo löytäneensä myös koiransa ja kissansa kanssa.

Me uskomme mitä tahansa.

• .

En odottanutkaan mitään paljastuksia.

Onnensa moni sanoo löytäneensä myös koiransa ja kissansa kanssa.

Me uskomme mitä tahansa.

Onni on monen osana, siitä ei vain täällä viitsi puhua, kun monilla on osanaan vain epäonni.
        Ainakin puheista päätellen.
        Onneen uskomaton vaikuttaa lähinnä petetyltä ja pettyneeltä.
        Kaikki eivät kerro satuja, niin minä vakaasti uskon.

Missä kenenkin onni piilee, sitä en arvostele, kuin en arvostele kenenkään puolison ulkonäköäkään.
        Mitä hyötyä siitä minulle olisi, kun en edes ole katkera?

• söytää ja hyövää
        . kirjoitti:

Onni on monen osana, siitä ei vain täällä viitsi puhua, kun monilla on osanaan vain epäonni.
        Ainakin puheista päätellen.
        Onneen uskomaton vaikuttaa lähinnä petetyltä ja pettyneeltä.
        Kaikki eivät kerro satuja, niin minä vakaasti uskon.

Missä kenenkin onni piilee, sitä en arvostele, kuin en arvostele kenenkään puolison ulkonäköäkään.
        Mitä hyötyä siitä minulle olisi, kun en edes ole katkera?

Ihminen muuttuu onnelliseksi sinä päivänä kun hyväksyy osansa eikä muuta yritä eikä esitä.

• .

Ihminen muuttuu onnelliseksi sinä päivänä kun hyväksyy osansa eikä muuta yritä eikä esitä.

Kauan olen mutustellut sanojasi suussani.
        Minusta sinun arvioosi liittyy alistuva sivujuonne?
        Ihan kun pitäisi, olisi pakko paremman toivottomuudessa tyytyä asianlaitaan?

Muuttuu onnelliseksi?
        Useimmilla lie alkuonni, se voi muuttua muuksi, mutta voi pysyä ja rikastuakin.
        Onni voi hyvin, kun se kohdalle osuu. Eikä onni ole vain saamista, onni on sopiva vaihtokauppa, kauppa, jossa rahana on tunteet ja teot, varsinkin.

Esitä? Kaipa joku niin tekeekin.
        Silti ja siitä huolimatta, on onni olemassa, muussakin kuin sadussa.
        Noot saanut minut mietoksiin. :))

• söytää ja hyövää
        . kirjoitti:

Kauan olen mutustellut sanojasi suussani.
        Minusta sinun arvioosi liittyy alistuva sivujuonne?
        Ihan kun pitäisi, olisi pakko paremman toivottomuudessa tyytyä asianlaitaan?

Muuttuu onnelliseksi?
        Useimmilla lie alkuonni, se voi muuttua muuksi, mutta voi pysyä ja rikastuakin.
        Onni voi hyvin, kun se kohdalle osuu. Eikä onni ole vain saamista, onni on sopiva vaihtokauppa, kauppa, jossa rahana on tunteet ja teot, varsinkin.

Esitä? Kaipa joku niin tekeekin.
        Silti ja siitä huolimatta, on onni olemassa, muussakin kuin sadussa.
        Noot saanut minut mietoksiin. :))

Puhuminen alistumisesta osoittaa ettei voi olla onnellinen.

Tavoittelemisessa ei ole mitään tavoiteltavaa. Se että näkee parempaa muualla osoittaa ettei pidä siitä mitä nyt on. Onni on jättämistä, ei ottamista.

• .

Puhuminen alistumisesta osoittaa ettei voi olla onnellinen.

Tavoittelemisessa ei ole mitään tavoiteltavaa. Se että näkee parempaa muualla osoittaa ettei pidä siitä mitä nyt on. Onni on jättämistä, ei ottamista.

Mielenmaailmamme eivät taida koskaan kohdata.
        Kuin ei länsi ikinä idälle kättä lyö.
        Ihmettelen itsepintaista haluasi vähättelyyn, jos en väärinymmärrä.

Minulle riittää olla onnellinen, ei ole tarvetta vängätä sen toiselta puuttuvan.

Minusta se on onnetonta.

• söytää ja hyövää
        . kirjoitti:

Mielenmaailmamme eivät taida koskaan kohdata.
        Kuin ei länsi ikinä idälle kättä lyö.
        Ihmettelen itsepintaista haluasi vähättelyyn, jos en väärinymmärrä.

Minulle riittää olla onnellinen, ei ole tarvetta vängätä sen toiselta puuttuvan.

Minusta se on onnetonta.

Länsi tai itä, samassa paikassa ollaan.

Jeesuskin taisi vähätellä rikasta jolle sanoi pelastuksen avaimeksi: jätä mitä sinulla on ja seuraa minua. Surullinen siitä rikkaasta kuulemma tuli, joku sanoisi onneton.

Eivätkä zeniläiset ja buddhalaisetkaan onnesta mitään tiedä kun neuvovat hylkäämään halut ja tavoittelut ja tyytymään siihen mitä on. Varmasti epäaitoja hurskastelijoita kaikki.

Omasta onnestani en ole huolissani, olen varma että tämän onnellisemmaksi en yrittämällä tule, tuskin yrittämättäkään. Arviosi onnellisuudestani ei voisi vähempää kiinnostaa.

• .......

just noin se on,

pariskunnat rakastaa oikeesti toisiaan u s e i n m i t e n , joten kateellisten on aivan turha arvostella ketään ulkonäön mukaan,

arvostelija k r a n t t u on henkisesti kapeakatseinen,
      ilmeisesti ei ole koskaan kyenny luomaan sympaattista lämmintä luottavaista ihmissuhdetta kehenkään.

• Sen olen oppinut, että edes kohtalaisen pitkäaikaisen ja hyvän tuntemisenkaan perusteella ei kannata muodostaa kovin varmaa mielipidettä parin todellisista, keskinäisistä suhteista!

Ulkoinen olemus on niistä perusteista heikoimpia!

• Saako täällä maalla kuljettaa mukanaan semmoista urpon näköistä kukkakeppiä tai kurttunaamaa?
      Ettei se ehkä haittaisi ihan niin paljon valikoivaa katsettasi.
      Mistä sitä tietää minkä näköiseksi vanhetessaan muuttuu, minä tai hän.
      Nyt ei ole mitään hätää, ihan voidaan päivänvalossa kylätiellä astella.
      Ja kyllä se oli ihan rakkaus joka yhteen vei ja se on yhdessä meidät pitänyt. Sen kummempia kriteereitä, komea tosin oli mieheni nuorena eikä hassumman näköinen ole nytkään.

• Pirre*

Niin, kaikkihan me oltiin nuoria ja nättejä, - saattaa olla että sitten vanhennutaan omien geeniemme antamien mahdollisuuksien mukaan, toisella paremmat ulkoisesti, mutta parin henkistä, vuosikymmenien aikaansaamaa yhteyttä se ei muuta, - no ei ehkä aina..onhan niitä pinnallisiakin ihmisiä olemassa..

• Pirre* kirjoitti:

Niin, kaikkihan me oltiin nuoria ja nättejä, - saattaa olla että sitten vanhennutaan omien geeniemme antamien mahdollisuuksien mukaan, toisella paremmat ulkoisesti, mutta parin henkistä, vuosikymmenien aikaansaamaa yhteyttä se ei muuta, - no ei ehkä aina..onhan niitä pinnallisiakin ihmisiä olemassa..

Niin oltiinkii... :)
        Tämä elämä on niin helppoa, kun tuntee toisen, tietää tapansa ja jos terveenä saadaan elää, niin ei passaa valittaa.
        Ja kun hän vielä väittää, että rakastaa ihan yhtä paljon, ellei jopa enemmän kuin 33 vuotta sitten.

• Pirre*
        Anceli kirjoitti:

Niin oltiinkii... :)
        Tämä elämä on niin helppoa, kun tuntee toisen, tietää tapansa ja jos terveenä saadaan elää, niin ei passaa valittaa.
        Ja kun hän vielä väittää, että rakastaa ihan yhtä paljon, ellei jopa enemmän kuin 33 vuotta sitten.

Oi ihmettä, no olet sie onnekas tyttö, semmoisen saanut, vai pitäisikö sanoa - ansainnut :)

Onnea vaan teille kyyhkyläiset...:)

P.s. riitelettekö ikinä?

• Pirre* kirjoitti:

Oi ihmettä, no olet sie onnekas tyttö, semmoisen saanut, vai pitäisikö sanoa - ansainnut :)

Onnea vaan teille kyyhkyläiset...:)

P.s. riitelettekö ikinä?

Ehkä me olemme ansainneet toisemme.. :)
        Ja kiitos tuosta kyyhkyläisistä, toki joskus höyhenet vähän pöllyävät ja käydään pientä jäsenten välistä kinaa, mutta aika sopuisia ollaan.
        Olen ollut huomaavinani, että vanhemmilla pariskunnilla on pientä kisaa siitä, että saa toisen virheestä kiinni, toinen muistaa väärin, ei muista ollenkaan tai muuta vastaavaa. ;)

• bbeerrttaa

En puhu nyt ulkomuodosta. Minusta on hyvin kaunista katsottavaa vanha pariskunta jotka ymmärtävät toisiaan ilman sanojakin.
      Tuleen haikea olo kun näen heidän kävelevän käsi kädessä toisiaan tukien. Itselläni se ei ole mahdollista, puoliso on ollut vuodepotilaana jo 20 vuotta.

• ripsis rapsis

Minusta on ilo katsella pariskuntia, jotka arvostavat toisiaan, olivat he sitten minkänäköisiä hyvänsä. Vois olettaa, että parisuhde on hyvissä kantimissa, eikä tule tarvetta bongata vihreämpää ruohoa parisuhteen ulkopuolelta. Siinä on hyvä kivijalka paisuhteelle ja elämälle.

• Kirjavaa sakkia

Hiv leviää tämän päivän Aamulehden mukaan vanhemmilta miehiltä. Esim. Afrikassa kaksi kolmasosaa on naisia vanhempien miesten ja nuorempien naisten seksisuhteiden takia. Ja mikähän mahtaa olla näihin suhteisiin syy? Raha tietenkin!!! Ylläri ylläri, eli siis ei mikään ylläri. Naiset saavat elantonsa miehiltä jotka maksavat kun saavat naisilta reikää.

Vanhemmat naiset ovat tosi hyväuskoisia miestensä suhteen ja ummistavat silmänsä kaikelta ettei kulissit vain sorru ja joutuisivat tulemaan itsekseen toimeen ,kun ovat roikkuneet ukkonsa kyljessä hypättyään suoraan vanhempiensa luota miehen luokse pakkonaimisen kautta.
        Vanha vitsi jo 60-70-luvulla oli hankkiutua tiineeksi että saisivat pidettyä miehen. Montakohan ennakkotiinettä tälläkin palstalla mahtaa olla?

Hopi hopi vaan Hiv-testeihin jos ukkonne on ollut reissuhommissa eikä edes sitäkään tarvita.

• isän puolesta

Minun vanhalla isälläni on kaamea naisystävä joka pitää häntä vallassaa. hän määrää mitä isa saa syödä ja juoda ja pakottaa liikuntaan vaikka talon ympäri kiertämään. nytkin on syöpäsairaana viimeisillään isä nin tämä akka siellä huseeraa ja tuo jotain omia luonnonlääkkeitään hänelle vaikka loppusuoralla jo ollaan. inhottaa käydä isää katsomassa kun se nainen häärää siellä ja komentelee sekä vieraita että isäparkaa. Mutta isä on nössö eikä aja sitä akkaa pois ja olemme voimattomia kun hoitohenkilöstö näkee tämmöisetkin kumppanit tärkeinä henkilöinä.

• hoidan ukkelia

Kuulehan "Isän puolesta"
        Sinun pitäisi olla kiitollinen isäsi naisystävälle ja myös osoittaa se.
        Hän todella välittää isästäsi, sinua taitaa harmittaa kun perinnön saaminen viivästyy hyvän hoidon takia.

• Lipsahti taas
        hoidan ukkelia kirjoitti:

Kuulehan "Isän puolesta"
        Sinun pitäisi olla kiitollinen isäsi naisystävälle ja myös osoittaa se.
        Hän todella välittää isästäsi, sinua taitaa harmittaa kun perinnön saaminen viivästyy hyvän hoidon takia.

Saalistusta puolin toisin, kun tuo rahakin piti esiin nostaa.

• 1943

Onneksi miesystäväni tytär ei suhtautunut minuun tuolla tavoin. Hänelle oli tärkeää, että isä oli onnellinen ja että hänellä oli seuraa. Yhteiselo sujui hyvin, kun loma-asunnot olivat vierekkäin. Oikeastaan ystävystyin tytttären perheen kanssa ja tapaamme silloin tällöin.

• koita kestää,,,

" isän puolesta "

höh, aivan selkeästi tämä nainen pitää isästäsi hyvää huolta, tekee kaikkensa että isäsi pysyy hengissä mahdollisimman pitkään,
      hymm, on myös luonnollista että olet mustasukkainen tälle " hirviölle "
      mutta ilmeisesti isäsi on tyytyväinen ja suhteellisen onnelinen naisen seurassa.

• 1943

Olihan meilläkin tuttu, joka ihmetteli, miksi mieheni oli kanssani, kun kauniimpaakin olisi ollut tarjolla. Minä kun olin tällainen luomu. Mutta rakastuminen on ihmeellinen juttu. Joku vain vetää toista puoleensa ja on niin hyvä olla yhdessä. Siinä ei sivullisilla ole nokan koputtamista.

Noin minäkin ajattelen, kun ei tarvi kelvata kuin yhdelle kerrallaan.

• Myönnätkö?

Ei ulkonäölllä ole maalaistytöilä väliä kunhan on paljon perämettiä perittävänä:((
        Moni ruma maalaistyttö on päässyt naimisiin kun poika on saanut kuulla että tyttö on ison talon tytär.

• Maakauppaa
        Myönnätkö? kirjoitti:

Ei ulkonäölllä ole maalaistytöilä väliä kunhan on paljon perämettiä perittävänä:((
        Moni ruma maalaistyttö on päässyt naimisiin kun poika on saanut kuulla että tyttö on ison talon tytär.

Ainahan se oli naitava naapuritalosta etteivät tilukset pirstoudu.

• ......
        Myönnätkö? kirjoitti:

Siihen aikaan kun isovaari öljylampun osti.

• 1943
        Myönnätkö? kirjoitti:

Pikkutölli oli kotitilani, joten näillä asioilla ei ollut mitään merkitystä. Mieheni oli paljon varakkaampi. Enkä itseäni rumaksikaan tituleeraisi. Kauneus on katsojan silmässä.

• Ajattele vähän

Kun lukee "kirjavan sakin" ällöjä toisia aliarvioivia kommentteja huomaa heti että kysymyksessä on kateellinen katkeroitunut ilkeä vanhapiika, jolle miehet ovat saaliita. Mitä, täh saaliita? Ohan fossiilinen ajattelutapa toi "saaliita".Voi voi parkaa, saalistus vissiin epäonnistunut.

• 1943

Niinpä vain on, että moni haluaa aina vaan nähdä sen kielteisen puolen. Sain leskenä ollessani kokea ihanan lyhytsuhteen. Meille tuli kommentteja "Olette niin rakastuneen näköisiä". Viihdyimme yhdessä ja se varmaan näkyi ympäristöönkin. Samoin oli kyllä aviomiehenikin suhteen. Vaikka näitä miehiä ei enää ole, suon kyllä toisillekin onnea. Kun jäin leskeksi, pikkaisen kirpaisi, kun näin onnellisia vanhoja pareja. Ei enää- kaikkeen tottuu.

• bessie*

Tuota, voiko puhua saalista, jos saalistus on epäonnistunut, "Ajattele vähän"?

Kanta sietää verottamista, eikä ne siitä pahemmin kärsi.

Siitä vaan ikiaikaisilla jokanaisen oikeuksilla saalistamaan!

• bessie* kirjoitti:

Tuota, voiko puhua saalista, jos saalistus on epäonnistunut, "Ajattele vähän"?

Kanta sietää verottamista, eikä ne siitä pahemmin kärsi.

Siitä vaan ikiaikaisilla jokanaisen oikeuksilla saalistamaan!

Tulee mieleen muinainen lehtikuva kun kai Kekkosen aikaan oli pressa ja joku Ruotsin kunkku käyneet yhdessä fasaanijahdissa jonkun kartanon mailla, ja saaliista oli otettu kuva lehteen, viidensadan ammutun fasaanin päälle oli heitetty yksi harakka, saalis sekin.

• bessie*
        yohuuhkaja kirjoitti:

Tulee mieleen muinainen lehtikuva kun kai Kekkosen aikaan oli pressa ja joku Ruotsin kunkku käyneet yhdessä fasaanijahdissa jonkun kartanon mailla, ja saaliista oli otettu kuva lehteen, viidensadan ammutun fasaanin päälle oli heitetty yksi harakka, saalis sekin.

Tänään tuli postiluukusta Erätukun mainos, UlkoiluViikko.

Nyt vähän askarruttaa yksi mainos siinä. Se mainoslaatikko on otsikoitu
        "Varaudu alkavaan kauteen" ja siinä kuvat ja hinta- ym tietoja viidestä tuotteesta.
        Yksi puinen kyyhkypilli ja neljä houkutuslintua, kolme kyyhkystä ja yksi VARIS.
        Mihin ihmeen tarkoitukseen sitä varista tarvitaan?

• olkaa rauhassa

minua huvittaa joskun näin sinkkuna kun vanhan parin toinen puolisko katsoo kuin veisin hänen rakkaansa, mutta en vie, sillä makuja on monia ja kaikki ei pidä samanlaisista ihmisistä kuin itse...

• Kaksin kaunihimpi

Samat naamat kaupungilla kulkee, joko yksin tai yhdessä. Mitä ihmettelet?
      Vähästä saat jännitystä elämääsi todellakin.

Tietysti on vaikeaa, jos ei oman tasoista seuraa löydy, joten helposti voisi luulla, että kateus pani sinut aloituksen kirjoittamaan.

• sinkkunainen40+

En ole 60 , mutta huomasin tämän aloituksen ikäryhmissä. On todella surullista, jos vielä 60-vuotiaana ajattelee noin.

Onko aloittaja tullut ajatelleeksi, että siinä voi käsipuolessa olla vanha pari, jota on ehkä elämä koetellut ja se näkyy jo ulkonäössä. Nostan hattua että ollaan silti yhdessä pysytty!

Minusta on aina ihana nähdä rakastava pari, oli heidän näkönsä mitä hyvänsä. Toki se joskus sattuu, kun rinnalla ei nyt ole itsellä ketään - ja aina välillä sellaista kaipais -, mutta kukaan ei ole tuntemattomia arvostelemaan.

• sivullinen`^

Tänään pisti silmään,kun erään ison liikkeen edustalla poltteli tupakkaa pitkäsäärinen,pienipyllyinen,somasti lyhyisiin shortseihin pukeutunut nuori nainen.

Pitkää tukkaansa haroen silmiltään tuulen tuiverruksessa näytti upealta.Ohi köpötteli vanha pieni mies pulleine vatsoineen ja mies pysähtyi,jatkoi hitaasti matkaansa katsellen tätä pitkäsäärtä,pää kääntyi eteen ja taakse.

Miehen edessä lyllersi ilmeisesti vaimo joka lopetti vilkuilun siihen paikkaan,karjaisten,Ala tulla jo !! Ja loppuja en jäänyt kuuntelemaan.Eli tuli mieleen että oliko tämä pari elänyt onnellista elämää ja kuinka monta vuotta?

Kyllä näki että miehellä oli silmää naiskauneudelle,mitä lie mielessään ajatellut kun katseli sulotarta niin himoiten.

• -

Jospa katseli kummeksuen, olikonhan tuo hujoppi mies vai nainen? Kuka sen tietää, mitä muiden päässä liikkuu?

• sinkkunainen40+

Joillain miehillä on aina silmää naiskauneudelle, kai se on niiden luonto. Kävin katsomassa äiyiäni vanhusten talossa ja 70-80-vuotiaat papat tervehtivät penkillä istuessaan ja vilkuttivat silmää niin iloisesti että. Hyvä mieli siitä tuli kesäisenä päivänä, kun tiesi että yksikään ei kyllä tosissaan ollut perässäni vonkaamassa.

Mitä sillä on väliä? Kyllähän naisetkin huomaavat komean pojan, oli se sitten 20, 40 tai 60, tai vaikka 80. Äitini 78, ihailee vieläkin komeita nuoria miehiä, rokkareitakin televisossa ja muualla.

Elää ja antaa toisen elää, oli sitten nuori ja kaunis tai ruma ja vanha. Pääasia kun ei ole tyhmä. ;)

• ukot on ihania

ukolle kelpasi p i l l u kuin p i l l u , kaikki oli ihania sen mielestä, yhden rupisammakon näkösen se karkotti
      muut kaikki kelpasi ja kaikille vakuutti ainokainen on mun ainoain ja paras,,

heh,

• :/

Onpa rumaa kieltä.

• hi,,,hii,,,

jooooooo, ja kailli luuli olevansa se ainoa ja oikea, heh

mitenhän nykyään,

onko vielä olemassa raivopäisiä akresiivisa naisia, jotka kiihkossaan saa kauheen raivokohtauksen ku ukko ei kelpuutakkaan rakasteluhommiin,
        tämmönenki ihmetys on nähty,,

• .

totuus tekee joskus kipeetä

mutta parantaa,,,

• *pikkuserkku*

Toivottavasti kukkakepit, lihapallerot, kurttunaamat ja nelinkertaiset läskinaamat ovat iloisempia ja onnellisimpia kuin ketjun aloittja.

Eläköön erilaisuus!

• Kirjavaa sakkia

En tiedä ovatko iloisempia ja onnellisempia kuin minä, mutta en esitä ainakaan yhtä v'ittumaisia toivomuksia täällä kuin sinä!

Eläköön todellakin erilaisuus!!!

• purukalusto

En tiedä ovatko iloisempia ja onnellisempia kuin minä, mutta en esitä ainakaan yhtä v'ittumaisia toivomuksia täällä kuin sinä!

Eläköön todellakin erilaisuus!!!

Kirjavaa sakkia sinulle tämä: Onnea ja iloa kirjoittaja toivoi noille nimitetyille, ei maininnut vitusta mitään.
        Ketjun aloittaja ei onnelliselta vaikuta, mutta ehkä kätkee sen hienosti

• 1943

Jokohan minäkin olen tarpeeksi kypsä tuohon näyttäytymiseen? Tähän asti olen miesteni kanssa halunnut enimmäkseen olla kahden. Yleensä olemme osallistuneet vain, jos on kutsuttu osallistumaan eli häihin yms. Tuo ajatus, että mentäisiin näytille, on mulle ihan outo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1056
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      342
      1037
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      832
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      56
      731
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      98
      656
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      641
    7. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      633
    8. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      68
      620
    9. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      14
      618
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      600
    Aihe