Mihin aikaan sinkut heräävät?

harmaa_lumi

Heippa!
Mihin aikaan palstalaisilla on tapana herätä aamuisin? Minä olen aamuvirkku ja siten myös illantorkku, ja herään yleensä kuuden aikoihin. Nyt (sairaus)lomallakin.

Toisaalta käyn useimmiten nukkumaan viimeistään klo 22. Nautin siis melko pitkistä yöunista.

Entä mitä aiotte tehdä tänään, kesäisenä lauantaina? Minä klenkkaan kyynärvauvojeni kanssa torille. Iltapäivällä tapaan Ystävän. Ja menen nukkumaan luultavasti taas kymmenen aikaan.

Kivaa lauantaipäivää kaikille!

8

160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työaamuisin herään viideltä, tai viimeistään kuudelta, riippuen siitä mihin aikaan suunnittelin meneväni töihin. Päivärytmi jää päälle viikonloppuisinkin ja lomilla, eli eli jos olen mennyt nukkumaan silloin kun alkaa väsyttää - niin ikään joskus kymmenen aikoihin - herään siinä viimeistään seitsemältä. Tänään taisin nousta kymmentä vaille seitsemän.

Tällainen illantorkku-elämäntapa on tietysti vähän huono, jos haluaisi löytää seurustelukumppanin perinteisin suomalaisin menetelmin, eli yöelämästä. Näin minulle ainakin on kerrottu, että sinkkutytöt rientävät baareihin puolen yön aikaan. Se on helppo uskoa, ainakin viikonloppuisin naapurin nuoren naisen kengät kopisevat rappukäytävässä ulospäin edeten vähän sen jälkeen, kun olen mennyt nukkumaan.

En kuitenkaan erityisesti valita. Tykkään olla aamuisin hereillä. Jos jaksaisin ja olisi kiva auringonnousu, lähtisin lenkille nauttimaan vasta heräilevästä kaupungista. Kuitenkin yleensä tyydyn keittämään kahvin ja katsomaan DVD:ltä jotain, tai sitten pelailen vähän aikaa. Tänä aamuna valintani oli Xbox, Dragon's Dogma, sekä pyykinpesu. Sen kummempia suunnitelmia ei päivälle ole, vaikka tietysti voisin elokuvissa käydä tarkistamassa Batmanin, ja samalla ulkona syömässä.

" Iltapäivällä tapaan Ystävän."

Ystävä, isolla alkukirjaimella. Arvasinhan, että joku poikaystävä, tai ainakin poikaystäväehdokas, sinulla on!

• Jaa'a... jos alkaa viideltä työt, niin usein herään 3:30 tai Jos alkaa 7:00 työs ja käyn aamulla salilla ennen töitä, niin herään 3:00... harvoin käyn salilla seiskan aamuina. Yleensä vain 8:00 tai myöhemmin alkavina aamuina...

Herään joko 1½-2 tuntia ennen töiden alkua tai 4 tuntia ennen töiden alkua, jos menen salille... Paitsi jos työni alkaa 15:00 tai 22:30 tai... niin... no sit se vähän riippuu, edellisestä vuorosta ja ehkä seuravastakin...

Eli vuorotyön takia miten sattuu ja pääasiassa aika aikaisin.

• Niin joo ja viikonloppuisinkin laitan yleensä kellon soimaan, että en suotta kerjää ongelmia unirytmin kanssa.
        Tänään piti olla jalkeilla ajoissa reissusuunnitelmien takia, mutta meni illalla niin pirun myöhään. Kohta pitäs jaksaa pakata reppua reissuun ja käydä vetäsee treeni vielä ennen lähtöä.

• mies korvesta

Töihin herään siinä klo 7, viikonloppuisin vaihtelee 8-10 välillä. Nukkumaan siinä ennen klo 24. Vois kai aikaisemmin yrittää mutta kun olen iltavirkku enemmän niin en saa unta aikaisemmin.

• Arkisin kello herättää klo 6.40 ja viikonloppuisin herään klo 10-12.

• Luontainen rytmi

Herään siinä klo 15 aikaan ja nukahdan 05-07 välissä.

• Kiitos kaikille vastauksista! Olette enemmistö aika aamuvirkkuja :)

• mies 30

aamuvirkku. 7-8 viimeistään. ja silloin on tullut valvottua "aamuun"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3047
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      77
      2704
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      176
      2363
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2125
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1466
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1393
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1386
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1269
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10