Onko naisesi liian kuiva?

Pitäsjuttujamuuluisa

Kysymys miehille
En kestäisi hetkeäkään jos naiseni on liian kuiva. Heitin mäkeen kolmosen kun neljännen sex..tapaamisen jälkeen sillä ei kostunut vaikka mitkä temput käytti..dildo..hieronta..olin hellä imuri.. mutta onhan näitä ennenkin tullut vastaan minullakin ja kait muillakin?
Kuinka monesti olet joutunut heittämään tämän takia naisesi vekeen?
Heitätkö mäkeen sellaisen naisen joka ei kostu vaikka puoltuntia hehkuttas?
Kuinka koette sen jos naisesi on liian kuiva?
Miten naisesi reagoi siihen jos hän on liika kuiva?
Käytätkö liukkaria purkista jos naisesi ei ala kostua?

22

3221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäisjotajuta.

      Sma täällä - mies heti mäkeen, jos ei osaa alkeellistakaan tapaa kiihoittaa naista.

    • Ei kukaan

      Nainen kuiva, mies ei osaa tai yrittä puoliveltolla . Kukas nainen siitä kiihottuisi???

    • men<3

      minullapa on tullu vastaan hienoja miehiä jotka lämmittelemättä survaisevat sen kyrpänsä sissöö ja ihmetellään että kuis oot noin kuiva!

    • HYI!

      Ei ole kyllä pienintäkään viitettä siitä, että ajatteliit millään muulla kun munallasi...ja sellaisen miehen kanssa jos joku pölhö nainen edes alkaa hommiin, niin tuskin tosiaan edes kiihottuu!

    • ____________________

      Eihän kuivaa ole kiva panna. Kyllä minä jätän sellaisen naisen, joka ei kostu. Annan kyllä sen verran aikaa, että opin tuntemaan mistä nainen tykkää ja kiihottuu. Joskus voi olla kuiva siksikin, ettei vielä tiedä mistä toinen syttyy. Jos on kiva nainen jonka kanssa tulee muutenkin juttuun, niin annan aika paljon aikaa sille, että yritän etsiä sen mistä hän syttyy. Sitten jos vaan mikään ei onnistu, niin kyllä se siihen jää. Vaimon kanssa käytetään liukkaria purkista, kun kuivahan se on sekin. Eihän se ole kivaa säätää purkkejen kanssa, mutta ennemmin niin, kuin että kuivaan panisin.

    • Läpimärkä

      Mä olen kyllä Helo-hetivalmis eli pelkästä ajatuksesta märkä, mutta miehellä pitää sitten myös seistä. Puoliveltto läpimärässä ei oikein toimi.

    • Isomulkku,.

      Meillä liukkari on vakiokamaa ,se tekee kaikesta nautinnollisempaa.

    • Muistoja nuoruudesta

      Anteeksi vaan mutta alkoi ihan hymyilittämään tämä sinun
      ongelmasi. Vai et saa naistasi märäksi.

      Muistui mieleen opastus jonka kulmakunnan kovin karju,
      naisten kestosuosikki Kaluarska antoi meille nuoremmilleen
      sillon aikoinaan.

      Oltiin juuri siinä iässä että naiset alkoi kiinnostaa ja kovasti oltiin
      muka naintipuuhissa.

      Kaluarska totesi meille ykskantaan: "Ei tussua tumpilla kosteaksi saa
      ja kokemattomat aloittelevat tumpelot pilaavat koko kulmakunnan
      miesten maineen".

      Olisikohan kohdallasi kysymys samasta asiasta ?

    • Kiitos vain sulleki

      Kaikikka ei ole kykyä ja taitoa

    • Pidä suu vaan kiinni

      Älä kerro kellekään että olet kehno siinä siinä hommassa,
      saat vain irvailut selän takana.

    • laho ylä pääkö ?

      noin typerään aiheeseen ei viitsi edes vastata kun on ilm. typerys kaikkine temppuineen eikä saa naista syttymään ..olisko ehkä ylä pässä vikaa?

    • Tylsät ja tyhjät hyl

      Taitaa tällä kyseisellä tyypillä olla korjattavaa olla sekä ylä- että alapäässä.

      Ei ole varmaankaan ns, penalin terävin kynä.

    • henrieyyyyypi85

      Olin nuoren (21v) miehen kanssa n. pari kuukauttaa. Aina "seksiin johtavan lämmittelyn" alussa hän suuteli minua kerran, päästi "mmm" äänen ja sanoi "Taidat olla jo ihan märkänä."
      Vastaukseni vaihteli "aina sinua varten-en todellakaan"-akselilla. Tosiasiassa en ikinä ollut vielä tuolloin kostea.
      Lemppasin pojan suurimman huuman laskettua.
      Nauran vieläkin.

      • kokenutmies

        Itse yleensä aloitan antamalla suuseksiä naiselle, nautin todella siitä. Tavoitteenani on tuottaa ensin kielelläni klitorisorgasmi ja sitten vehkeelläni emätinorgasmi, naiseni eivät ole kuivia.


    • Älkää uhitelko

      Kyllähän tästä ketjusta loistaa suuri tyhmyys ja tietämättömyys.
      Ei nainen ole mikään kone, kuten ei mieskään.

      Nuorilla yleensä toiminta on nopeampaa ja naisetkin kostuvat herkemmin, mutta ikää tekee tehtäväänsä niin miehiin kuin naisiin.
      Tarvitaan todella esileikkiä, jotta kosteutta tulee, samoin lienee miehen kanssa, että jotenkin pysyy pystyssä.
      Tuo aloitan nuolemalla naista, sanon vain, että harva naienn haluaa sitä alapään nuolemista, se on eläinten puuhaa, ei ihmisten.
      Kyllä nainen odottaa hellää ja rakastavaa toimintaa, suudelmat suulle ovat yksi herkin kohta naisessa, joka ikäisessä.
      Kyllä minä suudelmat haluan ihan huulille enkä alapäähän.

      Miehillä taitaa aivot toimia monesti ensin, kun siellä alhaalla on vielä ihan velttoa.
      Mutta tosiasiassa oikea mies on mies ilman ainaista seksiäkin, sillä mies ei todista naiselleen mitään, mutta muulla huomioimisella ja sillä että jättää oman menonsa ja vie puolisonsa vaikka matkalle on suuren suuri merkitys. Kun vielä muiden ihmisten nähden uskaltaa tarttua puolison käteen ja kulkea hänen kanssaan saa naisenkin syttymään siiheen kahden ihmisen intiiminpään kohtaamiseen kun sen aika on.

      • mies41v...

        Olin ehkä epätarkka, tarkoitin, että en survo ekaksi, tottokai kaikki alkaa esileikillä, mutta toteamukseni oli lähinnä se kun oltiin jo genitiaali alueella. Aika jännä toteamus että on eläinten homma, ehkä suomalaiset naiset eivät pidä siitä. Viimeisen vuoden aikana olen saanut italialaisen lääkärin 39v ja saksalaisen vapaa herrattaren 37 v squirttaamaan ensikertaa suuseksillä.


      • n43..
        mies41v... kirjoitti:

        Olin ehkä epätarkka, tarkoitin, että en survo ekaksi, tottokai kaikki alkaa esileikillä, mutta toteamukseni oli lähinnä se kun oltiin jo genitiaali alueella. Aika jännä toteamus että on eläinten homma, ehkä suomalaiset naiset eivät pidä siitä. Viimeisen vuoden aikana olen saanut italialaisen lääkärin 39v ja saksalaisen vapaa herrattaren 37 v squirttaamaan ensikertaa suuseksillä.

        Huuh! Mulle kans.
        On 25v aikaa, kun viimeksi olen tavannut niin taitavan, että sellaisen aikaan sai :-o


      • N45.....
        n43.. kirjoitti:

        Huuh! Mulle kans.
        On 25v aikaa, kun viimeksi olen tavannut niin taitavan, että sellaisen aikaan sai :-o

        Sama täällä.


      • N45.....
        n43.. kirjoitti:

        Huuh! Mulle kans.
        On 25v aikaa, kun viimeksi olen tavannut niin taitavan, että sellaisen aikaan sai :-o

        Sama täällä.


    • Kaverille kans

      ,,,, jos saamaan aletaan niin tänne myös ....yksi nuori italiaano , kiitos

    • Anonyymi

      Hola! kuubalainen täällä, en tiedä miksi mä oon nähny tätä sivu vahingossa mutta mä voisin antaa vinkin teille miehille joka toimi: Jos sä oot ihan pervo sängyssä, sun nainen saa orgasmi 5 kertaa viikossa, usko pois! 👽

    • Anonyymi

      Fairya mä tyrkkään emättimeen, toki siiinä se haitta et on "poskenpehmeenä koko viikon "

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2762
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      93
      2069
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe