Kaverit sanovat lissuks

Outo(ko)?

Kaverit sanovat että pukeudun lissumaisesti, kun mulla on toppi ja leggingsit. Käytän myös huppareita ja farkkuja. Itse en haluaisi pukeutuu lissuks. Sanokaa omii mielipiteitä mitkä on lissuvaatteita ja mitkä ei. Oon 13

20

552

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAMIS!:))

      SIIS VOI HITSIIIIIIIII!! tää on tosi vakavaa koska ethän sää halua lissun mainetta:/ hmm no mä yritän auttaa koska mulla on siis ihan sama ongelma OMG!:O ollaan sielunkumppaneita! no siis eli varsinki ku menee seiskalle ei saa olla lissu mut ei tod mikää nolo ernu koska sit ois tooosi noloo! legginssit on just in!! kannattaa kasvattaa iso perse esim käymällä mäkissä niinku mää yritän, et pojat huomaa sun perseen ja saat poikaystävän!! poikaystävä on tärkein asia löytää muista se!! jos sun kaverit haukkuu sua ni hauku takas! ni. tää on mun mielipide asiasta systahh;)!

      • samaihminee!

        siis noi peitetyt sanat on siis peppu;)


      • SAMIS oot pissis

        SAMIS on karmea pissis :/


      • IHG minä!!
        SAMIS oot pissis kirjoitti:

        SAMIS on karmea pissis :/

        siis IHG ei samis oo mikäää lissu see oikeesti ootko sä noi V*tun tyhmä ja mitä sit vaikka ois???


    • lissu 4ever

      musta on tosi tyhmää ku lissuja vihataa ja sit ku kaikki haukkuu legginssei!! mää oon iha julkisesti lissu enkä peittele sitä mitenkää! ja siis jos sun kaveris sanoo sua vaa legginssien takii lissumaiseks nii saat olla aika ilone! mää oon käyttäny kaikki keinot meikkauksesta herutus kuviin ja mua sanotaa vaa pissikseks. en tiiä mitä se tarkottaa mut veikkaan et jotain tavista? en haluu olla tavis, vaan lissu!! mut siis jos et haluu olla lissu, eli haluut olla joku nolo tavis, nii älä sitte pukeudu legginsseihi ja muihi hienoihi vaatteisii! joudut käyttää jotai noloi vaatteita mut omapaha on elämäs

      • inkku~

        pissis tarkottaa lissua mut on vähä semmone "pahempi"


      • Näin meillä päin

        Lissu = pissis


      • Minä Lissu?

        Meidän luokal ei oo lissui mut mä oon vähän simmonen on ainaki kiva erottuu joukost :)


      • 9+19
        inkku~ kirjoitti:

        pissis tarkottaa lissua mut on vähä semmone "pahempi"

        pissa (=pissis) liisa (=lissu)


      • samiksii

        siis nii samaa mieltä miks lissuja haukutaan??


      • Lissut on parhaita

        Mun omat luokkalaiset sanoo mua lissuks! No kyl mä sitä oon... Mul on oma Pissis jengi. ! ;)


    • Outo(ko)?

      Joo kiitos :) itekkin pukeudun niinkun tykkään, mut kavereiden mielipiteet sanelee paljon.. ja sit ois kiva jos antaisitte vinkkejä minkälaisii paitoja leggingsien kaa voisin käyttää:)

      • Sekatyylinen

        Ei oikee vakuuta, jos ensin sanotaan "pukeudun niinkun tykkään" mutta asias kannattavuuden latistaa sanat "kavereiden mielipiteet sanelee paljon"

        Eli ts. HALUAT pukeutua niin kuin lystäät, muttet USKALLA, koska kuvittelet kavereidesi jättävän sinut yksin? Onko ne sitten kavereita, jotka jättää sen perusteella mitä toinen käyttää?

        PUKEUTU ROHKEASTI NIIN KUIN TYKKÄÄT! :D

        Omat kaverit pukeutuu niin gootiksi, tavistyyliin, tyttömäiseksi, rokkariksi ja yks taiteilija-hippimäiseksi. :) Niin ja on pari metallistii. Mulla se on niin sun näin, riippuu fiilingistä, mitä ängen päälle.
        - farkut, neule, toppi (värikäs, hippimäinen "pitsiunelma", avonainen jne.) ja lenkkarit
        - hame, sukkikset, neule, toppi ja korkkarit
        - farkut, paksu neule, huivi, lenkkarit
        - mekko (lyhyehkö; ei mene polvien yli), sukkikset, korkkarit (5 cm)
        - rock-tyylinen pusero, farkut (esim. punaset), lenkkarit
        - miltei aina on koruja

        Jos mä olen "nolo tavis", sitten mä olen! Olen paras just näin. :)


    • Outo(ko)?

      Legginsit on tyylikkäitä!! Kun meen yläasteelle niin en haluis antaa itsestäni lissu kuvaa kaikille vaan tavallisen mutta että löytyis jotain tyyliäkin, ettei pelkässä rikkinäises t-paidas ja rumissa housuissa tulis kouluun. Kiitos kirjoittaja SAMIS!:))

    • papapapauu

      Mutta pistä kuitenkin legginssien päälle hame tai sortsit ethän sukkahousuissakaan menisi ulos? Tai voihan sitä alusvaatteillakin mennä, en tuomitse. Mutta olisi kiva jos ihmiset jotka käyttävät vain leggareita pistäisivät muutakin päälle. Ei millään pahalla. (tai mekko :) )

    • Outo(ko)?

      Mulla on yleensä pitkä paita siinä ja se on toppi, mut emmää ny sentää:DD

    • Minusta KÄYTTÄYTYMINEN tekee lissun, ei vaatteet

      Älä esitä mitään mitä et ole niin et näytä lissultakaan

    • 12. v

      Musta et pukeudu yhtään lissuks. Itekin saatan käyttää legginssejä ja toppii, mutta lissuks ei tee vaan vaatteet vaan meikit, tyyli, miten puhuu ja mitä tekee ja paljon muutkin eli pukeudu vaan samalla lailla :))

      • Scenetyttö:3

        Itse en ole lissu, enkä tuomitsekkaan lissuja, en toki. Käytän kajaalia, piirrän kulmat ja nudehuulipunaa tällä hetkellä omistan violetti-mustat hiukset melkein napaan asti ja sellaiset ns 'scene' hiukset. Käytän mustia, pinkkejä ja violetteja paitoja, mustapinkkejä hameita ja pillifarkkuja sekä nahkasaappaita, nilkkureira ja korkkareita. Olen 15v.


    • Lissuprosentti

      Käytätkö hirveesti meikkiä?
      -Johtuu siitä
      Onko joka lauseessasi ainakin yksi vittu?
      -Lissut huutaa koko ajan vittua ja kiljuu hirveesti jokaisesta asiasta
      Poltatko röökii?
      -Lissu!!
      Aika outo vaatetus jos tosiaan pidät pelkkii legginssejä ja toppeja 0_O
      Käytätkö myös muuten paljastavia vaatteita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      622
    Aihe