"Olen ollut sängyssä 130 miehen kanssa"

.....

169

2165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t. ATM

Tuleepa mieleen, että voi kun minäkin olisin ollut 130 naisen kanssa. Tai edes sen yhden.

• Riitta 59

älä usko, että noi luvut on totta. fantasiaa! minkäikäinen olet?

• Intressi vapaa.

se on muuten ihan sama 130 kanssa kuin yhden.Kannatan nyt yhden kanssa.

• 116
        Intressi vapaa. kirjoitti:

se on muuten ihan sama 130 kanssa kuin yhden.Kannatan nyt yhden kanssa.

En usko,
        kaikki ihmiset ovat erilaisia, mielenkiintoista tutustua uusiin. Parisuhteeseen tietysti kannattaa sitoutua, mikäli puoliso ei ole kiinnostunut vaihtelusta.

• ....................
        116 kirjoitti:

En usko,
        kaikki ihmiset ovat erilaisia, mielenkiintoista tutustua uusiin. Parisuhteeseen tietysti kannattaa sitoutua, mikäli puoliso ei ole kiinnostunut vaihtelusta.

On sitä muitakin tapoja tutustua kuin seksi. Tai ehkä ei enää itsekkäällä nykyaikakaudella.

• Rinkelissä

"Jokin aika sitten Petra harrasti seksiä kuuden eri miehen kanssa yhden viikon aikana. Sitä seuraavalla viikolla miehiä oli viisi. "

Pojat ovat päätyneet panopetran panorinkeliin.

• Uskotaan .

"En etsi pelkkää seksiä vaan kaiken tarkoituksena on löytää se oikea."

Joopa joo.

• Heh,

" Vaadin myös älykkyyttä, koska en pidä itseäni tyhmänä."

Rohkenen epäillä...

• Heh, kirjoitti:

" Vaadin myös älykkyyttä, koska en pidä itseäni tyhmänä."

Rohkenen epäillä...

Niin, eihän tuo nainen voi saada sellaista miestä, mitä se hakee. Siis sehän tietää sen miehen oikeanlaatuisuuden siitä, ettei se mies halua tuota naista.

• Niinpä...

"Valitettavan usein ne, jotka olisivat minusta kiinnostuneita, eivät kiinnosta minua pätkääkään. Yleensä he ovat liian kilttejä..."

• :/

niinhän se on

• ~cissi~

Jotenkin ristiriitaista, että seksi on tärkeä asia, mutta ei niin tärkeä, että muistaisi kaikkien seksikumppanien nimet.

Mulle matkustelu on tärkeä asia, ja muistan kyllä paikat missä oon matkustanut.

• Ei tuon jutun naisella ole ollenkaan seksuaalisuutta. Itse vaadin seksikumppaniltani seksuaalisuuden. Jos seksi on vain tunnotonta itsepönkitystä, ei se ole kivaa miehen kannalta.

• mies32

Jos sulla olisi ollut varaa ja aikaa matkustella viimeiset 15v maailmalla, niin tuskin muistaisit joka paikkaa.

• ~cissi~
        dazu kirjoitti:

Ei tuon jutun naisella ole ollenkaan seksuaalisuutta. Itse vaadin seksikumppaniltani seksuaalisuuden. Jos seksi on vain tunnotonta itsepönkitystä, ei se ole kivaa miehen kannalta.

Siltä se kieltämättä vaikuttaa.

• ~cissi~
        mies32 kirjoitti:

Jos sulla olisi ollut varaa ja aikaa matkustella viimeiset 15v maailmalla, niin tuskin muistaisit joka paikkaa.

Jos niin paljon matkustaisi ettei muistaisi missä on matkustanut, koko matkustelu menettäisi merkityksensä. Tarkoitushan on kohota arjen yläpuolelle eikä tehdä matkustamisesta arkea.

Mutta kyllä mä uskon että oot kova poika puikottaan

• mies32
        ~cissi~ kirjoitti:

Jos niin paljon matkustaisi ettei muistaisi missä on matkustanut, koko matkustelu menettäisi merkityksensä. Tarkoitushan on kohota arjen yläpuolelle eikä tehdä matkustamisesta arkea.

Mutta kyllä mä uskon että oot kova poika puikottaan

Niin, se on eri asia miltä sitten jälkeenpäin tuntuu.

Ehkä 15v maailmanympärimatkustelun jälkeen tuntuu, että olisihan sitä voinut vähemmänkin matkustaa... Toisaalta sen jälkeenkin olisi vielä monta näkemätöntä paikkaa tai suosikkipaikkoja, joihin haluaisi vielä takaisin.. Eli ei matkustelu varmaan siihenkään vielä loppuisi.

Varmaan tuokin nainen ajattelee, että olisihan sitä vähemmälläkin pärjännyt, etenkin jos olisi ollut vakavia seurustelusuhteita enemmän. Mutta kivaa ollut noinkin, ja kiva jatkaa samalla linjalla jos ei seukkaa vastaan tule.

Eikä seksin tarvitse olla arjen yläpuolella. Ihan perusseksi on yleensä arkipäiväistä. Tuollaisella sinkulla se on suht arkipäiväistä, mutta vaihtuvien kumppanien kanssa. Varmaan parempaa arkea kuin kuiva arki kuitenkin. Yksittäinen panokokemus ei tietysti jää yhtä palavasti mieleen kuin ätmille yhden naisen hymy, mutta mitä siitä?
        Miljonäärille 500€ seteli ei jää mieleen. Tarkoittaako se sitä, että hän on onnettomampi kuin se, jolle 500€ on suurin aarteensa?

• ~cissi~
        mies32 kirjoitti:

Niin, se on eri asia miltä sitten jälkeenpäin tuntuu.

Ehkä 15v maailmanympärimatkustelun jälkeen tuntuu, että olisihan sitä voinut vähemmänkin matkustaa... Toisaalta sen jälkeenkin olisi vielä monta näkemätöntä paikkaa tai suosikkipaikkoja, joihin haluaisi vielä takaisin.. Eli ei matkustelu varmaan siihenkään vielä loppuisi.

Varmaan tuokin nainen ajattelee, että olisihan sitä vähemmälläkin pärjännyt, etenkin jos olisi ollut vakavia seurustelusuhteita enemmän. Mutta kivaa ollut noinkin, ja kiva jatkaa samalla linjalla jos ei seukkaa vastaan tule.

Eikä seksin tarvitse olla arjen yläpuolella. Ihan perusseksi on yleensä arkipäiväistä. Tuollaisella sinkulla se on suht arkipäiväistä, mutta vaihtuvien kumppanien kanssa. Varmaan parempaa arkea kuin kuiva arki kuitenkin. Yksittäinen panokokemus ei tietysti jää yhtä palavasti mieleen kuin ätmille yhden naisen hymy, mutta mitä siitä?
        Miljonäärille 500€ seteli ei jää mieleen. Tarkoittaako se sitä, että hän on onnettomampi kuin se, jolle 500€ on suurin aarteensa?

En osaa sanoa satunnaisseksin onnellistuttavasta vaikutuksesta tai siitä, onko se jälkeenpäin muisteltuna kivaa. Tiedän vain itsestäni, että se ei ole mulle edes etukäteen niin kiva ajatus, että viitsisin kokeilla.

Olen tavannut miehiä, joilla on tuollaista historiaa (eivät ole tosin lehtien palstoilta julkisuutta asialleen hakeneet). Kummallista kyllä kokemus ei näkynyt taitona.

• 116
        ~cissi~ kirjoitti:

En osaa sanoa satunnaisseksin onnellistuttavasta vaikutuksesta tai siitä, onko se jälkeenpäin muisteltuna kivaa. Tiedän vain itsestäni, että se ei ole mulle edes etukäteen niin kiva ajatus, että viitsisin kokeilla.

Olen tavannut miehiä, joilla on tuollaista historiaa (eivät ole tosin lehtien palstoilta julkisuutta asialleen hakeneet). Kummallista kyllä kokemus ei näkynyt taitona.

Totta,
        minullakin on kokemuksia "kokeneista" miehistä, joille pitää opettaa, miten toimitaan. Määrä ei aina korvaa laatua, tai naiset tyytyvät mihin vaan?

• Kuvottavaa!

Ihan oksettaa tuollainen irstailu. Hyi olkoon. Kyllä naisen pitää olla siveä ja pidättäytyä seksuaalisuhteista odottaessaan sitä oikeaa.

• Koepanoja

Mistäs sen oikean tietää jos ei kokeile erilaisia miehiä? Harmillista että kokeilematta ei tiedä onko oikea ja jos kokeilee eri tyyppejä niin on horatsu.:(

• 116

Näin tietysti pitäisi tehdä,
        odottaa onnellisena sitä "prinssi oikeaa", jolla on pieni, joka ei seiso, eikä osaa tehdä mitään. Sitten voi elää loppuelämänsä onnellisena, kun ei ole mitään,
        mihin verrata.
        Ja mieskin on tyytyväinen.

• dgnukq

Haha! Mistä johtuu että yleensä juuri ne kaikkein läskeimmät ja rumimmat naiset ovat harrastaneet kaikkein eniten seksiä.
      Kai se johtuu siitä hyväksynnän etsimisestä.
      Säälittävää, miten tämäkin nainen kuvittelee että voisi joskus saada jonkun niistä komeista miehistä kiinnostumaan hänestä tositarkoituksella. Täysin harhainen käsitys omasta tasostaan.

• tabu.

hys hys, ei tätä saa sanoa. jos on vientiä, on kaunis ja rohkea

• nöösi_poika

"Mitä ajatuksia tämä herättää teissä?"

Eipähän ole onnistunut kaatamaan ainakaan minua vielä!

Maatkoon vaikka jokaisen vastaantulijan kanssa. Toivottavasti Petra ei kuvittele saavansa minua. Because she never will.

• Kiitos nöösi_poika

salapoliisityöstä. Facebookista löytyy sitten kuvia ko. naisesta.

• nöösi_poika

Netti on kyllä jännä väline. Ei ihme, ettei työnantaja saisi tutkia työnhakijan taustoja. Voisi paljastua mielenkiintoisia juttuja...

• Jos tapaisin

tuon naisen, ainoa asia mitä pystyisin ajattelemaan ovat ne 130 äijää ähkimässä sen päällä.

• Nyt Facesta

kuvat katsoneena voin todeta, että ihan peruspirkko (KTM). Kuvittelee todellakin olevansa korkeampaa tasoa kuin on.

• nöösi_poika
        Jos tapaisin kirjoitti:

tuon naisen, ainoa asia mitä pystyisin ajattelemaan ovat ne 130 äijää ähkimässä sen päällä.

Eikö Petra tajua, että edes vuonna 2012 yli sadan kanssa makaaminen, ja sillä lehteen meno omalla nimellä ja kuvalla, ei ole hyvä juttu.

Enkä minä ole mikään konservatiivinen tiukkapipo.

Eikö toimittajilla ole mitään moraalista vastuuta siitä, mitä juttuja painaa lehteen? Vai onko tärkeintä vaan se, että lehti myy?

Säälin jotenkin Petraa.

• nöösi_poika
        nöösi_poika kirjoitti:

Netti on kyllä jännä väline. Ei ihme, ettei työnantaja saisi tutkia työnhakijan taustoja. Voisi paljastua mielenkiintoisia juttuja...

Audin myyntipäällikkö sai huomattavasti kevyemmästä uutisjutusta kenkää työstään. Toivottavasti Petraa ei odota sama kohtalo.

Mahtoiko tyttö tietää mitä tekee, kun meni lehteen? Oikeasti?

• Löytyisköhän

Alastomasta Suomesta myös?

• wambalaya

Voi miettiä, kuinka helppoa vastaavannäköisen miehen olisi maata 130 naisen kanssa, ja minkälaisia ne naiset olisivat?

• nöösi_poika
        Löytyisköhän kirjoitti:

Alastomasta Suomesta myös?

Voipi olla. En jaksa enää hakea. Tuon tasoisen naisen "tutkimiseen" en jaksa rajallista elämääni enää montaa minuuttia tuhlata.

Todistaapa tapaus Petra taas sen, että ihmisiä on maailmassa monenlaisia.

• nöösi_poika kirjoitti:

Voipi olla. En jaksa enää hakea. Tuon tasoisen naisen "tutkimiseen" en jaksa rajallista elämääni enää montaa minuuttia tuhlata.

Todistaapa tapaus Petra taas sen, että ihmisiä on maailmassa monenlaisia.

nöösi_poika, olet vuoden salapoliisi, oikea Cherlock

• yks plus yks

Ei näytä yhtään sen kummemmalta kuin neitsyenä naimisiin menneen, 10 vuotta yhden miehen kanssa olleen naisen reikä. Jos seksiä on ollut joka lauantai saunan jälkeen, niin onhan sitä pantu sentään jo 520 kertaa.

• .
        yks plus yks kirjoitti:

Ei näytä yhtään sen kummemmalta kuin neitsyenä naimisiin menneen, 10 vuotta yhden miehen kanssa olleen naisen reikä. Jos seksiä on ollut joka lauantai saunan jälkeen, niin onhan sitä pantu sentään jo 520 kertaa.

Yhdestä ei saa niin paljon erilaisia tauteja kuin 130:sta.

• yks plus yks
        . kirjoitti:

Yhdestä ei saa niin paljon erilaisia tauteja kuin 130:sta.

Riippuu suojauksen tasosta. Mutta totta, riski on tuntuvasti suurempi. Pointtina nyt oli kuitenkin vastata tuohon ihme käsitykseen, että seksikumppaneiden määrä vaikuttaisi naisen sukuelimien ulkonäköön.

• Vaikuttaa jos
        yks plus yks kirjoitti:

Riippuu suojauksen tasosta. Mutta totta, riski on tuntuvasti suurempi. Pointtina nyt oli kuitenkin vastata tuohon ihme käsitykseen, että seksikumppaneiden määrä vaikuttaisi naisen sukuelimien ulkonäköön.

vaginaan on levinnyt esim herpes tai visvasyylä

• Riski realisoitui
        Vaikuttaa jos kirjoitti:

Tämä otushan kertoo haastattelussa saaneensa sukupuolitauteja.

• helppo vastaus
        wambalaya kirjoitti:

Voi miettiä, kuinka helppoa vastaavannäköisen miehen olisi maata 130 naisen kanssa, ja minkälaisia ne naiset olisivat?

maksullisia

• yks plus yks
        Vaikuttaa jos kirjoitti:

Kumpikin voi olla oireettomia, joten silloin ei vaikuta sukupuolielinten ulkonäköön mitenkään. Ja vaikka oireilisivatkin, niin oireiden täytyy olla aika vaikeita, että näkyy selvästi silmällä katsoen. Nuo kaksi tautia kun oireilevat eriasteisesti eri ihmisillä, jos siis ylipäänsä oireilevat.

• wdfdwfv
        nöösi_poika kirjoitti:

Audin myyntipäällikkö sai huomattavasti kevyemmästä uutisjutusta kenkää työstään. Toivottavasti Petraa ei odota sama kohtalo.

Mahtoiko tyttö tietää mitä tekee, kun meni lehteen? Oikeasti?

Tämä tuli itsellekin mieleen että jos mies antaisi vastaavan haastattelun, kyllä vedeltäisiin ympäri korvia monessakin mielessä ja menisi varmaan työpaikka.

Sitten joku vielä jaksaa väittää että naisilla ei (nyky-Suomessa) ole mahdollisuutta toteuttaa seksuaalisuuttaan, koska maine.

• nöösi_poika
        wdfdwfv kirjoitti:

Tämä tuli itsellekin mieleen että jos mies antaisi vastaavan haastattelun, kyllä vedeltäisiin ympäri korvia monessakin mielessä ja menisi varmaan työpaikka.

Sitten joku vielä jaksaa väittää että naisilla ei (nyky-Suomessa) ole mahdollisuutta toteuttaa seksuaalisuuttaan, koska maine.

Olet varmaan ihan oikeassa.

• mies32
        wambalaya kirjoitti:

Tuo on aika keskinkertaisen näköinen neito. Samannäköinen mies ei tietysti saisi automaattisesti noin paljoa, mutta aktiivisuudella ja supliikilla kyllä saa, ja paljon enemmänkin.
        Niitä on ihan suht normaalin tai pikkukomean näköisiä miehiä, joilla on 200 kaatoa kasassa jo ennen 25v synttäreitä.

• No hahhah
        wdfdwfv kirjoitti:

Luepa ensimmäinen viesti. Siinä on linkki saman lehden tekstiin, jossa mies kirjoittaa 200 panostaan. Se audi-miehen juttuhan oli pelkkää sovinismia, sama kuin joku johtajanainen vertailisi miehiä koiriin.

• nöösi_poika
        No hahhah kirjoitti:

Luepa ensimmäinen viesti. Siinä on linkki saman lehden tekstiin, jossa mies kirjoittaa 200 panostaan. Se audi-miehen juttuhan oli pelkkää sovinismia, sama kuin joku johtajanainen vertailisi miehiä koiriin.

Luin sen panomiehen (200 naista) tarinan jo eilen. Omalla tavallaan sekin aivan uskomatonta luettavaa. Tämä kaikki on yhden kalenteriviikon aikana tapahtunutta:

"Yleensä naiset pyytävät minua treffeille."

"Baarissa tapaamani, minua kymmenen vuotta nuorempi tyttö on löytänyt puhelinnumeroni ja tekstailee nyt, että haluaisi tavata."

"...minulla oli illaksi treffit vanhan tutun kanssa. Tulimme illan päätteeksi minun luokseni, ja meillä oli loistoseksiä."

"Eräs baarissa tapaamani nainen pommittaa tekstareilla ja Facebook-viesteillä miltei päivittäin. Hän on fyysisesti vetoava..."

"Näen kuntosalilla toistuvasti naisen, jonka kanssa minulla oli pieni säätö vuosi sitten. Hän on kaunis ja ihana mutta haluaisi alkaa leikkiä kanssani kotia."

Kun tuota alkaa peilata omaan elämään, niin vähän tuntuu hiljaiselta. On vaikea kuvitella elämää, jossa nainen ottaa yhteyttä tai "pommittaa" viesteillä. Itse en ole saanut tänä vuonna ainuttakaan viestiä naiselta, joka olisi lähetetty sillä mielellä, että hän haluaisi edes arkipäiväisesti viettää aikaa kanssani.

Yksilläkään treffeillä en ole ollut yli viiteen vuoteen.

• mies32
        Nyt Facesta kirjoitti:

kuvat katsoneena voin todeta, että ihan peruspirkko (KTM). Kuvittelee todellakin olevansa korkeampaa tasoa kuin on.

Miten tuo kuvitelma tuli ilmi?

• lkdjfgldkfjgl
        mies32 kirjoitti:

Tuo on aika keskinkertaisen näköinen neito. Samannäköinen mies ei tietysti saisi automaattisesti noin paljoa, mutta aktiivisuudella ja supliikilla kyllä saa, ja paljon enemmänkin.
        Niitä on ihan suht normaalin tai pikkukomean näköisiä miehiä, joilla on 200 kaatoa kasassa jo ennen 25v synttäreitä.

Missäköhän tuollaisia miehiä on? Ja ennen kaikkea, miksi 200 kaatoa, kun voisi olla 20 hyvää vakipanoa (ei samaan aikaan siis)?

• mies32
        lkdjfgldkfjgl kirjoitti:

Missäköhän tuollaisia miehiä on? Ja ennen kaikkea, miksi 200 kaatoa, kun voisi olla 20 hyvää vakipanoa (ei samaan aikaan siis)?

Eiköhän noita löydy jokaisesta normaalimmasta kaveripiiristä.
        Siksi ei vakipanoja, kun niihin alkavat naiset ovat harvinaisia, eivätkä välttämättä yhtä ihaniakaan kuin muut naiset.
        Mutta onhan varmasti noiden 200 joukossa jokunen vakipanokin ollut.
        Ja siksi koska uudesta naisesta saa valloituksen, vanha vakipano on jo kerran valloitettu ja pantu sekä ei-tyttöystävämateriaaliksi todettu.

• Diiba dataa
        nöösi_poika kirjoitti:

Luin sen panomiehen (200 naista) tarinan jo eilen. Omalla tavallaan sekin aivan uskomatonta luettavaa. Tämä kaikki on yhden kalenteriviikon aikana tapahtunutta:

"Baarissa tapaamani, minua kymmenen vuotta nuorempi tyttö on löytänyt puhelinnumeroni ja tekstailee nyt, että haluaisi tavata."

"...minulla oli illaksi treffit vanhan tutun kanssa. Tulimme illan päätteeksi minun luokseni, ja meillä oli loistoseksiä."

"Eräs baarissa tapaamani nainen pommittaa tekstareilla ja Facebook-viesteillä miltei päivittäin. Hän on fyysisesti vetoava..."

"Näen kuntosalilla toistuvasti naisen, jonka kanssa minulla oli pieni säätö vuosi sitten. Hän on kaunis ja ihana mutta haluaisi alkaa leikkiä kanssani kotia."

Kun tuota alkaa peilata omaan elämään, niin vähän tuntuu hiljaiselta. On vaikea kuvitella elämää, jossa nainen ottaa yhteyttä tai "pommittaa" viesteillä. Itse en ole saanut tänä vuonna ainuttakaan viestiä naiselta, joka olisi lähetetty sillä mielellä, että hän haluaisi edes arkipäiväisesti viettää aikaa kanssani.

Panomiehen
        juttu onkin fantasiaa. Pikkupiristyksenä naistenlehdessä.

• 116
        nöösi_poika kirjoitti:

Osanottoni,
        ehkä kannaisi poistua välillä koneen äärestä ulkomaailmaan?

• nöösi_poika
        Diiba dataa kirjoitti:

Panomiehen
        juttu onkin fantasiaa. Pikkupiristyksenä naistenlehdessä.

Ehkä onkin fantasiaa.

• nöösi_poika
        116 kirjoitti:

Osanottoni,
        ehkä kannaisi poistua välillä koneen äärestä ulkomaailmaan?

"Osanottoni,
        ehkä kannaisi poistua välillä koneen äärestä ulkomaailmaan? "

Olet vallan oikeassa. Harmi vaan kun kaupassa hyllyjen välissä tulee harvoin juteltua ventovieraiden naisten kanssa. Eikä lenkkipolullakaan vastaan tulevat naiset kovin usein minua pysäyttele. Enkä minä myöskään heitä.

On se vaikeaa, kun pitäisi saada seuraa vastakkaisesta sukupuolesta, mutta kovin ovat passiivisia keskellä päivää, arjen tilanteissa.

• elämänne tilaisuus

Hei, palstan kovat panomiehet. Tuossahan on tilaisuutenne löytää nainen joka tykkää seksistä ja pihtaamisen sijasta pyytää sitä. Siinä on palstan YTM panosonneille oikea unelma vaimo jolla on päässän muutakin kuin tyhjää ja joka hallitsee seksin salat ja jolla on valtavat halut. Ajatelkaa ettei teidän tarvitsisi istua päivittän vetämässä käteen koneen ääressä vaan voisitte naida hillittömästi rakastamanne naisen kanssa. Taitaa vain pieru lepattaa palstan mahtisonneilla housuissa.

• Heh,

voi olla että Petralta menee nyt haarat kiinni. Ainakin nettiseikkailujen osalta.

• nöösi_poika

Anna nyt AT-miehen ampua kovilla!

Petran kannattaa mennä lehteen omalla kuvallaan (hänen kuva on lehden jutussa!)

Siksi uskalsin linkittää peepan tiedot tänne.

Ainut fakta on se, ettei Petran elämä ole tämän lehtijutun jälkeen enää entisensä. Ehkä hän haluaa sitä? Henkisesti sairaan ihmisen hätähuuto?

(Kai 130 kanssa maannutta, olipa mies tai nainen, saa sanoa sairaaksi?)

• Sairas tai ei,
        nöösi_poika kirjoitti:

Anna nyt AT-miehen ampua kovilla!

Petran kannattaa mennä lehteen omalla kuvallaan (hänen kuva on lehden jutussa!)

Siksi uskalsin linkittää peepan tiedot tänne.

Ainut fakta on se, ettei Petran elämä ole tämän lehtijutun jälkeen enää entisensä. Ehkä hän haluaa sitä? Henkisesti sairaan ihmisen hätähuuto?

(Kai 130 kanssa maannutta, olipa mies tai nainen, saa sanoa sairaaksi?)

mutta miten Petra meinaa saada tämän lehtijutun jälkeen jonkun miehen vakuuttumaan siitä, että Petra etsii Sitä Oikeaa?

Harvinaisen tyhmä nainen. Tai onko sellainen tyhmyys niin harvinaista sittenkään?

• narsku olet.
    • Typerä ämmä

Tai sitten tuo koko juttu oli niitä mätäkuun juttuja.

• jsjklsdfklsdklsd.-sd

Passeli nainen juuri näille: ATM=Ainakin Testattu Munalla

• hehee

Tästä vaimo mies32:lle niin häipyy palstalta.

• mies32

Olen kyllä vakavampiin suhteisiin tavannut ottaa teinineitsyitä.

Siksi kai heitä ei teille mistään löydykään...

• ätmiloveri
        mies32 kirjoitti:

Olen kyllä vakavampiin suhteisiin tavannut ottaa teinineitsyitä.

Siksi kai heitä ei teille mistään löydykään...

Taas puhut kakkaa huonossa yrityksessäsi provota "ätmejä", joihin olet salaa rakastunut. On se herkkää, kun yrittää tukasta vetämällä saada huomiota kun ei kehtaa tunnustaa rakkauttaan.

• mies32
        ätmiloveri kirjoitti:

Taas puhut kakkaa huonossa yrityksessäsi provota "ätmejä", joihin olet salaa rakastunut. On se herkkää, kun yrittää tukasta vetämällä saada huomiota kun ei kehtaa tunnustaa rakkauttaan.

Mikä osa oli kakkaa?

Huomiotahan tuli taas niin että ropisi.

• ätmiloveri
        mies32 kirjoitti:

Mikä osa oli kakkaa?

Huomiotahan tuli taas niin että ropisi.

Niin mäkin sua.

• go get it

mitä moraalitanttoja!
      siinä missä nälkä tai jano on tarve niin on sitä seksikin.
      kaikkien se tarvii enemmän tai vähemmän tyydyttää. turha urputtaa muuta.
      jos sanoisin että olen käyny 100 kertaa syömässä roskaruokaa ni ketä vois vähempää kiinnostaa

nyt ku paljastuu joku joka tunnustaa saavansa sydämensä kyllyydestä sitä mitä kaikki vonkaa, jengi onkin paavillisempaa kuin paavi itse.
      kuka on heittämään ensimmäisen kiven?

ja 130 on aika vähän loppupeleissä.
      heterohuterot on vaan niin siveetä olevinaan. ensimmäisissä pikkujoulujuhlissa ollaan pettämässä sen kans joka helpoimmin antaa.
      ite lopetin laskemasta ku 1000 tuli mittariin.

hommatkaa elämä ja antaaka se muillekin.

• No, kuten tuossa alempana sanottiin, niin kyllähän melkein jokainen nainen saisi 130 mieheltä, jos haluaisi, joten saamisesta on turha puhua tässä yhteydessä.

Kyseinen nainen ei ilmeisesti pysty psyykkisten ominaisuuksiensa puolesta sitoutumaan ja henkilö on luultavasti narsistinen.

• mies32
        dazu kirjoitti:

No, kuten tuossa alempana sanottiin, niin kyllähän melkein jokainen nainen saisi 130 mieheltä, jos haluaisi, joten saamisesta on turha puhua tässä yhteydessä.

Kyseinen nainen ei ilmeisesti pysty psyykkisten ominaisuuksiensa puolesta sitoutumaan ja henkilö on luultavasti narsistinen.

Olihan se sitoutunut välillä vuosiksi.

• mies32 kirjoitti:

Olihan se sitoutunut välillä vuosiksi.

"Olen kuitenkin myös vahva luonne. Edellisen kerran, kun mies ei ikävä kyllä ollutkaan kiinnostunut, surin vuorokauden ja ajattelin sitten, että no niin, se siitä."

- Tunne-elämä ailahtelevaa ja pinnallista.

"Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa."

- Tyypillinen oire huomionhakuisessa persoonallisuushäiriössä.

"En tee mitään väärää. Ne, jotka ajattelevat, ettei näin saa tehdä, ovat rajoittuneita. Kielteiset asenteet juontavat uskonnollisista näkemyksistä, joiden mukaan esiaviollinen seksi on väärin. Naisen pitää kuitenkin saada nauttia omasta seksuaalisuudestaan ja seksistä aivan kuten miehenkin."

- Eli mikäli naisen käyttäytymistä ei kunnioiteta, ollaan uskonnollisia tiukkapipoja ja naisenalistajia. Henkilö myös viittaa ovelasti siihen, kuin hänen toimintansa olisi normaalia naisen seksuaalisuutta, mikä on tasavertaista miesten kanssa, vaikka todelisuudessa miehistäkään vain pieni prosentti edes haluaa elää noin.

• nöösi_poika
        dazu kirjoitti:

"Olen kuitenkin myös vahva luonne. Edellisen kerran, kun mies ei ikävä kyllä ollutkaan kiinnostunut, surin vuorokauden ja ajattelin sitten, että no niin, se siitä."

"En tee mitään väärää. Ne, jotka ajattelevat, ettei näin saa tehdä, ovat rajoittuneita. Kielteiset asenteet juontavat uskonnollisista näkemyksistä, joiden mukaan esiaviollinen seksi on väärin. Naisen pitää kuitenkin saada nauttia omasta seksuaalisuudestaan ja seksistä aivan kuten miehenkin."

- Eli mikäli naisen käyttäytymistä ei kunnioiteta, ollaan uskonnollisia tiukkapipoja ja naisenalistajia. Henkilö myös viittaa ovelasti siihen, kuin hänen toimintansa olisi normaalia naisen seksuaalisuutta, mikä on tasavertaista miesten kanssa, vaikka todelisuudessa miehistäkään vain pieni prosentti edes haluaa elää noin.

Hyvä analyysi keskellä yötä vedetyksi!

• mies32
        dazu kirjoitti:

Sinäkö et todellakaan haluaisi parisuhteen puuttuessa harrastaa seksiä kerran kuukaudessa satunnaisen itseäsi kiinnostavan naisen kanssa?

Etkö todella sinkkuna ollessasi näe kertaakaan kuukaudessa kiihottavaa naista, jota haluaisit kiksauttaa?

Itse ainakin näen pantavannäköisiä naisia päivittäin ja sinkkuna heitä panisinkin jos se onnistuisi tuosta vaan nappia painamalla. Kertyisihän siinä panoja satamäärin yhden sinkkuvuoden aikana.
        Tuolta artikkelin naiselta haluamiensa miesten saaminen onnistuu suhteellisen usein. Samaa tekisi jokainen ätmirunkkari, mutta heiltä se ei onnistu.

Koko tässä metakassa yhden naisen panoista, on kyse ätmien heikosta itsetunnosta. He eivät halua 130:n nussimaa, koska he eivät pystyisi sellaisen kanssa rentoutumaan, koska itsevarmuutensa ei riittäisi uskomaan, että he ovat parempia kuin ne 130 edellistä. Lisäksi on kyse kateudesta, kun yksi saa noin paljon, niin onhan siinä oltava jotain vikaa.

• mies32 kirjoitti:

Sinäkö et todellakaan haluaisi parisuhteen puuttuessa harrastaa seksiä kerran kuukaudessa satunnaisen itseäsi kiinnostavan naisen kanssa?

Etkö todella sinkkuna ollessasi näe kertaakaan kuukaudessa kiihottavaa naista, jota haluaisit kiksauttaa?

Itse ainakin näen pantavannäköisiä naisia päivittäin ja sinkkuna heitä panisinkin jos se onnistuisi tuosta vaan nappia painamalla. Kertyisihän siinä panoja satamäärin yhden sinkkuvuoden aikana.
        Tuolta artikkelin naiselta haluamiensa miesten saaminen onnistuu suhteellisen usein. Samaa tekisi jokainen ätmirunkkari, mutta heiltä se ei onnistu.

Koko tässä metakassa yhden naisen panoista, on kyse ätmien heikosta itsetunnosta. He eivät halua 130:n nussimaa, koska he eivät pystyisi sellaisen kanssa rentoutumaan, koska itsevarmuutensa ei riittäisi uskomaan, että he ovat parempia kuin ne 130 edellistä. Lisäksi on kyse kateudesta, kun yksi saa noin paljon, niin onhan siinä oltava jotain vikaa.

Kyllä mä uskon, että saisin uuden seksikumppanin keskimäärin kerran kuussa, jos haluaisin. Siinä olisi vasta 12 vuodessa, mikä ei ole välttämättä mahdoton määrä.
        Syy siihen, miksi noin ei kuitenkaan ole, on taudeissa ja toisaalta siinä, että haluan tutustua naiseen jo ennen seksiä. Tuollainen touhu ei oikein ole mun tyyliä. Mä en ole sellainen pintaliitäjä-tyyppi luonteeltani, jolla on kymmeniä seksikumppaneita ja yli tuhat kaveria facebookissa.
        Motivaatio tuon tyyppiseen toimintaan puuttuu, koska seksillä en pönkitä egoani, vaan nautin vain seksistä ja siitä, että kumppani nauttii.

• mies32
        dazu kirjoitti:

Kyllä mä uskon, että saisin uuden seksikumppanin keskimäärin kerran kuussa, jos haluaisin. Siinä olisi vasta 12 vuodessa, mikä ei ole välttämättä mahdoton määrä.
        Syy siihen, miksi noin ei kuitenkaan ole, on taudeissa ja toisaalta siinä, että haluan tutustua naiseen jo ennen seksiä. Tuollainen touhu ei oikein ole mun tyyliä. Mä en ole sellainen pintaliitäjä-tyyppi luonteeltani, jolla on kymmeniä seksikumppaneita ja yli tuhat kaveria facebookissa.
        Motivaatio tuon tyyppiseen toimintaan puuttuu, koska seksillä en pönkitä egoani, vaan nautin vain seksistä ja siitä, että kumppani nauttii.

Minä osaan nauttia ja tuottaa nautintoa myös silloin jos nainen on sattumalta löytynyt samana iltana. Eikä tämä ole mitenkään pois pidempiaikaisten suhteiden nautinnoista.

• 116
        dazu kirjoitti:

Toteutan normaalia seksuaalisuuttani, meitä petroja voi olla enemmänkin?
        Harvoin vain yksi mies kykenee hoitamaan,
        mikä masentaa miehiä kommenteista päätellen.

• jklkjlkjljkj

No kuka tahansa nainen voi olla 130 miehen kanssa. Kai tää tajusi rahastaa?? Se tuli ekana mieleen...

• ...

Mutta ei pantavan miehen kanssa. Tietysti jos huolii jotain rumia ja vanhoja jämiä...

• Petra tähtää ilmeisesti Big Brotheriin, jossa, IIRC, osallistujilla saldo on 30-50-tasoa.

32-vuotiaalle naiselle 130 kumppania tekee karkeasti yhden kumppanin aikuisiän kuukautta kohden. En olisi kivittämässä, mutten silittelemässä päätäkään.

• *Bimbom*

• ,,,,....,,,

Herättää sen ajatuksen ettei tuollaisessa ole nykyään mitään ihmeellistä. Paitsi se että antaa lehteen haastattelun aiheesta.

Mikä nyky-Suomessa oikeasti estää naista harrastamasta seksiä 130 miehen tai useammankin kanssa jos sellaiseen on halukkuutta? Ei mielestäni yhtään mikään.

Jos seksinhurjastelunsa osaa toteuttaa yhtään järkevästi, ei sillä ole mitään haittavaikutuksia perheen perustamiseen yms. Onhan Alastonsuomessakin lukemattomia naisia lettu levällään ja niin että naamakin näkyy. Varmaan vielä 10 vuottakin sitten tuollainen ei olisi ollut mahdollista, vaan nainen olisi leimaantunut.

Sanoisin että naisten seksimahdollisuudet promiskuiteetti ei lupaa mitään hyvää. Tuollaisessa/tällaisessa järjestyksessä kun aina vaan useampi mies syrjäytyy pariutumismarkkinoiden ulkopuolelle. Nykymalli johtaa "kuhnuri-yhteiskuntaan", jonka toimivuuteen pidemmällä aikavälillä en usko.

Kyvyn oikeaan parisuhteeseen tuollainen ympäriinsä paneminen tietenkin syö, koska nainen saa aina irtoseksiin paljonkin tasokkaampia miehiä kuin seurustelusuhteeseen.

• ........

"Kyvyn oikeaan parisuhteeseen tuollainen ympäriinsä paneminen tietenkin syö, koska nainen saa aina irtoseksiin paljonkin tasokkaampia miehiä kuin seurustelusuhteeseen. "

Tässä on se ongelman ydin. Tämä on asia jota naiset eivät yksinkertaisesti ymmärrä. He kuvittelevat, että jos mies haluaa panna hän voi haluta myös parisuhteen. Miehet pystyvät hyvin selkeästi erottamaan nuo kaksi asiaa toisistaan. Naiset eivät.

• mies32
        ........ kirjoitti:

"Kyvyn oikeaan parisuhteeseen tuollainen ympäriinsä paneminen tietenkin syö, koska nainen saa aina irtoseksiin paljonkin tasokkaampia miehiä kuin seurustelusuhteeseen. "

Tässä on se ongelman ydin. Tämä on asia jota naiset eivät yksinkertaisesti ymmärrä. He kuvittelevat, että jos mies haluaa panna hän voi haluta myös parisuhteen. Miehet pystyvät hyvin selkeästi erottamaan nuo kaksi asiaa toisistaan. Naiset eivät.

Paskapuhetta.

Todella moni mies, varsinkin kokemattomampi ja herkempi, ihastuu panoihinsa. Moni ihastuu jo ennen panoa, ja vielä useampi panon jälkeen, vaikkei alunperin ollut sellaista tarkoitusta.
        Lopulta ne pelkkää pillua hakevat miehet taitavat olla aika harvinaisia, tosin tietysti aika iso osa naisten yhdenyönpanoista on juuri heitä.

• -
        mies32 kirjoitti:

Paskapuhetta.

Todella moni mies, varsinkin kokemattomampi ja herkempi, ihastuu panoihinsa. Moni ihastuu jo ennen panoa, ja vielä useampi panon jälkeen, vaikkei alunperin ollut sellaista tarkoitusta.
        Lopulta ne pelkkää pillua hakevat miehet taitavat olla aika harvinaisia, tosin tietysti aika iso osa naisten yhdenyönpanoista on juuri heitä.

Ja on myös naisia, jotka pystyvät pitämään asiat erillään. Esim. jos mies on tyhmä kuin saapas mutta syötävän komea ja seksikäs, nainen voi harrastaa miehen kanssa seksiä, mutta ei silti kelpuuttaisi tätä suhteeseen.

• 116

Kulttuuri on muuttunut,
        nykynuoret ja vanhemmatkin, avaavat ja paljastelevat itseään julkisuudessa.
        Syytä en ymmärrä.

• atmi

"Olen saanut myös sukupuolitauteja, vaikka suojaudun aina uusien tuttavuuksien kanssa kondomilla. Se ei kuitenkaan aina pidä tai suojaa täydellisesti. Taudit ovat valitettava haitta, kun harrastaa seksiä useamman kuin yhden ihmisen kanssa."

Se siitä yleisestä hokemasta, että nussia voi ympäriinsä vaikka kuinka, kunhan käyttää kumia. Kyllä minä haluan ainakin käyttämättömän naisen, jotta tiedän ettei sillä ole mitään tauteja.

• centroppen

Ja millähän natsoilla luuseri voi vaatia yhtään mitään naisilta, kun ei saa yhtäkään? ;D

• Onnellinen mies

Sitä en ymmärrä että miksi tämä juttu herättää niin paljon tunteita. Minusta jokainen saa tehdä elämällään ja kehollaan mitä haluaa niin kauan kuin vahingoita muita. Ei minua haittaa (eikä kiinnosta) millään muotoa tuon Petran miesten määrä, mutta ihmettelen kaikkia jotka haluavat moralisoida sitä.

Keskittykää ihmiset vaan omiin juttuihinne nin hyvä tulee!

Aurinkoista kesää kaikille =)

• nöösi_poika

"Sitä en ymmärrä että miksi tämä juttu herättää niin paljon tunteita."

Vain siitä syystä, että nainen meni omalla nimellään ja kuvallaan lehteen kertomaan aika henkilökohtaisia asioita.

En ehkä itse menisi lehteen omalla nimelläni ja kuvallani kertomaan, että olen 33-vuotias enkä ole eläissäni ollut naisen kanssa sängyssä, mutta että masturboin X kertaa viikossa jne. jne.

Seksiasiat on henkilökohtaisia, eikä niistä tyypillisesti puhuta omalla naamalla ja omalla nimellä.

• mies32
        nöösi_poika kirjoitti:

"Sitä en ymmärrä että miksi tämä juttu herättää niin paljon tunteita."

Vain siitä syystä, että nainen meni omalla nimellään ja kuvallaan lehteen kertomaan aika henkilökohtaisia asioita.

En ehkä itse menisi lehteen omalla nimelläni ja kuvallani kertomaan, että olen 33-vuotias enkä ole eläissäni ollut naisen kanssa sängyssä, mutta että masturboin X kertaa viikossa jne. jne.

Seksiasiat on henkilökohtaisia, eikä niistä tyypillisesti puhuta omalla naamalla ja omalla nimellä.

Ei hänkään mennyt. Yksi pervo stalkkeri vaan selvitti tiedot ja julkaisi ne katkeruuttaan.
        Nöösipojan käsitys normaalista eronnee normaalien käsityksestä.

• nainenxx
        mies32 kirjoitti:

Ei hänkään mennyt. Yksi pervo stalkkeri vaan selvitti tiedot ja julkaisi ne katkeruuttaan.
        Nöösipojan käsitys normaalista eronnee normaalien käsityksestä.

No kyllä se vaan meni.

• mies
        nainenxx kirjoitti:

No kyllä se vaan meni.

En minä ainakaan nähnyt koko nimeä, enkä naamaa tuossa jutussa.

• nainenxx
        mies kirjoitti:

En minä ainakaan nähnyt koko nimeä, enkä naamaa tuossa jutussa.

MENAISET (vai miten ikinä nykyään kirjotetaankaan) on naistenLEHTI. Mitä ilmeisimmin luit tämän linkatun nettiversion. Lehdessä on kuulemma kuva. Jos annat oman etunimesi ja noin paljon henkilökohtaista tietoa kuin Petra, ei se käytännössä eroa koko nimen antamisesta.

• 116

Onnelliselle miehelle ihanaa loppukesää!

• shiveydensipuli

Jos ihminen sukupuolesta riippumatta on harrastanut seksiä yli 100 kumppanin kanssa, niin kyllä ihmisessä on jotakin vikaa. Todennäköisesti hän on seksiriippuvainen tai janoaa huomiota ja hellyyttä.

"Viime viikonloppuna nousin kuitenkin taas kerran jaloilleni, kun mies kehui minua kauniiksi ilman meikkiä ja kaikkine makkaroineni. Haen hyväksyntää, vaikka se onkin vain pieni osa tätä kaikkea." Minusta tuo kommentti osoittaa hyvin, että hänen itsetuntonsa on aika nollassa ja hän hakee itsetunnon kohotusta miehistä.

Suurin osa noista miehistä hakee varmasti vain panoa eikä edes harkitse naista, joka on valmis heti ekalla tapaamisella menemään sänkyyn. Surullista.

Jotenkin ihmettelen kauheasti sitä, että miksi hän jatkaa tuollaista menoa. Itse en edes pystyisi tuollaiseen kertakäyttöelämään, jossa miehiä tulee ja menee kuin liukuhihnalta.

Jos mies sanoisi, että hänellä on ollut kymmeniä naisia, niin kyllä se olisi iso miinus. En tiedä, voisinko hyväksyä sellaista.

• mies32

Onko seksiriippuvuus kovinkin vakava vika?

Suurin osa miehistä kyllä harkitsee naista, joka menee sänkyyn ekalla tapaamisella.

• 1-2-3
        mies32 kirjoitti:

Onko seksiriippuvuus kovinkin vakava vika?

Suurin osa miehistä kyllä harkitsee naista, joka menee sänkyyn ekalla tapaamisella.

Ai seurustelusuhteeseen vai? Epäilenpä, että kovin moni mies ei kuitenkaan katso hyvällä, että nainen kutsuu netissä heti hetken kirjoittelun jälkeen kotiinsa ja on siellä valmiina jalat levällään. Toki seksi kelpaa, mutta tuskin sellaista katsotaan kovin hyväksi äitihahmoksi, jos ajattelee naista tulevana vaimona ja lastensa äitinä.

• mies32
        1-2-3 kirjoitti:

Ai seurustelusuhteeseen vai? Epäilenpä, että kovin moni mies ei kuitenkaan katso hyvällä, että nainen kutsuu netissä heti hetken kirjoittelun jälkeen kotiinsa ja on siellä valmiina jalat levällään. Toki seksi kelpaa, mutta tuskin sellaista katsotaan kovin hyväksi äitihahmoksi, jos ajattelee naista tulevana vaimona ja lastensa äitinä.

Puhut taas aihepiiristä, josta et mitään tiedä.

Eiköhän jopa suurinosa nykyisistä perhe-elämään johtaneista suhteista ole alkanut varsin vauhdikkaasti.

En ole oikeassa elämässä ikinä kuullut miehen sanovan pahaa sanaa naisesta, joka on kanssaan mennyt pitkälle ensimmäisellä tapaamisella. Tätä väitettä kuulee vain naisilta ja netin kääkiltä.

• Samaa mieltä.
        mies32 kirjoitti:

Puhut taas aihepiiristä, josta et mitään tiedä.

Eiköhän jopa suurinosa nykyisistä perhe-elämään johtaneista suhteista ole alkanut varsin vauhdikkaasti.

En ole oikeassa elämässä ikinä kuullut miehen sanovan pahaa sanaa naisesta, joka on kanssaan mennyt pitkälle ensimmäisellä tapaamisella. Tätä väitettä kuulee vain naisilta ja netin kääkiltä.

Jos ei ensimmäisenä iltana panna, seksielämä jatkossakaan ei ole kovin kummoista

• 2+6

Jos nainen käyttäytyy noin, niin hänellä on 99%:n varmuudella joku säröinen isäsuhde, ja hän pyrkii hakemaan miesten hyväksyntää miellyttämällä miehillä. Kaikki siis sen vuoksi, koska varhainen vuorovaikutus miesten kanssa epäonnistui. Jos sen sijaan miehellä on 130 seksikumppania, niin se kertoo siitä, että varhainen vuorovaikutus naisten kanssa on onnistunut täydellisesti ja mies on päässyt YTM:ksi.

• 654456654

Eli sinun mukaan nainen ei vain voi nauttia seksistä ilman että on jotain ongelmia menneisyydessä?

Aika surullista. Sehän tarkoittaa ettei miehet tulevaisuudessa tule koskaan saamaan seksiä ja näinollen ovat pakotettuja ryhtymään homoiksi.

• 4+8
        654456654 kirjoitti:

Eli sinun mukaan nainen ei vain voi nauttia seksistä ilman että on jotain ongelmia menneisyydessä?

Aika surullista. Sehän tarkoittaa ettei miehet tulevaisuudessa tule koskaan saamaan seksiä ja näinollen ovat pakotettuja ryhtymään homoiksi.

Jos nainen nauttii seksistä, tarkoittaa se, että hänen hormonitoimintansa on häiriötilassa.

• Ei hän
        654456654 kirjoitti:

Nauti seksistä vaan miehen vaihtamisesta!

• glokta
        654456654 kirjoitti:

Kyllähän nainen seksistä voi nauttia, mutta miksi silloin kumppaneita pitää olla yli 100? Varmaan niistä sadasta löytyi ihan hyviäkin seksikumppaneita, ja seksi on yleensä parempaa ensimmäisen kerran jälkeen.

Kyllähän se sanoikin tuolla, että hänellä on vakipanoja, mutta rotaatio pyörii näköjään edelleen.

• mies32
        glokta kirjoitti:

Kyllähän nainen seksistä voi nauttia, mutta miksi silloin kumppaneita pitää olla yli 100? Varmaan niistä sadasta löytyi ihan hyviäkin seksikumppaneita, ja seksi on yleensä parempaa ensimmäisen kerran jälkeen.

Kyllähän se sanoikin tuolla, että hänellä on vakipanoja, mutta rotaatio pyörii näköjään edelleen.

No turha jäädä yhteen jumiin jos ei aio naimisiin kanssaan mennä.

• mies32
        Ei hän kirjoitti:

Kaikkihan nauttivat uudesta ihastumisen tunteesta, uuteen ihmiseen tutustumisesta, seikkailusta.

• 116
        Ei hän kirjoitti:

Oletko tutustunut häneen lähemmin? Mistä hän nauttii ja mistä ei?
        Järjetöntä alkaa analysoida tuntemattoman ihmisen sielunelämää,
        mutta ehkä sinulla on etä-psykiatrin pätevyys?

• mies32

Mielenkiintoista, että kun tässä on nainen joka on antanut 130 miehelle, niin ätmit vaan valittavat.
      Luulisi, että on ätmien etu, että tälläisia naisia on ja paljon. Mitä useammalle naiset antavat, sen suurempi todennäköisyys ätminkin saada. Jos taas naiset antavat vain sille yhdelle, parhaaksi valitsemalleen elämänsä rakkaudelle, eivät ätmit tule ikinä saamaan edes kännissä ja pimeässä.

• Vitun antaminen

130 miehelle on yksinkertaisesti väärin. Kysymys on moraalista, eikä mistään omien saantimahdollisuuksien miettimisestä.

• mies32
        Vitun antaminen kirjoitti:

130 miehelle on yksinkertaisesti väärin. Kysymys on moraalista, eikä mistään omien saantimahdollisuuksien miettimisestä.

Moraalista? Mitä moraalilla on tekemistä sen kanssa, että aikuiset harrastavat seksiä keskenään kun haluttaa?

• 3+5

Sehän se on, kun eivät nuo naiset millekään atameille anna vaan paneskelevat nimenomaan niiden varattujen yt-miesten ilolintuina.

• nöösi_poika
        3+5 kirjoitti:

Sehän se on, kun eivät nuo naiset millekään atameille anna vaan paneskelevat nimenomaan niiden varattujen yt-miesten ilolintuina.

Aamen.

• 116

Kenen moraalista?

• muumit laaksossa

Kun tuossa ei vahingoiteta ketään, ketä kiinnostaa random-ihmisten moraali? En itsekään haluaisi 100 kanssa sänkyyn, mutta ei se minua rassaa, jos joku haluaa.

• Hyvä ihminen

Ohhoh? Joillakin ainakin menee lujaa ja liukkaasti.
      Noo, ei kyllä moiset jakelijat viehätä tätä kulkijaa. Luottamushan tuollaisessa vain rapistuisi.
      Taitaa kuitenkin olla provo ko. stoori. 130??

• Yksi kokemus

Olen 34-vuotias nainen ja minulla on ollut seksikumppaneita jotain 50-100. En tiedä tarkempaa lukemaa, kun lakkasin laskemasta 33:n jälkeen n. 4 vuotta sitten, ja senkin jälkeen seksielämäni on ollut melko holtitonta.

En tiedä muista, mutta itselläni tuo lukuisten kumppaneiden kertyminen liittyy vahvasti henkisiin ongelmiini. Minulla on diagnosoitu tunne-elämältään epävakaa persoonallisuus, ja tuo holtiton, itseään satuttava seksuaalikäytös voi olla yksi sen ilmentymä. Siihen liittyy voimakkaan tyhjyyden tunteen - joka on ominaista kyseiselle persoonallisuushäiriölle - täyttämisyritys. Omalla kohdallani tuohon käytökseen on liittynyt myös huomion ja hyväksynnän haku. Ja kun oma tunne-elämä on pirstaleina, niin ei usko kelpaavansa muuten kuin käyttämällä seksuaalisia avujaan hyväkseen, millä on helppo kerätä noita kokemuksia. Minun on myös voimakkaan hylätyksi tulemisen pelon vuoksi - myös ominaista epävakaille - vaikeata päästää ketään tunnetasolla lähelle, ja osaksi siksi en ole pystynyt muunlaisiin suhteisiin (tai no yksi pidempi, 8v, ja yksiavioinen suhde minulla on ollut, mutta sekin oli pitkälti läheisriippuvuussuhde). Näiden taustalla on usein, kuten minulla, rankkoja hylätyksi tulemisen kokemuksia menneisyydessä.

Itse en ole suurimmasta osasta irtosuhteitani nauttinut, vaikka olenkin seksuaalinen ihminen. Tämä johtuu tunne-elämäni rikkinäisyydestä, ja ainakin omalla kohdallani nautinnollinen seksi edellyttää tuttua, luotettavaa kumppania, johon on tunneyhteys.

Minulle kuitenkin tuli lopulta raja vastaan tuossa käytöksessäni, ja olenkin nyt ollut yli 8 kk ilman seksiä miehen kanssa. Menin liian rikki. Nyt olenkin sitten ihan toisessa äärilaidassa (mustavalkoisuus on tyypillistä epävakaille), ja jo pelkkä ajatus siitä, että kukaan mies edes ajattelee minusta mitään seksuaalista, kuvottaa. Saati ajatus miehen kosketuksesta, vaikka ei olisi edes seksuaalista.

En tiedä tulenko koskaan pystymään luomaan normaalia ihmissuhdetta miehen kanssa. Terapiassakin kävin kolme vuotta, eli niin kauan kun sain siihen Kelan tukea, mutta edelleen olisin terapian tarpeessa. Vaikka en tiedä saisiko pitkäkään terapia minua koskaan ehjäksi.

Omista kokemuksistani johtuen olen taipuvainen uskomaan, että lukuisia seksikumppaneita omaavalla naisella on jonkinasteisia tunne-elämän ongelmia. Ei se aina tietenkään persoonallisuushäiriötä edellytä, mutta jonkinlaista problematiikkaa joka tapauksessa. Vaikka kai sellaisiakin naisia on olemassa, jotka ovat seksuaalisia ja pystyvät seikkailemaan ihan luonnollisten viettiensä johdattamana ja nauttimaan siitä. Minä kuitenkin olen omalla käytökselläni lähinnä hajottanut itseäni, ja yleensä kokemukseni ovat jättäneet jälkeensä entistä tyhjemmän olon.

• nöösi_poika

"Omista kokemuksistani johtuen olen taipuvainen uskomaan, että lukuisia seksikumppaneita omaavalla naisella on jonkinasteisia tunne-elämän ongelmia. Ei se aina tietenkään persoonallisuushäiriötä edellytä, mutta jonkinlaista problematiikkaa joka tapauksessa."

Tähän on helppo yhtyä. Yli 100 kumppania ei ole enää "normaalia", miten se sitten määritelläänkään.

• Hyvä ihminen
        nöösi_poika kirjoitti:

"Omista kokemuksistani johtuen olen taipuvainen uskomaan, että lukuisia seksikumppaneita omaavalla naisella on jonkinasteisia tunne-elämän ongelmia. Ei se aina tietenkään persoonallisuushäiriötä edellytä, mutta jonkinlaista problematiikkaa joka tapauksessa."

Tähän on helppo yhtyä. Yli 100 kumppania ei ole enää "normaalia", miten se sitten määritelläänkään.

Jeps!

• mies32
        nöösi_poika kirjoitti:

Eihän sinulla ole mitään eväitä yhtyä tuohon(kaan).

• Hyvä ihminen
        mies32 kirjoitti:

Jeps!

• nöösi_poika
        mies32 kirjoitti:

"Eihän sinulla ole mitään eväitä yhtyä tuohon(kaan). "

Jos ketju olisi englanninkielinen, olisin lisännyt tuohon edelliseen kommenttiini: pun intended.

En tiedä mitä se suomeksi on, mutta tosiaan "pun was definately intended". Siksi halusin kirjoittaa, että yhdyn edelliseen mielipiteeseen.

Yhdyn muuten sinunkin kommenttiisi. (pun intended)

• Pappillon

Kuultuani tuollaista en ilosta itke...vaan...jos olet hän?

• Eköhän tuo ole

ainakin stadissa ihan normaali lukema.

Ja varsinkin Turkin, kreikan, etc matkaajilla.

• fgfdgfdfgf

horoämmillä varmaan. Äijät tuskin saavat paljon pesää noilla reissuilla. Pesäpallomailasta (paikallisten miesten) varmaan ennemminkin jos yrittävät kololle.

• Nou Broblem

Jos ,ajattelee tällä tavoin .

Esim .Ukkomies7 harrastaa kerran vuodessa pettämistä eri paikkakunnilla.
      Reissun päällä ollessaan.

Ikää kun karttuu seksipartenereiden määrä lisääntyy .
      10 v 10

50 kymppisenä hänellä voi olla oman akkansa lisäksi 50 suhdetta ja
      liiton ulkopuolista seksikokemusta.
      Ulkomaanmatkat

Vuodessaha ukkomies toteaa :Mitä nyt ainoastaan kerran vuodessa .
      Toteutan omaa tahtoani -):

Yleensä ottaen .Mitä tehdään harvemmin muilta suojassa peittyy moraaliseen
      suojaverkkoon.
      Taasen jos seksiä harrastetaan naapureiden silmien alla .
      On sitten kysmyksessä.Oikeasta seksinmäärästä tai oletetusta.

Nämä tiedot rekistöröidään muiden käyttöön.
      Muut jäävät piiloon.

Voisi myös miettiä Kuinka tunne-elämältään vakaita on ihmiset joiden tulee
      tietää sinkkujen seksielmästä .

Jos kaikki tilittäisi edellisen lailla omaa vaivaansa .
      Maailmassa olisi hurjan paljon enemmän epävakaita suhteita.

Miehet eivät niinkään arvio tappikkseen tilaansa Kuten edellinen rekisteröi
      omia seskikomeuksiaan terapian kautta.

Syyllisyydentunto on liimattu selksielmän myötä edelleen voimakkaammin
      naisen häpeäntunteen verkkoon.

Miehet eivät niinkään häpeile seksikokemuksiaan.

• olet valehelija!

Mytomaniaa sairastavia kutsutaan mytomaaneiksi ja usein myös patologisiksi valehtelijoiksi.
      Eräs patologisen valehtelun muoto on Münchhausen-syndrooma, jossa sairaalapotilas on tuntevinaan fyysistä kipua ja valittaa siitä saadakseen huomiota.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mytomania

http://fi.wikipedia.org/wiki/Münchhausenin_oireyhtymä

että näin...

• wallet

32-vuotias nainen on jo auttamatta parhaimmat päivänsä nähnyt.

• 116

Missä mielessä?
        Nainen ovat kuin hyvä viini, paranee vanhetessaan,
        kun oppii tuntemaan itsensä.

• m+m=sex

Eipä vähä mitä. Itse olen homomies ja jatkuvasti haku päällä. Saatan antaa kelle tahansa, kunhan suostuu kumia käyttämään eikä ole ihan karsea kammotus. Ennätys taisi olla 6 miestä yhden ainoan illan aikana. Toki ei aina näin vaan usein se 1 tai ei yhtään illan aikana. Joskus voi mennä työkiireiden takia pidempikin tovi, eikä aina käy flaksi. Mutta useampi mies tulee hoideltua joka viikko yleensä. Tunnenko huonoa omaa tuntoa? En... kerronko tästä kenellekään? En, koska eihän tekemiseni kellekään kuulu. Harrastanko ukkomiehiä? Todennäköisesti... kyllä. En ole kysellyt ei kiinnosta.

Että ei 130 miestä ole mitään. Mulla menee toi määrä varman 6kk aikana taoi ehkä jopa nopeammin. En ole laskenut.

• halvathuvit.....

Ototsä ite hanuriin vai oletko päällä.

• ................

Homot ja biseksuaalit ovat kuitenkin sen verran pieni vähemmistö, etten usko tähän tarinaan. Vaikka tekisit tätä Helsingissä, niin kuvittelisi sielläkin suurimman osan homoista jo tietävän sinut. Ehkäpä monet homot eivät spermaviemärin maineesta niinkään välitä, mutta kai nyt kohtalaisen paljon myös heitä, jotka tuomitsisivat toimintasi?

• mies32
        ................ kirjoitti:

Homot ja biseksuaalit ovat kuitenkin sen verran pieni vähemmistö, etten usko tähän tarinaan. Vaikka tekisit tätä Helsingissä, niin kuvittelisi sielläkin suurimman osan homoista jo tietävän sinut. Ehkäpä monet homot eivät spermaviemärin maineesta niinkään välitä, mutta kai nyt kohtalaisen paljon myös heitä, jotka tuomitsisivat toimintasi?

Mitä sillä on väliä jos tuomitsevat? Luuletko, että heittävät vankilaan tai kivittävät?

• m+m=sex
        ................ kirjoitti:

Jatkuvasit haku päällä, ja liikkuva matkatyö. Mitä muuta sitä tarvitsee =D Vielä kun on vers seksin suhteen niin aina paranee.

• Eläinvarakas

"Miehen on ehdottomasti tykättävä myös Viivistä. Hänen on ymmärrettävä, että koira on minun lapseni, eikä sitä saa kohdella miten sattuu. Muutama vakkari on saanut jäädä sen takia, että he ovat alkaneet komennella Viiviä liikaa."

No nää on taas näitä jotka tykkää pitää koiria pahmoleluina

• dfre45

Tuollaista nais-tyyppiä pidetään ns "koirasairaana". Miesten on tärkeää välttäää suhdetta tuollaisten sekopäiden kanssa.

• Tuomitsemme

jyrkästi kyseisen naisen. Emme hyväksy hänen toimintaansa alkuunkaan

• Mikä merkki sängyn?

kauhistuttaa tuo kaikkien tautien mahdollisuus. Tuossa porukassa on jo varmasti ollut mukana geimeissä ja viinan sumentamissa aivoissa mahdoton olla tarpeeksi varuillaan.
      On tainnut aikamoiset eläimillisetkin sivistymättömät geeni hirviöt päästää lihaan sisään. Onkohan piirakka ollut kuinka punottava kutiseva taudin pesä noiden räkälöiden rippituolien kuluttajien kaduttua menneensä tunkemaan vehjettään joka väliin.
      Normaalilla ihmisellä kyllä joku itsesuojeluvaisto yleensä pelaa. Ei ole varmaan tullut oltua bilsan tunneilla ahkerasti mukana. Ois selvinyt miten nuo lisääntyy jakaantumalla ja aiheuttavat jopa kuolettavia tulehduksia. Bakteereja ja viiruksia löytyy limakalvoilta ties minkä sorttisia ja mallisia. Siinnä isompikin mies kaatuu lopulta ja katuu himojaan.
      Sultan itse.

• think twice....

HAHAHAHAH...hyvä teksti! Kyllä joo moni kakku päältä kaunis. Seireeni vokottelee työntämään tikun puhki porattuun tautionkaloonsa. Lastin lennettyä tulee jo köriläiltä itku lahjapaketin ilmestymistä kyrvännuppiin odotellessa :)))))))))))

• huu0230ååååå

"Mitä ajatuksia tämä herättää teissä?"

Tuolla naisella on paljon rakkautta annettavana.

• Käytetty nainen

on huono valinta

• 116

Kyllä,
        ehdottamasti kaikille saamattomille miehille pitäisi olla tarjolla käyttämättömiä nuoria naisia miehuutensa toteuttamiseen.

• Mutta kun niitä
        116 kirjoitti:

Kyllä,
        ehdottamasti kaikille saamattomille miehille pitäisi olla tarjolla käyttämättömiä nuoria naisia miehuutensa toteuttamiseen.

ei suomessa juurikaan ol

• Sitten niitä
        Mutta kun niitä kirjoitti:

ei suomessa juurikaan ol

pitää tuoda ulkomailta

• aserdghr
    • Mahtaa olla

reikä aika läusä noin monen mihen jäljiltä

• Ei se tavara

käutössä kulu

• M30v

Itse menetin neitsyyden vasta 19v koska olin ujo ja kiltti.
      Ihastuin ensimmäiseeni joka kuitenkin petti jatkuvasti vanhempien miesten kanssa.

Armeijassa pärjäsin hyvin, olin kovassa kunnossa ja itsetunto nousi kun kun pärjäsi kovassa joukossa.

Sen jälkeen olenkin sitten pannut kaikki, ensin ne ketkä eivät aikasemmin katsoneetkaan minua lukiossa. Enää en itse kelpuuttanut vakavampaan heitä..

Nyt on sitten menossa 200 ja parisuhteet välissä jääneet lyhyiksi, paria olen rakastanut mutta en ole itse kelvannut, lopuista en itse ole ollut kiinnostunut.

Suurin osa naisia on minulla vain likaisia narttuja, naiset jostain syystä luottavat minuun ja kertovat minulle kaikki seikkailunsa.

Myös kavereina minulla naisia paljon ja kuulen myös heidän seikkailunsa.
      Pidän itseänikin likaisena mutta pistä sen naisten piikkiiin, olen/olin romantikko mutta naisista ei löydy.

En itse ottaisi yli 10 kanssa ollutta naista, sekin jo paljon, voin keksiä tällaisen kriteerin koska naiset keksii omiaan miten sattuu.

Suomalaiset naiset todella ovat lumppuja.

• lol.

Kukahan se lumppu on :D

• Kyllä.

Panisin.

• Mitä sitten?

No ei herätä mitään tunteita tai ajatuksia. En itse ole ollut 130 miehen kanssa eikä edes huvittaisi, mutta ei ole minulta pois jos joku toinen on.

• trskele

Mitä se oikeen laskee? Mä lopettaisin laskemisen viiden jälkeen. Haiskahtaa pieni pakkomielle.

• Olen taitanut

painaa tuota naista

• Mr Groove

En itsekään ole laskenut, mutta kokenut kumppami on minulle parempi kuin kokematon. En halua "millaistahan se olisi jonku ntoisen kanssa"-kriisiä. Parempi kun hän tietää ja parempi kun minäkin tiedän.

• Kuulostaa paljolta. Itse en ole ollut monen naisen kanssa, mutta jos miettii ihmisen elinikää ja sitä miten seksuaalinen tarve lisääntyy ilman jos on vakikumppani niin ei kai se lopujen lopuksi ihmeellistä ole. Hienoa toisaalta, että sinuun on noinkin moni tykästynyt, että kelpuuttaa kumppaniksi seksihommiin.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      71
      4831
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3525
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      38
      3326
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      49
      2813
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2728
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2169
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      23
      2061
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1970
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      398
      1581
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1488
    Aihe