Hyviä Slayer-biisejä Bloodlinen lisäksi?

80's rock-fan

Yritän nyt opetella kuuntelemaan Slayeria kun mies sitä luukuttaa. Suoraan sanottuna trash metal ei oikein uppoa, enkä ole tähän mennessä kuullut kuin yhden hyvän kipaleen, Bloodline. Koitin lotolla kuunnella tubesta mutta kaikki muut biisit kuulostaa mikkiin oksentamiselta. Olisikohan Slayerilla muita valtavirtamaisia Bloodlinen kaltaisia biisejä. Ja mulle ei kerta kaikkiaan uponneet Here comes the painit tai kuoleman enkelit..

12

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arayamot

      Slayer on ehkä se parhain THRASH (ei trash)-metal bändi. Kitarariffit on huippua jos on perillä itse kitaransoitosta.


      Angel of Death kappaleen paras riffi tulee 1:38 kohdassa. Tuo todella vaikea kappale tutustumisen kannalta. Aikansa kun kuuntelet niin kyllä siitä hyvä tulee.
      Here comes the painissähän on loistava intro riffi.
      Kuuntele enemmän niitä sähkökitaroita kappaleissa. Ne on parasta mitä Slayerissä on. Ja yksi soitto kerta ei riitä välttämättä.

      Raining blood -on se kovin/paras thrash kappale koko maailmasta.
      World Painted Blood
      Psychopathy red
      Americon
      War Ensemble
      Disciple
      Threshold
      Skeleton Christ
      Catalyst
      South of heaven
      Mandatory Suicide
      Metal storm/face the slayer
      Black Magic
      Hell Awaits (tuskallisen hidas alku)
      Seasons in Abyss
      Dead skin mask
      ANgel of Death

      • Slayer <3

        Olen muuten täysin samaa mieltä kanssasi, mutta minusta parasta Slayerin biiseissä on ne rummut. Itsekkin olen rumpali ja Dave Lombardo on yksi syy miksi aloitin rumpujen soiton. Esimerkiksi Angel of Deathin lopussa oleva tuplabasari jumputus sai minut oikeasti kiinnostumaan rumpujen soitosta. Muutenkin Lombardon vaikutus metallimusiikkiin on valtava. Kuten myös Slayerin, kaikki metallibändit ovat ottaneet vaikutteita Slayerilta. Ja tuo biisi lista on hyvä tapa aloittaa Slayerin kuuntelu, esim. Americon on hieman "valtavirtamainen" kappale. Itsekkään en aluksi pitänyt Slayeristä, mutta ajan myötä opin pitämään ja nykyään Slayer on suosikki bändini! Biisit vaativat joskus enemmän kuuntelua eivätkä ne aukea heti eka kuuntelu kerralla.


      • Arayamot
        Slayer <3 kirjoitti:

        Olen muuten täysin samaa mieltä kanssasi, mutta minusta parasta Slayerin biiseissä on ne rummut. Itsekkin olen rumpali ja Dave Lombardo on yksi syy miksi aloitin rumpujen soiton. Esimerkiksi Angel of Deathin lopussa oleva tuplabasari jumputus sai minut oikeasti kiinnostumaan rumpujen soitosta. Muutenkin Lombardon vaikutus metallimusiikkiin on valtava. Kuten myös Slayerin, kaikki metallibändit ovat ottaneet vaikutteita Slayerilta. Ja tuo biisi lista on hyvä tapa aloittaa Slayerin kuuntelu, esim. Americon on hieman "valtavirtamainen" kappale. Itsekkään en aluksi pitänyt Slayeristä, mutta ajan myötä opin pitämään ja nykyään Slayer on suosikki bändini! Biisit vaativat joskus enemmän kuuntelua eivätkä ne aukea heti eka kuuntelu kerralla.

        Angel of Deathin tuplabasari on kunnon mättöö kun oot paikan päällä livenä.


    • Shole
    • Sleikkarit forever

      Ei tota jaksa kuunnella. Helvetin tylsää, vaikka on metalligenressä tärkeä. Yhtä tylsä kuin Metallica.

      • gy789

        mikäs se ei ois tylsää? In flameskö?


    • ristusilluusio
      • Hevimiäs

        Slayerin Raining Bloodissa paras kohta on (3-3:20 min) eläimellinen kitarasoolo.
        Ensimmäisen kerran kun kuulin biisin repesin naurusta. , mutta biisi vaatii ehkä useamman kuuntelukerran..
        http://www.youtube.com/watch?v=z8ZqFlw6hYg


    • Show no mercy <3

      Seasons in the Abyss on vähän semmonen "valtavirralinen kappale"...Ite tykkään kyl kaikist eniten siitä Slayerin mättökamasta...

    • hewari666

      No Slayerhän on ihan paras thrash-metal bändi mitä tiedän. Reign in Blood, Seasons in the Abyss -albumit on omasta mielestäni parhaat Slayerin albumit ja Metallica on Black Albumin jälkeen paskaa, mutta kaikki ennen sitä on ihan ok ja '...And Justice For All' ja 'Master Of Puppets' - albumit on parhaimpia Metallican albumeja. Hyviä Slayerin kappaleita... Raining Blood, Angel Of Death, South Of Heaven, Disciple, Skeleton Christ, Dead Skin Mask, Expendable Youth, Blood Red, Spirit In Black, War Ensemble, Seasons in the Abyss, Postmortem, Piece By Piece, God Send Death, Threshold, Cast Down, Jihad, Cult, Jesus Saves, Hell Awaits, Skeletons Of Society :D

    • arayamot

      Flesh storm ja intro riffi
      World painted blood on yksi parhaimmista, intro riffi ja kaikki riffit ja välisoitot huippua.

    • joojoojoojoojoojoojo

      Kuuntele se miehes Slayer kokoelma läpi ja toista muutamaan kertaan niin johan alkaa niitä hyviä kappaleita löytyä.

      Slayer on kyllä melkoinen bändi aloittaa thrashin kuuntelu jos et siitä niin ole perustanut.......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe