Yritän nyt opetella kuuntelemaan Slayeria kun mies sitä luukuttaa. Suoraan sanottuna trash metal ei oikein uppoa, enkä ole tähän mennessä kuullut kuin yhden hyvän kipaleen, Bloodline. Koitin lotolla kuunnella tubesta mutta kaikki muut biisit kuulostaa mikkiin oksentamiselta. Olisikohan Slayerilla muita valtavirtamaisia Bloodlinen kaltaisia biisejä. Ja mulle ei kerta kaikkiaan uponneet Here comes the painit tai kuoleman enkelit..
Hyviä Slayer-biisejä Bloodlinen lisäksi?
12
950
Vastaukset
- Arayamot
Slayer on ehkä se parhain THRASH (ei trash)-metal bändi. Kitarariffit on huippua jos on perillä itse kitaransoitosta.
Angel of Death kappaleen paras riffi tulee 1:38 kohdassa. Tuo todella vaikea kappale tutustumisen kannalta. Aikansa kun kuuntelet niin kyllä siitä hyvä tulee.
Here comes the painissähän on loistava intro riffi.
Kuuntele enemmän niitä sähkökitaroita kappaleissa. Ne on parasta mitä Slayerissä on. Ja yksi soitto kerta ei riitä välttämättä.
Raining blood -on se kovin/paras thrash kappale koko maailmasta.
World Painted Blood
Psychopathy red
Americon
War Ensemble
Disciple
Threshold
Skeleton Christ
Catalyst
South of heaven
Mandatory Suicide
Metal storm/face the slayer
Black Magic
Hell Awaits (tuskallisen hidas alku)
Seasons in Abyss
Dead skin mask
ANgel of Death- Slayer <3
Olen muuten täysin samaa mieltä kanssasi, mutta minusta parasta Slayerin biiseissä on ne rummut. Itsekkin olen rumpali ja Dave Lombardo on yksi syy miksi aloitin rumpujen soiton. Esimerkiksi Angel of Deathin lopussa oleva tuplabasari jumputus sai minut oikeasti kiinnostumaan rumpujen soitosta. Muutenkin Lombardon vaikutus metallimusiikkiin on valtava. Kuten myös Slayerin, kaikki metallibändit ovat ottaneet vaikutteita Slayerilta. Ja tuo biisi lista on hyvä tapa aloittaa Slayerin kuuntelu, esim. Americon on hieman "valtavirtamainen" kappale. Itsekkään en aluksi pitänyt Slayeristä, mutta ajan myötä opin pitämään ja nykyään Slayer on suosikki bändini! Biisit vaativat joskus enemmän kuuntelua eivätkä ne aukea heti eka kuuntelu kerralla.
- Arayamot
Slayer <3 kirjoitti:
Olen muuten täysin samaa mieltä kanssasi, mutta minusta parasta Slayerin biiseissä on ne rummut. Itsekkin olen rumpali ja Dave Lombardo on yksi syy miksi aloitin rumpujen soiton. Esimerkiksi Angel of Deathin lopussa oleva tuplabasari jumputus sai minut oikeasti kiinnostumaan rumpujen soitosta. Muutenkin Lombardon vaikutus metallimusiikkiin on valtava. Kuten myös Slayerin, kaikki metallibändit ovat ottaneet vaikutteita Slayerilta. Ja tuo biisi lista on hyvä tapa aloittaa Slayerin kuuntelu, esim. Americon on hieman "valtavirtamainen" kappale. Itsekkään en aluksi pitänyt Slayeristä, mutta ajan myötä opin pitämään ja nykyään Slayer on suosikki bändini! Biisit vaativat joskus enemmän kuuntelua eivätkä ne aukea heti eka kuuntelu kerralla.
Angel of Deathin tuplabasari on kunnon mättöö kun oot paikan päällä livenä.
- Shole
Born To Be Wild
http://www.youtube.com/watch?v=KxetbbgHAIM - Sleikkarit forever
Ei tota jaksa kuunnella. Helvetin tylsää, vaikka on metalligenressä tärkeä. Yhtä tylsä kuin Metallica.
- gy789
mikäs se ei ois tylsää? In flameskö?
- ristusilluusio
Itse pidän tuosta Christ Illusion levystä eniten, mm. soundien ja lyriikoitten takia. Valtavirtamaisuudesta en kyllä osaa mittään sanoa.
Slayer - Jihad
http://www.youtube.com/watch?v=81hOZIuFAw4&feature=related- Hevimiäs
Slayerin Raining Bloodissa paras kohta on (3-3:20 min) eläimellinen kitarasoolo.
Ensimmäisen kerran kun kuulin biisin repesin naurusta. , mutta biisi vaatii ehkä useamman kuuntelukerran..
http://www.youtube.com/watch?v=z8ZqFlw6hYg
- Show no mercy <3
Seasons in the Abyss on vähän semmonen "valtavirralinen kappale"...Ite tykkään kyl kaikist eniten siitä Slayerin mättökamasta...
- hewari666
No Slayerhän on ihan paras thrash-metal bändi mitä tiedän. Reign in Blood, Seasons in the Abyss -albumit on omasta mielestäni parhaat Slayerin albumit ja Metallica on Black Albumin jälkeen paskaa, mutta kaikki ennen sitä on ihan ok ja '...And Justice For All' ja 'Master Of Puppets' - albumit on parhaimpia Metallican albumeja. Hyviä Slayerin kappaleita... Raining Blood, Angel Of Death, South Of Heaven, Disciple, Skeleton Christ, Dead Skin Mask, Expendable Youth, Blood Red, Spirit In Black, War Ensemble, Seasons in the Abyss, Postmortem, Piece By Piece, God Send Death, Threshold, Cast Down, Jihad, Cult, Jesus Saves, Hell Awaits, Skeletons Of Society :D
- arayamot
Flesh storm ja intro riffi
World painted blood on yksi parhaimmista, intro riffi ja kaikki riffit ja välisoitot huippua. - joojoojoojoojoojoojo
Kuuntele se miehes Slayer kokoelma läpi ja toista muutamaan kertaan niin johan alkaa niitä hyviä kappaleita löytyä.
Slayer on kyllä melkoinen bändi aloittaa thrashin kuuntelu jos et siitä niin ole perustanut.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446