Onko kellään kokemuksia! Hyvän näköistä porukkaa näyttäisi olevan, mutta minä en ainaskaan osaa ottaa kontaktia heihin! olisikkos kellän heittää neuvoja! kiitos :)
Seksisuomessa.com
2
2740
Vastaukset
- elvis the king
Kyseessä on käsittääkseni Kyprokseen rekisteröity yritys, kyseinen sivu lienee rahastussivu, jossa rekisteröidytään puhelimitse useampaan otteeseen ja puhelinlaskuusi ilmestyy 2 - 5 euron sijaan useamman kymmenen euron lasku. Lisäksi tuo ja vastaavat sivustot, niinikään saman yrityksen alla, huonolla suomella kirjoitettuja joten Suomea nuo sivut eivät ole nähneetkään. Joten ei kannata.
- 12+19
Ilmeisesti noiden feikkisivustojen tehtailu todellakin kannattaa (höynäytettäviä helppoheikkejä löytyy tarpeeksi), ei niitä muuten tehtäisi.
On moraalisesti väärin tuollaisia palveluja pystyttää, lisäksi toiminta on myös rikollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295