miksi vanhemmat miehet ovat kiinnostuneet nuorista naisista?

Vapauden Lintu

Olen 20-vuotias nuori nainen.
Olen netissä törmännyt ilmiöön, että 40kympiiä lähestyvät sinkkumiehet ottavat yhteyttä suomi24 treffeissä ja muillakin sivuistoilla.
En ymmärrä miksi pitää yritää iskeä itseään paljon nuorempaa naista?
Eivätkö näille vanhemille miehille kelpaa oman ikäinen nainen?
Olen joutunut antamaan monille minua paljon vanhemmille miehille pakit netin ihmeellisessä maailmassa. Koska olen vain kiinnostunut oman ikäsistä miehistä.
Enkä halua poikaystävää joka on melkein minua 20vuotta vanhempi.
Muutenkin minusta tuntuu,että haluan elää nuoruuttani vielä ja nämä vanhemmat miehet ovat eläneet sen.

23

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos kysyjä olisi esimerkiksi NHL-tähti, niin antaisitko silti pakit koska hän on sinua vanhempi? Jos, niin kuulunnet vähemmistöön.

      Noin niinkuin muuten kyse on aivan normaalista biologiasta. Mies on lisääntymiskykyinen käytännössä koko ikänsä, mutta naisen "parhaat" vuodet on alle kolmikymppisenä. Lisäksi vanha tosiasia on se, että siinä missä miehiä viehättää naisten ulkonäkö, naisia viehättää miehet pankkitili, status ja elämänkokemus. Hanna-maria Seppälällä on itseään 20 vuotta vanhempi miesystävä, Jenni Haukiolla 30 vuotta vanhempi.

      Nettideittailussa ongelmana on ns. runsaudenpula. Koska palvelussa on lähes 100 000 käyttäjää joistain noin puolet (jos olet heteroseksuaali) on näennäisesti "ulottuvillasi", karsit huomattavasti tosielämää herkemmin pois kaikki sellaiset yhteydenottajat jotka eivät 100% vastaa ihannekumppanisi määritelmää. Näin kuvittelet silti löytäväsi se päävoiton niiden seasta jotka vielä vastaavat sitä ideaalia, mutta niin se ei kuitenkaan koskaan käytännössä mene.

      • Ei se aina niinkään.

        Jotenkin todella säälittävää, että miehet aina kuvittelevat, elleivät he itse ko. naiselle kelpaa, että varmasti kelpaisi jos olis miljonääri.
        Hohhoi.

        Kyllä me (suuri osa ainakin) naiset halutaan miehiltämme hyvää luonnetta, miellyttävää ulkonäköä, sekä tietenkin tasavertaisuutta - mihin kuuluu myös normaali rahatilanne.

        Tottakai on olemassa naisia, aina ollut, jotka paneskelevat susirumiakin miehiä, ihan vain siksi, että tällä miehellä on rahaa ja statusta.
        Itse en suostuisi itseäni "myymään" taloudellisen tilanteeni parantumisenkaan mahdollisuudella.

        Aloittajan aiheeseen:
        Keski-ikäinen mies ei ymmärrä, eikä halua ymmärtää, että harvaa nuorta naista (alle 30v) kiinnostaa Oikeasti itseään huomattavasti vanhempi mies.

        Ikä on vain numeroita -ja plaaplaaplaa, on usein vastaus, kun kerron ystävällisesti 38-45 vuotiaalle miehelle, etten ole kiinnostunut hänen ikäluokastaan.


      • Ei se aina niinkään. kirjoitti:

        Jotenkin todella säälittävää, että miehet aina kuvittelevat, elleivät he itse ko. naiselle kelpaa, että varmasti kelpaisi jos olis miljonääri.
        Hohhoi.

        Kyllä me (suuri osa ainakin) naiset halutaan miehiltämme hyvää luonnetta, miellyttävää ulkonäköä, sekä tietenkin tasavertaisuutta - mihin kuuluu myös normaali rahatilanne.

        Tottakai on olemassa naisia, aina ollut, jotka paneskelevat susirumiakin miehiä, ihan vain siksi, että tällä miehellä on rahaa ja statusta.
        Itse en suostuisi itseäni "myymään" taloudellisen tilanteeni parantumisenkaan mahdollisuudella.

        Aloittajan aiheeseen:
        Keski-ikäinen mies ei ymmärrä, eikä halua ymmärtää, että harvaa nuorta naista (alle 30v) kiinnostaa Oikeasti itseään huomattavasti vanhempi mies.

        Ikä on vain numeroita -ja plaaplaaplaa, on usein vastaus, kun kerron ystävällisesti 38-45 vuotiaalle miehelle, etten ole kiinnostunut hänen ikäluokastaan.

        " Jotenkin todella säälittävää, että miehet aina kuvittelevat, elleivät he itse ko. naiselle kelpaa, että varmasti kelpaisi jos olis miljonääri.
        Hohhoi.

        Kyllä me (suuri osa ainakin) naiset halutaan miehiltämme hyvää luonnetta, miellyttävää ulkonäköä, sekä tietenkin tasavertaisuutta - mihin kuuluu myös normaali rahatilanne."

        Kylläkyllä. :D hyvinä esimerkkeinä esimerkiksi Jari Kurri, Kimi Räikkönen ja vaikka Bernie Ecclestone, jotka ovat saaneet itselleen missit vaimoikseen lähinnä koska ovat vaan niin miellyttävän näköisiä ja hyväluonteisia... XD


      • miees kaks-kasi

        Kyllä joskus aina välistä hävettää olla mies kun, lukee Heraldikko kaltaisten kommentteja.Kertoo että jätkä elää oikeasti alapäällä eikä yläpäällä.

        Mutta, joo, ap:n kysymykseen vastauksena, ajattele että itse olet juuri 40v:n mies.Hän kokee että todellakin, parhaat nuoruusvuodet on takana ja keski-ikäisyys häämöttää muutaman vuoden päässä.Kyllähän siinä perus-erä-Jormalla iskee paniikki "En minä mikään vanha ole!" ja sitten pistetään 20v mimmeille viestiä.
        Toinen fakta on myös että hyvin monella 40v naisella on jo ajatus maailmaa siitä mitä parisuhteen tulee olla eikä nämä miehet toisin sanoen pysy yhessäkään suhteessa koska eivät täytä naisen kriteereitä.
        Kolmantena faktana heitän tuon alapään.Sitä "kompassia" on aina seurattu aina, ja seurataan niin kauan kuin se vain toimii.


    • 7ffrvdr

      Vanhemmat miehet ottavat nuorempiin naisiin yhteyttä, koska eivät pärjää oman ikäistensä naisien kanssa. He kuvittelevat voivansa paremmin ohjailla nuorta naista. Ja tietysti mukana on harhaluulot omasta "nuorekkuudesta".

    • ~c~

      Aina kannattaa yrittää, ei se ole tyhmä joka pyytää jne. Mies on ikuinen optimisti, romantikko ja letkunheiluttaja. Älä provosoidu, ei sun ole pakko lurpahtanutta äijää ottaa eikä niille mitään kommentoida :)

    • gkfkkfgkgkg

      mitä nuorempi sen parempi minä haluan panna nuorta en vanhaa. nuori on parempi eikä ymmärrä asioita ja siksi sitä voi paremmin ohjailla.

    • Tuulia

      Olen täysin samaa mieltä kanssasi, olen juuri täyttänyt 18 ja vanhin mies joka on lähestynyt jopa 51v?? Kuvottavaa ajatellakin et melkein omaa isääs tapailisit. Ja nuo vanhemmat miehet eivät tajua edes lukea että etsin seuraa 18-20v ONLY. 25-vuotias mies on tällä hetkellä aivan ehdoton raja.

      Ja luulenpa että nuo miehet etsivät vain nuorta lihaa käytettäväkseen, eivätkä todellakaan "tositarkoituksella".

    • eihumppavaaria

      50 alkaa olla sellainen virstan pylväs seksin sarallakin miehillä, että kannattaa
      vaan ottaa kevyesti, tai siis useilla pakon sanelema juttu. Mitä nämä sitten
      nuoren naisen kanssa todistelis...Puistattaa ajatuskin.

    • Kiinnostaisi vaan

      Miksi keski-ikäiset naiset täälläkin ylistävät nuoria miehiä?

      Keskenkasvuisia, ikäkriisissä, vai eivät pärjää oman ikäistensä miehien kanssa?

      • seksiiiiiiii

        Noh he etsivätkin vain sänkyseuraa ja mikäs sen mukavampaa, kuin nuori
        mies vie......


      • 40+ miehet on ihania

        Ehkä ne luulee, että nuorilta miehiltä saavat parempaa seksiä kuin oman ikäisiltä. Mä en naisena tuota voi millään uskoa, mutta näin sen on pakko olla. Musta ei olisi opettajaksi kellekään nuorelle miehelle. Miehen pitää tietää, mistä nainen nauttii. Ja sitähän ei opi kuin kokemuksella. Kyllä nelkyt miehet sen tietää ja osaa.

        Harmi vain, että heistä suurin osa haluaa huomattavasti itseään nuoremman naisen. Siinä lienee kyse siitä, että haluavat vielä lapsia. Onneksi kuitenkin löytyy vielä oman ikäisiä, jotka haluaa oman ikäistä naista. Oikeastaan hyvä, jos suurin osa nelkyt naisista nykyisin haluaa nuoremman miehen. Jää meille muille keski-ikäisille vielä mahdollisuus saada mahtavaa seksiä oman ikäiseltä.

        Nuoret miehet on komeita katsoa, mutta koskaan en koskisi.


      • Ruusu-Lilja38
        40+ miehet on ihania kirjoitti:

        Ehkä ne luulee, että nuorilta miehiltä saavat parempaa seksiä kuin oman ikäisiltä. Mä en naisena tuota voi millään uskoa, mutta näin sen on pakko olla. Musta ei olisi opettajaksi kellekään nuorelle miehelle. Miehen pitää tietää, mistä nainen nauttii. Ja sitähän ei opi kuin kokemuksella. Kyllä nelkyt miehet sen tietää ja osaa.

        Harmi vain, että heistä suurin osa haluaa huomattavasti itseään nuoremman naisen. Siinä lienee kyse siitä, että haluavat vielä lapsia. Onneksi kuitenkin löytyy vielä oman ikäisiä, jotka haluaa oman ikäistä naista. Oikeastaan hyvä, jos suurin osa nelkyt naisista nykyisin haluaa nuoremman miehen. Jää meille muille keski-ikäisille vielä mahdollisuus saada mahtavaa seksiä oman ikäiseltä.

        Nuoret miehet on komeita katsoa, mutta koskaan en koskisi.

        Kokeile 30v -miestä, jos hyvää seksiä haluat..... sen ikäiselle ei tarvitse opettaa...

        40 miehet alkavat olla sängyssä vähän väsähtäneitä....


      • n27tre
        40+ miehet on ihania kirjoitti:

        Ehkä ne luulee, että nuorilta miehiltä saavat parempaa seksiä kuin oman ikäisiltä. Mä en naisena tuota voi millään uskoa, mutta näin sen on pakko olla. Musta ei olisi opettajaksi kellekään nuorelle miehelle. Miehen pitää tietää, mistä nainen nauttii. Ja sitähän ei opi kuin kokemuksella. Kyllä nelkyt miehet sen tietää ja osaa.

        Harmi vain, että heistä suurin osa haluaa huomattavasti itseään nuoremman naisen. Siinä lienee kyse siitä, että haluavat vielä lapsia. Onneksi kuitenkin löytyy vielä oman ikäisiä, jotka haluaa oman ikäistä naista. Oikeastaan hyvä, jos suurin osa nelkyt naisista nykyisin haluaa nuoremman miehen. Jää meille muille keski-ikäisille vielä mahdollisuus saada mahtavaa seksiä oman ikäiseltä.

        Nuoret miehet on komeita katsoa, mutta koskaan en koskisi.

        Ei keski-ikäiset miehet nuorempia naisia katsele lisääntymis mielessä, ehei :D
        He haluavat näyttelyesineen. Turha tähän on mitään muita syitä keksiä.


      • .....
        n27tre kirjoitti:

        Ei keski-ikäiset miehet nuorempia naisia katsele lisääntymis mielessä, ehei :D
        He haluavat näyttelyesineen. Turha tähän on mitään muita syitä keksiä.

        Tuossa voi olla hieman perää, plus sitten se, että nuori on tietty kaunista katseltavaa myös kotona. Sitten pitäisi pystyä sovittamaan yhteen nuori ja vanha elämä. Se voi olla vaikeaa.


    • tässä vastaus

      nuori tussu on niin ihanan mehukas aaaah

    • slerbax

      Voi tyttökulta, niin ne 40 v puumatkin iskee 20v poikasia.

    • Ikätoveri paras

      Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa ja Suomi on lupaavasti matkalla maailman ykköseksi mitä tulee yksinelävien määrään.

    • Aimo Nivaska

      "Olen 20-vuotias nuori nainen."

      Et ole, vaan se sama 43 vuotias nainen, joka on katkeroitunut, kun ei saa nuorempia, eikä edes ikäisiään miehiä ja siksi massapoistailee tänne palstalle näitä katkeroituneita viestejään, milloin ihan oikeasti 43 vuotiaaksi ilmoittautuen, milloin 20 vuotiaaksi naamioituen. Säälittävä tapaus.

    • Olen huomannut että netin treffipalsta on suurimmalle osalle seuranhaun tärppipaikka. Siellä kokeillaan että josko sittenkin saisi vielä selvästi nuoremman kumppanin. Tätä harrastaa niin miehet kuin naisetkin. Harva esim. minun ikäinen nainen haluaa saman ikäistä miestä kun tarjolla on nuorempiakin.

    • LovelyYoungSkin

      Kyllä ne nuoremmat naisetkin vanhempaa miestä etsii. Nuorin minua lähestynyt tyttö oli 24v ja useita alle kolmikymppisiä on laittanut viestiä, että kiinnostaisiko tutustua. En ole lähtenyt heidän kelkkaan, sillä tiedän, että kiinnostukseni olisi vain kiinteissä pakaroissa ja nuoren naisen ihossa. Leikkikaluksi joo, mutta siinäpä se sitten olisikin. Olen keksinyt jokaiselle jonkun syyn, miksi en halua tutustua yhtä viestiä enempää ja homma on toiminut hienosti.

      Meinaa vain olla pirun vaikeaa löytää täältä täysipäistä ihmistä tuohon rinnalle köhimään ja könyämään.

      Terveisin Nelikymppinen Mies

    • J

      Motiiveja on varmaan monia, mutta itse toivoisin löytäväni vähän nuoremman kumppanin tasan yhdestä syystä: haluan perheen, ja mieluiten enemmän kuin yhden lapsen, mutta en kuitenkaan haluaisi ryhtyä lapsentekoon ennen kuin olen ehtinyt viettää kumppanin myös kahdenkeskistä aikaa ainakin vuoden tai pari. Ja karu fakta on, että niin ihania kuin myös omanikäiseni naiset voivatkin olla, niin biologinen kello alkaa tikittää jo aika painostavasti.

      Olen siis itse 36 v, ja treffipalstalla haen 25-34 -vuotiasta naista, mikä tuntuu olevan kokemusten perusteella olevan ihan passeli haarukka - ei kyllä tulisi mieleenkään ruveta suhteeseen parikymppisen kanssa, sekä elämänkokemuksen takia että siksi, että en toisaalta myöskään haluaisi odottaa viittä tai kymmentä vuotta ennen kuin lapset ja perhe ovat naisen mielestä ajankohtaisia.

    • Ota yhteyttä

      No nuoret naiset ovat vaan paremman näköisiä ja heidän kanssaan saa varmasti terveotä lapsia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      296
      2630
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      99
      2075
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      158
      1448
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1288
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1020
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe