Miten puolisosi jäi kiinni pettämisestä?

totinen

Voisitteko kertoa minulle edes jotain merkkejä pettämisestä. Miten puolisosi jäi kiini vai kertoiko hän vain itse?
Asia on nimittäin niin, että yllättäen miehellä on kesän aikana ollut paljon ylitöitä ja hän on jopa yöpynyt toimistolla. Puhelintaan vahtaa kovasti eikä jätä sitä hetkeksikään minnekkään lojumaan kuten aikaisemmin saattoi tehdä.
Muutenkin ulkonäolliset seikat ovat alkaneet kiinnostamaan enemmän, pukeutuu tarkemmin, käy useemmin suihkussa ja parturissa jne.
Pelottaa hieman.
Meidän suhde kuitenkin näyhttää hyvältä ja sekä seksiä että läheisyyttä on, tosin työkiireiden vuoksi entistä vähemmän.
Mitä tässä pitäisi tehdä?

73

54665

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylähullu

niin kesää kohti mentäessä tää on varmaan aika yleistä useimmissa pari suhteissa... Karkeasti kaksi vaihto-ehtoa antaa asian olla tai ottaa asia puheeksi ja todellakin keskustella asia selväksi... On aika raastavaa miettiä ja pilata oma kesä sillä kun ei tiedä tai luota siihen mitä rakastamasi ihminen tekee tai sanoo...

• oli

neuvo! Mitä luulet miehen vastaavan, jos kysytään, että petätkö? Aivan: "En toki petä, rakastan vain sinua!". Siihen loppui se keskustelu.

Ainoa "oikea" tapa saada selville, onko hänellä jotain menossa vai ei, on yrittää saada hänet kiinni itse teosta. Esimerkiksi mikäli vain on mahdollista, niin piipahtaminen miehen työpaikalla ylitöiden aikaan voisi kertoa totuuden. Kännykän viestejä on turha vahdata, sillä jos mies on vähänkään varovainen, niin sieltä on "turhat" viestit poistettu jo aikapäivää sitten.

• Maikki

En halua mitenkään maalata mitään kauhukuvia silmiisi, mutta meillä huomasin ensimmäisenä siitä, että puhelin, työpuhelin, joka ennen oli aina pöydällä ja aina auki, olikin yhtäkkiä kokoajan jemmassa. Vahtasi puhelintaan ja jos sattui sen sisälle tuomaan, pani sen kiinni. kokonaan kiinni, mitä ei ollut tehnyt vuosiin.

Suihkukin maistui paremmin ja enää ei mikä tahansa paitakaan käynyt aamulla.

Muuten kyllä meillä meni ihan normaalisti, seksi maistui ja ei mitään kummempaa.

Puhelimen kautta sitten lopulta narahti.

• maikki

miten narahti ja mihin päädyitte. oman äijäni känny on kanssa jo kuin jokin ruumiinjäsen- aina vittu mukana- sairasta.

• JRA
        maikki kirjoitti:

miten narahti ja mihin päädyitte. oman äijäni känny on kanssa jo kuin jokin ruumiinjäsen- aina vittu mukana- sairasta.

Puhelimen kautta narahtamiseen on monta mahdollisuutta.

1.Klassisin on tietysti, että satut vastaamaan kun joku nainen soittaa.

2.Voit tietysti tarkistaa tulleiden ja soitettujen puhelujen puhelinnumerot.

3.Voit tarkastaa tulleet ja lähteneet tekstiviestit.

Vaikka et epäilyttäviä numeroita tai viestejä löytäisikään, niin et voi kuitenkaan huokaista helpotuksesta, sillä ne voi aina poistaa. Joskus kuitenkin huolellinenkin saattaa unohtaa.

Kyllä nuo kaikki merkit kännynkäytössä viittaavat salakumppaniin. Juuri tuo puhelimen käytön muuttuminen (aina mukana), sammuttaminen, merkkiäänien vaihtaminen äänettömälle ( ettei tekstarin saapuminen kuulu ), puhelimen säilyttäminen, niin ettei ruutua voi nähdä (valo syttyy aina puhelun tai tekstarin tullessa).

• Nainen-62

Kun hän on ylitöissä, niin menepä yllättämään piknik-korilla. Kahvia ja sellaista pientä suolaista mistä tykkää....jos on mahdollista...toimistoissa pitäisi olla.

Tai menet lenkille, kävelet ohi ja pyydät lasin vettä....

Kun miehensä ilmeet tuntee ja eleethän ovat elekieltä. Aina, kun kaverillani ei ole puhtaat sanat suussa, niin alkaa hieroa leukaa. Puhuu kuin papupata kertoen kaikki menot kuukauden sisällä. Ensin olen saanut vähän hemmottelua...

• kissa

kuulostaa todella pahalta..sillä oisin voinu muutama kuukaus sitten kirjottaa sanasta sanaan kuin sinä nyt.
      ja lopulta sain käsiini kännykän jota niin paljon pidettiin piilossa ja jopa kylppärissä suihkussa ollessa..
      ja sieltä löyty ne 10 elämäni kamalinta tekstiviestiä..
      ja sitten vielä leikin miestäni ja kävin tekstari kampanjaa tämän toisen naisen kanssa joten väärin käsityksestä ei todellakaan ollut kyse :(
      en käske ketään toista kyttäämään mutta tee ihmeessä yllätys käyntejä työpaikalle ja katso reilusti puhelinta jos tilaisuuden saat.

• eräs

täällä ei kannata kovasti houkutella rikollisiin puuhiin kuten esim.salaa lukea toisen kirjeitä tai lukea viestejä,sähköposteja.parisuhteessa elävät ihmiset voivat ihan laillisesti pyytää toiselta osapuolelta josko saisi nähtäväksi kyseiset asiat,jos kieltäytyy voi vaatia selityksen mutta salaa urkkia,sellaista oikeutta ei ole edes avioliitossa.on vain uskottava mitä kumppani sanoo. ps. ammatti pettäjät ostavat toisen puhelin liittymän jota käytetään kodin ulkopuolella.ei ne jää kiinni näin amatöörimäisistä asioista.

• 0000
        eräs kirjoitti:

täällä ei kannata kovasti houkutella rikollisiin puuhiin kuten esim.salaa lukea toisen kirjeitä tai lukea viestejä,sähköposteja.parisuhteessa elävät ihmiset voivat ihan laillisesti pyytää toiselta osapuolelta josko saisi nähtäväksi kyseiset asiat,jos kieltäytyy voi vaatia selityksen mutta salaa urkkia,sellaista oikeutta ei ole edes avioliitossa.on vain uskottava mitä kumppani sanoo. ps. ammatti pettäjät ostavat toisen puhelin liittymän jota käytetään kodin ulkopuolella.ei ne jää kiinni näin amatöörimäisistä asioista.

Kumppanini sanoi että sen vaimo on Elisalla töissä ja sieltä tarkastaa itse puhlinnumeroita ja soittoja, myös salastetut numerot eivät ole hänelle esteenä. Eli sen vaimo pääsee aina menemään tietostoihin jos se haluaa.

• neiti

Kun mä ekan kerran huomasin, että mun poikaystävä jo nukkuukin puhelimen kanssa niin silloin mä säikähdin. Puhelin on aina suihkussa ja ovi tietty lukossa. Se on aina housujen taskussa. Ei koskaan jätä sitä pöydälle niinkuin ennen. Kerran aikoja sitten luin sen tekstiviestit ja siellä oli aika pahoja viestejä toiselta naiselta. Otin asian puheeks, alkoi kamala riita, sanoi ettei ole ketään toista. Sen jälkeen se vahtii puhelintaan jatkuvasti (just noilla tavoilla niinkuin mainitsin). Pitäiskö huolestua, että onko sillä sittenkin joku toinen? Vai onko kyse vaan siitä, että se pelkää jos taas luen sen viestit, eikä sen takia halua jättää kännyään näkyville?

• majorica

Todella aihetta epäillä. Me naiset halutaan viimeiseen asti keksiä selityksiä, ennenkuin meidät on jo jätetty. Sitten me pikkuhiljaa herätään.

• ari

Miksi sä jatkat sen jätkän kanssa?
        Jos hän rakastaisi sinua, hän ei pitäisi toisen naisen kanssa suhdetta. Se tarkoittaa sitä että hän rakastelee säännöllisesti sitten toisen kanssa.

• Nick_Name

Jos saisin tietää puolisoni lukeneen tekstiviestini/sähköpostini ilman lupaani, kyllä minäkin sen jälkeen ne piilossa pitäisin. Parisuhde tai ei, on sitä ihmisellä yksityisyys oltava ! Pettäminen on väärin ja itse en siihen koskaan sortuisi, mutta vielä vähemmän menisin toisen henkilökohtaisia viestejä tonkimaan. Jokainen parisuhde perustuu luottamukseen, ja jos se on mennyttä (miltä kuulostaa näissä tapauksissa), niin on parisuhdekkin. Vaikka olisit väärässä, oletat (epäily pohjautuu olettamukseen)hänen pettävän sinua, ja haluaisitko itse jatkaa suhdetta sen jälkeen kun puolisosi on aiheetta (tai varsinkin aiheellisesti) epäillyt sinua pettämisestä ?

• tanja
        Nick_Name kirjoitti:

Jos saisin tietää puolisoni lukeneen tekstiviestini/sähköpostini ilman lupaani, kyllä minäkin sen jälkeen ne piilossa pitäisin. Parisuhde tai ei, on sitä ihmisellä yksityisyys oltava ! Pettäminen on väärin ja itse en siihen koskaan sortuisi, mutta vielä vähemmän menisin toisen henkilökohtaisia viestejä tonkimaan. Jokainen parisuhde perustuu luottamukseen, ja jos se on mennyttä (miltä kuulostaa näissä tapauksissa), niin on parisuhdekkin. Vaikka olisit väärässä, oletat (epäily pohjautuu olettamukseen)hänen pettävän sinua, ja haluaisitko itse jatkaa suhdetta sen jälkeen kun puolisosi on aiheetta (tai varsinkin aiheellisesti) epäillyt sinua pettämisestä ?

Minulla ei salaisuuksia. Jos poikaystäväni haluaa, näytän kaiken ja selitän kaiken. Olen alusta alkaen lähtenyt siitä että puhun kaiken mahdollisemman avoimesti ja en petä häntä. Olen pysynyt lupauksissani jo monta vuotta. Paitsi hän itse...

• lol
        Nick_Name kirjoitti:

Hah...en ymmärrä ollenkaan miksi pitäisi salata viestit jos ei mitään salattavaa ole...minä ainakin annan tyttöystäväni lukea viestini millon vaan..jos niin haluaa...miksi ihmeessä niitä pitäisi häneltä varjella...?

• tanja hei..
        tanja kirjoitti:

Minulla ei salaisuuksia. Jos poikaystäväni haluaa, näytän kaiken ja selitän kaiken. Olen alusta alkaen lähtenyt siitä että puhun kaiken mahdollisemman avoimesti ja en petä häntä. Olen pysynyt lupauksissani jo monta vuotta. Paitsi hän itse...

Mitä sä täällä valehtelet.
        luuletko tosiaan että joku uskoo tuon jutun ettei sulla ole mitään salaisuuksia.
        Taidat olla aika mömmöissäsi..?

• nyt!
        tanja hei.. kirjoitti:

Mitä sä täällä valehtelet.
        luuletko tosiaan että joku uskoo tuon jutun ettei sulla ole mitään salaisuuksia.
        Taidat olla aika mömmöissäsi..?

Tämä on varmastikin Tanjan ja hänen miehensä välistä keskustelua iltaisin:

Tanja: meille tuli töihin tänään uusi vesiautomaatti. Sen laitteen tuonnut nuorimies oli tosi söpö, meillä oli uskomatonta silmäpeliä. Halusin kertoa sinulle, kun olen niin avoin.

Mies: Aha, sepä kiva kuulla. Meinaatko mennä pidemmälle, kun hän seuraavan kerran tulee tuomaan uusia vesipulloja?

Tanja: tuskinpa vain, mutta eihän sitä ikinä tiedä. Sillä oli muuten parempi kroppa kuin sinulla. Halusin kertoa tämänkin sinulle, kun olen niin avoin.

Mies: vai että parempi kroppa. No kai sitä hyvässä kunnossa pysyy, jos työkin on noin fyysistä. Ehkäpä minäkin olisin kondiksessa, jos päivät eivät menisi toimistossa istuessa.

Tanja: niin, mutta voisit kyllä käydä kuntosalilla vähän kasvattamassa lihaksiasi, tai jos edes tuosta pienestä pömppömahan alusta pääsisit eroon. Ei se paljoa minua häiritse, mutta halusin silti kertoa, kun olen niin avoin.

Mies: ei kuule hirveästi riitä energiaa enää ylitöiden jälkeen lähteä minnekään saleille, mutta kyllä tässä mies tuntee itsensä onnelliseksi kun on noin avoin vaimo!

• Anonyymi
        lol kirjoitti:

Hah...en ymmärrä ollenkaan miksi pitäisi salata viestit jos ei mitään salattavaa ole...minä ainakin annan tyttöystäväni lukea viestini millon vaan..jos niin haluaa...miksi ihmeessä niitä pitäisi häneltä varjella...?

Miksi pitäis stalkata kumppania, parisuhde perustuu luottamukseen eikä epäilyyn pettämisestä.

• ...

Aihetta on epäillä. Itse käyttäydyin pettäessäni juuri noin! Enkä nyt todellakaan kehuskele asiasta, harmittaa niin s****nasti. Mitä lie hain...

• heh

Siis toi puhelimen suojelu on 99.99 % varma merkki siitä että jotain on salattavaa puolisolta. Se on suorastaan niin läpinäkyvää, etten käsitä mikseivät pettäjät keksi muita kommunikointikeinoja.

• minä

mikään ei raivostuta niin kuin se, että vaimo omalla luvalla selaa kännykkää! olkoonkin, että vuosia sitten lipsuin netin kautta kännykkäsuhteeseen. sänkyyn asti ei päädytty, tai ehditty. sama asia, kun hän peuhaa lompakolla tarkastaen kaikki kuittini.

kaipa se on sitten hinta, jonka saan maksaa "melkein pettämisestä".

• just
        minä kirjoitti:

mikään ei raivostuta niin kuin se, että vaimo omalla luvalla selaa kännykkää! olkoonkin, että vuosia sitten lipsuin netin kautta kännykkäsuhteeseen. sänkyyn asti ei päädytty, tai ehditty. sama asia, kun hän peuhaa lompakolla tarkastaen kaikki kuittini.

kaipa se on sitten hinta, jonka saan maksaa "melkein pettämisestä".

Raivostuttaa tuollaiset petturi-ihmiset, jotka kehtaavat raivostua siitä kun puoliso onkin huomannut pettämisyritykset ja tutkii kännykkää tms. Hei haloo, te pettäjät siinä väärin teette, älkää yrittäkö vierittää syytä viattomien niskoille vaan katsokaa peiliin!!

• päkä
        just kirjoitti:

Raivostuttaa tuollaiset petturi-ihmiset, jotka kehtaavat raivostua siitä kun puoliso onkin huomannut pettämisyritykset ja tutkii kännykkää tms. Hei haloo, te pettäjät siinä väärin teette, älkää yrittäkö vierittää syytä viattomien niskoille vaan katsokaa peiliin!!

mun mieheni jäi kiinni kans kännyn kautta.En ollut koskaan aiemmin hänen kännyään kopeloinut enkä nytkään mitään sellasta epäillyt.Ihmettelin kun hän ei vastanut mun viesteihini ja yks ilta katoin,onko edes saanut niitä...ja sieltähän löyty viestejä toiselta naiselta.
        Nyt mieheni vahtaa kännyään kuin kalleinta omaisuuttaan,aina mukana,koska ei luota minuun...no,empä minäkään kauheasti luota häneen.
        Olen kirjoitellut päiväkirjaa näiden kuukausien aikana,etten vallan sekoa,päästänyt sinne kaikki paskat,mitä päässäni on pyörinyt.
        Rakas mieheni oli lukenut sitä yks päivä(siis se sama,joka loukkaantuneena vahtii kännyään)
        naureskeli sen sisällölle ja tuumasi,että"kyllä sä olet negatiivinen ihminen kun semmosta kirjotat,etpä taida tästä selvitä"
        Empä taida ja kiitos siitä kuuluu miehelleni.

• banaaani
        päkä kirjoitti:

mun mieheni jäi kiinni kans kännyn kautta.En ollut koskaan aiemmin hänen kännyään kopeloinut enkä nytkään mitään sellasta epäillyt.Ihmettelin kun hän ei vastanut mun viesteihini ja yks ilta katoin,onko edes saanut niitä...ja sieltähän löyty viestejä toiselta naiselta.
        Nyt mieheni vahtaa kännyään kuin kalleinta omaisuuttaan,aina mukana,koska ei luota minuun...no,empä minäkään kauheasti luota häneen.
        Olen kirjoitellut päiväkirjaa näiden kuukausien aikana,etten vallan sekoa,päästänyt sinne kaikki paskat,mitä päässäni on pyörinyt.
        Rakas mieheni oli lukenut sitä yks päivä(siis se sama,joka loukkaantuneena vahtii kännyään)
        naureskeli sen sisällölle ja tuumasi,että"kyllä sä olet negatiivinen ihminen kun semmosta kirjotat,etpä taida tästä selvitä"

Anteeksi nyt vain kauheasti, mutta MITÄ IHMETTÄ hukkaat (ja te muut silmäänkustut) aikaasi moisen paskapään kanssa? Ihan ihmeellistä???

• marina
        päkä kirjoitti:

Kuulostaa aivan minun mieheltäni... Voimia!

• JRA
        marina kirjoitti:

Kuulostaa aivan minun mieheltäni... Voimia!

Kylläte olette säälittäviä otuksia, kun annatte miehienne kohdella itseänne noin.

• keskustelu

mieheni on pettänyt mua varmaan jo kauan. ekan lapsen vauvaaikaan jäi kiinni helvetin isosta puhelinlaskusta seksipuhelimeen, kännireissut ovat aina mitä sattuu - ei muista- raskaana ollessani sain siltä sukupuolitaudin, kännykkä on nyt mukana yhtä kiinteesti kuin oma muna. mitään ei koskaan ole myöntänyt ja on oikein kiva näin ventovieraille oikea perheenisä, oikeasti täysi sika!
      ja minä olen niin helvetin uskollinen kun haluan pitää tämän hiekkalinnan lasten takia kasassa, kohta ei enää voimat riitä.

• tuttua

Näinhän se menee. Kokemusta on, kännykästä varsinkin.Äänettömänä ja aina mukana, eikä kukaan muu saa siihen koskeakaan. Ärhentelyä kotona, ei halauksia, muodollisia seksiyrityksiä, paljon viikonlopun yli kestäviä "kokouksia". Itse olen saanut klamydian, ei muista, ei tiedä, ei voi olla
        mahdollista... jne.
        Tässä kuitenkin yhdessä ollaan. Itse olen 110- prosenttisesti uskollinen, ollut kymmeniä vuosia. Kiitos perheen huoltamisesta tuli näin vanhemmalla iällä aika rajuna vastaan. Kehittelen omia juttuja, mies katuu eikä taida enää kohta kyky riittää uusiin juttuihin. Mutta kun oli vastassa hyvä ihminen, oikein pankinjohtaja, leskirouva, joka tarjosi ilamisen asunnon kokousmatkoilla, ilmaiset puhelut ja ilmaisen auton käytön. Korvauksena puudeleitten ulkoiluttaminen ja seksiä, seksiä... Lesken lempi se on....Kehittele sinäkin omia juttuja, harrastuksia ym. , jos ette päädy eroon, mutta keskustelkaa ja käykää jonkun terapeutin luona. Minä itse olen saanut purkaa siellä tuntojani ja se on helpottanut. Voimia sinulle.

• HAa

Jos se ei pettäny sua, niin mistä se väitti visvansa saaneen? Uimahallistako?!? heheheheheh! Se voi kuule olla parempi että lähdet LASTESI TAKIA lätkimään. Mun mutsi tajus aikanaan onneksi tehdä sen ratkasun. Sekin yritti "lasten takia" liian kauan pitää kiinni siitä äijästään. Se on tosi haitallista kasvavalle tenavalle. Vai luuletko sä että lapsesi ei tajua mitään?

• Felicia
        HAa kirjoitti:

Jos se ei pettäny sua, niin mistä se väitti visvansa saaneen? Uimahallistako?!? heheheheheh! Se voi kuule olla parempi että lähdet LASTESI TAKIA lätkimään. Mun mutsi tajus aikanaan onneksi tehdä sen ratkasun. Sekin yritti "lasten takia" liian kauan pitää kiinni siitä äijästään. Se on tosi haitallista kasvavalle tenavalle. Vai luuletko sä että lapsesi ei tajua mitään?

Olen samaa mieltä että lasten takia ei kannata yhdessä olla. Olisipa minunkin vanhemmat tajunneet erota. Huomasin jo alle 5 vuotiaana että jotain oli pielessä. Tällä ei todellakaan ollut hyvä vaikutus itselleni, onneksi muutan nyt pois kotoa mutta siskoni jää vielä sinne kärsimään.

• Ruoska

Vinkeistä voisi kirjoittaa romaanin, ihan vieläkin naurattaa entisen elämäni muistelu, mutta tuo puhelimen kanssa pelleily nyt on aivan ilmiselvä merkki, ei mitään sijaa selityksille, ei siis mitään!

Yksi amatöörimäisimmistä töppäyksistä, jotka entinen luuseripölvästini teki, oli jättää kauppakuitteja talteen. Hän oli ostanut mm. siideriä ja persikoita, joita ei edes syö! Urheilukaupassa taas oli käytetty Plussa-korttia, jota taloudessamme ei ollut... ;)

Jos neuvoa kaipasit: dumppaa se idioottimiehesi!

• Aikuinen mies

Puoliso ei jäänyt kiinni, mutta Rakkaani jäi. Hänen miehensä oli kiinnittänyt huomiota juuri puhelimen käyttöön ja alkoi todellisen kyttäämisen. Sitten sattui kohtalokas erehdys. Mies löysi viestini! Sen sisältö oli selvää. Kiva homma, kun siitä saa yhteystiedotkin saman tien (ellei ole salainen numero).

• kuonoosi

ja kunnolla kusipää!

• vaivaa??
        kuonoosi kirjoitti:

ja kunnolla kusipää!

mikä kumma teitä ihmisiä vaivaa??? miksi ihmeessä olisi pitänyt saada turpiin ja kunnolla?? olette te varsinaisia... ei se ns. kolmas siinä mitään väärää tee, kyllä se vääryys on aivan muussa osoitteessa.. ja tota kännyn kyttäystä en voi käsittää ollenkaan!!!! kenelläkään, EI KENELLÄKÄÄN ole oikeutta kyttäillä ilman lupaa toisen kännyä tai siellä olevia viestejä!!! varmasti olisi ero edessä, jos mieheni siitä hommasta yllättäisin, vaikkei mitään salattavaa olekaan. kyse on periaatteesta ja minun oikeudestani omaan yksityisyyteeni. ja samat oikeudet on hänellä. ja mitä helvetin väliä sillä on jos käy virkistäytymässä muualla?!?! niin kauan kuin tulee kotiin yöksi eikä minun tarvitse olla vailla "aviollisisa etuuksia" ei voisi vähempää kiinnostaa. ainut raja kulkee siinä, ettei tuliaisia tuoda kotiin.

• Aikuinen mies

En saanut kuonooni. Henkisesti siitä seurasi tietenkin raskasta aikaa; molemmille, Rakkaalleni ja minulle. Vastaa varmasti 'pientä' selkäsaunaa, jos kuka ymmärtää!? Ratkaisukin hommaan löytyi kännykän kautta. Sopivat jäähyväiset txtareilla!
        Kärjistän vielä (johonkin muuhun keskusteluun paremmin sopivalla): kysymys ei meillä ole mistään panosta vaan pidemmästä tunnepohjaisesta suhteesta, joka ei suinkaan ole ohi!

• hahhah
        vaivaa?? kirjoitti:

mikä kumma teitä ihmisiä vaivaa??? miksi ihmeessä olisi pitänyt saada turpiin ja kunnolla?? olette te varsinaisia... ei se ns. kolmas siinä mitään väärää tee, kyllä se vääryys on aivan muussa osoitteessa.. ja tota kännyn kyttäystä en voi käsittää ollenkaan!!!! kenelläkään, EI KENELLÄKÄÄN ole oikeutta kyttäillä ilman lupaa toisen kännyä tai siellä olevia viestejä!!! varmasti olisi ero edessä, jos mieheni siitä hommasta yllättäisin, vaikkei mitään salattavaa olekaan. kyse on periaatteesta ja minun oikeudestani omaan yksityisyyteeni. ja samat oikeudet on hänellä. ja mitä helvetin väliä sillä on jos käy virkistäytymässä muualla?!?! niin kauan kuin tulee kotiin yöksi eikä minun tarvitse olla vailla "aviollisisa etuuksia" ei voisi vähempää kiinnostaa. ainut raja kulkee siinä, ettei tuliaisia tuoda kotiin.

ja oikein kovasti menestystä...Hyvät on käsitykset moraalista!
        "ei se ns. kolmas siinä mitään väärää tee,"
        No tottakai hänkin tekee väärin...pettäminen on niin kovin vaikeata, jos ei ole ketään kenen kanssa pettää!!

ja mitä helvetin väliä sillä on jos käy virkistäytymässä muualla?!?! niin kauan kuin tulee kotiin yöksi eikä minun tarvitse olla vailla "aviollisisa etuuksia" ei voisi vähempää kiinnostaa. ainut raja kulkee siinä, ettei tuliaisia tuoda kotiin."

Kyllä minulle sillä ainakin on isokin väli, missä mieheni käy "virkistäytymässä"Onkos sinulla reppanalla ikinä ollut ehjää ja turvallista ihmissuhdetta, kun tuolla tavalla ajattelet??

• Nick_Name
        hahhah kirjoitti:

ja oikein kovasti menestystä...Hyvät on käsitykset moraalista!
        "ei se ns. kolmas siinä mitään väärää tee,"
        No tottakai hänkin tekee väärin...pettäminen on niin kovin vaikeata, jos ei ole ketään kenen kanssa pettää!!

ja mitä helvetin väliä sillä on jos käy virkistäytymässä muualla?!?! niin kauan kuin tulee kotiin yöksi eikä minun tarvitse olla vailla "aviollisisa etuuksia" ei voisi vähempää kiinnostaa. ainut raja kulkee siinä, ettei tuliaisia tuoda kotiin."

Kyllä minulle sillä ainakin on isokin väli, missä mieheni käy "virkistäytymässä"Onkos sinulla reppanalla ikinä ollut ehjää ja turvallista ihmissuhdetta, kun tuolla tavalla ajattelet??

Mitä väärää kolmas osapuoli tekee ? Onko hän luvannut olla uskollinen näille kahdelle muulle ? Kyllä se aina ja vain parisuhteessa elävän ihmisen vika, hän on suhteeseen ryhtyessään luvannut sanattomasti (ellei toisin olla sitten sovittu) olla pettämättä. Sinkku ihmisellä on oikeus etsiä seuraa itselleen, ja jos tämä seura sattuu olemaan jo varattu, ei se ole sinkun ongelma.
        Ilmeisesti kylläkin tämä kyseinen mies oli itsekkin varattu, joten hänen puolustuksekseen en tätä kirjoittanut, kärsiköön oman henkilökohtaisen helvettinsä. Ai niin, ja väkivalta on *AINA* väärä ratkaisu.

• mmm
        vaivaa?? kirjoitti:

Tuliaisina on toisen sperma jalkojen välissä ja suussa tai kalu joka on ollut vastedes tosien naisen pillussa tai perseessä sekä suussa kaikki mitä nuoleskeltu sen toisen pillusta ja perseestä.
        ja mistä tiedät jos se on toisen sperma jonka ansiosta alkaa kasvamaan lapsi eikä sun samana iltana panema tai seuraavana. Ei sitä helposti ajatella. Helposti luullaan lapsi omaksi.

• nainen70
        Nick_Name kirjoitti:

Mitä väärää kolmas osapuoli tekee ? Onko hän luvannut olla uskollinen näille kahdelle muulle ? Kyllä se aina ja vain parisuhteessa elävän ihmisen vika, hän on suhteeseen ryhtyessään luvannut sanattomasti (ellei toisin olla sitten sovittu) olla pettämättä. Sinkku ihmisellä on oikeus etsiä seuraa itselleen, ja jos tämä seura sattuu olemaan jo varattu, ei se ole sinkun ongelma.
        Ilmeisesti kylläkin tämä kyseinen mies oli itsekkin varattu, joten hänen puolustuksekseen en tätä kirjoittanut, kärsiköön oman henkilökohtaisen helvettinsä. Ai niin, ja väkivalta on *AINA* väärä ratkaisu.

Miksi petätte? Ja jos petätte vaimojaan, miksi ette voi erota jos toinen on parempi ja rakkaimpi kuin vaimo?

• hauski
        nainen70 kirjoitti:

Miksi petätte? Ja jos petätte vaimojaan, miksi ette voi erota jos toinen on parempi ja rakkaimpi kuin vaimo?

mutta olen kyllä tullut petetyksi sieltä naisten puolelta. Mutta sehän nyt johtui vaan siitä, että hän tunsi itsensä tukahdutetuksi ja oli pakko tuulettua ja etsiä jälleen kokemuksia ja seikkailia toisen miehen sylistä jne.
        Joten eihän hän siis mitään väärää tehnyt ja minä olin syypää.

• joo
        vaivaa?? kirjoitti:

Hah en vaan ymmärrä miksi se on niin kamalaa jos puoliso lukee tekstiviestit...ainkin minun tyttöystävä saa lukea viestini jos niin haluaa...näittenkin kirjotusten perusteella ymmärrät varmaan minkälaisia ennakkoluuloja herättää jos sitä kannyä salailee...ja se saattaa tehdä elämän toiselle vaikeaksi vaan siksi että sinä et anna oman periaatteen vuoksi niitä lukea...

• petetty
        Nick_Name kirjoitti:

Ihan sitä väärää vaan että jos on tietoinen siitä että toinen seurustelee niin menee sitten yhtään ajattelematta aiheuttamaan jollekkin kärsivälle osapuolelle helvetin...voisit oppia ajattelemaan...

• temp
        hauski kirjoitti:

mutta olen kyllä tullut petetyksi sieltä naisten puolelta. Mutta sehän nyt johtui vaan siitä, että hän tunsi itsensä tukahdutetuksi ja oli pakko tuulettua ja etsiä jälleen kokemuksia ja seikkailia toisen miehen sylistä jne.
        Joten eihän hän siis mitään väärää tehnyt ja minä olin syypää.

Miksi te petätte saman verran kuin miehet. Ottaa päähän tuollainen miehiin yleistäminen... Miksi miehet sitä ja tätä, sitten itse tekee melkein saman verran. Herätkää; ja jos täältä tarvitsee kysyä miksi, niin ei hyvin mene. Ehkä kannattaisi miettiä oma tilanne eikä tulla tänne kyselemään. V* että voi ottaa päähän tuollaiset.

P.S. Pettäminen ei ole kolmannen osapuolen vika. Jossain on jo vikaa ja olisi vain ajan kysymys koska ero tulisi. Tosin pettäminen on silti aina väärin. Tarvisi ennen saada purettua vanha.

• Aikuinen nainen
        Aikuinen mies kirjoitti:

En saanut kuonooni. Henkisesti siitä seurasi tietenkin raskasta aikaa; molemmille, Rakkaalleni ja minulle. Vastaa varmasti 'pientä' selkäsaunaa, jos kuka ymmärtää!? Ratkaisukin hommaan löytyi kännykän kautta. Sopivat jäähyväiset txtareilla!
        Kärjistän vielä (johonkin muuhun keskusteluun paremmin sopivalla): kysymys ei meillä ole mistään panosta vaan pidemmästä tunnepohjaisesta suhteesta, joka ei suinkaan ole ohi!

Mikä siis tilanteenne on tällä hetkellä, oletteko eronneet molemmat vai jatkatteko *suhdettanne*??? Tietääkö sun puolisosi tästä, aiotko kertoakaan?? Miten voit kutsua itseäsi *aikuiseksi*????

• aikuinen mies
        Aikuinen nainen kirjoitti:

Mikä siis tilanteenne on tällä hetkellä, oletteko eronneet molemmat vai jatkatteko *suhdettanne*??? Tietääkö sun puolisosi tästä, aiotko kertoakaan?? Miten voit kutsua itseäsi *aikuiseksi*????

Jatkamme suhdettamme. Kummankaan puoliso ei tällä hetkellä tiedä, aavisteluja on varmasti molempien puolisoilla. Eivät ole - tietääkseni - keskustelleet keskenään. Miten kauan ja pitkälle jatkamme? Sitä emme vielä tiedä itsekään. Tunteet ovat edelleen niin syvät toisiimme, että emme voi pitää edes kovin pitkää taukoa. Olemme puhuneet erilaisista ratkaisuista keskenämme. Aika näyttää, varmasti melko lyhyellä tähtäimellä, mihin tässä päädytään. Voihan olla, että otamme järjen käteen ja palaamme molemmat "kiltisti kotiin"?
        Ei tietenkään ole kovin "aikuista" tavanomaisen parisuhdemoraalin näkökulmasta, mutta... en haluaisi tulla itse tuomituksi enkä tuomita ketään muutakaan, jokainen tilanne on erityinen. Iältäni ja elämänkokemukseltani olen kuitenkin aikuinen, ja tässä se on lähinnä lievästi provo ja itsekriittinenkin nimimerkki.

• Juunas
        vaivaa?? kirjoitti:

Et näköjään välitä miehestäsi paskan vertaa.
        Ja ei kai ole mitään syytä kytätä toisen kännykkää jos ei toinen piilottele silminnähden sitä? Jos toisesta välittää tai ei halua itseään pidettävän pellenä niin asioista ottaa selvän?
        Kyllä se kolmaskin tekee väärin mikäli on tietoinen siitä, että toisella on mahdollisesti välittävä aviomies, eikö?
        Niin että turpiin vaan mulkuille.

Kysymys kuuluneekin mikä sinua vaivaa?

• Juunas
        Nick_Name kirjoitti:

Henkinen väkivalta voi olla oikein, mutta fyysinen väärin???
        Kyllä on jollain sairas ajatusmaailma.

• Johanna

Sain varmuuden puolisoni pettämisestä, kun kerran tulin vanhempieni luota aikaisemmalla junalla ja olin kotona ennen häntä. Huomasin että kaikki tavarani oli piilotettu, kämpästä ei huomannut lainkaan että nainen asuu siellä, kylppäristä oli hammasharjanikin piilotettu! Puolisoni ei kertonut syytä, tuhahteli vain ja suuttui mulle ja kielsi pettäneensä jne. Ero tuli ja selvisi että oli pettänyt mua muutaman kuukauden.

• sika

ja vielä omassa kotona, uskomaton paskaläjä!

• minttu

kävi minullekin!!! Onneksi olkoon että jätit sen sian...itse en kyennyt...raskaana kun olen ja elämäntilanne perseestä..

• Petteri

Pettämisen merkit oli (kyseessä nainen , petti työkaverin kanssa):
      - aamulla meni reilusti aikaa suihkuun ja meikkaamiseen, niin että töihin lähtiessä oli oikein hehkeä.
      - töissä oli pitkiä iltapalavereja ja työpäivät venyi muutenkin, usein puolilleöin. Toisinaan oli palaverin jälkeen alkoholiakin maistettu.
      - innostui jostain asioista, joista ei aiemmin välittänyt ollenkaan, hankala selittää, oli esim. innoissaan yhdestä artistista/levystä, jota olin aiemmin itse kehunut ilman mitään tulosta. Oli myös yhtäkkiä ostamassa kesämökkiä.
      - minun mielipiteeni eivät enää kiinnostaneet ja kohteli minua muutenkin kuin halveksuttavaa pahantekijää.

Kännykän käytössä en huomannut mitään eroa, en tosin millään lailla puolisoani kytännytkään.

Tämähän oli sikäli ehkä eri juttu, että exäni ilmoitti haluavansa eroakin, tosin kielsi että on jo uusi mies.

• kartsa

Mulla eukko jäi näistä kiinni.

Soitteli ja lähetteli viestejä piilossa (kännykkä jopa vessassa). Piilotteli puhelintaan. Aamulla laittaantui kun olisi ravintolaan lähtenyt. Alkoi ostelemaan vaatteita yms aivan älyttömästi. Kotihommat eivät kiinnostaneet vaan kuunteli musiikkia kuulokkeet päässä vähän väliä.

No seksi kyllä luisti meilläkin vaikka kerrat harvenivat. Nyt jälkikäteen on kyllä huomannut, että ei siinä sillä seksissä paljon muuta kun pelkkä suoritys ollut. Kaikki muu oli kadonnut mitä 11 v avioliiton aikana oli kerinnyt tulla.

Siis oli aivan muissa maailmoissa

• anu

miksi et ole jättänyt hänet ja etsinyt uuden?
        Jos nainen pettää, se on lopullista. Et tule enää ikinä mitään hänelle merkitsemään.
        Oli se aika huoramaista: antaa kahdelle. Hän petti sitten sitä uuttakin!

• kartsalla..

ja minulla,9v naimisissa pari lasta, sitten tää puhelimen jemmaus..unohti pöydälle niin tsekkasin viimeisen viestin,"miten voit,plaa plaa" T: Tarja?,nokkelaa,ei vaimolla 9v aikana ollu yhtään Tarja nimistä kaveria..ei muuta ku finderiin nro ja BINGO..ei ollukkaan Tarja, ja naimisissa oli kusipää itsekkin.
        Ansaitsevat toisensa todella! Onneksi näen poikianikin,yhteishuoltajuudet pelaa..
        Finder on hyvä homma!

• juu-u

Helevetti! Juttusi oli kuin kopio minun jutustani!!! Hyvä, että istuin... ;-D
        Kaikkia yksityiskohtia myöten kävi samoin kuin sinulla.
        Nyt olemme eronneet ja se siittä!

• Uskoton itsekin

Jep, pettämisen merkkejä on. Oikeassa olet.

Kysyit lopuksi, mitä pitäisi tehdä. Älä ainakaan kyttää, siitä saat vaan aviokriisin aikaiseksi, ja pahimmassa tapauksessa eron.

Mieti sen sijaan, miksi näin on ja mitä puoliso siitä toisesta hakee, itseäsi syyttelemättä. Ikävältä faktalta näyttää, että puolisosi viihtyy paremmin muualla kuin kotona sinun kanssasi.

Jos järkkäisit teille kahdelle kunnollisen loman jonnekin kivaan paikkaan, jossa olisitte ihan kaksin? Kokeile keksiä myös muita kivoja tapoja viettää aikaa puolisosi kanssa, jotain yhteisiä projekteja ehkä, tai (uusi) yhteinen harrastus.

• arde

Joo,pettämisen yhdet tunnusmerkit täyttyvät kyllä,mutta ota ihmeessä asiasta täysi selko,ennenkuin annat mielikuvitukselle vallan.
      mulla vaimo jätti laskut maksamatta,ja käytti rahansa mihin sitten käyttikin,mm.auton osikset,jäi kiinni kun postissa tuli lappu sopimuksen irtisanomisesta,vittu minkä teki.siinä lienee avioeron perusteet.ei edes kadu mokomaa,vaikka teki mulle muutaman tuhannen euron laskun just enne lomaa...
      haistakoon p....n
      hyvää "kesän"jatkoa vaan.

• Anni

on aika selkeä merkki: sen jatkuva mukana kantaminen, äänettömällä pitäminen ja piilottelu. En haluaisi piruja maalata seinälle, mutta se yhdistettynä kaikkeen muuhun ei lupaa hyvää.. Jos kysyt suoraan, niin miehesi varmasti sen kieltää ja se keskustelu on käyty. Tuossa tilanteessa katselin ympärilleni ja kun olen varma niin ottaisin kiinni itse teossa, vaikka kyseenalaisin keinoin, esim. sitä puhelinta katsomalla jos tilaisuus löytyy. Varmuus kai on saatava. Ainahan voi tyytyä vain olemaan siinä tilanteessa, mutta että onko siinä järkeä..?

• riski

Minusta toisen kännykän lukeminen on jo sama asia kuin "kielletyn" päiväkirjan lukeminen salaa.
      Omia kokemuksia on, masennuskohtauksessa oli communicator luettu, ja sieltä sitten kerrottu muille ihmisille mitä niistä olin kirjoitellut itsekseni. Törkeätä. Viesteistä sitten ymmärtää mitä ymmärtää, jos lähetetyistä kaverille löytyy joku "3 naista, ei hyviä" niin sinä olet sitten ollut tietenkin 3 naisen kanssa jne, eikä ketään kiinnosta mihin asiaan selvitystä se olikaan.
      Jättäkää hyvät ihmiset ne kännykät rauhaan, mutta soittelu ja työpaikkakäynnit eivät ole kiellettyjä..

• voi-voi

Voi-voi kun ette pääse toisen henkilön lailla suojeltuihin henkilökohtaisiin oikeuksiin ja salaisuuksiin.
      Olette kaikki tosin surkeita!
      Eli puhelintietojen ja muiden vastaavien tietojen urkkimisesta teitä voidaan tuomita sakkoihin tai vankeusrangaistukseen.
      Voisitte nyt koko porukkaalla tehdä eduskunnalle esityksen uudeksi laiksi tietosuojan lopettamisesta Suomessa ja yrittää se EU:n tasoisestikin saada läpi.
      Onnea yrityksessänne!

• Jaana

Et ole varmasti itse elänyt kuukausia nuorena kahden pienen lapsen äitinä siinä epätietoisuudessa kuin esimerkiksi minä. Mies kävi kovaa tekstiviestiliikennettä jopa keskellä yötä. Henkisesti elämäni helvetti tuo aika, miettiä jatkuvasti mitä tapahtuu. Kyllä tuommoisessa tilanteessa nuo lait unohtuu. Sinulla unohtuisi myös, turha väittää muuta.

• nainen 77
        Jaana kirjoitti:

Et ole varmasti itse elänyt kuukausia nuorena kahden pienen lapsen äitinä siinä epätietoisuudessa kuin esimerkiksi minä. Mies kävi kovaa tekstiviestiliikennettä jopa keskellä yötä. Henkisesti elämäni helvetti tuo aika, miettiä jatkuvasti mitä tapahtuu. Kyllä tuommoisessa tilanteessa nuo lait unohtuu. Sinulla unohtuisi myös, turha väittää muuta.

Mulla oli epäily miestäni kohtaan koko viime talven, mulle "pilailtiin" Jossusta, joka oli hoikka ja kaunis jne. Kaikki tämä olikin totta, otin sen ensin huumorina, meillä on aika kieroutunut huumorintaju. Kaikki selkisi maaliskuussa,kun mieheni huusu mulle baari illan päätteeksi "onko se joku ihme, jos mulla on joku muu, kun sä oot tuon näköinen??" olen noin 164/75. Mieheni on vittuillut minulle painostani tosi paljon, no nyt se oli SYY siihen että hänellä on joku muu. No, hän valehteli että pitää tähän Jossuun yhteyttä sähköpostilla ja joskus käyvät kahvilla. Pariin otteeseen hän lupasi lopettaa jutun ja sain hänet tunnustamaan.
        Laittoi aina sähköpostin kiinni, kun tulin huoneeseen ja viesteili puhelin äänettömällä, näitä sattui vähän. Mutta epäilykseni osuivat oikeaan, keran oli joku soittanut ja kysyin nimen
        findillä, sieltä tulikin miehen toimisto työntekijän numero. Hän soittikin minulle huhtikuun loppupuolella ja kertoi itse jääneensä kiinni ja miehensä pakottaneen soittamaan minulle.
        Oli ollut kuulema suutelua ja koskettelua.
        Olisin varmaan päässyt henkisesti helpommalla, jos olisi ollut yksi kerta sängyssä. Tämä juttu oli kestänyt talven ja oli varmaan paljon syvempi kuin minulle kerrottiin.
        Molemmat sanoivat sen loppuneen!
        Mutta naisen vaisto pitää paikkansa!!
        Tällä hetkellä mieheni odottaa minun laihtumistani, ei pidä minusta tämän näköisenä!!
        Tiedän kyllä, että kelpaisin monelle muulle!!Mutta en halua muita! Ja minä yritän laihduttaa, vaikka en usko sen rakkauden tulevan takaisin sitten?? Mitä luulette??
        Seksi oli miellä varsinkin keväällä tosi aktiivista ja ei voi moittia nytkään!!

• Hanski

Kyllä niitä keinoja piisaa, miten puhelimen avulla voi pitää yhteyttä niin, ettei jää kiinni.
        ( toinen kortti, prepaid, salainen puhelin piilossa)
        Meillä kävi käry näin:
        Vaimolla oli samanlainen kännykkä kuin minulla.
        Itse vaihtoi eräänä päivänä vahingossa puhelimen töihin lähtiessään.
        Kun minun puhelimeni soi , vastasin tietysti tietämättä, että puhelin ei olekaan minun.
        Vastapuoli löi tietysti luurin korvaan.
        Katsoin finderillä tietysti, että kuka soitti, tällöin homma paljastui, tässä tietysti huomasin,että puhelin olikin vaimoni.
        Mitäs siinä.Akka pihalle huushollista, nyt uusi entistä ehompi elämä.

• kokemusta on
        nainen 77 kirjoitti:

Mulla oli epäily miestäni kohtaan koko viime talven, mulle "pilailtiin" Jossusta, joka oli hoikka ja kaunis jne. Kaikki tämä olikin totta, otin sen ensin huumorina, meillä on aika kieroutunut huumorintaju. Kaikki selkisi maaliskuussa,kun mieheni huusu mulle baari illan päätteeksi "onko se joku ihme, jos mulla on joku muu, kun sä oot tuon näköinen??" olen noin 164/75. Mieheni on vittuillut minulle painostani tosi paljon, no nyt se oli SYY siihen että hänellä on joku muu. No, hän valehteli että pitää tähän Jossuun yhteyttä sähköpostilla ja joskus käyvät kahvilla. Pariin otteeseen hän lupasi lopettaa jutun ja sain hänet tunnustamaan.
        Laittoi aina sähköpostin kiinni, kun tulin huoneeseen ja viesteili puhelin äänettömällä, näitä sattui vähän. Mutta epäilykseni osuivat oikeaan, keran oli joku soittanut ja kysyin nimen
        findillä, sieltä tulikin miehen toimisto työntekijän numero. Hän soittikin minulle huhtikuun loppupuolella ja kertoi itse jääneensä kiinni ja miehensä pakottaneen soittamaan minulle.
        Oli ollut kuulema suutelua ja koskettelua.
        Olisin varmaan päässyt henkisesti helpommalla, jos olisi ollut yksi kerta sängyssä. Tämä juttu oli kestänyt talven ja oli varmaan paljon syvempi kuin minulle kerrottiin.
        Molemmat sanoivat sen loppuneen!
        Mutta naisen vaisto pitää paikkansa!!
        Tällä hetkellä mieheni odottaa minun laihtumistani, ei pidä minusta tämän näköisenä!!
        Tiedän kyllä, että kelpaisin monelle muulle!!Mutta en halua muita! Ja minä yritän laihduttaa, vaikka en usko sen rakkauden tulevan takaisin sitten?? Mitä luulette??
        Seksi oli miellä varsinkin keväällä tosi aktiivista ja ei voi moittia nytkään!!

Laihduta jos pysytyt mutta vain itsesi, älä miehesi takia. Monen makuun olet just sopivan kokoinen.
        Toisen tunteita sitä ns. rakkautta et voi elvyttää tuolla menetelmällä. Jotain muuta on varmasti pielessä.

• VEW

Miten olisi, että vaan rennosti kysyt yhtä-äkkiä, että vaihdetaanko kännyköitä ja luetaan toistemme tekstarit molemminpuolisen luottamuksen osoituksena. Kyllä siitä ainakin keskustelu alkaa :-)

• Sinkkumies

Itse koin saman tilanteen keväällä. Kännykästä oli tullut toiselle pakkomielle ja sitä varjeltiin kaikilta katseilta. Uskon, että sisimmissäsi tiedät itsekin jo totuuden, mutta et sitä haluaisi uskoa. Tämä on täysin luonnollista ja itsekin sorruin tuohon kyttäämiseen. Toisen narauttaminen ei ollut loppujen lopuksi yhtään vaikeaa, sillä hänen käytössään oli ns. älypuhelin, joka kerää hieman enemmän lokia, kuin monet muut puhelimet. Sain sieltä varmistuksen, jota olin hakemassa...

Mutta oloni ei tullutkaan tästä tiedosta yhtään paremmaksi! Vaikka asiasta keskustelimme ja kumppani lupasi jättää kolmannen pyörän, ei asia kuitenkaan siitä parantunut. Peittely jatkui ja koko aikani kului taas siihen vahtimiseen. Siitä taas seurasi tarkempaa varjelua, josta taas suutuin enemmän. Kierre oli valmis ja tilanne purkautui riitoina kotona.

Jos tätä nyt ajattelee pettäjän kannalta, niin kotona menee huonosti ja siellä kyttäillään, mutta sen toisen kanssa kaikki on aina ruusuista! Se toiminta, millä yrität pitää puolisosi kurissa, todellisuudessa vain pahentaa tilannetta.

Ehdottaisin, että keskustelette asiasta avoimesti ja sen jälkeen mietit, voitko vielä puolisoosi luottaa. Älä kuitenkaan sorru erilaisten "pelisääntöjen" keksimiseen (esim. känny pöydällä tai muuten!) sillä siitä seuraa se, että sinä joudut niitä valvomaan.

Toivottavasti sinulle käy hyvin, sillä itse ymmärsin nopeasti, että minusta olikin jo tullut se kolmas pyörä. Muutaman raskaan kuukauden jälkeen päätimme yhteisymmärryksessä lähteä eri teille.

Olisin mielläni tarjonnut sinulle ratkaisun ongelmaasi, mutta en voi. Loppujen lopuksi puolisosi pitää itse tehdä ratkaisu ja sinä voit vain reagoida tehtyyn päätökseen. Kuulostaa raadolliselta, mutta toista ei voi myöskään pakottaa olemaan uskollinen.

• juupa juu

Tossa oli aika hyvin kiteytetty toi tapahtumien kulku. Se kierre mikä tulee säännöistä ja kyttäämisestä, ei lopu koskaan hyvin ja siihen kuluva aika on täysin hukkaan heitettyä. Mutta hanki toki itsellesi veden pitävät todisteet siitä, että hänellä tosiaan on joku suhde. Ja sitten ei muuta kuin uutta suhdetta kiertoon. Luottamusta ei saa ilmaiseksi, se pitää ansaita ja jos sen kerran menettää, niin lähes mahdoton enää sitä tilannetta korjata.

• Lotta

Mistä huomaa jos on yhteinen kännykkä?

• Sinkkumies
        Lotta kirjoitti:

Mistä huomaa jos on yhteinen kännykkä?

Jos on toisen kanssa yhteinen kännykkä, niin tuskinpa sitä käytetään pettämiseen. Riski jäädä kiinni on niin suuri?

• saman kokenut

Kyllähän nuo merkit ovat selvät.Minunkin mieheni puhelin oli kuin liimattu perstaskuun ja ennestäänkin urheilullisesta kaverista tuli suorastaan fanaattinen kuntopyörä,sauvakävely ja rullaluistelija.Entinen ruoka vaihtui melkein kokonaan vihanneksiin jne jne

Seksi oli suorastaan loistavaa vaikka meillä oli ennenkin rakasteltu keskim.huom.enemmän.Aluksi.
      Minä olin osittain tyytyväinen ,mutta pikkuhiljaa epäilin,tätä outoa kuumetta.

No minä vastasin kerran outoon puh. soitoon naiselta ja mies tuli vihaiseksi.kyllä minäkin tarkkailin vähän viestejä,mutta sitten keksin paremman keinon.

Miehen kondomilaatikko oli vaihtanut paikkaa yöpöydänlaatikosta matkalla kulkevaan toalettilaukkuun.Han matkusteli paljon.Minä merkitsin pienellä merkillä joka kondomin ja myöskin laatikon.Pieni kynällä tehty merkintä.Kun mies palasi matkalta joka aina sivusi tiettyä kaupunkia ,jostain kumman syystä n.100 km päästä ei jaksettukkaan ajaa kotia ,kuten ennen.
      Heti ensikerralla tärppäsi toistin testin ja taas sama tulos.Miehellä ei ollut tapana tehdä itset. kun hän minulta sai ihan vapaasti.Kiitteli monesti ,että on ihana vaimo ,kun ei pihtaa.

Kysyin suoraan mikä oli tilanne.Ensin kielsi,mutta kun täräytin testitulokset pöytään meni vakuuttelija hiljaiseksi.

Annoin vuoden aikaa miettiä mitä tekee.Kysyin myös,että tuliko ajteltua ,miltä tämä tuntuu teini-ikäisistä ja 3 vanhan pikkumiehen kannalta
      Mies itki ja parkui anteeksiantoa ei koskaan enää ja älä kerro muille.

Se suhde loppui,mutta makuun oli päässsyt ja niinpä alle vuoden kuluttua saimme satiaisi koko
      perhe.
      Minä marssin sosiaalitoimistoon juttelemaan asiantuntijan kanssa.Lisäksi juttelin parhaan ystävättäreni kanssa moneen kertaan.Siinä tilanteessa on pakko päästää höyryt pihalle!!

Meidän tilanteeseen liityi myös alkoholia ,henkistä ja ruumiillista väkivaltaa.Olin kestänyt sitä lasten ja perheen
      aseman takia.Ja uskonut ,että rakkaus kaiken voittaa...

Sinulla on kaksi vaihtoehtoa joko jäät ummistat silmäsi ja toivot,että tilanne muuttuu.Koet sydämmessäsi valtavaa tuskaa.Voi onnistua ja mies palaa vierellesi ja elätte onnellisina.Tai kokoat
      rohkeutta ja lähdet asiaa hyvin rauhassa valmisteltuasi.Ja koet valtavaa tuskaa.Tuskaa ,murhetta,raivoa sisälläsi et voi välttää kummassakaan tapauksessa.

Tee miehellesi kuitenkin selväksi,että tiedät suhteesta ja nyt hänellä on vastuu päättää jatkosta.Säilytä itsekunniotuksesi ja puhu rauhallisesti vaikka koville ottaisikin.SINÄ ET OLE YKSIN SYYLLINEN,JOS PERHEESSÄSI ON ONGELMIA,MIEHELLÄSI ON MYÖS PERHEVASTUU SELVITTÄÄ ONGELMAT EIKÄ PAETA NIITÄ LAPSELLISESTI.

Minä inhoan näitä pikkumiehiä,jotka etsivät salaista suhdetta,seikkailua onnea,puhekaveria jne
      Tekisivät töitä perhesuhteensa eteen,mokomatkin ruikuttajat!
      Minä lähdin pois lasten kanssa.Mies sai säilyttää kasvonsa sukunsa ja tuttujensa edessä.Ensimmäiset vuodet olivat kovia kaikella tapaa,mutta pikkuhiljaa olen oppinut nauttimaan elämästä enkä enää haikaile entisen "onneni" perään.
      Olen kohta laihtunut entiselleni kun tuli syötyä suruun.Nautin rauhasta lasteni kanssa ,jotka kunnioittavat minua. Olen aian pitänyt tärkeänä,että lapset saavat tavata isäänsä vapaasti,hehän tästä eniten kärsivät.

Elämän mottona Vain sinä itse päätät millainen on tulevaisuutesi.
      Olen myös alkanut seurustelemaan mukavan hyvän itseluottamuksen omaavan miehen kanssa!!

• Sinkkumies

Jos puolisonne on vähänkin perillä asioista, niin ei sieltä kännystä löydy mitään viitteitä soitetuista/vastatuista puheluista tai viestejä. Puhelutiedoista voi poistaa yksittäisiä tietoja ja sen jälkeen kaikki näyttää normaalilta. Tämä varmaan opetetaan jossain "Pettämisen salat" kurssilla, sillä olisi uskonut oman puolisoni tätä ominaisuutta tietävän...

• Vielä aviomies

Mun vaimo alkoi kulkeen tansseissa, ensin naisystävän kanssa, nyt yksin. Kun viikonloppu lähenee, niin hän muuttuu puheliaaksi, jännittyneeksi ja yrittää noudattaa hyvin tarkoin perheemme rutiineja. Sunnuntaisin katuu ja on erittäin hellä ja ystävällinen koko perheelle. Pienet, jokapäiväiset asiat on ne joista mä aloin epäilemään ja lopuksi hänen naisystävänsä soitti ja kertoi mulle. Mä tiedän että hällä toinen mies, tapaavat tansseissa ympäri maakuntaa, mutta en ole sanonut että mä tiedän. Haluan että tekee itse ratkaisunsa, pikkuhiljaa olen kuitenki alkanut valmisteleen mun ja lasten elämää eron jälkeen. Mä tunnen kai vieläkin rakkautta vaimoa kohtaan mutta en usko pettämisen jälkeen koskaan luottamuksen pysyvän välissämme. Joskus yritän kuitenki ajatella että toivottavasti vaimo pettää rakkauden tähden, silloin on asia helpompi kestää.

• Anonyymi

Naisystävän jatkuva sometus ja viestittely, puhelimen piilottelu ja kiireet, jotka paljastuivat sitten kiireeksi viettää aikaa muiden miesten kanssa. Teot määrittävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe