Jos tätä palstaa (ja muutamaa muuta juttua) on uskominen, ei tarjolla ole muuta kuin vain huonoja ja parisuhdekelvottomia miehiä.
Kun mitä ilmeisemmin ainoat vaihtoehdot ovat joku pelimies, renttu, alkoholiongelmainen ja väkivaltaan turvautuva tekomacho
tai sitten sosiaalisia ongelmia poteva, naisia vihaava ja pelkäävä ATM, jonka kanssa eläminen olisi pelkkää tylsyyttä ja ankeutta
niin taitaa olla parempi elää yksin.
Vain huonoja miehiä tarjolla
14
497
Vastaukset
- YTM
Pyh. Suurin osa miehistä on ihan parisuhdekelpoisia, ATMien mielestä vaan sikoja kun vie niiden naiset.
- Mynttinen
Maailma on mustavalkoinen vai mitä? Se joka uskoo palstan juttuja tai pitää totena on pahvi!
- .....
Kyllä.
- äkhE
Ehkä.
- Olet oikeassa
Tällä palstalla itseään esille tuovat miehet (joitain poikkeuksia
lukuuottamatta) ovat aivan *********! Kukaan tervejärkinen
sinkku ei oikeasti viihdy näillä sivuilla pitkään..- .....
Kyllä viihtyy.
- Delight*
Jos netistä etsii, niin tuo aloittajan yleistys voi jopa pitääkin paikkansa. Omat kokemukseni nettideittailusta ovat ainakin sen suuntaiset: yhtään kunnollista, ns. normaalia miestä en ole netistä löytänyt.
Tämä varmaan johtunee siitä, että ne miehet, jotka eivät ryve epätoivossa ja joilla on terve minäkuva (tai eivät ainakaan luokittele itseään ATM-nimikkeen alle) ei juurikaan ole tarvetta etsiä naisia internetistä. Heille normaali elämä kanssakäymisineen varmaankin tarjoaa riittävästi mahdollisuuksia etsiä haluamaansa kumppania.- veikkaaja
Anna kun arvaan: Tuskin olet kovin aktiivisesti selaillut miesten profiileja tai ottanut heihin yhteyttä? Olet varmaankin vain passiivisena odottanut miesten yhteydenottoja ja kun et ole saanut niitä kuin mielestäsi epäkelvoilta miehiltä, niin toteat että kaikki miehet ovat sellaisia.
- Delight*
veikkaaja kirjoitti:
Anna kun arvaan: Tuskin olet kovin aktiivisesti selaillut miesten profiileja tai ottanut heihin yhteyttä? Olet varmaankin vain passiivisena odottanut miesten yhteydenottoja ja kun et ole saanut niitä kuin mielestäsi epäkelvoilta miehiltä, niin toteat että kaikki miehet ovat sellaisia.
Jos sanon, että olin aktiivinen ja otin yhteyttä useampaan mieheen kuin keneltä sain yhteydenottoja, niin uskooko sitä tällä palstalla kukaan? Tuskin. Koskapa palstan näkemysten mukaan omatoimia ja aktiivisia naisia ei ole olemassa.
- veikkaaja
Delight* kirjoitti:
Jos sanon, että olin aktiivinen ja otin yhteyttä useampaan mieheen kuin keneltä sain yhteydenottoja, niin uskooko sitä tällä palstalla kukaan? Tuskin. Koskapa palstan näkemysten mukaan omatoimia ja aktiivisia naisia ei ole olemassa.
Kyllä minulla on (paha) tapa uskoa ihmisiin, joten en väitä vastaan. Ihmetyttää kuitenkin miten olet onnistunut valikoimaan niin huonolla menestyksellä treffikumppaneita. Saako kysyä mikä heidän profiilissaan/ilmoituksessaan on saanut sinut kuitenkin ottamaan yhteyttä?
Ehkä naisten aktiivisuus on niin uusi asia, että miehiä ei vielä oikein osata arvioida oikein? Itse ainakin osaan naisen kirjoittaman tekstin perusteella arvioida yllättävän hyvin millainen ihminen on kyseessä. Nettitreffeillä ei ole itselläni tullut juurikaan muita yllätyksiä kuin ulkonäköön liittyviä. - Delight*
veikkaaja kirjoitti:
Kyllä minulla on (paha) tapa uskoa ihmisiin, joten en väitä vastaan. Ihmetyttää kuitenkin miten olet onnistunut valikoimaan niin huonolla menestyksellä treffikumppaneita. Saako kysyä mikä heidän profiilissaan/ilmoituksessaan on saanut sinut kuitenkin ottamaan yhteyttä?
Ehkä naisten aktiivisuus on niin uusi asia, että miehiä ei vielä oikein osata arvioida oikein? Itse ainakin osaan naisen kirjoittaman tekstin perusteella arvioida yllättävän hyvin millainen ihminen on kyseessä. Nettitreffeillä ei ole itselläni tullut juurikaan muita yllätyksiä kuin ulkonäköön liittyviä.Saat kysyä. ja vastaankin, kun kerran asiallisesti keskustellaan.
Olen netin kautta etsinyt miesseuraa sillä laatukriteerillä, että miehen profiilin pitää olla tarpeeksi kiinnostava, sekä miehen pitää asua samalla paikkakunnalla kanssani.
Ilmoitukset joiden miehiin olen ottanut yhteyttä ovat olleet ns.asiallisia (ovat kertoneet itsestään ja harrastuksistaan, työstään jne.), mutta suurin osa miehistä on kuitenkin viesteissään ilmaissut kiinnostuksensa pelkkään seksisuhteeseen ("haluutko tulla illalla meille panemaan"-tyyppisiä). Ja loput ovat sitte olleet sitä luokkaa joille keskustelu ja kuvien vaihto on jo parisuhteeseen lupautumista. (Viimeisinkin, kenen kanssa uskaltauduin lopulta näkemään, soitteli perääni kuukausikaupalla vaikka treffien lopuksi sanoin hänelle, että hän ei ole sitä mitä etsin parisuhteeltani.)
En usko, että omassa arviointikyvyssäni on kovin suurta vikaa, koska elävässä elämässä minulla on suhteellisen hyvä ihmistuntemus. Tietenkin sitä, kuinka paljon mies on profiilissaan valehdellut, on hankala päätellä mistään. - veikkaaja
Delight* kirjoitti:
Saat kysyä. ja vastaankin, kun kerran asiallisesti keskustellaan.
Olen netin kautta etsinyt miesseuraa sillä laatukriteerillä, että miehen profiilin pitää olla tarpeeksi kiinnostava, sekä miehen pitää asua samalla paikkakunnalla kanssani.
Ilmoitukset joiden miehiin olen ottanut yhteyttä ovat olleet ns.asiallisia (ovat kertoneet itsestään ja harrastuksistaan, työstään jne.), mutta suurin osa miehistä on kuitenkin viesteissään ilmaissut kiinnostuksensa pelkkään seksisuhteeseen ("haluutko tulla illalla meille panemaan"-tyyppisiä). Ja loput ovat sitte olleet sitä luokkaa joille keskustelu ja kuvien vaihto on jo parisuhteeseen lupautumista. (Viimeisinkin, kenen kanssa uskaltauduin lopulta näkemään, soitteli perääni kuukausikaupalla vaikka treffien lopuksi sanoin hänelle, että hän ei ole sitä mitä etsin parisuhteeltani.)
En usko, että omassa arviointikyvyssäni on kovin suurta vikaa, koska elävässä elämässä minulla on suhteellisen hyvä ihmistuntemus. Tietenkin sitä, kuinka paljon mies on profiilissaan valehdellut, on hankala päätellä mistään.Mielenkiintoista. Jotenkin kuulostaa että kyseessä olisi jokin muuttotappio-paikkakunta, jossa on muutama vapaa nainen ja tuhat poikamiestä. Toiset heistä ovat räjähtämäisillään seksinpuutteen takia ja toiset haluaisivat napata vaimon keinolla millä hyvänsä.
Jotenkin vaan tuntuu kummalliselta että nainen ei löytäisi nettitreffien kautta sopivaa miestä. Tarjontaa olisi kuitenkin määrällisesti paljon verrattuna naisiin ja vielä jos nainen omalla aktiivisuudellaan parantaa mahdollisuuksiaan niin luulisi kaikkien todennäköisyyksien olevan puolellasi. Mutta ilmeisesti luulo ei ole tiedon väärti. - Mynttinen
Netistä etsimiset olen jo lopettanut tuloksettomina. Omalla tapaa nämä keskustelut netissä pitää paikaansa ainakin naisten suhteen. Oikeassa elämässä olen jo tavannut mielenkiintoisia naisia, mutta ainoa syy niiden hylkäämiseen oli se, että olivat varattuja.
Yksi nuori nainen on jo saanut lähtemään matkalle ja tehnyt asian selväksi mitä hän haluaa minusta. Eli naiset tekevät ehdotuksia ja iskemisiä kun muistaa olla esillä ja hymyillä takaisin.
- Ultima thule
Tunnusta tasosi ja tyydy KTM:ään. Et ole erityinen lumihiutale, niin kuin ei kukaan muukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537830- 614390
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404013Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233922Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko323287Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383228- 482963
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422741- 492484