Auttaako oikeasti..?

apua96

Kuulin joskus että reisin ( ongelma-alueen) läpsyttely tai heiluttelu ihan paikoillaan käsillä auttaisi ? Saisi veren kiertämään joka auttaisi selluliitin katoamiseen ? Onko tietoa, oisiko totta ?

106

14101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konstit on..

      Auttaa se ja japanilaiset naiset harrastavat tätä.Toki kuivaharjaus ja napakka hieronta rasvaillessa reisiä auttaa.Muista juoda vettä myös tarpeeksi.Myös kaulimella voit kaulia sekin on hyvä.Jotkut laittaa tuorekelmua yöksi reisien ympäri ja vatsan ympäri.

      • hbterjersjsrjr

        Itse asiassa japanilaiset ja kiinalaiset ovat niin lapsenmitoitusta, että heillä ei ole muutenkaan niin näkyvä selluliittia kuin muilla.

        VINKKI! Rusketa ihoasi (aurinkoranta, solarium, itseruskettavat, suihkurusketus). Mitä tummempi iho, sen vähemmän selluliitti näkyy.


    • Sellupylly

      Luulis, että saman tekee, kun kävelee muutamia kilometrejä, siinähän reisit tärisee. Minä kävelen aina runsaasti, muttei auta.

      • Saanen kysyä, että mitkä vitun reisit?


      • Ei auta

        runsaskaan kävely jos sen aiheuttaman mielihyvän kuittaa kilolla suklaata.


      • Auttaa
        Ei auta kirjoitti:

        runsaskaan kävely jos sen aiheuttaman mielihyvän kuittaa kilolla suklaata.

        Heikko luonne,mene risusavottaan


      • Reisi reidet
        mulku kirjoitti:

        Saanen kysyä, että mitkä vitun reisit?

        Reidet.


      • voi ei
        mulku kirjoitti:

        Saanen kysyä, että mitkä vitun reisit?

        Ne minkä jatkona on säärit :D


      • ps
        voi ei kirjoitti:

        Ne minkä jatkona on säärit :D

        ja sitten seuraavaksi tuleekin nilkit ja varpit.


      • kantotelineet
        voi ei kirjoitti:

        Ne minkä jatkona on säärit :D

        Xsä sanoi niitä pillunvarsiksi.. :D


      • Jomali

        Hai kyllä reisitikin katoavat täristämällä ellei sitten syö siinä välissä.


      • Puhuikohan tuo
        Auttaa kirjoitti:

        Heikko luonne,mene risusavottaan

        edellinen itsestään?
        Ja toisekseen, kun meikä lähtee risusavottaan niin sulta loppuu hommat,,se siitä luonteen lujuudesta.


      • tyyyyhtti.
        kantotelineet kirjoitti:

        Xsä sanoi niitä pillunvarsiksi.. :D

        kuivaharjaus ja huolellinen hameellinen peittely. Kukaan ei halua itsestäänsikiäviä mustelmia yhtään minnekään. Verensokeri pysyy tasaisena k u u d e n v i i k o n ajan kokoajan, , myös kävellessä. Oma ulkonäkö hyvin kaukana mennyttä. Rakkaudella, et koskaan. Sitäpaitsi eläimistäkin tulee nälissään vihaisia.


    • Jenni90

      Kyllä selluliitin poistoon tarvitaan vähän enemmän. Esimerkiksi Velasmooth vartalonhoitolaite toimii tosi hyvin. Kosmetologi tekee näitä hoitoja ja yleensä noin 5-10 kerran sarja riittää. Riippuu minkä asteisesta selluliitista on kysymys.

      • HUIJAUSTA!

        Olen itse kosmetologi ja voin sanoa suoraan, että ei todellakaan mitkään huuhaa-hoidot auta. Tulee vaan huono omatunto kun joutuu valehtelemaan asiakkaille ja heiltä menee rahat!


      • tosi on
        HUIJAUSTA! kirjoitti:

        Olen itse kosmetologi ja voin sanoa suoraan, että ei todellakaan mitkään huuhaa-hoidot auta. Tulee vaan huono omatunto kun joutuu valehtelemaan asiakkaille ja heiltä menee rahat!

        Hierojat tietää, reilu sormihieronta (tavallinen reipas hieronta) sulattaa selluliitit.


      • HUIJAUSTA! kirjoitti:

        Olen itse kosmetologi ja voin sanoa suoraan, että ei todellakaan mitkään huuhaa-hoidot auta. Tulee vaan huono omatunto kun joutuu valehtelemaan asiakkaille ja heiltä menee rahat!

        Just näin!

        Olen itse käynyt 10x Velasmooth -> ei apua.

        ja 10x Technispa >- ei apua.

        ja 10 x LPG hoito -> ei apua.

        PUH, sanon minä!


    • K

      Saa sitä vähän olla

      • just...

        Ei saa! Läskien tekosyitä :D


      • Sellupersereisi

      • liikaa rasvaa
        Sellupersereisi kirjoitti:

        Selluliittia tulee aina olemaan, oli hoikka tai normipainonen - saatika läski.
        Hoikka hyväkuntoinen urheilija - silti sellua:
        http://2.bp.blogspot.com/_LCVZWFAEodk/RrQddo55kmI/AAAAAAAAGic/QVfT4EAgOdQ/s400/maria sharapova.bmp
        Sama: http://www.gophoto.it/view.php?i=http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8pdcf3zSW1rbmxo0o1_500.jpg

        Eivät ole läskien tekosyitä saati muitten.

        Läski on tyyppi jonka kropassa on liikaa rasvaa, eli rasvaprosentti on liian suuri. Lue: yli normaalin tai normaalin ylärajoilla rasvaprosentti. Esittämäsi kuvan naiset ovat varmasti normaalipainoisia, mutta heillä on liian suuri rasvaprosentti ja siksi selluliittiä. Kuvan naiset ovat täten laihaläskejä. Jos olisivat timmimpiä eli suurempi lihaksisia ja vähempi rasvaisia, ei olisi läskiä ja olisivat hoikkia.


    • Totta maar jeesaa

      Tarpeeksi pitkään kun läiskii niin hiilarivarat on syöty ja elimistö alkaa poltteleen rasvaa läiskimisenergiana. Ja ei ko läiskiin!

      • AlfMelmac

        Kyllä on höpöjuttuja, pyydä pari jengiläistä monottamaan reisiä niin näet tuloksen aika nopeasti. Tuollainen ylös-alas kyykky kuluttaa energia ja saat samalla lihaksia. Ei kävely-ei pyöräily, koska rasitus kohdistuu aivan muualle, paitsi jos kuljet koko ajan ylämäkeen esim. santakuoppa...


      • slkdtjpeiwjpn
        AlfMelmac kirjoitti:

        Kyllä on höpöjuttuja, pyydä pari jengiläistä monottamaan reisiä niin näet tuloksen aika nopeasti. Tuollainen ylös-alas kyykky kuluttaa energia ja saat samalla lihaksia. Ei kävely-ei pyöräily, koska rasitus kohdistuu aivan muualle, paitsi jos kuljet koko ajan ylämäkeen esim. santakuoppa...

        Höpö höpö itsellesi.
        Aina kun urheillaan rasva palaa ja silloin se palaa joka puolelta kehoa. Rasitus esim kyykkyjä tehdessä kasvattaa lihasta, mutta selluliitin pois saamiseen tarvitaan nimenomaan aerobista liikun taa PYÖRÖILYÄ JA KÄVELYÄ OIKEA RUOKAVALIO ja paljon PALJON VETTÄ.

        Selluliittia muodostuu, kun rasvasolujen koko on suuri. Mikä johtuu nopeiden hiilihydraattien saamisesta. Tasainen verensokeri ja oikea ruokavalio auttaa ongelmaan parhaiten.

        Liika sokeri aiheuttaa selluliittia ja vääränlainen syöminen. Parasta on kun syö pieniä annoksia päivän aikana 4-5 kertaa ja pitää huolen kunnon aamiaisesta joka sisältää täysjyvää ja maitotuotteita(vähärasvaisia)


      • Helkamapyörä
        slkdtjpeiwjpn kirjoitti:

        Höpö höpö itsellesi.
        Aina kun urheillaan rasva palaa ja silloin se palaa joka puolelta kehoa. Rasitus esim kyykkyjä tehdessä kasvattaa lihasta, mutta selluliitin pois saamiseen tarvitaan nimenomaan aerobista liikun taa PYÖRÖILYÄ JA KÄVELYÄ OIKEA RUOKAVALIO ja paljon PALJON VETTÄ.

        Selluliittia muodostuu, kun rasvasolujen koko on suuri. Mikä johtuu nopeiden hiilihydraattien saamisesta. Tasainen verensokeri ja oikea ruokavalio auttaa ongelmaan parhaiten.

        Liika sokeri aiheuttaa selluliittia ja vääränlainen syöminen. Parasta on kun syö pieniä annoksia päivän aikana 4-5 kertaa ja pitää huolen kunnon aamiaisesta joka sisältää täysjyvää ja maitotuotteita(vähärasvaisia)

        Nimenomaan liikuntaa, ja riittävästi. Pyöräily on tehokasta, koska se kohdistuu juuri reisilihaksiin ja kiinteyttää. Itse olen pyöräilemällä saanut joka kesä talvella tulleet löllyt pois reisistä.


      • fucking nothing
        slkdtjpeiwjpn kirjoitti:

        Höpö höpö itsellesi.
        Aina kun urheillaan rasva palaa ja silloin se palaa joka puolelta kehoa. Rasitus esim kyykkyjä tehdessä kasvattaa lihasta, mutta selluliitin pois saamiseen tarvitaan nimenomaan aerobista liikun taa PYÖRÖILYÄ JA KÄVELYÄ OIKEA RUOKAVALIO ja paljon PALJON VETTÄ.

        Selluliittia muodostuu, kun rasvasolujen koko on suuri. Mikä johtuu nopeiden hiilihydraattien saamisesta. Tasainen verensokeri ja oikea ruokavalio auttaa ongelmaan parhaiten.

        Liika sokeri aiheuttaa selluliittia ja vääränlainen syöminen. Parasta on kun syö pieniä annoksia päivän aikana 4-5 kertaa ja pitää huolen kunnon aamiaisesta joka sisältää täysjyvää ja maitotuotteita(vähärasvaisia)

        Varmaan sitten toi venäläinen tennistähti on syönyt väärin, vääränlaista ruokaa ja eikä juonut tarpeeksi vettä. Sen pitäisi vaan treenata vieläkin enemmän ja katsoa mitä suuhunsa pistää. Ej hjyvä!!


      • hthsrhjryjr
        Helkamapyörä kirjoitti:

        Nimenomaan liikuntaa, ja riittävästi. Pyöräily on tehokasta, koska se kohdistuu juuri reisilihaksiin ja kiinteyttää. Itse olen pyöräilemällä saanut joka kesä talvella tulleet löllyt pois reisistä.

        Liikunta kiinteyttää ja nälkää näkeminenkin, kyllä, mutta kumpikaan niistä ei poista selluliittia!

        Selluliitti on niitä asioita joihin perinnöllisyyskin vaikuttaa. Jos äidilläsi on selluliittia, todennäköisesti on myös sinulla. Vaikka olisit ammattiurheilija.


    • N

      Eipä ole tarvinnu sellaisia.

    • Olet kuullut ihan oikein. Tee se mielummin siten, että otat reiden läskistä kiinni molemmilla kätösillä ja alat ronskisti puristelemaan.. älä läpsyttele. Samalla sinun kädet ja hartiat tekee duunia. Eikä maksa mitään muuta kuin vaivan muutaman kerran päivässä. Päälle vielä zumbat.. niin kyllä lähtee http://www.youtube.com/watch?v=jDExNHYnXPg&feature=related

    • Mummeli

      Selluliitti eli appelsiini-iho on ihonalaista tulehdusta. Kumma, ettei antibiootit tehoa siihen.

      • yöpäivystäjä

        kaikki tulehdukset eivät johdu mikrobeista, vaan suomen kielessä tulehdus tarkoittaa sekä infektiota että inflammaatiota


    • myyjä

      Pyöräile.

    • PanoSetä

      Pane.

    • näin on

      Konstit on monet,mutta tämä tehoaa.
      Ensinnäki heitä ylensyönti pois!
      Laita rullaluistimet jalkoihis ja
      pyäräteille.Minkä pitemmät matkat sen varmemmin tehoaa.

      • Entinen kosmetologi

        "Kyllä selluliitin poistoon tarvitaan vähän enemmän. Esimerkiksi Velasmooth vartalonhoitolaite toimii tosi hyvin. Kosmetologi tekee näitä hoitoja ja yleensä noin 5-10 kerran sarja riittää. Riippuu minkä asteisesta selluliitista on kysymys."

        No voi vittu mee jo kotiin. Näitä ylihintaisia huuhaahoitoja on markkinoitu iät ja ajat. Fakta on se, että mikään hoito ei auta jos elintavat on perseestä.
        Velasmooth toimii van JOS ruokavalio& muu liikunta on tasapainossa,ja silloinki tää pellevehje on tarpeeton kun selluliitti lähtee elintavoilla. Sitäpaitsi kosmetologien tekemät hoidot eivät ole tehokkaita,jos ne olisi,kaikki suomalaiset naiset kävis näissä muokkaushoidoissa makso mitä makso.
        Kovasti näitä ennen ja jälkeen kuvia on tyrkyllä,mutta kuvissa ei kerrota sitä miten malli on myös juonut hoitojen aikana litroittain vettä,liikkunut muuten reippaasti ja elänyt terveellisesti. Tällasesta vastaavasta on ihan virallisia tutkimuksia,että kun ihminen aloittaa tällaisen kalliin hoidon ei halua pilata sitä kallista hoitoa elämällä epäterveellisesti,joten korjaa elintapojaan hoitojen aikana ja kuvittelee että se taikavehje on se mikä toimii.:D
        Kyllä naiset on tyhmiä! Se on ihan sama kääriä elmukelmua reisiin ja mennä mietoon löylyyn puoleksi tunniksi. Tismalleen saman tuloksen saa.


      • timmityttö
        Entinen kosmetologi kirjoitti:

        "Kyllä selluliitin poistoon tarvitaan vähän enemmän. Esimerkiksi Velasmooth vartalonhoitolaite toimii tosi hyvin. Kosmetologi tekee näitä hoitoja ja yleensä noin 5-10 kerran sarja riittää. Riippuu minkä asteisesta selluliitista on kysymys."

        No voi vittu mee jo kotiin. Näitä ylihintaisia huuhaahoitoja on markkinoitu iät ja ajat. Fakta on se, että mikään hoito ei auta jos elintavat on perseestä.
        Velasmooth toimii van JOS ruokavalio& muu liikunta on tasapainossa,ja silloinki tää pellevehje on tarpeeton kun selluliitti lähtee elintavoilla. Sitäpaitsi kosmetologien tekemät hoidot eivät ole tehokkaita,jos ne olisi,kaikki suomalaiset naiset kävis näissä muokkaushoidoissa makso mitä makso.
        Kovasti näitä ennen ja jälkeen kuvia on tyrkyllä,mutta kuvissa ei kerrota sitä miten malli on myös juonut hoitojen aikana litroittain vettä,liikkunut muuten reippaasti ja elänyt terveellisesti. Tällasesta vastaavasta on ihan virallisia tutkimuksia,että kun ihminen aloittaa tällaisen kalliin hoidon ei halua pilata sitä kallista hoitoa elämällä epäterveellisesti,joten korjaa elintapojaan hoitojen aikana ja kuvittelee että se taikavehje on se mikä toimii.:D
        Kyllä naiset on tyhmiä! Se on ihan sama kääriä elmukelmua reisiin ja mennä mietoon löylyyn puoleksi tunniksi. Tismalleen saman tuloksen saa.

        Hei naiset! Kukaan teistä ei siis ole kuullut kuvankäsittelystä? Kuvia manipuloidaan! Tyhmät uskoo ennen-jälkeen -kuviin. Uskotte varmaan senkin, että ryppyrasvaa naamaan läiskimällä saatte 14-vuotiaan mallin ihon. Sen kun lihotatte euroillanne meikkibisnestä!

        Kannattaisi omaksua terveelliset elämäntavat ja voivotella vasta niitä pari vuotta noudatettuaan, jollei läskit ole vähentyneet. Paras liikunta reisien rasvoille on tärinäliikunta esim. hölkkä alamäkeen tai jokin peli missä hypitään. Lisäksi kiinteyttävää ja lihaksia muotoilevaa kuntosaliharjoittelua. Millään vippaskonsteilla ette onnistu.

        Muutos on mahdollinen mutta vaatii luonnetta. Moni on laiska ja mukavuudenhaluinen eikä jaksa vaivata itseään. Tämän on bisnes huomannut ja
        onnistunutkin huijaamaan herkkäuskoisia.


      • HUIJAUSTA!
        Entinen kosmetologi kirjoitti:

        "Kyllä selluliitin poistoon tarvitaan vähän enemmän. Esimerkiksi Velasmooth vartalonhoitolaite toimii tosi hyvin. Kosmetologi tekee näitä hoitoja ja yleensä noin 5-10 kerran sarja riittää. Riippuu minkä asteisesta selluliitista on kysymys."

        No voi vittu mee jo kotiin. Näitä ylihintaisia huuhaahoitoja on markkinoitu iät ja ajat. Fakta on se, että mikään hoito ei auta jos elintavat on perseestä.
        Velasmooth toimii van JOS ruokavalio& muu liikunta on tasapainossa,ja silloinki tää pellevehje on tarpeeton kun selluliitti lähtee elintavoilla. Sitäpaitsi kosmetologien tekemät hoidot eivät ole tehokkaita,jos ne olisi,kaikki suomalaiset naiset kävis näissä muokkaushoidoissa makso mitä makso.
        Kovasti näitä ennen ja jälkeen kuvia on tyrkyllä,mutta kuvissa ei kerrota sitä miten malli on myös juonut hoitojen aikana litroittain vettä,liikkunut muuten reippaasti ja elänyt terveellisesti. Tällasesta vastaavasta on ihan virallisia tutkimuksia,että kun ihminen aloittaa tällaisen kalliin hoidon ei halua pilata sitä kallista hoitoa elämällä epäterveellisesti,joten korjaa elintapojaan hoitojen aikana ja kuvittelee että se taikavehje on se mikä toimii.:D
        Kyllä naiset on tyhmiä! Se on ihan sama kääriä elmukelmua reisiin ja mennä mietoon löylyyn puoleksi tunniksi. Tismalleen saman tuloksen saa.

        JUURI NÄIN. Olen itsekin kosmetologi ja kirjitin jo tuonne ylemmäksi...


    • eikun läiskimään

      Selvävän se, että liikkuva läski lähtee liikkumaan. Ei esim. vatsa pienene, jos ei tee vatsaliikkeitä. Moni tuskailee pallovatsan kanssa, vaikka liikkuu mielettömästi. Siinä lähtee läskit muualta, mutta ei vatsasta. Pitää nimenomaan liikuttaa sitä kohtaa, mistä haluaa laihtua.

      • sfsdfds

        Tässä taas oikein asiantuntija äänessä. Rasva ei kuule pala paikallisesti, se palaa siitä mistä palaa. Periaatteessa tasaisesti joka puolelta, mutta kullakin on toki geneettisesti taipumus kerätä rasvaa enemmän johonkin ja vähemmän johonkin. Aerobinen liikunta polttaa rasvaa. Lihaskuntoakin toki kannattaa harjoittaa, mutta ei se että teet vatsalihaksia polta rasvaa mitenkään erityisesti vatsasta. Ja tosiaan rasvaa polttaa paremmin se aerobinen liikunta eikä lihaskuntoliikkeet.

        Eikä tarvitse olla edes mikään urheilun asiantuntija tietääkseen tämän...


      • skinnyball
        sfsdfds kirjoitti:

        Tässä taas oikein asiantuntija äänessä. Rasva ei kuule pala paikallisesti, se palaa siitä mistä palaa. Periaatteessa tasaisesti joka puolelta, mutta kullakin on toki geneettisesti taipumus kerätä rasvaa enemmän johonkin ja vähemmän johonkin. Aerobinen liikunta polttaa rasvaa. Lihaskuntoakin toki kannattaa harjoittaa, mutta ei se että teet vatsalihaksia polta rasvaa mitenkään erityisesti vatsasta. Ja tosiaan rasvaa polttaa paremmin se aerobinen liikunta eikä lihaskuntoliikkeet.

        Eikä tarvitse olla edes mikään urheilun asiantuntija tietääkseen tämän...

        Pallovatsa ei johdu rasvasta vaan on elämäntapa, löysät sisäiset vatsalihakset joita ei koskaan ole käytetty / harjoitettu.
        Vedä vatsa sisään aamuin illoin n. 1 minuutti , silloin sisäiset vatsalihakset alkavat vahvistua ja huomaat että vatsa alkaa pienentyä / on helpompi pitää sisällä.
        Myös laihduttaminen auttaa asiassa.
        Usei aivan hoikilla on järkyttävä pallomaha.


    • fitness fani

      Läskit lähtee kun syö oikein (ota selvää) ja liikkuu PALJON (=lenkille laiskat!). Ei siinä voiteita tai läskin heiluttimia tarvi ostaa.

      Samaa mieltä, että paljolla seksillä voi korvata osan lenkkeilystä. Eli kerran tai kaks päivässä... ;)

    • Valmarin

      Olen lukenut et selluliitti johtus kehon happamuudesta. Itse huomasin selluliitin hävinneen reisistäni, kun aloin juomaan Valmarinia. Tosin en juo sitä selluliitin takia, vaan juuri ton emäs-happotasapainon takia. Valmarinia saa ainakin apteekeista sekä Sokokselta. Eikä maksa paljon. Yks pullo 5 - 6 euroa ja kestää noin kuukauden. Suosittelen. Ja huom! en muuttanut muuten elintapoja kuin vain ottamalla Valmarinia joka ilta ruokalusikallisen sekoitettuna lasilliseen vettä. Ja juon sitä edelleen.

    • trhf

      sitä joko on tai ei, mitä pienistä ja loivista muhkuroista, liikutaan ja eletään elämää siinä pienet myhkurat menee missä isotkin.

    • Mä pääsin läskeistä helposti eroon; mä heitin vain ukkoni pihalle ja nyt ei ole ongelmia läskin kanssa. ;)

      • aaaagvz

        Eli riuku ukkosi ei enää hauku sinua läskiksi?


      • FN
        aaaagvz kirjoitti:

        Eli riuku ukkosi ei enää hauku sinua läskiksi?

        Mun mielestä toi kisu näyttää tosi hoikalta:-)


      • JeremynRoni

        Jos päivittäin kunnolla läiskii, niin kyllähän nuo sellut löytyvät ennen pitkää eri osoitteesta.


    • voi ei

      :'D kuolen nauruun!!

    • se häviää sittenkin

      Minun selluliitini lähtivät katoamaan, kun aloin napsimaan salt balance tapletteja ja fructolaxia kiihdytää suolentoimintaa , kaksi hedelmäpäivää viikossa. valkoinen leipä kokonaan pois. Olen laihtunut hitaasti 5kg ( 2kk).

      vatsa selluliitit alkoivat myös hävitä, kun puristelin makkaroita nyrkkien välissä. Vähän niin kuin pesisi nyrkkipyykkiä, liikuntaa en ole lisännyt.

      en tiedä auttaako tämä muita, olen normaalipainoinen vaikka sellua on.

    • pysyvä muutos

      Stepperi tai kuntopyörä. 3-4 kertaa viikossa vähintään puoli tuntia (intensiivisesti) ja kahden kuukauden päästä voit mittanauhaa kiristää kymmenen senttiä.
      Voimailijana olen tehnyt tuon kymmeniä kertoja massakauden ja kisakauden välissä. Kyllä paikallisestikin pystyy muokkaamaan vartaloa. Sen alueen liha syö suhteessa enemmän sen alueen läskiä mitä treenataan.

      Hyppynarukin on loistava jos vaihtelua kaipaa tai ottaa sillä alkulämmöt aina välillä.
      Eikä sauvakävelykään ole huono. Kyse on harjoituksien säännöllisyydestä, intensiivisyydestä sekä ruokavaliosta.

      Kahdenkin kuukauden harjoituksen ja sen kymmenen sentin kutistuksen saa heitettyä romukoppaan kolmessa viikossa jos jatkaa "entiseen malliin".

    • Kisssssanminttu

      Yks pätevä tapa vähentää on UIMINEN!! Pari kertaa viikossa kilsa pari altaassa on hyvä keino. Katsopa vaikka kalliota, jota vesi huuhtoo jatkuvasti.

    • et silleesti

      Saattaa onnistua, mutta jalkakyykyt tehoaa nopeammin ja paremmin.

      • Maegashira

        sumopainijat tekevät paljon kyykkyjä harjoituksissaan joten tuskin se mikään laihdutusliike on.


    • munapystyssä

      paneminen paras vaihtoehto poistaa läskiä reidestä,munan päälle vaan ratsastamaan,kyllä selluliitti sulaa hienmukana

      • 26

        Miksi luulette, ettei miehillä ole selluliittiä reisissä? Siksi, koska miesten reisien lihasmäärä on isompi kuin naisilla ja miesten reisilihasten päällä on suhteessa vähemmän rasvaa kuin naisilla. Siitä voitte päätellä, mitä naisen tulisi tehdä saadakseen selluliitittömät reidet. Jos ei järki riitä itse päättelemään, niin voi voi :D


      • No estrogeeni..
        26 kirjoitti:

        Miksi luulette, ettei miehillä ole selluliittiä reisissä? Siksi, koska miesten reisien lihasmäärä on isompi kuin naisilla ja miesten reisilihasten päällä on suhteessa vähemmän rasvaa kuin naisilla. Siitä voitte päätellä, mitä naisen tulisi tehdä saadakseen selluliitittömät reidet. Jos ei järki riitä itse päättelemään, niin voi voi :D

        tai sitte koska naisillä kehittyy estrogeeniä? Ne naiset joilla on enemmän naishormonia eli estrogeeniä ovat enemmän selluliittisiä.. Tunnen lihavia ihmisia joilla ei ole selluliittia. Miten voi olla mahdollista? Hormoneista on myös kyse. Olen huomannut myös että lantion leveydellä ja selluliitilla on jokin yhteys.. en tiedä


    • Helppoa.

      Selluliitti ja rasva lähtee koko kehosta,kun juokset päivittäin 10-20km ,tai vastaavasti pyöräilet 30km. 6kk päästä jalat ovat terästä ja koko vartalo. Halpa ja tehokas konsti.

    • sen jatke

      Syväkyykky pitkinä sarjoina lyhyin lepotauoin painojen kanssa tai aluksi ilman painoja, jos kunto ei kestä. Ylämäkijuoksu tai -kävely on toinen tehokas lääke kiinteän ja rypyttömän pepun ja reisien aikaansaamiseksi.

    • sou simple

      Selluliitti lähtee yksinkertaisesti, joko vähentämällä kropan rasvaa, tai lisäämällä kropan lihaksia. Jos olet valmiiksi jo hyvälihaksinen,mutta liian rasvainen, harrastat aerobista liikuntaa ja poltat puhdasta rasvaa lihasten päältä lihakset säilyttäen. Jos olet sen sijaan ruipelolihaksinen ja suhteellisen normaalirasvainen, lisäät lihasmassaa voimaharjoittelulla. Kummassakin tapauksessa lopputulos on kiinteä kroppa!

    • ps

      eikä mitä, juot jokapäivä lavallisen kaljaa ja syöt hk:n sinistä. oikea ruokavalio se on mikä pitää läskit kurissa.

      • heh, heh

        lähtee sillä millä ovat tulleet


      • Noilla onnistut

        Kestävyysliikunta ja järkevä ruokavalio. Järkevä niin, että saat tarpeeksi energiaa treeneihin.

        Aseta itsellesi realistinen tavoite: maratonjuoksu, yli 100 km kuntopyöräily tai vaikka puolimatkan triathlon.


    • Rosmarin5

      Vältä lisäaineita ruokavaliossasi (E-koodeja sallitaan vain 3 tuotteessa), liiku, jotta verenkierto ja lymfakierto elpyvät. Lymfan mukana liikkuvat myös kaikki epäpuhtaudet kehosta. Juo runsaasti vettä ja käytä Aromatican Selluliittigeelejä. Selluliittihieronta kyllä tehostaa tätä vaikutusta.

    • hah...

      Kun hirveän harva ihminen tuntuu tajuavan, miten saada timmi ja hoikka vartalo, voin olla pian erikoisen hyväkroppainen. Toisaalta jos kaikki ois hyväkroppaisia, ei kyseistä ominaisuutta arvostettaisi samassa määrin.

    • itsellä on ongelmana selluliitti ja istun pyörätuolissa,en ole keksinyt keinoa päästä siitä eroon..alkaa jopa jo ärsyttämään ...

    • Hyväksi havaittu!

      Nopeiten tuloksia tuonut tapa, kylmä-kuuma-kylvyt. Jos omistaa kylpyammeen, nousee useamaan kerran kylvyn aikana suihkuttelemaan ongelma-alueita niin kylmällä vedellä kun hanasta tulee. Suihkuttaa niin kauan kun iho tottuu kylmään, ja sitten hyppää takaisin kuumaan kylpyyn.
      Tekee ihmeitä verenkierrolle ja tasoittaa ihoa,tätä säännöllisesti harrastaen ja muuten suht terveet elintavat (pois turhat hiilarin ja paljon raikasta että vettä päivän mittaan) niin auttaa jo kummasti :)
      Ammeen puutteessa voi tietysti tehdä myös suihkussa, ja jos vielä malttaa parit kerrat vielä viikossa kuivaharjata, ei pitäisi muodostua ongelmia!

    • voimailija88.

      Selluliitti ja raskausarvet voi olla myös miesten ongelma. Ite 24v salilla käyvä mies.

      Itellä aikoinaan myös selluliittia takapuolessa huomannut että saanut sen katoamaan hyvin kun 2 vuotta voimailua harrastanut, rasvat on silti yli 30% 167/87 mitat. Selluliittia vähemmän vaikka painoa 25 kiloa enempi.

      Nykyisin sali hommien takia tulleet kosmeettises haitas jäätävä määrä raskausarpia. Kainalot täynä, reisissä ja kyljissä hieman. Kyllähän tota painoa kertynyt parissa vuodessa 25 kiloa siitä kun aloitin voimailun ja ennen arveton kroppa on nyt niitten peitossa. .

      • JUMMAGAADE!!!

        Äijällä raskausarpia!
        Soot se puuttuva rengas.


    • kokeiltu on...

      Selluliitti on ylisuurta rasvasolua jonka ympärillä on kuonaineita eli sokeria.
      Lympha- ja alipainehieronta auttaa vilkastuttamaan aineenvaihduntaa reisissä ja muuallakin.
      Siihen pitäisi sitten yhdistää rasvasoluja hajoittava ja sulattava kavitaatiohoito jonka syvyysvaikutus ulottuu juuri ihon pinnan alle n 5-20 mm.
      On vain pari laitetta jonka syvyysvaikutus ulktraäänellä on pinnallinen: toinen on suomalainen laite jota valmistetaan Kaarinassa ja toinen on italialainen Eximia.
      Eximia hoitoja tekee ainakin kaksi toimiaa pääkaupunkiseudulla toinen huomattavan edullinen ja toinen toimii isomissa kauneushoitolan tiloissa.
      Hoidot toimivat parhaiten sarjahoitoina ja dieetin kanssa.
      Minulla lähti muutama sentti reisistäni ja takamuksestani 6.n hoitokerran jälkeen.

      • ei toimi ei

        Joo joo en usko. Ihan huuhaata ja epätoivoiset maksavat. Miksi sairaaloissa ei ole näitä laitteita käytössä?


    • elämän faktaa

      Kyllä se on niin että rasva palaa vain liikkumalla enemmän mitä saa ravinnosta energiaa. Kyllä kaikkien ihmisten kudoksissa kiertää veri ja jos ei kierrä, niin se on ihan lääketieteellinen hoitoa vaativa ongelma.

      Jos höllynnät ja laitteet toimisivat, niin mitä luulet hoideettaisiinko ylipainoisia kytkemällä näihin kiinni ties mitä kosmetologien laitteita. Sairaanloisen ylipainoisia myös rasvattaisiin ihmevoiteilla mitkä poistaisivat selluliittia. Näin ei ikävä kyllä vain ole.

    • koettu on.

      Ei lähde, jos lähtisi, sitä ei olisi kenelläkään.

    • pipöpää

      Saunaharjalla kuivaharjaamalla joka aamu 10min.. Lähtee kuona-aineet liikkelle.

    • KÄVELE..PYÖRÄILE

      kävele...pyöräile :o)) hyvää alkavaa syksyä

    • Kai se toimii. Ainakin se selittää miks pieksijöillä on aina parhaan näköset hoikat muijat ilman selluliittiä.

      • tarkoitatko siis

        Pieksijöillä? :DD Siis ne sm-tyypit?


      • tarkoitatko siis kirjoitti:

        Pieksijöillä? :DD Siis ne sm-tyypit?

        Ei kun meinasin niitä ketä muijaansa surutta pieksee. Sellasia Harri-Olleja.


    • Ei rimppa

      En tiedä läpsyttelystä, mutta kaikenlainen käsin tai välineillä muokkaaminen auttaa. Hieromarullat, imukupit, käsin puristelu kaikki tuovat tuloksia muutamassa viikossa. Joskus oli tapana puristella vatsamakkaraa työmatkalla, auttoi siihenkin. Vaikka vartti päivässä televisiota katsellessa niin aivan varmasti huomaat melko pian tuloksia.

      Liikunta ja esim. punnerrukset kyykkyyn - ylös muotoilevat ja kiinteyttävät reisiä, mutta eivät kovin paljon vaikuta ällöihin pintamuhkuroihin. Tiedän varmaksi, sillä kolmekymmpisenä olin lähellä alipainoa ja harrastin urheilua. Jalkojen kunto tosi hyvä, mutta pinta muhkurainen selvästi, joten ei välttämättä lähde vaikka miten urheilisi. Ruokavaliolla myös osuutta asiaan.

      • littlepen

        " käsin puristelu kaikki tuovat tuloksia muutamassa viikossa. "

        kehittyykö myös peenis jos puristelen sitä muutaman viikon. mulla on melko pieni.


      • voi ei
        littlepen kirjoitti:

        " käsin puristelu kaikki tuovat tuloksia muutamassa viikossa. "

        kehittyykö myös peenis jos puristelen sitä muutaman viikon. mulla on melko pieni.

        ei, muhkurat vain katoavat :D


    • läps läisk

      Mitähän kerrostalonaapurit ajattelisi, jos joku ryhtyisi läiskimään ja läpsyttelemään ihon pintaa? :D Ikkunassa ei parane heilutella selluliitteja, jos heiluttelukin auttaa. :D

      Helpompaa olisi, jos miehet alkaisivat hyväksymään ihonpintaselluliitit. Geenit lienee asialla ja muutkin seikat osittain. Sehän on sellaista "muhkuramaisen" näköistä ihon pintaa, joka tietyssä asennossa putkahtaa esiin.

    • Jokapaikkaan

      Jeesusteippiä yöksi, auttaa myös syyliin.

    • Perinteinen tosimies

      Toimii! Minä kun vähän läpsäisin selluliittia, niin se lähti kokonaan. Ollut jo kaksi viikkoa anopin luona ja tuskin tuleekaan takaisin.

      • yöpäivystäjä

        hehheh, tuo aloitus suorastaan kerjää humoristista vastausta. niinhän se on, että jos läpsii tarpeeksi, pääsee yhdellä ovenavauksella eroon jopa 80 kilosta selluliittiä.


    • kyllä auttaa

      Mutta vain kahen kilon siialla.

    • normaali

      Läski on ...................

    • kylmuanaurattaa

      Olipas hauska ketju =D
      Tästä on hyvä hymy huulilla päivä alkaa =D =D

    • oikein porukalla...

      Läiskin ja läiskin mutta ei tullut muuta kuin vihainen akka...

    • esimerkki
    • Sellupeba

      2 tosi hyvää kotikonstia ovat ns hunajahieronta (läpsimistä sekin..) ja sellaiset silkoniset vakuumikupit. Nämä kupit löytyy muutamasta nettikaupasta kun googlaa suunnilleen tolla nimityksellä, kaupoissa en ole nähnyt...

      Eli hunajahieronta: levitetään hunajaa ongelma-alueelle, aletaan kevyesti läpsimällä, kun hunajasta tulee niin tahmeata, että kädet alkaa jäädä kiinni, painellaan kämmenet kunnolla ihoa vasten ja "revitään" ylöspäin, nopeassa tahdissa. Kädet väsyy aika nopeasti mutta sellainen 5 min per alue on hyvä. Sen jälkeen huudellaan hunajat pois ja voi laittaa sellulliittivoidetta. Itsellä näkyi muutokset n. kolmen kerran jälkeen ihosta tulee todella pehmeä.

      Silikonikupit toimii niin, että levitetään jotain öljyä ihoon, sitten kuppi laitetaan paikalleen niin että sinne muodostuu alipaine, ja liikutellaan alueella. Myös 5-10 min per alue.

      Näitä on hyvä tehdä n. 3 kertaa viikossa, ei mielellään peräkkäisinä päivinä. Mustelmia saattaa tulla alussa.

    • Selluliittiä ei tule koskaan läpsytellä. Kriittinen keskustelu saattaa saada nopeitakin selluliitin katoamisia aikaan. Sivuvaikutukset saattavat kuitenkin olla dramaattisia:(

    • Minkäminäolenvalinnu

      Kyllä auttaa! Parhaan tuloksen saat kun pyydät jotakin lyömään oikein kovaa leipälapiolla reidet punaisiksi. Viikon päästä alkaa jo näkymään tuloksia. Kivoja läiskimishetkiä :)

    • punaperspaviaani

      Läiskiminen pitää laihana. Ainakin moni vaimo on sopusuhtainen kun mies on läiskinyt. Toki väkivaltaa ei pidä hyväksyä, mutta esimerkki toikin.

    • 21

      Vain 1% aikuisista tavallisista ja normaalipainoisista naisista on selluliitittömiä. Nykyisin kun hyvin harva aikuinen nainen enää harrastaa liikuntaa.

    • hahah :D

      Loppuiko tämä keskustelu seinään, kun kaikki tajus seksisymboli Kim Kardashianillakin olevan ylimääräistä rasvaa ja selluliittiiä? hahah :DDDD

    • yrsghjsrynjsgr

      Miltei jokaisella naisella on selluliittia. Toisilla näkyy hyvinkin selkeästi, vaikka olisi hoikka ja liikkuvainen. Miehillä selluliitti on harvinaisempaa, koska miesten kehossa on luonnostaan vähemmän rasvaa.

      Olkaa ylpeitä selluliittireisistänne. Ilman rasvaa teillä ei ole naisellisia muotoja.

      Valitettava totuus on, että selluliittiin ei ole keksitty varmaa poistokeinoa.

    • thinkbig

      no, ei tosiaankaan.
      lähde hölkkäämään tai jumppaamaan, tms josta tulee hiki.

    • thinkbig?

      no, ei tosiaankaan.
      lähde hölkkäämään tai jumppaamaan, tms josta tulee hiki.
      ---
      Sitten kuntosi lähtee perseelleen pikku hiljaa (;

    • Seppo Taalasmaa

      Älkää eukot murehtiko. Kyllä sillä Ullallakin oli selluliittiä, mutta ei se menoa haitannut!

      T. Seksi-Seppo

      • Ismo Laitela

        Entä Helenalla? Kun en oo kovin lähelle päässy tutkimaan.


      • Seppo Taalasmaa
        Ismo Laitela kirjoitti:

        Entä Helenalla? Kun en oo kovin lähelle päässy tutkimaan.

        Helenalla on yhtä lailla selluliittiä!
        Ja löytyy sitä Liisaltakin, pääsin kerran aika lähelle tutkimaan.


    • tards

      Ihan vaa kaikille tämän viestiketjun idiooteille: jokaisella, alleviivaan JOKAISELLA naisella on selluliittia. Ilman selluliittia nainen ei ovuloisi, ei olisi sukukypsä. Eriasia tietenkin on, että onko selluliitti pintakudoksessa vai syvemmällä.
      Selluliitin vähentämiseen ei ole oikotietä! Juo vettä, LIIKU, ja juo vettä! Muista myös syödä terveellisesti ja riittävän usein ja juoda vettä.

    • onko
      kokemuksia rf polar vartalonhoitolaitteesta ?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe